קו 613 בני ברק -נתניה , מתחיל לפעול היום

מצב
הנושא נעול.

shim121

New member
קו 613 בני ברק -נתניה , מתחיל לפעול היום
בקישור יש גם לו"ז.בהמשך השירשור שם.
 

elyagon

New member
קו 613 בני ברק -נתניה , מתחיל לפעול היום
בקישור יש גם לו"ז.בהמשך השירשור שם.
בשורות טובות- לו"ז 606/607 שופר ויתוגבר
נראה שהלחץ הציבורי הן על נתיב אקספרס והן על משרד התחבורה, מאות מכתבי הדרישה של הנוסעים ולרבות התערבות פוליטיקאים והתקשורת המקומית נתנו אותותיהם: מר שי מלכה ממשרד התחבורה הודיע לי שהוא מוכן לשנות את לו"ז הקוים הנ"ל כך שיתאים לדרישות התושבים, ויוסיף עליו 3 נסיעות יומיות מתוך אלה שקוצצו. הסתבר שנתיב אקספרס נמצאת בשנת המכרז האחרונה שלה. יש בעיתיות רבה בשמירה על שירות בתקופת המכרז האחרונה של זכיין (כך אצל כל זכיין בשלהי כהונתו - לא רק בתחב"צ). הם בקשו להפחית 70 נסיעות שבועיות ומשרד התחבורה אישר להם תוך שהוא ביקש להוריד את הנסיעות שפחות יפגעו בנוסעים. מה עשו בנתיב אקספרס: הורידו את הנסיעות שלא נוחות להם מבחינה תפעולית, דהיינו לאחר 18:30 בערב, גם אם היו בהן 15-20 נוסעים באופן קבוע, והשאירו נסיעות לא מאויישות לחלוטין בשעות הצהריים, והדברים ברורים. כאמור מר שי מלכה ביקש כי נציגי התושבים יבדקו את הצרכים ולפיו יאורגן הלו"ז החדש בהתאם לצרכים ולדרישות, וכן הסכים להוסיף 3 נסיעות. תקבע פגישה ובה יוחלט על תיקון הלו"ז. חבל שמראש לא נועצו עימנו. היו חוסכים לעצמם את כאב הראש הזה. יהיה להם קשה לרכוש את אמון הנוסעים מחדש שכבר נערכו בדרכים אחרות לנסוע לעבודתם. בכל מקרה יש לברך על הנכונות של מר שי מלכה לשפר את המצב לטובת הציבור. זה לא עניין של מה בכך אצל הפקידות הממשלתית הישראלית.
 

אוהד11

New member
בשורות טובות- לו"ז 606/607 שופר ויתוגבר
נראה שהלחץ הציבורי הן על נתיב אקספרס והן על משרד התחבורה, מאות מכתבי הדרישה של הנוסעים ולרבות התערבות פוליטיקאים והתקשורת המקומית נתנו אותותיהם: מר שי מלכה ממשרד התחבורה הודיע לי שהוא מוכן לשנות את לו"ז הקוים הנ"ל כך שיתאים לדרישות התושבים, ויוסיף עליו 3 נסיעות יומיות מתוך אלה שקוצצו. הסתבר שנתיב אקספרס נמצאת בשנת המכרז האחרונה שלה. יש בעיתיות רבה בשמירה על שירות בתקופת המכרז האחרונה של זכיין (כך אצל כל זכיין בשלהי כהונתו - לא רק בתחב"צ). הם בקשו להפחית 70 נסיעות שבועיות ומשרד התחבורה אישר להם תוך שהוא ביקש להוריד את הנסיעות שפחות יפגעו בנוסעים. מה עשו בנתיב אקספרס: הורידו את הנסיעות שלא נוחות להם מבחינה תפעולית, דהיינו לאחר 18:30 בערב, גם אם היו בהן 15-20 נוסעים באופן קבוע, והשאירו נסיעות לא מאויישות לחלוטין בשעות הצהריים, והדברים ברורים. כאמור מר שי מלכה ביקש כי נציגי התושבים יבדקו את הצרכים ולפיו יאורגן הלו"ז החדש בהתאם לצרכים ולדרישות, וכן הסכים להוסיף 3 נסיעות. תקבע פגישה ובה יוחלט על תיקון הלו"ז. חבל שמראש לא נועצו עימנו. היו חוסכים לעצמם את כאב הראש הזה. יהיה להם קשה לרכוש את אמון הנוסעים מחדש שכבר נערכו בדרכים אחרות לנסוע לעבודתם. בכל מקרה יש לברך על הנכונות של מר שי מלכה לשפר את המצב לטובת הציבור. זה לא עניין של מה בכך אצל הפקידות הממשלתית הישראלית.
טענה מוזרה, שהחברה נמצאת בשנת המכרז
האחרונה, משום שמכרז ת"א-נתניה נכנס לתוקפו לפני מספר חודשים. קווים 606/607 שייכים למכרז ת"א-נתניה ולא למכרזים האחרים של נתיב אקספרס
 

elyagon

New member
טענה מוזרה, שהחברה נמצאת בשנת המכרז
האחרונה, משום שמכרז ת"א-נתניה נכנס לתוקפו לפני מספר חודשים. קווים 606/607 שייכים למכרז ת"א-נתניה ולא למכרזים האחרים של נתיב אקספרס
כך נמסר לי מפורשות מעיריית נתניה
העירייה בקשה ממני לרכז דרישות של תושבים בנוגע לשירות המבוקש לקריית השרון ע"מ שיוכלו לקבוע את תנאי המכרז הבא, שעות פעילות, תדירות מסלולי קוים מחיר וכד' כמו כן יש לקבוע עכשיו (וזה לא קשור ישירות לתושבים) האם המכרז הבא יהיה "מוטה שירות" או "מוטה מחיר" או שילוב מסויים של שניהם. אל תשכח שנתיב אקספרס נכנסו עוד קודם לכן לפעילות אבל את אשכול נתניה - ת"א הם קבלו באיחור מסיבות שלא ברורות לי כעת. בכל מקרה עובדים עכשיו על המכרז שיתחיל בעוד שנה.
 

אוהד11

New member
כך נמסר לי מפורשות מעיריית נתניה
העירייה בקשה ממני לרכז דרישות של תושבים בנוגע לשירות המבוקש לקריית השרון ע"מ שיוכלו לקבוע את תנאי המכרז הבא, שעות פעילות, תדירות מסלולי קוים מחיר וכד' כמו כן יש לקבוע עכשיו (וזה לא קשור ישירות לתושבים) האם המכרז הבא יהיה "מוטה שירות" או "מוטה מחיר" או שילוב מסויים של שניהם. אל תשכח שנתיב אקספרס נכנסו עוד קודם לכן לפעילות אבל את אשכול נתניה - ת"א הם קבלו באיחור מסיבות שלא ברורות לי כעת. בכל מקרה עובדים עכשיו על המכרז שיתחיל בעוד שנה.
שים לב, יש הבדל בין מכרז קווי נתניה-חדרה
שנכנס לתוקפו ב- 2002, המועד הרשמי ליומו היה ב- 2008 והוא הוארך בשנתיים נוספות, לבין המכרז של קווי נתניה-ת"א שפורסם הרבה יותר מאורח ואינו קשור למכרז נתניה-חדרה. זה שבעירית נתניה מסרו נתון לא נכון, לזה אני לא אחראי.
 

elyagon

New member
שים לב, יש הבדל בין מכרז קווי נתניה-חדרה
שנכנס לתוקפו ב- 2002, המועד הרשמי ליומו היה ב- 2008 והוא הוארך בשנתיים נוספות, לבין המכרז של קווי נתניה-ת"א שפורסם הרבה יותר מאורח ואינו קשור למכרז נתניה-חדרה. זה שבעירית נתניה מסרו נתון לא נכון, לזה אני לא אחראי.
הם נערכים למכרז החדש
וזה בדוק. לא רק מסרו לי מידע אלא פועלים להכנת הדרישות שלהם מהמפעיל שיבחר תשומת לבך שחלק גדול מהסבסוד מגיע מהם, אז לכאורה גם צריכים לדעת דבר מה או שניים לגבי מה הם משלמים עבורו.
 

mister K

New member
בשורות טובות- לו"ז 606/607 שופר ויתוגבר
נראה שהלחץ הציבורי הן על נתיב אקספרס והן על משרד התחבורה, מאות מכתבי הדרישה של הנוסעים ולרבות התערבות פוליטיקאים והתקשורת המקומית נתנו אותותיהם: מר שי מלכה ממשרד התחבורה הודיע לי שהוא מוכן לשנות את לו"ז הקוים הנ"ל כך שיתאים לדרישות התושבים, ויוסיף עליו 3 נסיעות יומיות מתוך אלה שקוצצו. הסתבר שנתיב אקספרס נמצאת בשנת המכרז האחרונה שלה. יש בעיתיות רבה בשמירה על שירות בתקופת המכרז האחרונה של זכיין (כך אצל כל זכיין בשלהי כהונתו - לא רק בתחב"צ). הם בקשו להפחית 70 נסיעות שבועיות ומשרד התחבורה אישר להם תוך שהוא ביקש להוריד את הנסיעות שפחות יפגעו בנוסעים. מה עשו בנתיב אקספרס: הורידו את הנסיעות שלא נוחות להם מבחינה תפעולית, דהיינו לאחר 18:30 בערב, גם אם היו בהן 15-20 נוסעים באופן קבוע, והשאירו נסיעות לא מאויישות לחלוטין בשעות הצהריים, והדברים ברורים. כאמור מר שי מלכה ביקש כי נציגי התושבים יבדקו את הצרכים ולפיו יאורגן הלו"ז החדש בהתאם לצרכים ולדרישות, וכן הסכים להוסיף 3 נסיעות. תקבע פגישה ובה יוחלט על תיקון הלו"ז. חבל שמראש לא נועצו עימנו. היו חוסכים לעצמם את כאב הראש הזה. יהיה להם קשה לרכוש את אמון הנוסעים מחדש שכבר נערכו בדרכים אחרות לנסוע לעבודתם. בכל מקרה יש לברך על הנכונות של מר שי מלכה לשפר את המצב לטובת הציבור. זה לא עניין של מה בכך אצל הפקידות הממשלתית הישראלית.
קודם כל שיחזירו את הנסיעות, אחר כך תגיד תודה.
מהכותרת שלך כבר חשבתי שבאמת החזירו את הנסיעות. וכמו שאוהד אמר, אין שום קשר בין מכרז קווי נתניה-חדרה שעומד להסתיים, לבין מכרז קווי נתניה-ת"א שאליו שייכים קווים 606 ו-607. מי שאמר לך שזוהי הסיבה להורדת הנסיעות או שלא יודע מה הוא מדבר או שמנסה להתחכם.
 

elyagon

New member
בשורות טובות- לו"ז 606/607 שופר ויתוגבר
נראה שהלחץ הציבורי הן על נתיב אקספרס והן על משרד התחבורה, מאות מכתבי הדרישה של הנוסעים ולרבות התערבות פוליטיקאים והתקשורת המקומית נתנו אותותיהם: מר שי מלכה ממשרד התחבורה הודיע לי שהוא מוכן לשנות את לו"ז הקוים הנ"ל כך שיתאים לדרישות התושבים, ויוסיף עליו 3 נסיעות יומיות מתוך אלה שקוצצו. הסתבר שנתיב אקספרס נמצאת בשנת המכרז האחרונה שלה. יש בעיתיות רבה בשמירה על שירות בתקופת המכרז האחרונה של זכיין (כך אצל כל זכיין בשלהי כהונתו - לא רק בתחב"צ). הם בקשו להפחית 70 נסיעות שבועיות ומשרד התחבורה אישר להם תוך שהוא ביקש להוריד את הנסיעות שפחות יפגעו בנוסעים. מה עשו בנתיב אקספרס: הורידו את הנסיעות שלא נוחות להם מבחינה תפעולית, דהיינו לאחר 18:30 בערב, גם אם היו בהן 15-20 נוסעים באופן קבוע, והשאירו נסיעות לא מאויישות לחלוטין בשעות הצהריים, והדברים ברורים. כאמור מר שי מלכה ביקש כי נציגי התושבים יבדקו את הצרכים ולפיו יאורגן הלו"ז החדש בהתאם לצרכים ולדרישות, וכן הסכים להוסיף 3 נסיעות. תקבע פגישה ובה יוחלט על תיקון הלו"ז. חבל שמראש לא נועצו עימנו. היו חוסכים לעצמם את כאב הראש הזה. יהיה להם קשה לרכוש את אמון הנוסעים מחדש שכבר נערכו בדרכים אחרות לנסוע לעבודתם. בכל מקרה יש לברך על הנכונות של מר שי מלכה לשפר את המצב לטובת הציבור. זה לא עניין של מה בכך אצל הפקידות הממשלתית הישראלית.
אתה צודק. יש לי רק הבטחות בע"פ - נחיה ונראה
אבל - יש פה אבל גדול!!! לזכותו של מר שי מלכה הממונה האזורי ממשרד התחבורה, הוא הודה שהוא זה שהורה על צמצום השירות, אם כי טען שהצמצום לא קשור לכמות הנוסעים בכלל, אלא לסיבה אחרת, אך הוא הביקש מהמפעיל שיורידו את הנסיעות שפחות תושבים נוסעים בהן. המפעיל לעומת זאת הוריד את הנסיעות שנוח לו תפעולית להוריד, והשאיר נסיעות ריקות כמעט לגמרי בשעות הצהריים, ובכך גרם עוגמת נפש לעשרות נוסעים. עוד לזכותו של מר מלכה, זה שהוא מוכן לשתף את הציבור בקביעת הלו"ז וביקש להיתו מעורב בתהליך. פקידים רבים אינם מוכנים לכך אפילו ברמה ההצהרתית- מהשפה אל החוץ. לכן אין לי סיבה שלא לתת לבחור זה קרדיט עד שלא יוכיח כי אינו ראוי לו אני חושב שדברים יסתדרו בעוד זמן קצר, ובכל מקרה יש תקווה ויש למה לחכות אגב שי מלכה הבטיח לסייע גם בהגברת הבטיחות בדרכים אצל מפעיל זה. ראו דיווח על מקרה מצמרר שקרה לא מזמן בקו 605 בנוגע למועד סיום המכרז- בתור חובבי תח"צ הייתי מצפה מכם לא לשלוף תשובות מהמותן, אלא לחקור ולדרוש בכל ענין בו אתם מביעים דיעה נחרצת. גם אני סברתי כמוכם שהמכרז לא יכול להסתיים בעוד שנה, אבל בררתי והסתבר שטעיתי.
 
אתה צודק. יש לי רק הבטחות בע"פ - נחיה ונראה
אבל - יש פה אבל גדול!!! לזכותו של מר שי מלכה הממונה האזורי ממשרד התחבורה, הוא הודה שהוא זה שהורה על צמצום השירות, אם כי טען שהצמצום לא קשור לכמות הנוסעים בכלל, אלא לסיבה אחרת, אך הוא הביקש מהמפעיל שיורידו את הנסיעות שפחות תושבים נוסעים בהן. המפעיל לעומת זאת הוריד את הנסיעות שנוח לו תפעולית להוריד, והשאיר נסיעות ריקות כמעט לגמרי בשעות הצהריים, ובכך גרם עוגמת נפש לעשרות נוסעים. עוד לזכותו של מר מלכה, זה שהוא מוכן לשתף את הציבור בקביעת הלו"ז וביקש להיתו מעורב בתהליך. פקידים רבים אינם מוכנים לכך אפילו ברמה ההצהרתית- מהשפה אל החוץ. לכן אין לי סיבה שלא לתת לבחור זה קרדיט עד שלא יוכיח כי אינו ראוי לו אני חושב שדברים יסתדרו בעוד זמן קצר, ובכל מקרה יש תקווה ויש למה לחכות אגב שי מלכה הבטיח לסייע גם בהגברת הבטיחות בדרכים אצל מפעיל זה. ראו דיווח על מקרה מצמרר שקרה לא מזמן בקו 605 בנוגע למועד סיום המכרז- בתור חובבי תח"צ הייתי מצפה מכם לא לשלוף תשובות מהמותן, אלא לחקור ולדרוש בכל ענין בו אתם מביעים דיעה נחרצת. גם אני סברתי כמוכם שהמכרז לא יכול להסתיים בעוד שנה, אבל בררתי והסתבר שטעיתי.
חביבי, אתה הוא זה שטועה בנוגע למכרז
בתור חובבי תח"צ, אם כולנו אומרים לך X, כנראה שזה נכון. ע"פ נסיוננו דווקא הפקידים לא ממש בקיאים בנושא. אשכול נתניה - חדרה הוא אחד האשכולות הראשונים שיצאו למכרז, ולכן תקופת הזיכיון בו ורק בו עומדת להסתיים. מכרז נתניה-ת"א רק החל לפני כשנה ואין שום הגיון שבעולם שיסתיים תוך שנתיים. אף אחד לא היה בונה מכרז לשנתיים ואף מפעיל לא היה ניגש אליו...
 

אורי404

New member
חביבי, אתה הוא זה שטועה בנוגע למכרז
בתור חובבי תח"צ, אם כולנו אומרים לך X, כנראה שזה נכון. ע"פ נסיוננו דווקא הפקידים לא ממש בקיאים בנושא. אשכול נתניה - חדרה הוא אחד האשכולות הראשונים שיצאו למכרז, ולכן תקופת הזיכיון בו ורק בו עומדת להסתיים. מכרז נתניה-ת"א רק החל לפני כשנה ואין שום הגיון שבעולם שיסתיים תוך שנתיים. אף אחד לא היה בונה מכרז לשנתיים ואף מפעיל לא היה ניגש אליו...
וגם לא בטוח, שהמכרז הראשון ייגמר
ע"ע חברות אחרות, שעברו שנים רבות מאז המכרז הראשון וממשיכות לפעול: "קונקס"/"ויאוליה" בטבריה ובקווי אשדוד השונים, "קווים" בבקעת אונו, "סופרבוס" ברמלוד [ואולי גם במודיעין עילית. לא יודע מתי החלו לפעול שם], "מטרופולין" ו"אגד תשתית" בקווים לבאר שבע וקווים בתוך העיר של "מטרודן". כל אלה לא נראה, שיוצא מכרז חדש בקרוב ולחלק מהם כמדומני קבלו הארכה, כמו קווים לבאר שבע וקווים בתוך באר שבע ("מטרודן").
 

mister K

New member
אתה צודק. יש לי רק הבטחות בע"פ - נחיה ונראה
אבל - יש פה אבל גדול!!! לזכותו של מר שי מלכה הממונה האזורי ממשרד התחבורה, הוא הודה שהוא זה שהורה על צמצום השירות, אם כי טען שהצמצום לא קשור לכמות הנוסעים בכלל, אלא לסיבה אחרת, אך הוא הביקש מהמפעיל שיורידו את הנסיעות שפחות תושבים נוסעים בהן. המפעיל לעומת זאת הוריד את הנסיעות שנוח לו תפעולית להוריד, והשאיר נסיעות ריקות כמעט לגמרי בשעות הצהריים, ובכך גרם עוגמת נפש לעשרות נוסעים. עוד לזכותו של מר מלכה, זה שהוא מוכן לשתף את הציבור בקביעת הלו"ז וביקש להיתו מעורב בתהליך. פקידים רבים אינם מוכנים לכך אפילו ברמה ההצהרתית- מהשפה אל החוץ. לכן אין לי סיבה שלא לתת לבחור זה קרדיט עד שלא יוכיח כי אינו ראוי לו אני חושב שדברים יסתדרו בעוד זמן קצר, ובכל מקרה יש תקווה ויש למה לחכות אגב שי מלכה הבטיח לסייע גם בהגברת הבטיחות בדרכים אצל מפעיל זה. ראו דיווח על מקרה מצמרר שקרה לא מזמן בקו 605 בנוגע למועד סיום המכרז- בתור חובבי תח"צ הייתי מצפה מכם לא לשלוף תשובות מהמותן, אלא לחקור ולדרוש בכל ענין בו אתם מביעים דיעה נחרצת. גם אני סברתי כמוכם שהמכרז לא יכול להסתיים בעוד שנה, אבל בררתי והסתבר שטעיתי.
אם כך אתה חושב אתה מאוד אופטימי.
אני לא מכיר את השי מלכה הזה, אבל אני יודע שפקידים אוהבים מאוד לצאת בהצהרות כדי להשתיק את הציבור ובפועל ברוב הפעמים לא עושים כלום. עד להחזרת הנסיעות יש לכם עוד דרך ארוכה ונראה שמלאת בירוקרטיה. לפי איך שזה נשמע, אף אחד לא באמת הבטיח לכם כלום. אתם חייבים להמשיך וללחוץ להשבת הנסיעות ולא להרפות. ובנוגע למועד סיום המכרז, אני לא שולף שום תשובות מהמותן. בנושא שבו אני מתיימר להבין אני לא אומר דברים מבלי לדעת. מי ששולף תשובות מהמותן הוא הטמבל שאמר לך את זה ובילבל בין שני המכרזים וזה מוכיח על בורותו בנושא. מכרז קווי נתניה-חדרה מסתיים בעוד כשנה, אך מכרז קווי נתניה-ת"א צפוי להסתיים רק בשנת 2015. באמת נראה לך שנתיב אקספרס יגיסו עשרות נהגים וירכשו עשרות אוטובוסים חדשים רק בשביל שנתיים??? תחשוב קצת...
 

mister K

New member
אם כך אתה חושב אתה מאוד אופטימי.
אני לא מכיר את השי מלכה הזה, אבל אני יודע שפקידים אוהבים מאוד לצאת בהצהרות כדי להשתיק את הציבור ובפועל ברוב הפעמים לא עושים כלום. עד להחזרת הנסיעות יש לכם עוד דרך ארוכה ונראה שמלאת בירוקרטיה. לפי איך שזה נשמע, אף אחד לא באמת הבטיח לכם כלום. אתם חייבים להמשיך וללחוץ להשבת הנסיעות ולא להרפות. ובנוגע למועד סיום המכרז, אני לא שולף שום תשובות מהמותן. בנושא שבו אני מתיימר להבין אני לא אומר דברים מבלי לדעת. מי ששולף תשובות מהמותן הוא הטמבל שאמר לך את זה ובילבל בין שני המכרזים וזה מוכיח על בורותו בנושא. מכרז קווי נתניה-חדרה מסתיים בעוד כשנה, אך מכרז קווי נתניה-ת"א צפוי להסתיים רק בשנת 2015. באמת נראה לך שנתיב אקספרס יגיסו עשרות נהגים וירכשו עשרות אוטובוסים חדשים רק בשביל שנתיים??? תחשוב קצת...
*המילים "אתה חושב" בכותרת מיותרות.
צ"ל: "אם כך אתה מאוד אופטימי."
 

elyagon

New member
איזו חברה מפעילה את הקו?
לא ראיתי הודעה לא באתר אגד תעבורה ולא בנתיב אקספרס
איזה הודעה ציפית למצוא
באתר נתיב אקספרס? מי שקובע את הדברים זה משרד התחבורה - וכשהוא יחליט על לו"ז סופי הוא ינחה אותם בהתאם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה