דיוק מרשים מרשימותיים מרשימותלתיים ברכבת!

מצב
הנושא נעול.

down under

New member
דיוק מרשים מרשימותיים מרשימותלתיים ברכבת!
היום, לאחר אולי כמעט חודשיים בהם לא נסעתי ברכבת ישראל (שמדי פעם הוועד שלה גורם לה להיות רע-קבת ישמעאל). ומה אומר לכם? התרשמתי לחיוב בצורה יוצאת דופן. עליתי על הרכבת לת"א ההגנה של שעה 17:36 בתחנת קרית אריה. הרכבת אחרה בפחות מדקה וחצי. בבני ברק חכתה לה ממול, כמעט בלי איחור (ואם כן עם איחור אזי איחור בן פחות משתי דקות) הרכבת לכפ"ס. כשהגענו לת"א האונ' הרכבת של שעה 17:45 לחיפה מרכז יצאה, באיחור של פחות מ-3 דקות. כמדומני כשתי דקות איחור. הרכבת לנתניה של שעה 17:52 יצאה לדרכה באיחור של שתי דקות והרכבת לאשקלון, של שעה 17:56 יצאה לדרכה בול, פּוּנקט, בזמן. הרכבת בחזרה לכפ"ס, שירדתי ממנה, כמובן, בק' אריה פ"ת, יצאה לדרכה מהאונ' בדקה איחור בלבד. כבר בבני ברק חכתה הרכבת לראשל"ץ (הראשונים), כלומר הרכבת מכפ"ס לראשונים הגיעה לב"ב בערך בזמן או בדיוק בזמן. כשהיינו בקשת המזרחית, זו שנוסעים בה מהאונ' לב"ב, ראיתי רכבת שבאה מצפון לכוון דרום ושנכנסת לרציף מס' 2. זה היה בשעה 17:58 או 17:59. כנראה שזו היתה הרכבת הישירה (ישירה-מהירה) מחיפה לת"א. אם ככה, היא אפילו הקדימה בדקה שתיים את הלו"ז. זה לא סתם יום חול בשעות הצהריים או הלילה המאוחרות. לא ולא. מדובר על יום ה' בשיא שעות הלחץ של הערב, שהוא הזמן השני בעומסו ברכבת ישראל (אחרי יום א' בין השעות 6 ל-10 בבוקר). וככה לראות 8 רכבות, של שיא שעות הלחץ וכולן ללא יוצא מן הכלל מדייקות (פחות מ-5 דקות איחור) כאשר שתיים מתוכן מדייקות לחלוטי חלוטין גם אליבא דיקה פוצים עלובים??? וואלה, הרשים אותי מאוד.
 

down under

New member
דיוק מרשים מרשימותיים מרשימותלתיים ברכבת!
היום, לאחר אולי כמעט חודשיים בהם לא נסעתי ברכבת ישראל (שמדי פעם הוועד שלה גורם לה להיות רע-קבת ישמעאל). ומה אומר לכם? התרשמתי לחיוב בצורה יוצאת דופן. עליתי על הרכבת לת"א ההגנה של שעה 17:36 בתחנת קרית אריה. הרכבת אחרה בפחות מדקה וחצי. בבני ברק חכתה לה ממול, כמעט בלי איחור (ואם כן עם איחור אזי איחור בן פחות משתי דקות) הרכבת לכפ"ס. כשהגענו לת"א האונ' הרכבת של שעה 17:45 לחיפה מרכז יצאה, באיחור של פחות מ-3 דקות. כמדומני כשתי דקות איחור. הרכבת לנתניה של שעה 17:52 יצאה לדרכה באיחור של שתי דקות והרכבת לאשקלון, של שעה 17:56 יצאה לדרכה בול, פּוּנקט, בזמן. הרכבת בחזרה לכפ"ס, שירדתי ממנה, כמובן, בק' אריה פ"ת, יצאה לדרכה מהאונ' בדקה איחור בלבד. כבר בבני ברק חכתה הרכבת לראשל"ץ (הראשונים), כלומר הרכבת מכפ"ס לראשונים הגיעה לב"ב בערך בזמן או בדיוק בזמן. כשהיינו בקשת המזרחית, זו שנוסעים בה מהאונ' לב"ב, ראיתי רכבת שבאה מצפון לכוון דרום ושנכנסת לרציף מס' 2. זה היה בשעה 17:58 או 17:59. כנראה שזו היתה הרכבת הישירה (ישירה-מהירה) מחיפה לת"א. אם ככה, היא אפילו הקדימה בדקה שתיים את הלו"ז. זה לא סתם יום חול בשעות הצהריים או הלילה המאוחרות. לא ולא. מדובר על יום ה' בשיא שעות הלחץ של הערב, שהוא הזמן השני בעומסו ברכבת ישראל (אחרי יום א' בין השעות 6 ל-10 בבוקר). וככה לראות 8 רכבות, של שיא שעות הלחץ וכולן ללא יוצא מן הכלל מדייקות (פחות מ-5 דקות איחור) כאשר שתיים מתוכן מדייקות לחלוטי חלוטין גם אליבא דיקה פוצים עלובים??? וואלה, הרשים אותי מאוד.
היה חסר חלק ממשפט והוא:
עשיתי נסיעת מבחן/חובבים במקטע פ"ת קרית אריה - ת"א האונ' (מרכז הירידים).
 

mister K

New member
היה חסר חלק ממשפט והוא:
עשיתי נסיעת מבחן/חובבים במקטע פ"ת קרית אריה - ת"א האונ' (מרכז הירידים).
אלו נסיעות החובבים שלך?
אם כבר אז תיסע נסיעות ארוכות יותר... אני נסעתי היום קצת לפניך ברכבת של 17:22 מת"א מרכז לנהריה (לא נסיעת מבחן/חובבים) וגם היא למרבה ההפתעה יצאה מתל אביב מרכז על הדקה (לא זוכר מתי זה קרה לי בפעם האחרונה ועוד ביום חמישי). אחר כך היא כבר נתקעה אחרי הפרברית והתחילה להזדחל... לבסוף ירדתי בלב המפרץ באיחור סביר של 5 דקות בלבד.
 

חן המלך2

New member
דיוק מרשים מרשימותיים מרשימותלתיים ברכבת!
היום, לאחר אולי כמעט חודשיים בהם לא נסעתי ברכבת ישראל (שמדי פעם הוועד שלה גורם לה להיות רע-קבת ישמעאל). ומה אומר לכם? התרשמתי לחיוב בצורה יוצאת דופן. עליתי על הרכבת לת"א ההגנה של שעה 17:36 בתחנת קרית אריה. הרכבת אחרה בפחות מדקה וחצי. בבני ברק חכתה לה ממול, כמעט בלי איחור (ואם כן עם איחור אזי איחור בן פחות משתי דקות) הרכבת לכפ"ס. כשהגענו לת"א האונ' הרכבת של שעה 17:45 לחיפה מרכז יצאה, באיחור של פחות מ-3 דקות. כמדומני כשתי דקות איחור. הרכבת לנתניה של שעה 17:52 יצאה לדרכה באיחור של שתי דקות והרכבת לאשקלון, של שעה 17:56 יצאה לדרכה בול, פּוּנקט, בזמן. הרכבת בחזרה לכפ"ס, שירדתי ממנה, כמובן, בק' אריה פ"ת, יצאה לדרכה מהאונ' בדקה איחור בלבד. כבר בבני ברק חכתה הרכבת לראשל"ץ (הראשונים), כלומר הרכבת מכפ"ס לראשונים הגיעה לב"ב בערך בזמן או בדיוק בזמן. כשהיינו בקשת המזרחית, זו שנוסעים בה מהאונ' לב"ב, ראיתי רכבת שבאה מצפון לכוון דרום ושנכנסת לרציף מס' 2. זה היה בשעה 17:58 או 17:59. כנראה שזו היתה הרכבת הישירה (ישירה-מהירה) מחיפה לת"א. אם ככה, היא אפילו הקדימה בדקה שתיים את הלו"ז. זה לא סתם יום חול בשעות הצהריים או הלילה המאוחרות. לא ולא. מדובר על יום ה' בשיא שעות הלחץ של הערב, שהוא הזמן השני בעומסו ברכבת ישראל (אחרי יום א' בין השעות 6 ל-10 בבוקר). וככה לראות 8 רכבות, של שיא שעות הלחץ וכולן ללא יוצא מן הכלל מדייקות (פחות מ-5 דקות איחור) כאשר שתיים מתוכן מדייקות לחלוטי חלוטין גם אליבא דיקה פוצים עלובים??? וואלה, הרשים אותי מאוד.
דיוקים ברכבות
שלום זה נדמה לי,כאילו רק אני חושב ככה,או שבזמן האחרון הרכבות מאוד מדייקות? למשל היום חיכיתי בתחנת עכו לרכבת המהירה לכיוון לב המפרץ במקרה שלי,בלוח היה רשום 16:15,וזו בדיוק הייתה השעה שבה היא נכנסה לרציף ועצרה. מה קרה בזמן האחרון?החליפו נהגים או מה?
 

mister K

New member
דיוקים ברכבות
שלום זה נדמה לי,כאילו רק אני חושב ככה,או שבזמן האחרון הרכבות מאוד מדייקות? למשל היום חיכיתי בתחנת עכו לרכבת המהירה לכיוון לב המפרץ במקרה שלי,בלוח היה רשום 16:15,וזו בדיוק הייתה השעה שבה היא נכנסה לרציף ועצרה. מה קרה בזמן האחרון?החליפו נהגים או מה?
ועד העובדים הפסיק לעשות שרירים. עד לפעם הבאה.
 

mister K

New member
שמע, הפסיק הפסיק
אבל אי אפשר שלא להתפעל מהדיוק של הרכבת בימים האחרונים.
אכן... מאוד הופתעתי מהדיוק. בלי ציניות.
רק חבל שהגענו למצב שבו אנחנו מופתעים כשהרכבת מדייקת.
 

easylivin

New member
דיוק מרשים מרשימותיים מרשימותלתיים ברכבת!
היום, לאחר אולי כמעט חודשיים בהם לא נסעתי ברכבת ישראל (שמדי פעם הוועד שלה גורם לה להיות רע-קבת ישמעאל). ומה אומר לכם? התרשמתי לחיוב בצורה יוצאת דופן. עליתי על הרכבת לת"א ההגנה של שעה 17:36 בתחנת קרית אריה. הרכבת אחרה בפחות מדקה וחצי. בבני ברק חכתה לה ממול, כמעט בלי איחור (ואם כן עם איחור אזי איחור בן פחות משתי דקות) הרכבת לכפ"ס. כשהגענו לת"א האונ' הרכבת של שעה 17:45 לחיפה מרכז יצאה, באיחור של פחות מ-3 דקות. כמדומני כשתי דקות איחור. הרכבת לנתניה של שעה 17:52 יצאה לדרכה באיחור של שתי דקות והרכבת לאשקלון, של שעה 17:56 יצאה לדרכה בול, פּוּנקט, בזמן. הרכבת בחזרה לכפ"ס, שירדתי ממנה, כמובן, בק' אריה פ"ת, יצאה לדרכה מהאונ' בדקה איחור בלבד. כבר בבני ברק חכתה הרכבת לראשל"ץ (הראשונים), כלומר הרכבת מכפ"ס לראשונים הגיעה לב"ב בערך בזמן או בדיוק בזמן. כשהיינו בקשת המזרחית, זו שנוסעים בה מהאונ' לב"ב, ראיתי רכבת שבאה מצפון לכוון דרום ושנכנסת לרציף מס' 2. זה היה בשעה 17:58 או 17:59. כנראה שזו היתה הרכבת הישירה (ישירה-מהירה) מחיפה לת"א. אם ככה, היא אפילו הקדימה בדקה שתיים את הלו"ז. זה לא סתם יום חול בשעות הצהריים או הלילה המאוחרות. לא ולא. מדובר על יום ה' בשיא שעות הלחץ של הערב, שהוא הזמן השני בעומסו ברכבת ישראל (אחרי יום א' בין השעות 6 ל-10 בבוקר). וככה לראות 8 רכבות, של שיא שעות הלחץ וכולן ללא יוצא מן הכלל מדייקות (פחות מ-5 דקות איחור) כאשר שתיים מתוכן מדייקות לחלוטי חלוטין גם אליבא דיקה פוצים עלובים??? וואלה, הרשים אותי מאוד.
וכרגע באתר הרכבת, העומס של ערב יום ה':
אחוזי הדיוק הנכונים לשעה זו: 00:00 - 05:59 89.66% 06:00 - 08:59 93.06% 09:00 - 14:59 91.58% 15:00 - 18:59 86.96% 19:00 - 23:59 78.57% וסה"כ לשעה זו עומד על 89.74%, שלדעתי זה מעל הממוצע לימי חמישי.
 

down under

New member
וכרגע באתר הרכבת, העומס של ערב יום ה':
אחוזי הדיוק הנכונים לשעה זו: 00:00 - 05:59 89.66% 06:00 - 08:59 93.06% 09:00 - 14:59 91.58% 15:00 - 18:59 86.96% 19:00 - 23:59 78.57% וסה"כ לשעה זו עומד על 89.74%, שלדעתי זה מעל הממוצע לימי חמישי.
מה שמוכיח שאם רוצים אפשר לעשות הרבה
וכנראה שלפחות 80% מהעיכובים/תקלות/איחורים של החצי שנה האחרונה נובעים מיחסי עבודה וועדי עובדים ולא ממסילות דפוקות או קטרים תקולים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
דיוק מרשים מרשימותיים מרשימותלתיים ברכבת!
היום, לאחר אולי כמעט חודשיים בהם לא נסעתי ברכבת ישראל (שמדי פעם הוועד שלה גורם לה להיות רע-קבת ישמעאל). ומה אומר לכם? התרשמתי לחיוב בצורה יוצאת דופן. עליתי על הרכבת לת"א ההגנה של שעה 17:36 בתחנת קרית אריה. הרכבת אחרה בפחות מדקה וחצי. בבני ברק חכתה לה ממול, כמעט בלי איחור (ואם כן עם איחור אזי איחור בן פחות משתי דקות) הרכבת לכפ"ס. כשהגענו לת"א האונ' הרכבת של שעה 17:45 לחיפה מרכז יצאה, באיחור של פחות מ-3 דקות. כמדומני כשתי דקות איחור. הרכבת לנתניה של שעה 17:52 יצאה לדרכה באיחור של שתי דקות והרכבת לאשקלון, של שעה 17:56 יצאה לדרכה בול, פּוּנקט, בזמן. הרכבת בחזרה לכפ"ס, שירדתי ממנה, כמובן, בק' אריה פ"ת, יצאה לדרכה מהאונ' בדקה איחור בלבד. כבר בבני ברק חכתה הרכבת לראשל"ץ (הראשונים), כלומר הרכבת מכפ"ס לראשונים הגיעה לב"ב בערך בזמן או בדיוק בזמן. כשהיינו בקשת המזרחית, זו שנוסעים בה מהאונ' לב"ב, ראיתי רכבת שבאה מצפון לכוון דרום ושנכנסת לרציף מס' 2. זה היה בשעה 17:58 או 17:59. כנראה שזו היתה הרכבת הישירה (ישירה-מהירה) מחיפה לת"א. אם ככה, היא אפילו הקדימה בדקה שתיים את הלו"ז. זה לא סתם יום חול בשעות הצהריים או הלילה המאוחרות. לא ולא. מדובר על יום ה' בשיא שעות הלחץ של הערב, שהוא הזמן השני בעומסו ברכבת ישראל (אחרי יום א' בין השעות 6 ל-10 בבוקר). וככה לראות 8 רכבות, של שיא שעות הלחץ וכולן ללא יוצא מן הכלל מדייקות (פחות מ-5 דקות איחור) כאשר שתיים מתוכן מדייקות לחלוטי חלוטין גם אליבא דיקה פוצים עלובים??? וואלה, הרשים אותי מאוד.
הדיוק נובע לא רק מועד העובדים
אלא גם מהסיבה הטריוויאלית שאין כרגע מחסור תפעולי בנייד המקשה על הלו"ז. אומנם הקו מתוח עד סופו אבל במסגרת המגבלות התפעוליות.
 

בועז ל

New member
הדיוק נובע לא רק מועד העובדים
אלא גם מהסיבה הטריוויאלית שאין כרגע מחסור תפעולי בנייד המקשה על הלו"ז. אומנם הקו מתוח עד סופו אבל במסגרת המגבלות התפעוליות.
נכון מאוד. לא רק שאין מחסור, אלא שניתן להקצות
ולהסיט קרונועים להשלמת ה"חורים" בלו"ז בקו לירושלים.
 
נכון מאוד. לא רק שאין מחסור, אלא שניתן להקצות
ולהסיט קרונועים להשלמת ה"חורים" בלו"ז בקו לירושלים.
נכון מאוד בועז, ...לטיפולך המסור והמהיר
בנושא לפני אישור סופי של הלו''ז החדש . להזכירך כל שדרוש לסתימת הפערים בקטע בית שמש מלחה :הפניית 2-3 סטים IC3 נוספים לקו ירושלים. אלו קיימים עתה עם הכנסתם של 9 מערכי קרונות סימנס לשרות, והחזרתו לשרות של מערך מודו ספרדי נוסף הרביעי במספר הצפוי במהלך השנה. אגב, העלייה המבורכת ברמת הדיוק, לא מצאה אמש ביטוי בקטע לוד - ב''ש עת רכבת נוסעים בקו זה עמדה על המסילה (הבודדה עדיין) באזור להבים כשעה, בשל תקלה והמתינה לקטר חילוץ שנשלח למקום מב''ש תפעולית ע''מ לגרור את הרכבת על נוסעיה לתחנת ב''ש צפון תחנה סופית לאותה רכבת תקולה. הרכבת שאמורה היתה לצאת כרכבת מס.124 מתחנת ב''ש מרכז בשעה 17.27בוטלה ומערך רכבת יצא מתחנת ב''ש צפון. יצויין כי המורכבות בחילוץ רכבת תקולה על מסילה בודדה מנעה לזמן מה את תנועת רכבות משא ונוסעים על המסילה בקטע דבירה-ב''ש צפון משום שהמסילה פונתה ע''מ לאפשר לקטר בודד להגיע לרכבת התקולה ולהביאה לב''ש. אגב, מרבית התקלות התפעוליות והטיפול בהם מתרחשות באזורי קצוות כמו לוד-ב''ש או עכו- נהריה בהן אין עדיין מסילות כפולות , גם אמש בשל תקלות שונות בוטלה רכבת מנהריה לדרום ורכבת נוספת סיימה את נסיעתה בעכו במקום נהריה, אדגיש כי החילוץ נעשה במקצועיות רבה ובמהירות סבירה בהתאם לתנאים התפעוליים הלא פשוטים כאמור. צר לי ששפכתי צוננים על השמחה בעליית רמת הדיוק של הרכבת לאחרונה עלייה שאני מברך עליה ואף חש בה בנסיעותי הרבות ברכבת באזור גוש דן.
 

בועז ל

New member
נכון מאוד בועז, ...לטיפולך המסור והמהיר
בנושא לפני אישור סופי של הלו''ז החדש . להזכירך כל שדרוש לסתימת הפערים בקטע בית שמש מלחה :הפניית 2-3 סטים IC3 נוספים לקו ירושלים. אלו קיימים עתה עם הכנסתם של 9 מערכי קרונות סימנס לשרות, והחזרתו לשרות של מערך מודו ספרדי נוסף הרביעי במספר הצפוי במהלך השנה. אגב, העלייה המבורכת ברמת הדיוק, לא מצאה אמש ביטוי בקטע לוד - ב''ש עת רכבת נוסעים בקו זה עמדה על המסילה (הבודדה עדיין) באזור להבים כשעה, בשל תקלה והמתינה לקטר חילוץ שנשלח למקום מב''ש תפעולית ע''מ לגרור את הרכבת על נוסעיה לתחנת ב''ש צפון תחנה סופית לאותה רכבת תקולה. הרכבת שאמורה היתה לצאת כרכבת מס.124 מתחנת ב''ש מרכז בשעה 17.27בוטלה ומערך רכבת יצא מתחנת ב''ש צפון. יצויין כי המורכבות בחילוץ רכבת תקולה על מסילה בודדה מנעה לזמן מה את תנועת רכבות משא ונוסעים על המסילה בקטע דבירה-ב''ש צפון משום שהמסילה פונתה ע''מ לאפשר לקטר בודד להגיע לרכבת התקולה ולהביאה לב''ש. אגב, מרבית התקלות התפעוליות והטיפול בהם מתרחשות באזורי קצוות כמו לוד-ב''ש או עכו- נהריה בהן אין עדיין מסילות כפולות , גם אמש בשל תקלות שונות בוטלה רכבת מנהריה לדרום ורכבת נוספת סיימה את נסיעתה בעכו במקום נהריה, אדגיש כי החילוץ נעשה במקצועיות רבה ובמהירות סבירה בהתאם לתנאים התפעוליים הלא פשוטים כאמור. צר לי ששפכתי צוננים על השמחה בעליית רמת הדיוק של הרכבת לאחרונה עלייה שאני מברך עליה ואף חש בה בנסיעותי הרבות ברכבת באזור גוש דן.
הטיפול בנושא הועבר למנהל הפורום, ד"ר עמית,
שמן הסתם ייטיב ממני לעשות במלאכה. נ.ב: תודה על המידע.
 
הטיפול בנושא הועבר למנהל הפורום, ד"ר עמית,
שמן הסתם ייטיב ממני לעשות במלאכה. נ.ב: תודה על המידע.
בטוחני שכב' המנהל יפעל
נמרצות למען עיבוי ולתפארת הקו ההררי לעיה''ק במהרה בימינו ועוד לפני סוף חודש זה. מרץ 2010 כבר בפתח.
 
נכון מאוד בועז, ...לטיפולך המסור והמהיר
בנושא לפני אישור סופי של הלו''ז החדש . להזכירך כל שדרוש לסתימת הפערים בקטע בית שמש מלחה :הפניית 2-3 סטים IC3 נוספים לקו ירושלים. אלו קיימים עתה עם הכנסתם של 9 מערכי קרונות סימנס לשרות, והחזרתו לשרות של מערך מודו ספרדי נוסף הרביעי במספר הצפוי במהלך השנה. אגב, העלייה המבורכת ברמת הדיוק, לא מצאה אמש ביטוי בקטע לוד - ב''ש עת רכבת נוסעים בקו זה עמדה על המסילה (הבודדה עדיין) באזור להבים כשעה, בשל תקלה והמתינה לקטר חילוץ שנשלח למקום מב''ש תפעולית ע''מ לגרור את הרכבת על נוסעיה לתחנת ב''ש צפון תחנה סופית לאותה רכבת תקולה. הרכבת שאמורה היתה לצאת כרכבת מס.124 מתחנת ב''ש מרכז בשעה 17.27בוטלה ומערך רכבת יצא מתחנת ב''ש צפון. יצויין כי המורכבות בחילוץ רכבת תקולה על מסילה בודדה מנעה לזמן מה את תנועת רכבות משא ונוסעים על המסילה בקטע דבירה-ב''ש צפון משום שהמסילה פונתה ע''מ לאפשר לקטר בודד להגיע לרכבת התקולה ולהביאה לב''ש. אגב, מרבית התקלות התפעוליות והטיפול בהם מתרחשות באזורי קצוות כמו לוד-ב''ש או עכו- נהריה בהן אין עדיין מסילות כפולות , גם אמש בשל תקלות שונות בוטלה רכבת מנהריה לדרום ורכבת נוספת סיימה את נסיעתה בעכו במקום נהריה, אדגיש כי החילוץ נעשה במקצועיות רבה ובמהירות סבירה בהתאם לתנאים התפעוליים הלא פשוטים כאמור. צר לי ששפכתי צוננים על השמחה בעליית רמת הדיוק של הרכבת לאחרונה עלייה שאני מברך עליה ואף חש בה בנסיעותי הרבות ברכבת באזור גוש דן.
האם תוכל לפרט היכן עומד ענין התיקון עם קרון ה
הניהוג/כוח הספרדי? האם הגיעו כבר כל החלפים הדרושים לשיקומו לאחר השריפה?
 
האם תוכל לפרט היכן עומד ענין התיקון עם קרון ה
הניהוג/כוח הספרדי? האם הגיעו כבר כל החלפים הדרושים לשיקומו לאחר השריפה?
לצערי הרב אין לי מידע מעודכן בנושא
חשבתי שה301 השרוף עולה לשיקום בסופו של דבר לאוניה בדרך לחצי האי האיברי, אשמח אם תוכל להוסיף בנושא. תודה מראש .
 

עדירמר

New member
דיוק מרשים מרשימותיים מרשימותלתיים ברכבת!
היום, לאחר אולי כמעט חודשיים בהם לא נסעתי ברכבת ישראל (שמדי פעם הוועד שלה גורם לה להיות רע-קבת ישמעאל). ומה אומר לכם? התרשמתי לחיוב בצורה יוצאת דופן. עליתי על הרכבת לת"א ההגנה של שעה 17:36 בתחנת קרית אריה. הרכבת אחרה בפחות מדקה וחצי. בבני ברק חכתה לה ממול, כמעט בלי איחור (ואם כן עם איחור אזי איחור בן פחות משתי דקות) הרכבת לכפ"ס. כשהגענו לת"א האונ' הרכבת של שעה 17:45 לחיפה מרכז יצאה, באיחור של פחות מ-3 דקות. כמדומני כשתי דקות איחור. הרכבת לנתניה של שעה 17:52 יצאה לדרכה באיחור של שתי דקות והרכבת לאשקלון, של שעה 17:56 יצאה לדרכה בול, פּוּנקט, בזמן. הרכבת בחזרה לכפ"ס, שירדתי ממנה, כמובן, בק' אריה פ"ת, יצאה לדרכה מהאונ' בדקה איחור בלבד. כבר בבני ברק חכתה הרכבת לראשל"ץ (הראשונים), כלומר הרכבת מכפ"ס לראשונים הגיעה לב"ב בערך בזמן או בדיוק בזמן. כשהיינו בקשת המזרחית, זו שנוסעים בה מהאונ' לב"ב, ראיתי רכבת שבאה מצפון לכוון דרום ושנכנסת לרציף מס' 2. זה היה בשעה 17:58 או 17:59. כנראה שזו היתה הרכבת הישירה (ישירה-מהירה) מחיפה לת"א. אם ככה, היא אפילו הקדימה בדקה שתיים את הלו"ז. זה לא סתם יום חול בשעות הצהריים או הלילה המאוחרות. לא ולא. מדובר על יום ה' בשיא שעות הלחץ של הערב, שהוא הזמן השני בעומסו ברכבת ישראל (אחרי יום א' בין השעות 6 ל-10 בבוקר). וככה לראות 8 רכבות, של שיא שעות הלחץ וכולן ללא יוצא מן הכלל מדייקות (פחות מ-5 דקות איחור) כאשר שתיים מתוכן מדייקות לחלוטי חלוטין גם אליבא דיקה פוצים עלובים??? וואלה, הרשים אותי מאוד.
רכבת ישראל
תפסיקו להאשים את הרכבת הם עושים עבודה נפלאה נסעתי כמה פעמים ברכבת ולא חיכיתי בכלל לרכבת אלא הרכבת חיכתה לי ברציף זה לא הוגן העליהום שעושים לרכבת
 

amit1270

New member
רכבת ישראל
תפסיקו להאשים את הרכבת הם עושים עבודה נפלאה נסעתי כמה פעמים ברכבת ולא חיכיתי בכלל לרכבת אלא הרכבת חיכתה לי ברציף זה לא הוגן העליהום שעושים לרכבת
נדמה לי שקצת טעית בכתובת
ynet זה שם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה