בשורות טובות- לו"ז 606/607 שופר ויתוגברקו 613 בני ברק -נתניה , מתחיל לפעול היום
בקישור יש גם לו"ז.בהמשך השירשור שם.
טענה מוזרה, שהחברה נמצאת בשנת המכרזבשורות טובות- לו"ז 606/607 שופר ויתוגבר
נראה שהלחץ הציבורי הן על נתיב אקספרס והן על משרד התחבורה, מאות מכתבי הדרישה של הנוסעים ולרבות התערבות פוליטיקאים והתקשורת המקומית נתנו אותותיהם: מר שי מלכה ממשרד התחבורה הודיע לי שהוא מוכן לשנות את לו"ז הקוים הנ"ל כך שיתאים לדרישות התושבים, ויוסיף עליו 3 נסיעות יומיות מתוך אלה שקוצצו. הסתבר שנתיב אקספרס נמצאת בשנת המכרז האחרונה שלה. יש בעיתיות רבה בשמירה על שירות בתקופת המכרז האחרונה של זכיין (כך אצל כל זכיין בשלהי כהונתו - לא רק בתחב"צ). הם בקשו להפחית 70 נסיעות שבועיות ומשרד התחבורה אישר להם תוך שהוא ביקש להוריד את הנסיעות שפחות יפגעו בנוסעים. מה עשו בנתיב אקספרס: הורידו את הנסיעות שלא נוחות להם מבחינה תפעולית, דהיינו לאחר 18:30 בערב, גם אם היו בהן 15-20 נוסעים באופן קבוע, והשאירו נסיעות לא מאויישות לחלוטין בשעות הצהריים, והדברים ברורים. כאמור מר שי מלכה ביקש כי נציגי התושבים יבדקו את הצרכים ולפיו יאורגן הלו"ז החדש בהתאם לצרכים ולדרישות, וכן הסכים להוסיף 3 נסיעות. תקבע פגישה ובה יוחלט על תיקון הלו"ז. חבל שמראש לא נועצו עימנו. היו חוסכים לעצמם את כאב הראש הזה. יהיה להם קשה לרכוש את אמון הנוסעים מחדש שכבר נערכו בדרכים אחרות לנסוע לעבודתם. בכל מקרה יש לברך על הנכונות של מר שי מלכה לשפר את המצב לטובת הציבור. זה לא עניין של מה בכך אצל הפקידות הממשלתית הישראלית.
כך נמסר לי מפורשות מעיריית נתניהטענה מוזרה, שהחברה נמצאת בשנת המכרז
האחרונה, משום שמכרז ת"א-נתניה נכנס לתוקפו לפני מספר חודשים. קווים 606/607 שייכים למכרז ת"א-נתניה ולא למכרזים האחרים של נתיב אקספרס
שים לב, יש הבדל בין מכרז קווי נתניה-חדרהכך נמסר לי מפורשות מעיריית נתניה
העירייה בקשה ממני לרכז דרישות של תושבים בנוגע לשירות המבוקש לקריית השרון ע"מ שיוכלו לקבוע את תנאי המכרז הבא, שעות פעילות, תדירות מסלולי קוים מחיר וכד' כמו כן יש לקבוע עכשיו (וזה לא קשור ישירות לתושבים) האם המכרז הבא יהיה "מוטה שירות" או "מוטה מחיר" או שילוב מסויים של שניהם. אל תשכח שנתיב אקספרס נכנסו עוד קודם לכן לפעילות אבל את אשכול נתניה - ת"א הם קבלו באיחור מסיבות שלא ברורות לי כעת. בכל מקרה עובדים עכשיו על המכרז שיתחיל בעוד שנה.
הם נערכים למכרז החדששים לב, יש הבדל בין מכרז קווי נתניה-חדרה
שנכנס לתוקפו ב- 2002, המועד הרשמי ליומו היה ב- 2008 והוא הוארך בשנתיים נוספות, לבין המכרז של קווי נתניה-ת"א שפורסם הרבה יותר מאורח ואינו קשור למכרז נתניה-חדרה. זה שבעירית נתניה מסרו נתון לא נכון, לזה אני לא אחראי.
קודם כל שיחזירו את הנסיעות, אחר כך תגיד תודה.בשורות טובות- לו"ז 606/607 שופר ויתוגבר
נראה שהלחץ הציבורי הן על נתיב אקספרס והן על משרד התחבורה, מאות מכתבי הדרישה של הנוסעים ולרבות התערבות פוליטיקאים והתקשורת המקומית נתנו אותותיהם: מר שי מלכה ממשרד התחבורה הודיע לי שהוא מוכן לשנות את לו"ז הקוים הנ"ל כך שיתאים לדרישות התושבים, ויוסיף עליו 3 נסיעות יומיות מתוך אלה שקוצצו. הסתבר שנתיב אקספרס נמצאת בשנת המכרז האחרונה שלה. יש בעיתיות רבה בשמירה על שירות בתקופת המכרז האחרונה של זכיין (כך אצל כל זכיין בשלהי כהונתו - לא רק בתחב"צ). הם בקשו להפחית 70 נסיעות שבועיות ומשרד התחבורה אישר להם תוך שהוא ביקש להוריד את הנסיעות שפחות יפגעו בנוסעים. מה עשו בנתיב אקספרס: הורידו את הנסיעות שלא נוחות להם מבחינה תפעולית, דהיינו לאחר 18:30 בערב, גם אם היו בהן 15-20 נוסעים באופן קבוע, והשאירו נסיעות לא מאויישות לחלוטין בשעות הצהריים, והדברים ברורים. כאמור מר שי מלכה ביקש כי נציגי התושבים יבדקו את הצרכים ולפיו יאורגן הלו"ז החדש בהתאם לצרכים ולדרישות, וכן הסכים להוסיף 3 נסיעות. תקבע פגישה ובה יוחלט על תיקון הלו"ז. חבל שמראש לא נועצו עימנו. היו חוסכים לעצמם את כאב הראש הזה. יהיה להם קשה לרכוש את אמון הנוסעים מחדש שכבר נערכו בדרכים אחרות לנסוע לעבודתם. בכל מקרה יש לברך על הנכונות של מר שי מלכה לשפר את המצב לטובת הציבור. זה לא עניין של מה בכך אצל הפקידות הממשלתית הישראלית.
אתה צודק. יש לי רק הבטחות בע"פ - נחיה ונראהבשורות טובות- לו"ז 606/607 שופר ויתוגבר
נראה שהלחץ הציבורי הן על נתיב אקספרס והן על משרד התחבורה, מאות מכתבי הדרישה של הנוסעים ולרבות התערבות פוליטיקאים והתקשורת המקומית נתנו אותותיהם: מר שי מלכה ממשרד התחבורה הודיע לי שהוא מוכן לשנות את לו"ז הקוים הנ"ל כך שיתאים לדרישות התושבים, ויוסיף עליו 3 נסיעות יומיות מתוך אלה שקוצצו. הסתבר שנתיב אקספרס נמצאת בשנת המכרז האחרונה שלה. יש בעיתיות רבה בשמירה על שירות בתקופת המכרז האחרונה של זכיין (כך אצל כל זכיין בשלהי כהונתו - לא רק בתחב"צ). הם בקשו להפחית 70 נסיעות שבועיות ומשרד התחבורה אישר להם תוך שהוא ביקש להוריד את הנסיעות שפחות יפגעו בנוסעים. מה עשו בנתיב אקספרס: הורידו את הנסיעות שלא נוחות להם מבחינה תפעולית, דהיינו לאחר 18:30 בערב, גם אם היו בהן 15-20 נוסעים באופן קבוע, והשאירו נסיעות לא מאויישות לחלוטין בשעות הצהריים, והדברים ברורים. כאמור מר שי מלכה ביקש כי נציגי התושבים יבדקו את הצרכים ולפיו יאורגן הלו"ז החדש בהתאם לצרכים ולדרישות, וכן הסכים להוסיף 3 נסיעות. תקבע פגישה ובה יוחלט על תיקון הלו"ז. חבל שמראש לא נועצו עימנו. היו חוסכים לעצמם את כאב הראש הזה. יהיה להם קשה לרכוש את אמון הנוסעים מחדש שכבר נערכו בדרכים אחרות לנסוע לעבודתם. בכל מקרה יש לברך על הנכונות של מר שי מלכה לשפר את המצב לטובת הציבור. זה לא עניין של מה בכך אצל הפקידות הממשלתית הישראלית.
חביבי, אתה הוא זה שטועה בנוגע למכרזאתה צודק. יש לי רק הבטחות בע"פ - נחיה ונראה
אבל - יש פה אבל גדול!!! לזכותו של מר שי מלכה הממונה האזורי ממשרד התחבורה, הוא הודה שהוא זה שהורה על צמצום השירות, אם כי טען שהצמצום לא קשור לכמות הנוסעים בכלל, אלא לסיבה אחרת, אך הוא הביקש מהמפעיל שיורידו את הנסיעות שפחות תושבים נוסעים בהן. המפעיל לעומת זאת הוריד את הנסיעות שנוח לו תפעולית להוריד, והשאיר נסיעות ריקות כמעט לגמרי בשעות הצהריים, ובכך גרם עוגמת נפש לעשרות נוסעים. עוד לזכותו של מר מלכה, זה שהוא מוכן לשתף את הציבור בקביעת הלו"ז וביקש להיתו מעורב בתהליך. פקידים רבים אינם מוכנים לכך אפילו ברמה ההצהרתית- מהשפה אל החוץ. לכן אין לי סיבה שלא לתת לבחור זה קרדיט עד שלא יוכיח כי אינו ראוי לו אני חושב שדברים יסתדרו בעוד זמן קצר, ובכל מקרה יש תקווה ויש למה לחכות אגב שי מלכה הבטיח לסייע גם בהגברת הבטיחות בדרכים אצל מפעיל זה. ראו דיווח על מקרה מצמרר שקרה לא מזמן בקו 605 בנוגע למועד סיום המכרז- בתור חובבי תח"צ הייתי מצפה מכם לא לשלוף תשובות מהמותן, אלא לחקור ולדרוש בכל ענין בו אתם מביעים דיעה נחרצת. גם אני סברתי כמוכם שהמכרז לא יכול להסתיים בעוד שנה, אבל בררתי והסתבר שטעיתי.
וגם לא בטוח, שהמכרז הראשון ייגמרחביבי, אתה הוא זה שטועה בנוגע למכרז
בתור חובבי תח"צ, אם כולנו אומרים לך X, כנראה שזה נכון. ע"פ נסיוננו דווקא הפקידים לא ממש בקיאים בנושא. אשכול נתניה - חדרה הוא אחד האשכולות הראשונים שיצאו למכרז, ולכן תקופת הזיכיון בו ורק בו עומדת להסתיים. מכרז נתניה-ת"א רק החל לפני כשנה ואין שום הגיון שבעולם שיסתיים תוך שנתיים. אף אחד לא היה בונה מכרז לשנתיים ואף מפעיל לא היה ניגש אליו...
אם כך אתה חושב אתה מאוד אופטימי.אתה צודק. יש לי רק הבטחות בע"פ - נחיה ונראה
אבל - יש פה אבל גדול!!! לזכותו של מר שי מלכה הממונה האזורי ממשרד התחבורה, הוא הודה שהוא זה שהורה על צמצום השירות, אם כי טען שהצמצום לא קשור לכמות הנוסעים בכלל, אלא לסיבה אחרת, אך הוא הביקש מהמפעיל שיורידו את הנסיעות שפחות תושבים נוסעים בהן. המפעיל לעומת זאת הוריד את הנסיעות שנוח לו תפעולית להוריד, והשאיר נסיעות ריקות כמעט לגמרי בשעות הצהריים, ובכך גרם עוגמת נפש לעשרות נוסעים. עוד לזכותו של מר מלכה, זה שהוא מוכן לשתף את הציבור בקביעת הלו"ז וביקש להיתו מעורב בתהליך. פקידים רבים אינם מוכנים לכך אפילו ברמה ההצהרתית- מהשפה אל החוץ. לכן אין לי סיבה שלא לתת לבחור זה קרדיט עד שלא יוכיח כי אינו ראוי לו אני חושב שדברים יסתדרו בעוד זמן קצר, ובכל מקרה יש תקווה ויש למה לחכות אגב שי מלכה הבטיח לסייע גם בהגברת הבטיחות בדרכים אצל מפעיל זה. ראו דיווח על מקרה מצמרר שקרה לא מזמן בקו 605 בנוגע למועד סיום המכרז- בתור חובבי תח"צ הייתי מצפה מכם לא לשלוף תשובות מהמותן, אלא לחקור ולדרוש בכל ענין בו אתם מביעים דיעה נחרצת. גם אני סברתי כמוכם שהמכרז לא יכול להסתיים בעוד שנה, אבל בררתי והסתבר שטעיתי.
*המילים "אתה חושב" בכותרת מיותרות.אם כך אתה חושב אתה מאוד אופטימי.
אני לא מכיר את השי מלכה הזה, אבל אני יודע שפקידים אוהבים מאוד לצאת בהצהרות כדי להשתיק את הציבור ובפועל ברוב הפעמים לא עושים כלום. עד להחזרת הנסיעות יש לכם עוד דרך ארוכה ונראה שמלאת בירוקרטיה. לפי איך שזה נשמע, אף אחד לא באמת הבטיח לכם כלום. אתם חייבים להמשיך וללחוץ להשבת הנסיעות ולא להרפות. ובנוגע למועד סיום המכרז, אני לא שולף שום תשובות מהמותן. בנושא שבו אני מתיימר להבין אני לא אומר דברים מבלי לדעת. מי ששולף תשובות מהמותן הוא הטמבל שאמר לך את זה ובילבל בין שני המכרזים וזה מוכיח על בורותו בנושא. מכרז קווי נתניה-חדרה מסתיים בעוד כשנה, אך מכרז קווי נתניה-ת"א צפוי להסתיים רק בשנת 2015. באמת נראה לך שנתיב אקספרס יגיסו עשרות נהגים וירכשו עשרות אוטובוסים חדשים רק בשביל שנתיים??? תחשוב קצת...
איזו חברה מפעילה את הקו?קו 613 בני ברק -נתניה , מתחיל לפעול היום
בקישור יש גם לו"ז.בהמשך השירשור שם.
נתיב אקספרסאיזו חברה מפעילה את הקו?
לא ראיתי הודעה לא באתר אגד תעבורה ולא בנתיב אקספרס
איזה הודעה ציפית למצואאיזו חברה מפעילה את הקו?
לא ראיתי הודעה לא באתר אגד תעבורה ולא בנתיב אקספרס
יצליח להתחרות באושרי וטאובר?קו 613 בני ברק -נתניה , מתחיל לפעול היום
בקישור יש גם לו"ז.בהמשך השירשור שם.
האם במקביל צימצמו נסיעות של 618?קו 613 בני ברק -נתניה , מתחיל לפעול היום
בקישור יש גם לו"ז.בהמשך השירשור שם.
אז בסוף המספר הוא אותו מספר לשני הכיוונים?קו 613 בני ברק -נתניה , מתחיל לפעול היום
בקישור יש גם לו"ז.בהמשך השירשור שם.
טוב שהם ירדו בזמן מהמספר 620...אז בסוף המספר הוא אותו מספר לשני הכיוונים?
613 על תרי"ג מצוותאז בסוף המספר הוא אותו מספר לשני הכיוונים?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.