שאילתא ישירה לשר התחבורה: חיבור בית שמש ל-A1

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שאילתא ישירה לשר התחבורה: חיבור בית שמש ל-A1
יו"ר ועדת הכנסת וראש השדולה למען תחבורה ציבורית, ח"כ יריב לוין (ליכוד) הגיש שאילתא ישירה לשר התחבורה בעניין חיבורה של בית שמש לקו המהיר לירושלים. להלן נוסח השאילתא. קו הרכבת מבית שמש לירושלים עובר בתוואי מיושן ואטי, ההופך את הרכבת לבלתי רלוונטית עבור תושבי העיר המבקשים להגיע לירושלים. בנוסף, ר"י הודיעה על כוונתה להפוך את הקו הישן לקו רכבות תיירות לאחר פתיחתו של הקו המהיר לירושלים. רצוני לשאול: 1. כיצד מתכוון משרד התחבורה להתמודד עם הפגיעה הצפויה בשירות הרכבות של בית שמש לירושלים? 2. . מדוע לא תחובר העיר בית שמש לתוואי הרכבת החדש העתיד להגיע לירושלים (פרויקט A1 ) ? את רעיון החיבור ל-A1 הצגתי בפני ח"כ לוין, שאותו פגשתי בבית שמש במפגש פוליטי טעון. ח"כ לוין שמח לבצע אתנחתא א-פוליטית לטובת נושא הקרוב ללבו, ביקש וקיבל בכתב את פרטי ההצעה ויתרונותיה לצד חומר מקצועי רלוונטי. במסמך נטען כי היעדר קו נוסעים איכותי לבירה הוא למעשה בעיית התחבורה מס' אחת של העיר. זאת, על אף הצורך הדחוף בהרחבתו של כביש הדמים 38 והתאמתו לצרכי האזור. ח"כ לוין, שקרא את המסמך, החליט להגיש שאילתא ישירה לשר. עפ"י החוק, מענה לשאילתא צפוי בתוך שלושה חודשים לכל היותר. ברצוני להודות לח"כ לוין הנמרץ על סיועו בנושא.
 

אורי404

New member
שאילתא ישירה לשר התחבורה: חיבור בית שמש ל-A1
יו"ר ועדת הכנסת וראש השדולה למען תחבורה ציבורית, ח"כ יריב לוין (ליכוד) הגיש שאילתא ישירה לשר התחבורה בעניין חיבורה של בית שמש לקו המהיר לירושלים. להלן נוסח השאילתא. קו הרכבת מבית שמש לירושלים עובר בתוואי מיושן ואטי, ההופך את הרכבת לבלתי רלוונטית עבור תושבי העיר המבקשים להגיע לירושלים. בנוסף, ר"י הודיעה על כוונתה להפוך את הקו הישן לקו רכבות תיירות לאחר פתיחתו של הקו המהיר לירושלים. רצוני לשאול: 1. כיצד מתכוון משרד התחבורה להתמודד עם הפגיעה הצפויה בשירות הרכבות של בית שמש לירושלים? 2. . מדוע לא תחובר העיר בית שמש לתוואי הרכבת החדש העתיד להגיע לירושלים (פרויקט A1 ) ? את רעיון החיבור ל-A1 הצגתי בפני ח"כ לוין, שאותו פגשתי בבית שמש במפגש פוליטי טעון. ח"כ לוין שמח לבצע אתנחתא א-פוליטית לטובת נושא הקרוב ללבו, ביקש וקיבל בכתב את פרטי ההצעה ויתרונותיה לצד חומר מקצועי רלוונטי. במסמך נטען כי היעדר קו נוסעים איכותי לבירה הוא למעשה בעיית התחבורה מס' אחת של העיר. זאת, על אף הצורך הדחוף בהרחבתו של כביש הדמים 38 והתאמתו לצרכי האזור. ח"כ לוין, שקרא את המסמך, החליט להגיש שאילתא ישירה לשר. עפ"י החוק, מענה לשאילתא צפוי בתוך שלושה חודשים לכל היותר. ברצוני להודות לח"כ לוין הנמרץ על סיועו בנושא.
שאלות מתבקשות. נמתין לתשובות השר
לתשובות ראויות, שמתבקשות.
 

easylivin

New member
שאילתא ישירה לשר התחבורה: חיבור בית שמש ל-A1
יו"ר ועדת הכנסת וראש השדולה למען תחבורה ציבורית, ח"כ יריב לוין (ליכוד) הגיש שאילתא ישירה לשר התחבורה בעניין חיבורה של בית שמש לקו המהיר לירושלים. להלן נוסח השאילתא. קו הרכבת מבית שמש לירושלים עובר בתוואי מיושן ואטי, ההופך את הרכבת לבלתי רלוונטית עבור תושבי העיר המבקשים להגיע לירושלים. בנוסף, ר"י הודיעה על כוונתה להפוך את הקו הישן לקו רכבות תיירות לאחר פתיחתו של הקו המהיר לירושלים. רצוני לשאול: 1. כיצד מתכוון משרד התחבורה להתמודד עם הפגיעה הצפויה בשירות הרכבות של בית שמש לירושלים? 2. . מדוע לא תחובר העיר בית שמש לתוואי הרכבת החדש העתיד להגיע לירושלים (פרויקט A1 ) ? את רעיון החיבור ל-A1 הצגתי בפני ח"כ לוין, שאותו פגשתי בבית שמש במפגש פוליטי טעון. ח"כ לוין שמח לבצע אתנחתא א-פוליטית לטובת נושא הקרוב ללבו, ביקש וקיבל בכתב את פרטי ההצעה ויתרונותיה לצד חומר מקצועי רלוונטי. במסמך נטען כי היעדר קו נוסעים איכותי לבירה הוא למעשה בעיית התחבורה מס' אחת של העיר. זאת, על אף הצורך הדחוף בהרחבתו של כביש הדמים 38 והתאמתו לצרכי האזור. ח"כ לוין, שקרא את המסמך, החליט להגיש שאילתא ישירה לשר. עפ"י החוק, מענה לשאילתא צפוי בתוך שלושה חודשים לכל היותר. ברצוני להודות לח"כ לוין הנמרץ על סיועו בנושא.
תודה בועז, ותודה לחה"כ לוין! ובהצלחה...
הצדק עמך וגם לתושבי בית שמש מגיע קו רכבת נורמלי לירושלים - יעד הנסיעה המבוקש ביותר עבורם. נקווה לתשובה חיובית מהמשרד.
 

בועז ל

New member
תודה בועז, ותודה לחה"כ לוין! ובהצלחה...
הצדק עמך וגם לתושבי בית שמש מגיע קו רכבת נורמלי לירושלים - יעד הנסיעה המבוקש ביותר עבורם. נקווה לתשובה חיובית מהמשרד.
גם אני מקווה כך.
אני חייב לציין כי מעבר להגשת השאילתא תידרשנה פעולות נוספות ע"מ שהרעיון יתחיל לרקום עור וגידים.
 

amit1270

New member
שאילתא ישירה לשר התחבורה: חיבור בית שמש ל-A1
יו"ר ועדת הכנסת וראש השדולה למען תחבורה ציבורית, ח"כ יריב לוין (ליכוד) הגיש שאילתא ישירה לשר התחבורה בעניין חיבורה של בית שמש לקו המהיר לירושלים. להלן נוסח השאילתא. קו הרכבת מבית שמש לירושלים עובר בתוואי מיושן ואטי, ההופך את הרכבת לבלתי רלוונטית עבור תושבי העיר המבקשים להגיע לירושלים. בנוסף, ר"י הודיעה על כוונתה להפוך את הקו הישן לקו רכבות תיירות לאחר פתיחתו של הקו המהיר לירושלים. רצוני לשאול: 1. כיצד מתכוון משרד התחבורה להתמודד עם הפגיעה הצפויה בשירות הרכבות של בית שמש לירושלים? 2. . מדוע לא תחובר העיר בית שמש לתוואי הרכבת החדש העתיד להגיע לירושלים (פרויקט A1 ) ? את רעיון החיבור ל-A1 הצגתי בפני ח"כ לוין, שאותו פגשתי בבית שמש במפגש פוליטי טעון. ח"כ לוין שמח לבצע אתנחתא א-פוליטית לטובת נושא הקרוב ללבו, ביקש וקיבל בכתב את פרטי ההצעה ויתרונותיה לצד חומר מקצועי רלוונטי. במסמך נטען כי היעדר קו נוסעים איכותי לבירה הוא למעשה בעיית התחבורה מס' אחת של העיר. זאת, על אף הצורך הדחוף בהרחבתו של כביש הדמים 38 והתאמתו לצרכי האזור. ח"כ לוין, שקרא את המסמך, החליט להגיש שאילתא ישירה לשר. עפ"י החוק, מענה לשאילתא צפוי בתוך שלושה חודשים לכל היותר. ברצוני להודות לח"כ לוין הנמרץ על סיועו בנושא.
נקווה שהשר יצליח להתפנות מעיסוקיו החשובים
ולענות בזמן על השאילתא.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה