מילה טובה לסיטיפס

מצב
הנושא נעול.
מילה טובה לסיטיפס
למרות שבטח הרבה אנשים בפורום לא יאהבו את מה שאני כותב, אבל חייבים להודות שיש האצה גדולה מאוד בקצב העבודות בתקופה האחרונה. המסילה הצפונית לדוגמא בין בניין ג'נרלי לכיכר צה"ל הונחה כבר לכל אורכה ועשרות עובדים עוסקים בעבודת התשתית באזור. עשרות עובדים גם מרצפים בקצב מהיר את החלק הצפוני של מדרחוב יפו, ויש גם התקדמות רבה באזור שער שכם. כיף גדול שכמעט בכל נסיעה לאוניברסיטה או הליכה למרכז העיר רואים התקדמות בעבודות. נקווה שהקצב יילך ויואץ ככל שנתקרב למועד ההפעלה.
 

FDA

New member
מילה טובה לסיטיפס
למרות שבטח הרבה אנשים בפורום לא יאהבו את מה שאני כותב, אבל חייבים להודות שיש האצה גדולה מאוד בקצב העבודות בתקופה האחרונה. המסילה הצפונית לדוגמא בין בניין ג'נרלי לכיכר צה"ל הונחה כבר לכל אורכה ועשרות עובדים עוסקים בעבודת התשתית באזור. עשרות עובדים גם מרצפים בקצב מהיר את החלק הצפוני של מדרחוב יפו, ויש גם התקדמות רבה באזור שער שכם. כיף גדול שכמעט בכל נסיעה לאוניברסיטה או הליכה למרכז העיר רואים התקדמות בעבודות. נקווה שהקצב יילך ויואץ ככל שנתקרב למועד ההפעלה.
הגיע הזמן
הם היו אמורים לגמור מזמן, ואיפה היו עשרות העובדים עד עכשיו? במשך שנים הם עבדו מדי לאט
 

x u m

New member
מילה טובה לסיטיפס
למרות שבטח הרבה אנשים בפורום לא יאהבו את מה שאני כותב, אבל חייבים להודות שיש האצה גדולה מאוד בקצב העבודות בתקופה האחרונה. המסילה הצפונית לדוגמא בין בניין ג'נרלי לכיכר צה"ל הונחה כבר לכל אורכה ועשרות עובדים עוסקים בעבודת התשתית באזור. עשרות עובדים גם מרצפים בקצב מהיר את החלק הצפוני של מדרחוב יפו, ויש גם התקדמות רבה באזור שער שכם. כיף גדול שכמעט בכל נסיעה לאוניברסיטה או הליכה למרכז העיר רואים התקדמות בעבודות. נקווה שהקצב יילך ויואץ ככל שנתקרב למועד ההפעלה.
זה אותה החברה שהבטיחה נסיעת מבחן עד סוף 2009?
אתה מוזמן להגיע צפונית יותר מהגבעה הצרפתית לפסגת זאב ולראות קצף עבודות איטי ביותר. מדי פעם עובדים 3-4 פועלים ונעלמים לכמה ימים. כל בוקר אני נוסע על כביש 1 עירוני לכיוון מרכז העיר, ליד מלונות יש מבנה מעל קברים שמצופה באבן ירושלמית. בקצה של מבנה יש רצועת בטון חשוף ברוחב של 50 ס"מ לאורך כ- 15 מטרים. עומד שם כבר שבועיים פועל שחוצב בעזרת איזמל בתוך בטון חריצים כדי לתת מראה של אבן ירשלמית. שבועיים שלמים רק לחריצים בבטון, והוא עדיין לא סיים.
 
זה אותה החברה שהבטיחה נסיעת מבחן עד סוף 2009?
אתה מוזמן להגיע צפונית יותר מהגבעה הצרפתית לפסגת זאב ולראות קצף עבודות איטי ביותר. מדי פעם עובדים 3-4 פועלים ונעלמים לכמה ימים. כל בוקר אני נוסע על כביש 1 עירוני לכיוון מרכז העיר, ליד מלונות יש מבנה מעל קברים שמצופה באבן ירושלמית. בקצה של מבנה יש רצועת בטון חשוף ברוחב של 50 ס"מ לאורך כ- 15 מטרים. עומד שם כבר שבועיים פועל שחוצב בעזרת איזמל בתוך בטון חריצים כדי לתת מראה של אבן ירשלמית. שבועיים שלמים רק לחריצים בבטון, והוא עדיין לא סיים.
אכן כך. גם אני ראיתי אותו. ו-
והעבודה מאוד הואטה במקטע הזה. עושה רושם שלא עובדים שם ברצינות. מהי הסיבה האמיתית לעבודת הצב?
 

amit1270

New member
זה אותה החברה שהבטיחה נסיעת מבחן עד סוף 2009?
אתה מוזמן להגיע צפונית יותר מהגבעה הצרפתית לפסגת זאב ולראות קצף עבודות איטי ביותר. מדי פעם עובדים 3-4 פועלים ונעלמים לכמה ימים. כל בוקר אני נוסע על כביש 1 עירוני לכיוון מרכז העיר, ליד מלונות יש מבנה מעל קברים שמצופה באבן ירושלמית. בקצה של מבנה יש רצועת בטון חשוף ברוחב של 50 ס"מ לאורך כ- 15 מטרים. עומד שם כבר שבועיים פועל שחוצב בעזרת איזמל בתוך בטון חריצים כדי לתת מראה של אבן ירשלמית. שבועיים שלמים רק לחריצים בבטון, והוא עדיין לא סיים.
גם לאורך ציר הרצל העבודות מתקדמות יפה
 

בועז ל

New member
זה אותה החברה שהבטיחה נסיעת מבחן עד סוף 2009?
אתה מוזמן להגיע צפונית יותר מהגבעה הצרפתית לפסגת זאב ולראות קצף עבודות איטי ביותר. מדי פעם עובדים 3-4 פועלים ונעלמים לכמה ימים. כל בוקר אני נוסע על כביש 1 עירוני לכיוון מרכז העיר, ליד מלונות יש מבנה מעל קברים שמצופה באבן ירושלמית. בקצה של מבנה יש רצועת בטון חשוף ברוחב של 50 ס"מ לאורך כ- 15 מטרים. עומד שם כבר שבועיים פועל שחוצב בעזרת איזמל בתוך בטון חריצים כדי לתת מראה של אבן ירשלמית. שבועיים שלמים רק לחריצים בבטון, והוא עדיין לא סיים.
רק דיברת, והיום הבחנתי בעשרות פועלים בפסגת
זאב באזור בו מסתיים הקו. אכן, מראה יוצא דופן.
 

בועז ל

New member
מילה טובה לסיטיפס
למרות שבטח הרבה אנשים בפורום לא יאהבו את מה שאני כותב, אבל חייבים להודות שיש האצה גדולה מאוד בקצב העבודות בתקופה האחרונה. המסילה הצפונית לדוגמא בין בניין ג'נרלי לכיכר צה"ל הונחה כבר לכל אורכה ועשרות עובדים עוסקים בעבודת התשתית באזור. עשרות עובדים גם מרצפים בקצב מהיר את החלק הצפוני של מדרחוב יפו, ויש גם התקדמות רבה באזור שער שכם. כיף גדול שכמעט בכל נסיעה לאוניברסיטה או הליכה למרכז העיר רואים התקדמות בעבודות. נקווה שהקצב יילך ויואץ ככל שנתקרב למועד ההפעלה.
"לסלול את הקו השני של הרק"ל"
זו ההחלטה צריכה לקבל עפ"י כתב "הארץ", ניר חסון, גם אם אינה החלטה פופולרית. מצאתי לא מעט הגיון במאמרו של חסון "ללכת על הקווים".
 

raminec

New member
"לסלול את הקו השני של הרק"ל"
זו ההחלטה צריכה לקבל עפ"י כתב "הארץ", ניר חסון, גם אם אינה החלטה פופולרית. מצאתי לא מעט הגיון במאמרו של חסון "ללכת על הקווים".
כל מילה בסלע
ולכן אני מקבל את דבריו של אריק: לא יקום ולא יהיה. אגב, אם יחליטו להפוך את הקו הכחול לרקלת העבודות תהיינה קצרות בהרבה מכיוון שכל פינוי התשתיות כבר בוצע עבור ה- BRT. בנוסף, הקווים הנוספים שמתוכננים לירושלים הם בעיקר שלוחות שמסתעפות מהקו הראשי וקצרים ממנו בהרבה. לפיכך הפגיעה במרקם העירוני בזמן העבודות תהיה קטנה ומקומית בהרבה. כאמור, כדי שברקת יחליט להרים את הכפפה ולהמשיך את הפרוייקט בלוא המרץ צריך לקרות נס וניסים כאלו לא קורים כאן יותר מדיי.
 

amit1270

New member
כל מילה בסלע
ולכן אני מקבל את דבריו של אריק: לא יקום ולא יהיה. אגב, אם יחליטו להפוך את הקו הכחול לרקלת העבודות תהיינה קצרות בהרבה מכיוון שכל פינוי התשתיות כבר בוצע עבור ה- BRT. בנוסף, הקווים הנוספים שמתוכננים לירושלים הם בעיקר שלוחות שמסתעפות מהקו הראשי וקצרים ממנו בהרבה. לפיכך הפגיעה במרקם העירוני בזמן העבודות תהיה קטנה ומקומית בהרבה. כאמור, כדי שברקת יחליט להרים את הכפפה ולהמשיך את הפרוייקט בלוא המרץ צריך לקרות נס וניסים כאלו לא קורים כאן יותר מדיי.
תוכנית שמונת הקווים המפורסמת כבר לא רלוונטית
הקו הבא שבתכנון יחבר בין הר הצופים לגילה דרך גבעת רם. הוא גם ישתלב עם שתי תוכניות אחרות שרצות כרגע - הכניסה החדשה לעיר (אזור בנייני האומה) וקריית הממשלה והפארקים שמסביבה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מילה טובה לסיטיפס
למרות שבטח הרבה אנשים בפורום לא יאהבו את מה שאני כותב, אבל חייבים להודות שיש האצה גדולה מאוד בקצב העבודות בתקופה האחרונה. המסילה הצפונית לדוגמא בין בניין ג'נרלי לכיכר צה"ל הונחה כבר לכל אורכה ועשרות עובדים עוסקים בעבודת התשתית באזור. עשרות עובדים גם מרצפים בקצב מהיר את החלק הצפוני של מדרחוב יפו, ויש גם התקדמות רבה באזור שער שכם. כיף גדול שכמעט בכל נסיעה לאוניברסיטה או הליכה למרכז העיר רואים התקדמות בעבודות. נקווה שהקצב יילך ויואץ ככל שנתקרב למועד ההפעלה.
 

megashock

New member
מילה טובה לסיטיפס
למרות שבטח הרבה אנשים בפורום לא יאהבו את מה שאני כותב, אבל חייבים להודות שיש האצה גדולה מאוד בקצב העבודות בתקופה האחרונה. המסילה הצפונית לדוגמא בין בניין ג'נרלי לכיכר צה"ל הונחה כבר לכל אורכה ועשרות עובדים עוסקים בעבודת התשתית באזור. עשרות עובדים גם מרצפים בקצב מהיר את החלק הצפוני של מדרחוב יפו, ויש גם התקדמות רבה באזור שער שכם. כיף גדול שכמעט בכל נסיעה לאוניברסיטה או הליכה למרכז העיר רואים התקדמות בעבודות. נקווה שהקצב יילך ויואץ ככל שנתקרב למועד ההפעלה.
הארכת הקו הקיים להדסה עין כרם
קודם שיתחילו עם הארכת הקו הקיים לפי התוכניות לכיוון הדסה עי כרם. ולגבי הרק"ל, כל הקונספט עלול לקרוס בגלל ההחלטה להעביר את הקו דרך שועפט.
 

FDA

New member
הארכת הקו הקיים להדסה עין כרם
קודם שיתחילו עם הארכת הקו הקיים לפי התוכניות לכיוון הדסה עי כרם. ולגבי הרק"ל, כל הקונספט עלול לקרוס בגלל ההחלטה להעביר את הקו דרך שועפט.
כל הכבוד
סוף סוף מישהו כותב לענין
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הארכת הקו הקיים להדסה עין כרם
קודם שיתחילו עם הארכת הקו הקיים לפי התוכניות לכיוון הדסה עי כרם. ולגבי הרק"ל, כל הקונספט עלול לקרוס בגלל ההחלטה להעביר את הקו דרך שועפט.
לצערי אתה צודק.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה