אתה צודק בדבריך על קו 402.
עדיין באותו ערב נסעו אוטובוסים רבים וזה נראה היה מאומה על לא מאומה. זה היה צורם אותו מצב, שבגבעת שמואל המתינו רבים זמן רב. השאלה היא האם בקווים האחרים, שציינת תמיד כמות הנוסעים היא של בודדים או לא. בכל מקרה בחלק מהם הכמות רחוקה מאוטובוס שלם. אני בעד, שכולם ייהנו. עם יש ביקוש בבני ברק, עלאכיפאק. שיתגברו כמה אוטובוסים, שצריך. ועדיין, גם באזורים אחרים מבני ברק, יש ביקוש נוסעים ויש צורך ביותר תחבורה ציבורית. כמו למשל לאזורים השוכנים לבני ברק, כמו גבעת שמואל ואזור בקעת אונו. או למשל כפר סבא, שיש שם שימוש רב בתחבורה ציבורית (שירות אוטובוסים ושירות רכבת. ע"ע שלוש רכבות בשעה עם ביקוש גבוה). למרות זאת חלק מן המפעילים באזור לא מחזירים באותו המטבע ומוסיפים שיפורים שונים, שטעונים. זה מבחינת כמות. מבחינת איכות מה שאני יכול לספר, זה שיש ארגון קהילתי מסויים, שפועל בעיקר בתל אביב, אבל לא רק. רבים ממנו הם תושבי כפר סבא ובארגון עצמו מציינים זאת. אז מה אני אומר על זה?