האוטובוסים של חברת "קווים" בורחים מהנוסעים

מצב
הנושא נעול.
האוטובוסים של חברת "קווים" בורחים מהנוסעים
בתחנת הרכבת של ראש-העין יש שתי תחנות אוטובוסים של "קווים", קו מספר 1 וקו מספר 2. הקווים הללו מיועדים לאסוף את הנוסעים הבאים מהרכבת ולהסיעם לראש-העין. הבעיה היא שהאוטובוסים "בורחים" מהנוסעים. ברכבת המגיעה לראש-העין מת"א בשעה 13:17 עומדות לרשות הנוסעים שלוש דקות עד מועד יציאת האוטובוס מהתחנה (13:20 לפי לוח הזמנים של "קווים"). בפרק זמן זה על הנוסעים לצאת מהקרון אל רציף מס' 2, ללכת ברציף עד למדרגות היורדות למנהרה, לרדת במדרגות, לעבור את המנהרה, לעלות במדרגות הנעות אל אולם הכניסה, להעביר את הכרטיס במחסום הביקורת, לעבור במחסום, להמשיך אל הדלתות המסתובבות, לעבור אותן, לצאת מהתחנה ולהגיע לתחנת האוטובוס. כל זה, כאמור, בפרק זמן של שלוש דקות. קלי הרגליים שבין הנוסעים – בעקר חיילים וצעירים – עושים זאת בריצה על-מנת להגיע בזמן לאוטובוס. אולם נוסעים קשישים, או נכים, או אמהות עם תינוקות – אלה מגיעים לרוב באיחור של דקה או שתיים, ונאלצים לראות את האוטובוס "בורח" לנגד עיניהם. פירוש הדבר עבורם הוא המתנה של שעה שלמה עד לאוטובוס הבא. חלקם מעדיפים להזמין מונית, למרות ההוצאה הכספית, ובלבד שלא להמתין שעה שלמה בגשם או בשמש. תופעה זו חוזרת על עצמה גם ברכבת המגיעה לראש-העין מת"א בשעה 14:17, שאז האוטובוסים של "קווים" יוצאים מהתחנה בשעה 14:20. בנוסף, לעתים הרכבת מאחרת בדקה או שתיים – ואז גם קלי-הרגליים שבין הנוסעים אינם מספיקים להגיע לתחנת האוטובוס והם נאלצים לראות את האוטובוס בורח לנגד עיניהם. חשוב לציין כי התחנה ברכבת ראש-העין היא תחנתם הראשונה של האוטובוסים בקווים הללו, כך שכאשר הם "בורחים" הם למעשה יוצאים ריקים. מה האינטרס הכלכלי של חברת "קווים" בכך שהאוטובוסים שלה יוצאים ריקים? מדוע האוטובוסים של חברת "קווים" אינם ממתינים לנוסעי הרכבת? מדוע חברת "קווים" אינה יכולה להנחות את נהגי הקווים הנ"ל להמתין לנוסעי הרכבת ורק לאחר שאחרון הנוסעים הגיע לתחנה, רק אז לצאת לנסיעה?
 

orenhz

Member
האוטובוסים של חברת "קווים" בורחים מהנוסעים
בתחנת הרכבת של ראש-העין יש שתי תחנות אוטובוסים של "קווים", קו מספר 1 וקו מספר 2. הקווים הללו מיועדים לאסוף את הנוסעים הבאים מהרכבת ולהסיעם לראש-העין. הבעיה היא שהאוטובוסים "בורחים" מהנוסעים. ברכבת המגיעה לראש-העין מת"א בשעה 13:17 עומדות לרשות הנוסעים שלוש דקות עד מועד יציאת האוטובוס מהתחנה (13:20 לפי לוח הזמנים של "קווים"). בפרק זמן זה על הנוסעים לצאת מהקרון אל רציף מס' 2, ללכת ברציף עד למדרגות היורדות למנהרה, לרדת במדרגות, לעבור את המנהרה, לעלות במדרגות הנעות אל אולם הכניסה, להעביר את הכרטיס במחסום הביקורת, לעבור במחסום, להמשיך אל הדלתות המסתובבות, לעבור אותן, לצאת מהתחנה ולהגיע לתחנת האוטובוס. כל זה, כאמור, בפרק זמן של שלוש דקות. קלי הרגליים שבין הנוסעים – בעקר חיילים וצעירים – עושים זאת בריצה על-מנת להגיע בזמן לאוטובוס. אולם נוסעים קשישים, או נכים, או אמהות עם תינוקות – אלה מגיעים לרוב באיחור של דקה או שתיים, ונאלצים לראות את האוטובוס "בורח" לנגד עיניהם. פירוש הדבר עבורם הוא המתנה של שעה שלמה עד לאוטובוס הבא. חלקם מעדיפים להזמין מונית, למרות ההוצאה הכספית, ובלבד שלא להמתין שעה שלמה בגשם או בשמש. תופעה זו חוזרת על עצמה גם ברכבת המגיעה לראש-העין מת"א בשעה 14:17, שאז האוטובוסים של "קווים" יוצאים מהתחנה בשעה 14:20. בנוסף, לעתים הרכבת מאחרת בדקה או שתיים – ואז גם קלי-הרגליים שבין הנוסעים אינם מספיקים להגיע לתחנת האוטובוס והם נאלצים לראות את האוטובוס בורח לנגד עיניהם. חשוב לציין כי התחנה ברכבת ראש-העין היא תחנתם הראשונה של האוטובוסים בקווים הללו, כך שכאשר הם "בורחים" הם למעשה יוצאים ריקים. מה האינטרס הכלכלי של חברת "קווים" בכך שהאוטובוסים שלה יוצאים ריקים? מדוע האוטובוסים של חברת "קווים" אינם ממתינים לנוסעי הרכבת? מדוע חברת "קווים" אינה יכולה להנחות את נהגי הקווים הנ"ל להמתין לנוסעי הרכבת ורק לאחר שאחרון הנוסעים הגיע לתחנה, רק אז לצאת לנסיעה?
קודם כל - זו חב' קווים, מה אתה מתפלא?!
חב' קווים מנוהלת ע"י בעלים שאין להם כל הבנה ורצון להבין את הנוסעים שלהם (מאיר חב' למכוניות והורן את ליבוביץ). הנושא הזה כבר נטחן עשרות פעמים, כל פעם בצורה אחרת. למרות הכל הם קיבלו זיכיון של שנתיים נוספות בבקעת אונו (ללא כל סיבה מוצדקת!!!) ובוודאי יקבלו הארכה לזיכיון גם באשכול פ"ת וראש העין (תנחומיי...). מה שאתה בכל זאת יכול לעשות, זה כמה דברים: 1. לשלוח פנייה לחב' קווים בנושא (תתכונן לתשובה טלפונית לאחר כמה ימים בסגנון: "בשמחה היינו משנים את הלו"ז אבל זה רק בהוראת משרד התחבורה, אתה צריך לפנות אליהם"), קיצר תתכונן לכיסתו"ח יפה... 2. לשלוח פנייה למשרד התחבורה 3. לשלוח פנייה לעיריית ראש העין 4. לפנות לתקשורת (MYNET וכאלה, הם מתים על השטויות האלה) בהצלחה. תעדכן אם חל שינוי כלשהו.
 

urilei

New member
קודם כל - זו חב' קווים, מה אתה מתפלא?!
חב' קווים מנוהלת ע"י בעלים שאין להם כל הבנה ורצון להבין את הנוסעים שלהם (מאיר חב' למכוניות והורן את ליבוביץ). הנושא הזה כבר נטחן עשרות פעמים, כל פעם בצורה אחרת. למרות הכל הם קיבלו זיכיון של שנתיים נוספות בבקעת אונו (ללא כל סיבה מוצדקת!!!) ובוודאי יקבלו הארכה לזיכיון גם באשכול פ"ת וראש העין (תנחומיי...). מה שאתה בכל זאת יכול לעשות, זה כמה דברים: 1. לשלוח פנייה לחב' קווים בנושא (תתכונן לתשובה טלפונית לאחר כמה ימים בסגנון: "בשמחה היינו משנים את הלו"ז אבל זה רק בהוראת משרד התחבורה, אתה צריך לפנות אליהם"), קיצר תתכונן לכיסתו"ח יפה... 2. לשלוח פנייה למשרד התחבורה 3. לשלוח פנייה לעיריית ראש העין 4. לפנות לתקשורת (MYNET וכאלה, הם מתים על השטויות האלה) בהצלחה. תעדכן אם חל שינוי כלשהו.
נו באמת...
לא שאני בא להצדיק פה מישהו, אבל זה לא שב"אגד" הוותיקה ובעלת המוניטין המצב בתחנות הרכבת טוב ולו במעט. לא נעשה שום נסיון להתאים את הלו"ז, ואם כבר נעשה, אין סיכוי שהאוטובוס יחכה אפילו דקה.
 

FDA

New member
נו באמת...
לא שאני בא להצדיק פה מישהו, אבל זה לא שב"אגד" הוותיקה ובעלת המוניטין המצב בתחנות הרכבת טוב ולו במעט. לא נעשה שום נסיון להתאים את הלו"ז, ואם כבר נעשה, אין סיכוי שהאוטובוס יחכה אפילו דקה.
אגד תעבורה באשדוד
בתחנת רכבת כשהייתי נוסע שנה שעברה ,אותו דבר -האוטובוסים היו בורחים אני לא יודע איך היום ,נראה לי שזה השתפר מאז
 
האוטובוסים של חברת "קווים" בורחים מהנוסעים
בתחנת הרכבת של ראש-העין יש שתי תחנות אוטובוסים של "קווים", קו מספר 1 וקו מספר 2. הקווים הללו מיועדים לאסוף את הנוסעים הבאים מהרכבת ולהסיעם לראש-העין. הבעיה היא שהאוטובוסים "בורחים" מהנוסעים. ברכבת המגיעה לראש-העין מת"א בשעה 13:17 עומדות לרשות הנוסעים שלוש דקות עד מועד יציאת האוטובוס מהתחנה (13:20 לפי לוח הזמנים של "קווים"). בפרק זמן זה על הנוסעים לצאת מהקרון אל רציף מס' 2, ללכת ברציף עד למדרגות היורדות למנהרה, לרדת במדרגות, לעבור את המנהרה, לעלות במדרגות הנעות אל אולם הכניסה, להעביר את הכרטיס במחסום הביקורת, לעבור במחסום, להמשיך אל הדלתות המסתובבות, לעבור אותן, לצאת מהתחנה ולהגיע לתחנת האוטובוס. כל זה, כאמור, בפרק זמן של שלוש דקות. קלי הרגליים שבין הנוסעים – בעקר חיילים וצעירים – עושים זאת בריצה על-מנת להגיע בזמן לאוטובוס. אולם נוסעים קשישים, או נכים, או אמהות עם תינוקות – אלה מגיעים לרוב באיחור של דקה או שתיים, ונאלצים לראות את האוטובוס "בורח" לנגד עיניהם. פירוש הדבר עבורם הוא המתנה של שעה שלמה עד לאוטובוס הבא. חלקם מעדיפים להזמין מונית, למרות ההוצאה הכספית, ובלבד שלא להמתין שעה שלמה בגשם או בשמש. תופעה זו חוזרת על עצמה גם ברכבת המגיעה לראש-העין מת"א בשעה 14:17, שאז האוטובוסים של "קווים" יוצאים מהתחנה בשעה 14:20. בנוסף, לעתים הרכבת מאחרת בדקה או שתיים – ואז גם קלי-הרגליים שבין הנוסעים אינם מספיקים להגיע לתחנת האוטובוס והם נאלצים לראות את האוטובוס בורח לנגד עיניהם. חשוב לציין כי התחנה ברכבת ראש-העין היא תחנתם הראשונה של האוטובוסים בקווים הללו, כך שכאשר הם "בורחים" הם למעשה יוצאים ריקים. מה האינטרס הכלכלי של חברת "קווים" בכך שהאוטובוסים שלה יוצאים ריקים? מדוע האוטובוסים של חברת "קווים" אינם ממתינים לנוסעי הרכבת? מדוע חברת "קווים" אינה יכולה להנחות את נהגי הקווים הנ"ל להמתין לנוסעי הרכבת ורק לאחר שאחרון הנוסעים הגיע לתחנה, רק אז לצאת לנסיעה?
זה בדיוק מה שקורה בתחנות הרכבת של פ"ת
מה שגרם לצמצום שעות הנסיעה של האוטובוסים שמגיעים לרכבת, וביטול של שני קווים מלהגיע לאזור הרכבת. הסיבה לטענת קווים היא שאין נוסעים. הסיבה נכנונה, השאלה למה? יש רכבת שמגיעה תחנה בכל שעה בXX.46 והאוטובוס של קווים יצא בכל שעה בXX.45 ואז כשבקווים ראו שאין נוסעים ביטלו את קו 53 מלהגיע לרכבת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה