המשך הרק"לת להדסה עין כרם שאושר השבוע במחוזית

מצב
הנושא נעול.
המשך הרק"לת להדסה עין כרם שאושר השבוע במחוזית
הוא גם של סיטיפס? (היתה כתבה על האישור ב'כל הזמן').
 

bb com

New member
המשך הרק"לת להדסה עין כרם שאושר השבוע במחוזית
הוא גם של סיטיפס? (היתה כתבה על האישור ב'כל הזמן').
האם יש לך את הכתבה מצורפת?
בעבר היו דיבורים על ההמשך להדסה, ושאלתי את השאלה בפורום ולא נענתי...
 

raminec

New member
תודה רבה, חדשות מצוינות!
עכשיו יהיה מעניין לראות איך מתמודדים עם הפרשי הגבהים בין הר הרצל ועין-כרם. אין ספק שההארכה של הקו לעין-כרם תתרום רבות למס' המשתמשים בקו בעתיד וגם לקמפוס/בית החולים עין כרם שסובל בקביעות ממחסור במקמות חניה.
 

skooozy

New member
תודה רבה, חדשות מצוינות!
עכשיו יהיה מעניין לראות איך מתמודדים עם הפרשי הגבהים בין הר הרצל ועין-כרם. אין ספק שההארכה של הקו לעין-כרם תתרום רבות למס' המשתמשים בקו בעתיד וגם לקמפוס/בית החולים עין כרם שסובל בקביעות ממחסור במקמות חניה.
אם הרחוב צר,איך-
הם מתכננים להתגבר על הבעיה ולהעביר 2 מסילות כפולות במרכזו?
 

בועז ל

New member
המשך הרק"לת להדסה עין כרם שאושר השבוע במחוזית
הוא גם של סיטיפס? (היתה כתבה על האישור ב'כל הזמן').
ר"י מציעה לרכוש ציוד נייד נוסף
בתמורה לתחזוקתו ע"י המוכר. לכתבה ב"דה מרקר".
 
המשך הרק"לת להדסה עין כרם שאושר השבוע במחוזית
הוא גם של סיטיפס? (היתה כתבה על האישור ב'כל הזמן').
איזה בזבוז , עדיף להאריך את הקו עד קריית יובל
עדיף להאריך את הקו עד לקריית יובל (למרכז המסחרי) או מקסימום עד צומת אורה. משם ניתן לבצע הסעות (שאטלים) להדסה , ה2 ק"מ~ מצומת אורה להדסה תלולים מפותלים וצריך לחצוב בהר רק בשביל הרכבת. עדיף להסיע בחינם מקריית יובל.
 

FiReBall

New member
איזה בזבוז , עדיף להאריך את הקו עד קריית יובל
עדיף להאריך את הקו עד לקריית יובל (למרכז המסחרי) או מקסימום עד צומת אורה. משם ניתן לבצע הסעות (שאטלים) להדסה , ה2 ק"מ~ מצומת אורה להדסה תלולים מפותלים וצריך לחצוב בהר רק בשביל הרכבת. עדיף להסיע בחינם מקריית יובל.
היתרון במערכת הסעת המונים
היא העובדה שהיא מגיעה לכל מקום. גם להר, גם מתחת לנהר. להתחיל לעבור מקו רכבת לקו אוטובוס זה מיותר.
 

Ccyclist

Well-known member
איזה בזבוז , עדיף להאריך את הקו עד קריית יובל
עדיף להאריך את הקו עד לקריית יובל (למרכז המסחרי) או מקסימום עד צומת אורה. משם ניתן לבצע הסעות (שאטלים) להדסה , ה2 ק"מ~ מצומת אורה להדסה תלולים מפותלים וצריך לחצוב בהר רק בשביל הרכבת. עדיף להסיע בחינם מקריית יובל.
ממש לא. שאטלים אפשר לבטל מהיום למחר
ההעדפה הברורה של חולי יום (אנשים שמקבלים טיפול בבית החולים אך גרים בביתם) היא לכמה שפחות המתנה, כמה שפחות החלפות אמצעי תחבורה, ואני מבטיח לך שהם יעדיפו קו אוטובוס אחד ישיר גם אם איטי יותר על פני המתנה בקריית יובל שתלוייה מאד באיכות השאטל. המשך הקו עד לבית החולים יאפשר גישה תכופה שהאוטובוס לא יוכל לתת. מה גם שעם שלוחה להר הצופים אפשר יהיה לחבר את שתי ההדסות כאשר מה שצריך להוסיף הוא איזה מסוע או מעלית אופקית מתחנת בית הכרם - יד שרה לבית החולים שערי צדק.
 

Ccyclist

Well-known member
המשך הרק"לת להדסה עין כרם שאושר השבוע במחוזית
הוא גם של סיטיפס? (היתה כתבה על האישור ב'כל הזמן').
אני בטוח שזה יהיה של מוריה
אני זוכר שקראתי כתבות לפיהן רמת אי האמון של העירייה בסיטיפס הוא כזו שאם יוחלט להאריך את הקו בעתיד העירייה תבצע אותה דרך החברות העירוניות. זה היה בהקשר להארכת הקו להדסה ו(אם לא האריכו אותו כבר) לנווה יעקב.
 

raminec

New member
אני בטוח שזה יהיה של מוריה
אני זוכר שקראתי כתבות לפיהן רמת אי האמון של העירייה בסיטיפס הוא כזו שאם יוחלט להאריך את הקו בעתיד העירייה תבצע אותה דרך החברות העירוניות. זה היה בהקשר להארכת הקו להדסה ו(אם לא האריכו אותו כבר) לנווה יעקב.
אני די משוכנע
שאם היו נותנים לחברה הכלכלית של ירושלים לבצע את הרקלת היינו מקבלים פרוייקט מוצלח בהרבה. זה לא נאמר מתוך מחמאה למוריה אלא כגנאי לסיטיפס והביצוע העלוב של הפרוייקט... ככלל, אני נוטה להאמין שלא כל הפרטה ובוודאי שלא כל צורה של הפרטה של פרוייקטים היא בהכרח יתרון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה