היום נסעתי פעמיים בקו 50, אין לו שום יתרון

מצב
הנושא נעול.
היום נסעתי פעמיים בקו 50, אין לו שום יתרון
במקרה גם בבוקר נסעתי מפ"ת לת"א ב-50 וגם אחה"צ בכיוון ההפוך. הנהג של 50 בבוקר לא היה הנהג הקבוע והוא עצר גם בתחנות 1-50 לא אמור לעצור. בחזור בכלל הוא עצר כמו 51. אז איפה היתרון של קו 50? למה דן לא מלמדת נהגים חדשים היכן יש ל-50 תחנה והיכן אין לו תחנה? זה הפך להיות העתק של 51 נ.ב היה ממש כייף לנסוע אחרי הצהריים בנת"צ בפ"ת. הרמזור של היציאה מהנת"צ היה מקולקל, וכמובן שזה יתרון לאוטובוסים שגם יוצאים משם בלי לחכות שעה וגם עוברים בגל הירוק של הרמזור של חברת החשמל. כשהרמזור שם כן עובד האוטובוסים בדיוק מגיעים לשניות הראשונות שיש אדום בצומת טנתקעים.
 
היום נסעתי פעמיים בקו 50, אין לו שום יתרון
במקרה גם בבוקר נסעתי מפ"ת לת"א ב-50 וגם אחה"צ בכיוון ההפוך. הנהג של 50 בבוקר לא היה הנהג הקבוע והוא עצר גם בתחנות 1-50 לא אמור לעצור. בחזור בכלל הוא עצר כמו 51. אז איפה היתרון של קו 50? למה דן לא מלמדת נהגים חדשים היכן יש ל-50 תחנה והיכן אין לו תחנה? זה הפך להיות העתק של 51 נ.ב היה ממש כייף לנסוע אחרי הצהריים בנת"צ בפ"ת. הרמזור של היציאה מהנת"צ היה מקולקל, וכמובן שזה יתרון לאוטובוסים שגם יוצאים משם בלי לחכות שעה וגם עוברים בגל הירוק של הרמזור של חברת החשמל. כשהרמזור שם כן עובד האוטובוסים בדיוק מגיעים לשניות הראשונות שיש אדום בצומת טנתקעים.
כמה זמן זה כבר מוסיף לנסיעה שקו 50 עוצר
בתחנות קו 51 לא יותר מ5 דקות,
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה