אגד והחרדים בירושלים

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
ובאמת נראה לך שאגד או כל חברה אחרת
יסכימו לתגבר את השירות בגלל שאיזה מפיק של ארוע מודיע להם מראש על אירוע המוני במגזר החילוני ומבקש את התגבור?????
ואגב: כשיש בקשה לתיגבור "חרדי"
יש גם תפוסה של 101% גם בנסיעות הלוך וגם בחזור. את זה לא יכול להבטיח מפיק "חילוני" אלא אם הכבישיםבאיזור יסגרו ותהיה עדיפות ברורה לתח"צ.
 

אורי404

New member
אין מה להשוות, החרדים נוסעים יותר בתח"צ
הקווים החרדיים משתלמים כלכלית יותר מכל שאר הקווים. לא סתם יותר ויותר חברות תח"צ נכנסות לעבוד עם החרדים. רק בתוך בני ברק כבר פועלות חברות שונות: אגד אגד תעבורה דן קווים ויאוליה נתיב אקספרס מטרופולין סופרבוס כל הקווים שמופעלים לחרדים מלאים בד"כ בנוסעים ומתואמים בדיוק מירבי מול העסקנים החרדים.
חלק מן הקווים מצליחים. חלק מן הקווים לא
והאוטובוסים נוסעים די ריקים. היה ערב אחד, שבסביבות השעה תשע, מכיוון שלא הייתה תחבורה ציבורית נורמאלית מתל השומר חזרה, נאלצתי ללכת ברגל לכיוון גבעת שמואל.. בעודי הולך, חלפו לידי אוטובוסים רבים של "אגד" עם שילוט קו 402. רבים מהם נסעו ריקים למחצה ופחות מזה, כך שלא היה כל כך קריטי לשלוח אוטובוסים רבים. לעומת זאת בגבעת שמואל חיכו נוסעים רבים זמן רב עד, שהגיע אוטובוס. מה שאני בא לאמר, זה שחלק מן הקווים באזורים חרדיים נוסעים מלאים וחלק אחר ביקוש נמוך יחסית.
 

orenhz

Member
חלק מן הקווים מצליחים. חלק מן הקווים לא
והאוטובוסים נוסעים די ריקים. היה ערב אחד, שבסביבות השעה תשע, מכיוון שלא הייתה תחבורה ציבורית נורמאלית מתל השומר חזרה, נאלצתי ללכת ברגל לכיוון גבעת שמואל.. בעודי הולך, חלפו לידי אוטובוסים רבים של "אגד" עם שילוט קו 402. רבים מהם נסעו ריקים למחצה ופחות מזה, כך שלא היה כל כך קריטי לשלוח אוטובוסים רבים. לעומת זאת בגבעת שמואל חיכו נוסעים רבים זמן רב עד, שהגיע אוטובוס. מה שאני בא לאמר, זה שחלק מן הקווים באזורים חרדיים נוסעים מלאים וחלק אחר ביקוש נמוך יחסית.
גם לי יצא בעבר לנסוע בקווים די ריקים
כבר קרה לי שנסעתי בקו 970 עם 9 נוסעים נוספים ובקו 969 עם 6 נוסעים נוספים. לא נראה לי כלכלי במיוחד אך בכל זאת, לא תמיד אפשר לחזות מראש את כמות הנוסעים בכל נסיעה. אני מאמין שאגד פשוט מפעילה קווים שהחרדים מבקשים בלי להתווכח מכיוון שבסופו של דבר הם מעוניינים לרצות את החרדים, לא להתעמת איתם (אפילו אם זה מסיבה הגיונית כמו אוטובוסים ריקים). אם כבר הזכרת את קו 402 - זה אחד הקווים הרווחיים ביותר שיש בארץ עם תדירות גבוהה מאד ביחס למרחק הנסיעה (תחשוב כמה אוטובוסים של קו 402 פועלים במקביל בשעות השיא!!). כך שגם אם לפעמים עוברים אוטובוסים כמעט ריקים, פעמים אחרות מוציאים כמה אוטובוסים ביחד, וזה מקזז "קצת" את ההפסד
 

mister K

New member
גם לי יצא בעבר לנסוע בקווים די ריקים
כבר קרה לי שנסעתי בקו 970 עם 9 נוסעים נוספים ובקו 969 עם 6 נוסעים נוספים. לא נראה לי כלכלי במיוחד אך בכל זאת, לא תמיד אפשר לחזות מראש את כמות הנוסעים בכל נסיעה. אני מאמין שאגד פשוט מפעילה קווים שהחרדים מבקשים בלי להתווכח מכיוון שבסופו של דבר הם מעוניינים לרצות את החרדים, לא להתעמת איתם (אפילו אם זה מסיבה הגיונית כמו אוטובוסים ריקים). אם כבר הזכרת את קו 402 - זה אחד הקווים הרווחיים ביותר שיש בארץ עם תדירות גבוהה מאד ביחס למרחק הנסיעה (תחשוב כמה אוטובוסים של קו 402 פועלים במקביל בשעות השיא!!). כך שגם אם לפעמים עוברים אוטובוסים כמעט ריקים, פעמים אחרות מוציאים כמה אוטובוסים ביחד, וזה מקזז "קצת" את ההפסד
קו 402 הוא לא כזה מציאה כמו שזה נראה.
אמנם יש מועדים בהם יוצאים אוטובוסים מפוצצים בכל כמה דקות, אך זה מתקזז עם רוב ימות השנה בהם אוטובוסים רבים נוסעים ריקים. בסך הכל הקו לא רווחי במיוחד. בדן רוצים כבר הרבה זמן להיפטר ממנו משום שהוא כנראה לא מצדיק מבחינה כלכלית את "כאב הראש" שהוא יוצר לחברה.
 

אורי404

New member
גם לי יצא בעבר לנסוע בקווים די ריקים
כבר קרה לי שנסעתי בקו 970 עם 9 נוסעים נוספים ובקו 969 עם 6 נוסעים נוספים. לא נראה לי כלכלי במיוחד אך בכל זאת, לא תמיד אפשר לחזות מראש את כמות הנוסעים בכל נסיעה. אני מאמין שאגד פשוט מפעילה קווים שהחרדים מבקשים בלי להתווכח מכיוון שבסופו של דבר הם מעוניינים לרצות את החרדים, לא להתעמת איתם (אפילו אם זה מסיבה הגיונית כמו אוטובוסים ריקים). אם כבר הזכרת את קו 402 - זה אחד הקווים הרווחיים ביותר שיש בארץ עם תדירות גבוהה מאד ביחס למרחק הנסיעה (תחשוב כמה אוטובוסים של קו 402 פועלים במקביל בשעות השיא!!). כך שגם אם לפעמים עוברים אוטובוסים כמעט ריקים, פעמים אחרות מוציאים כמה אוטובוסים ביחד, וזה מקזז "קצת" את ההפסד
אתה צודק בדבריך על קו 402.
עדיין באותו ערב נסעו אוטובוסים רבים וזה נראה היה מאומה על לא מאומה. זה היה צורם אותו מצב, שבגבעת שמואל המתינו רבים זמן רב. השאלה היא האם בקווים האחרים, שציינת תמיד כמות הנוסעים היא של בודדים או לא. בכל מקרה בחלק מהם הכמות רחוקה מאוטובוס שלם. אני בעד, שכולם ייהנו. עם יש ביקוש בבני ברק, עלאכיפאק. שיתגברו כמה אוטובוסים, שצריך. ועדיין, גם באזורים אחרים מבני ברק, יש ביקוש נוסעים ויש צורך ביותר תחבורה ציבורית. כמו למשל לאזורים השוכנים לבני ברק, כמו גבעת שמואל ואזור בקעת אונו. או למשל כפר סבא, שיש שם שימוש רב בתחבורה ציבורית (שירות אוטובוסים ושירות רכבת. ע"ע שלוש רכבות בשעה עם ביקוש גבוה). למרות זאת חלק מן המפעילים באזור לא מחזירים באותו המטבע ומוסיפים שיפורים שונים, שטעונים. זה מבחינת כמות. מבחינת איכות מה שאני יכול לספר, זה שיש ארגון קהילתי מסויים, שפועל בעיקר בתל אביב, אבל לא רק. רבים ממנו הם תושבי כפר סבא ובארגון עצמו מציינים זאת. אז מה אני אומר על זה?
 

קו 415

Active member
אתה צודק בדבריך על קו 402.
עדיין באותו ערב נסעו אוטובוסים רבים וזה נראה היה מאומה על לא מאומה. זה היה צורם אותו מצב, שבגבעת שמואל המתינו רבים זמן רב. השאלה היא האם בקווים האחרים, שציינת תמיד כמות הנוסעים היא של בודדים או לא. בכל מקרה בחלק מהם הכמות רחוקה מאוטובוס שלם. אני בעד, שכולם ייהנו. עם יש ביקוש בבני ברק, עלאכיפאק. שיתגברו כמה אוטובוסים, שצריך. ועדיין, גם באזורים אחרים מבני ברק, יש ביקוש נוסעים ויש צורך ביותר תחבורה ציבורית. כמו למשל לאזורים השוכנים לבני ברק, כמו גבעת שמואל ואזור בקעת אונו. או למשל כפר סבא, שיש שם שימוש רב בתחבורה ציבורית (שירות אוטובוסים ושירות רכבת. ע"ע שלוש רכבות בשעה עם ביקוש גבוה). למרות זאת חלק מן המפעילים באזור לא מחזירים באותו המטבע ומוסיפים שיפורים שונים, שטעונים. זה מבחינת כמות. מבחינת איכות מה שאני יכול לספר, זה שיש ארגון קהילתי מסויים, שפועל בעיקר בתל אביב, אבל לא רק. רבים ממנו הם תושבי כפר סבא ובארגון עצמו מציינים זאת. אז מה אני אומר על זה?
לא כל מה שאתם אומרים נכון
כתור נוסע שמחכה הרבה בכניסה לירושלים אני רואה שלרוב קו 402 די מלא ואם רואים אוטובוס ריק זה בגלל שכולם עלו על אוטובוס שיצא 2-5 דקות לפניו ואסף את כולם+10 בעמידה.בגלל שאני יודע שלעיתים יגיעו שתי אוטובוסים ביחד (בשיטת הראשון יעמיס על עצמו והשני יהיה ריק)אני נמנע מלהצטופף עם כולם ונוסע באוטובוס היותר מרווח ואני יודע שלחרדים יש בעיה ואין להם כוח לחכות עוד 2 דקות וככה יוצא שרואים לעיתים אוטובוסים ריקים למחצה.אני יכול להעיד שרוב האוטובוסים בקו 417 נוסעים מלאים(חוץ ממתי שאחד מחליט לאחר ולהעמיס על האוטובוס שלו). כך שכתור תושב בית שמש אני צריך להודות לחרדים שיש לי תחבורה די טובה לירושלים ובני ברק וגם זה שבירושלים יש להם אוטובוסים עד 12 וחצי שמאפשר לי להסתדר קצת יותר טוב
 
גם לי יצא בעבר לנסוע בקווים די ריקים
כבר קרה לי שנסעתי בקו 970 עם 9 נוסעים נוספים ובקו 969 עם 6 נוסעים נוספים. לא נראה לי כלכלי במיוחד אך בכל זאת, לא תמיד אפשר לחזות מראש את כמות הנוסעים בכל נסיעה. אני מאמין שאגד פשוט מפעילה קווים שהחרדים מבקשים בלי להתווכח מכיוון שבסופו של דבר הם מעוניינים לרצות את החרדים, לא להתעמת איתם (אפילו אם זה מסיבה הגיונית כמו אוטובוסים ריקים). אם כבר הזכרת את קו 402 - זה אחד הקווים הרווחיים ביותר שיש בארץ עם תדירות גבוהה מאד ביחס למרחק הנסיעה (תחשוב כמה אוטובוסים של קו 402 פועלים במקביל בשעות השיא!!). כך שגם אם לפעמים עוברים אוטובוסים כמעט ריקים, פעמים אחרות מוציאים כמה אוטובוסים ביחד, וזה מקזז "קצת" את ההפסד
יצא לי לראות אוטובוס לבית שמש עם נוסע אחד
אוטובוס שיצא מבני ברק ליד קוקה קולה עם נוסע אחד לבית שמש בשעות הלילה. אוטובוס שנסע מבני ברק לערד דרך ק.גת ויצא מקרית גת עם שני נוסעים לערד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה