7 קווי רכבת קלה ...

מצב
הנושא נעול.
7 קווי רכבת קלה ...
כתבת ביקורת. |הלינקhttp://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3846529,00.html|סלינק|
האמת שבהתחשב בזה שאפילו האתר של נת"ע
גוף ציבורי שממומן ממיסים, בקושי מעדכנים אפילו את אתר האינטרנט שלהם והגיליון האחרון של העיתון שלהם הוא מלפני שנתיים, לא פלא ששום דבר לא מתקדם, קבוצה של אנשים מקבלים משכורות במשך13 שנה ואפילו אין סימן לתחילת עבודות... כבר ידעו בשנת 2008 שאין סיכוי שהקבוצה של אפריקה ישראל תצליח לבנות את הפרוייקט בעקבות המשבר הכלכלי ולא הוציאו מכרז חדש ולא כלום, בזמן שכאן מסיימים מכרז במדינות אחרות בגלובוס בונים מערכות רכבת שלמות, אולי פשוט צריך להודות שבלתי אפשרי בשביל מדינת ישראל להקים מערכת הסעה המונית ולבקש סיוע ממדינות אחרות שינהלו את זה בשבילנו. הרבה ישמחו כולל הצרפתים, הגרמנים והסינים. תמורת תשלום הולם(הרבה פחות ממה שיוציאו אם ישראלים יפקחו על העבודות)להקים 7 קווים כולם תחתיים ברבע מחיר ממה שיוציאו על קו וחצי שחלקו עילי בניהול שלומאלי של בירוקרטים ישראלים.
 

בועז ל

New member

easylivin

New member
7 קווי רכבת קלה ...
כתבת ביקורת. |הלינקhttp://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3846529,00.html|סלינק|
אני שוב מופתע לטובה
הן מהביקורת העניינית, והן מהטוקבקים. ואני מסכים שאם הפרוייקט ימשיך להתנהל כפי שהוא, הוא יגיע לסדר גודל העלויות שמדובר עליהן. בהתנהלות כוונתי בעיקר למריחתו של הפרוייקט לעשורים במקום שנים בודדות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה