רק"ל ירושלים- תחילת תקופת ההרצה

מצב
הנושא נעול.

CityPass

New member
רק"ל ירושלים- תחילת תקופת ההרצה
חברים, עוד בשורות טובות- ככל הנראה, במהלך השבועיים הקרובים תחל באופן רשמי "תקופת ההרצה" של הרכבת (מה שנקרא, שלב ה- Testing and Commissioning) בתור התחלה לא נראה הרבה בשטח- רכבת אחת (שני קרונות) תבדק במשך כחודשיים וחצי בקטע שבין הדפו לצומת שמעון הצדיק. בהמשך, בהדרגה, הבדיקות יבוצעו בכל 46 הקרונות ולאורך כל התוואי. צירפתי את המודעה הראשונית המופצת לציבור לקראת נסיעות ההכנה. כמובן שאמשיך ואעדכן בעוד פרטים רבים. כל טוב, גיל סיטיפס
רק"ל י-ם- הסתיימה הנחת המסילות בגבעה הצרפתית
חברים שלום, מצרף עבורכם מודעה שתתפרסם בסופ"ש הקרוב. בשעה טובה, הסתיימה הנחת המסילות בצומת הגבעה הצרפתית, בשבוע הבא יבוצעו עבודות להפעלת הסדר התנועה הסופי בצומת. בברכה, גיל זינגר דובר סיטיפס
 

CityPass

New member
רק"ל ירושלים- תחילת תקופת ההרצה
חברים, עוד בשורות טובות- ככל הנראה, במהלך השבועיים הקרובים תחל באופן רשמי "תקופת ההרצה" של הרכבת (מה שנקרא, שלב ה- Testing and Commissioning) בתור התחלה לא נראה הרבה בשטח- רכבת אחת (שני קרונות) תבדק במשך כחודשיים וחצי בקטע שבין הדפו לצומת שמעון הצדיק. בהמשך, בהדרגה, הבדיקות יבוצעו בכל 46 הקרונות ולאורך כל התוואי. צירפתי את המודעה הראשונית המופצת לציבור לקראת נסיעות ההכנה. כמובן שאמשיך ואעדכן בעוד פרטים רבים. כל טוב, גיל סיטיפס
 

CityPass

New member
רק"ל ירושלים- תחילת תקופת ההרצה
חברים, עוד בשורות טובות- ככל הנראה, במהלך השבועיים הקרובים תחל באופן רשמי "תקופת ההרצה" של הרכבת (מה שנקרא, שלב ה- Testing and Commissioning) בתור התחלה לא נראה הרבה בשטח- רכבת אחת (שני קרונות) תבדק במשך כחודשיים וחצי בקטע שבין הדפו לצומת שמעון הצדיק. בהמשך, בהדרגה, הבדיקות יבוצעו בכל 46 הקרונות ולאורך כל התוואי. צירפתי את המודעה הראשונית המופצת לציבור לקראת נסיעות ההכנה. כמובן שאמשיך ואעדכן בעוד פרטים רבים. כל טוב, גיל סיטיפס
והנה מודעה בנוגע לחיבור קווי המתח לחשמל
בימים הקרובים יחוברו לרשת החשמל, כבלי ההזנה העילית של הרק"ל, בקטע שבין צומת הגבעה הצרפתית לצומת שמעון הצדיק.
 

אוהד11

New member
רק"ל ירושלים- תחילת תקופת ההרצה
חברים, עוד בשורות טובות- ככל הנראה, במהלך השבועיים הקרובים תחל באופן רשמי "תקופת ההרצה" של הרכבת (מה שנקרא, שלב ה- Testing and Commissioning) בתור התחלה לא נראה הרבה בשטח- רכבת אחת (שני קרונות) תבדק במשך כחודשיים וחצי בקטע שבין הדפו לצומת שמעון הצדיק. בהמשך, בהדרגה, הבדיקות יבוצעו בכל 46 הקרונות ולאורך כל התוואי. צירפתי את המודעה הראשונית המופצת לציבור לקראת נסיעות ההכנה. כמובן שאמשיך ואעדכן בעוד פרטים רבים. כל טוב, גיל סיטיפס
על ה
 

easylivin

New member
רק"ל ירושלים- תחילת תקופת ההרצה
חברים, עוד בשורות טובות- ככל הנראה, במהלך השבועיים הקרובים תחל באופן רשמי "תקופת ההרצה" של הרכבת (מה שנקרא, שלב ה- Testing and Commissioning) בתור התחלה לא נראה הרבה בשטח- רכבת אחת (שני קרונות) תבדק במשך כחודשיים וחצי בקטע שבין הדפו לצומת שמעון הצדיק. בהמשך, בהדרגה, הבדיקות יבוצעו בכל 46 הקרונות ולאורך כל התוואי. צירפתי את המודעה הראשונית המופצת לציבור לקראת נסיעות ההכנה. כמובן שאמשיך ואעדכן בעוד פרטים רבים. כל טוב, גיל סיטיפס
נראה שהסבל קרוב לסיום, וכעת מתחילה
ההנאה
 

amit1270

New member
רק"ל ירושלים- תחילת תקופת ההרצה
חברים, עוד בשורות טובות- ככל הנראה, במהלך השבועיים הקרובים תחל באופן רשמי "תקופת ההרצה" של הרכבת (מה שנקרא, שלב ה- Testing and Commissioning) בתור התחלה לא נראה הרבה בשטח- רכבת אחת (שני קרונות) תבדק במשך כחודשיים וחצי בקטע שבין הדפו לצומת שמעון הצדיק. בהמשך, בהדרגה, הבדיקות יבוצעו בכל 46 הקרונות ולאורך כל התוואי. צירפתי את המודעה הראשונית המופצת לציבור לקראת נסיעות ההכנה. כמובן שאמשיך ואעדכן בעוד פרטים רבים. כל טוב, גיל סיטיפס
כמה תמונות מתוואי הרכבת הקלה, ועוד
הראשונה לשלטומנים (ומתנצל מראש אם הופיע כאן קודם).
 

amit1270

New member
כמה תמונות מתוואי הרכבת הקלה, ועוד
הראשונה לשלטומנים (ומתנצל מראש אם הופיע כאן קודם).
שוק מחנה יהודה
כיסוי אספלט זמני מעל למסילה שכבר נסללה (עם "מפרץ" קטן לפתח ביוב). האספלט מופרד מהריצוף באמצעות יריעה שנראית היטב בתמונה.
 

amit1270

New member
כמה תמונות מתוואי הרכבת הקלה, ועוד
הראשונה לשלטומנים (ומתנצל מראש אם הופיע כאן קודם).
עוד מאזור השוק
החניון העיקרי של השוק נחרש (הסוחרים בהלם), ועל חורבותיו יוקמו מגדלי יוקרה. שימו לב לשפה העיקרית שבה נכתב השלט והמפרט הטכני שממנו די ברור מהו קהל היעד.
 

amit1270

New member
כמה תמונות מתוואי הרכבת הקלה, ועוד
הראשונה לשלטומנים (ומתנצל מראש אם הופיע כאן קודם).
כיכר הדוידקה
בסוף יהיה שם משהו יפה, אני בטוח... הפסל, אגב, חזר למקומו (עטוף בבד שחור).
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כיכר הדוידקה
בסוף יהיה שם משהו יפה, אני בטוח... הפסל, אגב, חזר למקומו (עטוף בבד שחור).
הבעיה היא שאפילו המתכננים כבר לא יודעים מה...
השבוע הרסו שם את הקיר המשולש בצד של רחוב הנביאים...
 

amit1270

New member
הבעיה היא שאפילו המתכננים כבר לא יודעים מה...
השבוע הרסו שם את הקיר המשולש בצד של רחוב הנביאים...
כל ההתנהלות שם ביזיונית
זה התחיל בתכנון המגלומני והמנותק מהמציאות עם קיר בגובה 15 מטר (למה? ככה! תכנן את זה איזה אדריכל מקסיקאי שנחשב לקלטרווה של הכיכרות או משהו כזה). הקיר לא נבנה למזלנו (ולכן גם לא נהרס). גם המשולש המוזר היה חלק מהתכנון ההוא, וטוב לראות שמחזירים את הכיכר לשפיות. כמה עלתה ההרפתקה עם המקסיקאי (או ברזילאי או צ'ילאני)? לא ברור.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כל ההתנהלות שם ביזיונית
זה התחיל בתכנון המגלומני והמנותק מהמציאות עם קיר בגובה 15 מטר (למה? ככה! תכנן את זה איזה אדריכל מקסיקאי שנחשב לקלטרווה של הכיכרות או משהו כזה). הקיר לא נבנה למזלנו (ולכן גם לא נהרס). גם המשולש המוזר היה חלק מהתכנון ההוא, וטוב לראות שמחזירים את הכיכר לשפיות. כמה עלתה ההרפתקה עם המקסיקאי (או ברזילאי או צ'ילאני)? לא ברור.
אז בוא אספר לך עוד משהו:
בתוך אותו קיר משולש והזוי הייתה דלת סתרים שהובילה למדרגות היורדות אל מתחת לכיכר, כנראה לצורך תחזוקת מערכת המים של המיזרקה הנבנית שם. היות והרסו את הקיר, הרסו גם את הכניסה לאותן מדרגות והשאירו רק מכסה ביוב.
 

amit1270

New member
כמה תמונות מתוואי הרכבת הקלה, ועוד
הראשונה לשלטומנים (ומתנצל מראש אם הופיע כאן קודם).
רחוב הרב קוק
תחנת מוניות שירות לתל אביב (נדמה לי שזאת הפעם הראשונה שלה פה בפורום), וקצת נוף עם "חלון" בדמות מגדל רפאים יוקרתי. חדי העין יוכלו להבחין בציור פנטסטי (מלשון פנטזיה) של הרכבת הקלה על אחד הקירות.
 

amit1270

New member
כמה תמונות מתוואי הרכבת הקלה, ועוד
הראשונה לשלטומנים (ומתנצל מראש אם הופיע כאן קודם).
הבלגן ברחוב יפו (2)
ליד בניין הדואר המרכזי (ואגב, טוב לראות שהעבודות מתנהלות במרץ בחלקים רבים של התוואי.)
 
"מדרחוב יפו" מתחיל לקבל צורה
עדיין לא לכל רוחב הרחוב... בתמונה - כיכר ציון
נראה מגעיל מאוד ללא האקליפטוס הותיק
שהיה בן 90 כאשר נכרת ליד שלגייה לשעבר. ניתן היה לעוקרו בעזרת ''מנופי אבי'' ולהזיזו מטר אחד אחורנית. אבל העצלנות והכסף כנראה יותר חשובים מהעבר של העיר שלאחר שהפכה את בן-יהודה למדרחוב הרסה הכל. מה שרואים בתמונה הן בלטות מכוערות עם רחוב מכוער שמוכיח על עצלנות נוראה משום שבקטע יפו אפשר היה לחפור עוד שני מטר ולהכניס את הרק"ל אל תוך האדמה תוך שימור יפו כציר ראשי בדיוק כפי שהיה בעבר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה