שאלות

מצב
הנושא נעול.

חן המלך2

New member
מה קרה היום ברכבת
שלום לקחתי אתהרכבת מת"T השלום לנהריה המהירה של 11:14 היום הכל בנסיעה היה בסדר חוץ מאיזה קטע אחד כזה שלפני תחנת נתניה הרכבת פשוט האטה את המהירות שלה ועצרה לכמה דקות.מה קורה שם?זה בגלל איזשהן עבודות? ואחר כך גם לפני חדרה הרכבת האיטה את המהירות שלה ממש ואפילו עצרה ונסעה נורא לאט ורק לאחר שחלפנו את תחנת חדרה המהירות של הרכבת חזרה להיות כמו שצריך מה קורה שם?הרכבת לא אמורה להיות התחבורה הציבורית הבין עירונית הכי מהירה בישראל?
 

עמיאור

New member
האם כרטיס רב קו לא נוגד זכויות אזרח חוקתיות?
לאחרונה עברתי להתגורר בישוב אשר התחבורה הציבורית אליו וממנו מנוהלת ע"י חב' סופרבוס. ניגשתי לתומי למשרדי החברה וביקשתי לקנות כרטיסיה כמקובל מאז ומתמיד בחברות התחבורה הותיקות. נשאלתי האם יש לי רב קו? משעניתי שלא, הוצע לי להנפיק כרטיס כזה. וכששאלתי האם אי אפשר לקנות כרטיסיה (שמחיר נסיעה בודדת באמצעותה זול יותר מנסיעה בודדת ללא כרטיסיה) רגילה בלי קשר להנפקת רב קו, נעניתי בשלילה. וכשביררתי האם יש כרטיס חודשי חופשי מהישוב אליו עברתי להתגורר, אל ומ- העיר בה גרתי ובה אני עובד, נעניתי שיש אך גם הוא תלוי בהנפקת כרטיס רב קו. מדוע ימנעו ממני להשתמש בתחבורה הציבורית באמצעי הנסיעה המקובלים זה שנים על גבי שנים (כרטיסיות וכרטיסי חודשי חופשי) ומאלצים אותי (יותר מדוייק: רוצים לאלץ אותי) למסור פרטים מזהים כולל תמונה (ביומטרית?) תוך פגיעה חמורה באנונימיות ובפרטיות תנועותי (הרי בכל נסיעה, פרטי הכרטיס נקראים ע"י קורא ממוחשב, וכך אפשר עקרונית לעקוב אחר תנועותיו של הנוסע) האין בכך פגיעה בסיסית בחופש התנועה? בזכות לפרטיות? האם לדעתכם יש מקום לעתירה לבג"ץ נגד הנוגעים בדבר לבטל דרישות אלה?
 

connex

Active member
שאלה על נהגים בויאוליה
מישהו יודע במקרה כמה נהגים עברו מאשכול אשדוד לאשכול לוד? היום נתקלתי באחד על 462 שהיה עובד בבקרים על 312 מהתמח"ת לאשדוד (על הדרך התרשמתי לראשונה מהאוטובוסים העירוניים כדי להגיע לגני אביב) ושאלה נוספת כי לא נעים לשאול את הנהגים האם הסידורים שלהם פר אשכול? ז"א נהג שעובד בלוד יכול גם לקבל סידור במודיעין?
 

FDA

New member
שינויים בזמני קו ב"אגד תעבורה"
האם תחבורה ציבורית שמשנים זמנים של קו ,לא אמורים לידע את הנוסעים על שינוי? אמא שלי נוסעת ב251 מאשדוד לרחובות ויש רק קו ב7 בבוקר ו7 בערב ,אגד תעבורה החליטו שמהשנה החדשה במקום 7 בערב יהיה 5 בערב ,ולא היה הודעה ע"ז ,והיא קנתה כרטיסיה ,לא אמורים להודיע לפני שינוי?
 

raminec

New member
מערכי קרונועים במקום מערכי קרונות?
או שזה שגיאת ניסוח? מתנצל אם הקישור כבר פורסם בפורום זה!
שגיאת כתיב, כמובן

למרות שלפחות לפי התוכניות העתידיות המוכרות לי לאחר החישמול רכבת ישראל מתכננת לעבור לשימוש מסיבי בקרונועים חשמליים.
 

euronitzan

New member
האם כרטיס רב קו לא נוגד זכויות אזרח חוקתיות?
לאחרונה עברתי להתגורר בישוב אשר התחבורה הציבורית אליו וממנו מנוהלת ע"י חב' סופרבוס. ניגשתי לתומי למשרדי החברה וביקשתי לקנות כרטיסיה כמקובל מאז ומתמיד בחברות התחבורה הותיקות. נשאלתי האם יש לי רב קו? משעניתי שלא, הוצע לי להנפיק כרטיס כזה. וכששאלתי האם אי אפשר לקנות כרטיסיה (שמחיר נסיעה בודדת באמצעותה זול יותר מנסיעה בודדת ללא כרטיסיה) רגילה בלי קשר להנפקת רב קו, נעניתי בשלילה. וכשביררתי האם יש כרטיס חודשי חופשי מהישוב אליו עברתי להתגורר, אל ומ- העיר בה גרתי ובה אני עובד, נעניתי שיש אך גם הוא תלוי בהנפקת כרטיס רב קו. מדוע ימנעו ממני להשתמש בתחבורה הציבורית באמצעי הנסיעה המקובלים זה שנים על גבי שנים (כרטיסיות וכרטיסי חודשי חופשי) ומאלצים אותי (יותר מדוייק: רוצים לאלץ אותי) למסור פרטים מזהים כולל תמונה (ביומטרית?) תוך פגיעה חמורה באנונימיות ובפרטיות תנועותי (הרי בכל נסיעה, פרטי הכרטיס נקראים ע"י קורא ממוחשב, וכך אפשר עקרונית לעקוב אחר תנועותיו של הנוסע) האין בכך פגיעה בסיסית בחופש התנועה? בזכות לפרטיות? האם לדעתכם יש מקום לעתירה לבג"ץ נגד הנוגעים בדבר לבטל דרישות אלה?
אתה תמיד יכול לבקש כרטיס רב קו אנונימי
על כרטיס שכזה, לא יופיעו פרטיך ו/או תמונתך, אבל לא תוכל להטעין עליו חופשי חודשי, אלא רק כרטיסיות וערך צבור.
 

אורי404

New member
שאלה על נהגים בויאוליה
מישהו יודע במקרה כמה נהגים עברו מאשכול אשדוד לאשכול לוד? היום נתקלתי באחד על 462 שהיה עובד בבקרים על 312 מהתמח"ת לאשדוד (על הדרך התרשמתי לראשונה מהאוטובוסים העירוניים כדי להגיע לגני אביב) ושאלה נוספת כי לא נעים לשאול את הנהגים האם הסידורים שלהם פר אשכול? ז"א נהג שעובד בלוד יכול גם לקבל סידור במודיעין?
אם הזכרת את אזור לוד.
בעבר שאלת על סניף רמלוד של"אגד" אחרי מעבר "ויאוליה" באזור. סניף רמלוד קיבל קווים נוספים לאזורים שונים, כמו למשל הגליל העליון. עד לא מזמן היה סידור מתל אביב לקרית שמונה של סניף כפר סבא וכעת את הנסיעות הללו מבצע סניף רמלוד.
 

FDA

New member
שאלה על נהגים בויאוליה
מישהו יודע במקרה כמה נהגים עברו מאשכול אשדוד לאשכול לוד? היום נתקלתי באחד על 462 שהיה עובד בבקרים על 312 מהתמח"ת לאשדוד (על הדרך התרשמתי לראשונה מהאוטובוסים העירוניים כדי להגיע לגני אביב) ושאלה נוספת כי לא נעים לשאול את הנהגים האם הסידורים שלהם פר אשכול? ז"א נהג שעובד בלוד יכול גם לקבל סידור במודיעין?
מאשדוד ללוד
נהג מסניף אשדוד אמר לי השבוע ,שזה שתי איזורים נפרדים,והוא לא יכול לקבל סידור בלוד וחוץ מזה זה משכורות שונות לחלוטין
 

846

Active member
מאשדוד ללוד
נהג מסניף אשדוד אמר לי השבוע ,שזה שתי איזורים נפרדים,והוא לא יכול לקבל סידור בלוד וחוץ מזה זה משכורות שונות לחלוטין
נהג אגד יכול לבצע את כל קווי אגד
בכל הארץ ולא משנה מה סניף האם שלו, את המשכורת הוא מקבל מאגד, המשכורת זהה בכל האיזורים ובכל הסניפים. אני לא מבין למה התכוון אותו נהג שדיברת איתו. (אלא אם דיברת עם נהג של אגד תעבורה, שאגב, הם מתגברים גם באלעד) סניף רמלוד קיבל סידורי עבודה מסניפים אחרים באיזור והנהגים מבצעים נסיעות שאינן קשורות לאיזור לוד.
 

FDA

New member
נהג אגד יכול לבצע את כל קווי אגד
בכל הארץ ולא משנה מה סניף האם שלו, את המשכורת הוא מקבל מאגד, המשכורת זהה בכל האיזורים ובכל הסניפים. אני לא מבין למה התכוון אותו נהג שדיברת איתו. (אלא אם דיברת עם נהג של אגד תעבורה, שאגב, הם מתגברים גם באלעד) סניף רמלוד קיבל סידורי עבודה מסניפים אחרים באיזור והנהגים מבצעים נסיעות שאינן קשורות לאיזור לוד.
קונקס {ויאוליה}לא אגד
 

846

Active member
קונקס {ויאוליה}לא אגד
אוקי.... לא שמתי לב.
בכל מיקרה לדעתי דווקא נהג קונקס לודאי כן יוכל לבצע נסיעה במודיעין, האשכולות נושקים אחד לשני ומכשירי הכירטוס זהים, זאת אחת הסיבות לדעתי שקונקס רצו (זכו) את איזור לוד, כדי להוסיף נפח עבודה לאשכול מודיעין הלא כלכך מוצלח...
 

אורי404

New member
אוקי.... לא שמתי לב.
בכל מיקרה לדעתי דווקא נהג קונקס לודאי כן יוכל לבצע נסיעה במודיעין, האשכולות נושקים אחד לשני ומכשירי הכירטוס זהים, זאת אחת הסיבות לדעתי שקונקס רצו (זכו) את איזור לוד, כדי להוסיף נפח עבודה לאשכול מודיעין הלא כלכך מוצלח...
ג'קי זה לא בטוח. זה הגיוני מאוד מה שאתה
אומר, אבל לפחות בעבר הייתה ב"קווים" התייחסות נפרדת לאשכול בקעת אונו ולאשכול פתח תקווה, למרות שאלה אזורים שנושקים אחד לשני. כך, שלא תמיד, שההיגיון משחק תפקיד. לגבי אשכול מודיעין - לא מובן מדוע האשכול לא מוצלח. על קווי מודיעין-תל אביב, אפשר אולי להבין, אבל מה עם קווי מודיעין-ירושלים או קווים פנימיים במודיעין? מיותר לציין, שמודיעין היא עיר גדולה. כנראה השירות שם לוקה בחסר. אך אחרת אינני מוצא סיבה לכך. ראיה לכך היא בתחנות הרכבת (פאתי מודיעין ומודיעין מרכז) המלאות במכוניות. שירות אוטובוסים מוצלח יותר, היה עשוי להיות מצליח מבחינת כמות נוסעים.
 

scooby5

Member
ג'קי זה לא בטוח. זה הגיוני מאוד מה שאתה
אומר, אבל לפחות בעבר הייתה ב"קווים" התייחסות נפרדת לאשכול בקעת אונו ולאשכול פתח תקווה, למרות שאלה אזורים שנושקים אחד לשני. כך, שלא תמיד, שההיגיון משחק תפקיד. לגבי אשכול מודיעין - לא מובן מדוע האשכול לא מוצלח. על קווי מודיעין-תל אביב, אפשר אולי להבין, אבל מה עם קווי מודיעין-ירושלים או קווים פנימיים במודיעין? מיותר לציין, שמודיעין היא עיר גדולה. כנראה השירות שם לוקה בחסר. אך אחרת אינני מוצא סיבה לכך. ראיה לכך היא בתחנות הרכבת (פאתי מודיעין ומודיעין מרכז) המלאות במכוניות. שירות אוטובוסים מוצלח יותר, היה עשוי להיות מצליח מבחינת כמות נוסעים.
בקווים שום דבר לא קשור להגיון
עם ובלי קשר למה שכתבת...
 

846

Active member
ג'קי זה לא בטוח. זה הגיוני מאוד מה שאתה
אומר, אבל לפחות בעבר הייתה ב"קווים" התייחסות נפרדת לאשכול בקעת אונו ולאשכול פתח תקווה, למרות שאלה אזורים שנושקים אחד לשני. כך, שלא תמיד, שההיגיון משחק תפקיד. לגבי אשכול מודיעין - לא מובן מדוע האשכול לא מוצלח. על קווי מודיעין-תל אביב, אפשר אולי להבין, אבל מה עם קווי מודיעין-ירושלים או קווים פנימיים במודיעין? מיותר לציין, שמודיעין היא עיר גדולה. כנראה השירות שם לוקה בחסר. אך אחרת אינני מוצא סיבה לכך. ראיה לכך היא בתחנות הרכבת (פאתי מודיעין ומודיעין מרכז) המלאות במכוניות. שירות אוטובוסים מוצלח יותר, היה עשוי להיות מצליח מבחינת כמות נוסעים.
אשכול מודיעין לא מוצלח כי רוב הנוסעים לת"א
עברו לרכבת והקוים הפנימיים נוסעים עם אוויר וחוזרים עם רוח (כמו שאומרים אצלנו...) חוץ מהשעה בה חוזרים התלמידים הביתה. לנוסעים לת"א לא כדאי לסוע באוטובוס, זמן הנסיעה יכול להגיע לשעה ויותר.
 

אורי404

New member
אשכול מודיעין לא מוצלח כי רוב הנוסעים לת"א
עברו לרכבת והקוים הפנימיים נוסעים עם אוויר וחוזרים עם רוח (כמו שאומרים אצלנו...) חוץ מהשעה בה חוזרים התלמידים הביתה. לנוסעים לת"א לא כדאי לסוע באוטובוס, זמן הנסיעה יכול להגיע לשעה ויותר.
לקווים הפנימיים התכוונתי ג'קי. אין סיבה שזה
ככה יהיה. לא בקווים לתחנות הרכבת ולא לאזורים אחרים. מודיעין היא עיר גדולה וממשיכה להתפתח. לעת-עתה ובשנים הקרובות אין שירות נורמאלי ממודיעין לירושלים וגם שם אין סיבה, שלא תהיה הצלחה בשירות האוטובוסים.
 
אשכול מודיעין לא מוצלח כי רוב הנוסעים לת"א
עברו לרכבת והקוים הפנימיים נוסעים עם אוויר וחוזרים עם רוח (כמו שאומרים אצלנו...) חוץ מהשעה בה חוזרים התלמידים הביתה. לנוסעים לת"א לא כדאי לסוע באוטובוס, זמן הנסיעה יכול להגיע לשעה ויותר.
נגד הפקקים, האוטובוס ממודיעים לת"א מהיר יותר
מהרכבת.
 

connex

Active member
מאשדוד ללוד
נהג מסניף אשדוד אמר לי השבוע ,שזה שתי איזורים נפרדים,והוא לא יכול לקבל סידור בלוד וחוץ מזה זה משכורות שונות לחלוטין
לגבי האשכולות זה הגיוני
השאלה שלי בקשר לאשדוד הייתה אם יש נהגים שהפסיקו לעבוד שם ועברו ללוד.(כהשאלה עד שיהיה גיוס נהגים נוסף לאשכול או בכלל) על מודיעין שאלתי בנוגע לסידורים משותפים שוב מהסיבות שציינו לפני (אותה מערכת כרטוס וקרבה יחסית) מה שאני עד עכשיו לא מצליח להבין זה את מדיניות ההמחרה של משרד התחבורה. נסיעה מאשדוד לתל אביב עולה 8 שקלים לערך ונמשכת לעיתים אותו זמן כמו הקווים המהירים בלוד בשתי הערים יש פחות או יותר אותן מאפיינים דמוגרפים אבל הבדל של בערך 3 שקלים
 

orenhz

Member
שינויים בזמני קו ב"אגד תעבורה"
האם תחבורה ציבורית שמשנים זמנים של קו ,לא אמורים לידע את הנוסעים על שינוי? אמא שלי נוסעת ב251 מאשדוד לרחובות ויש רק קו ב7 בבוקר ו7 בערב ,אגד תעבורה החליטו שמהשנה החדשה במקום 7 בערב יהיה 5 בערב ,ולא היה הודעה ע"ז ,והיא קנתה כרטיסיה ,לא אמורים להודיע לפני שינוי?
הייתה הודעה באתר של אגד תעבורה
נכתב בפירוש שהנסיעה הוקדמה מ-7 ל-5
 

kobiz99

New member
האם כרטיס רב קו לא נוגד זכויות אזרח חוקתיות?
לאחרונה עברתי להתגורר בישוב אשר התחבורה הציבורית אליו וממנו מנוהלת ע"י חב' סופרבוס. ניגשתי לתומי למשרדי החברה וביקשתי לקנות כרטיסיה כמקובל מאז ומתמיד בחברות התחבורה הותיקות. נשאלתי האם יש לי רב קו? משעניתי שלא, הוצע לי להנפיק כרטיס כזה. וכששאלתי האם אי אפשר לקנות כרטיסיה (שמחיר נסיעה בודדת באמצעותה זול יותר מנסיעה בודדת ללא כרטיסיה) רגילה בלי קשר להנפקת רב קו, נעניתי בשלילה. וכשביררתי האם יש כרטיס חודשי חופשי מהישוב אליו עברתי להתגורר, אל ומ- העיר בה גרתי ובה אני עובד, נעניתי שיש אך גם הוא תלוי בהנפקת כרטיס רב קו. מדוע ימנעו ממני להשתמש בתחבורה הציבורית באמצעי הנסיעה המקובלים זה שנים על גבי שנים (כרטיסיות וכרטיסי חודשי חופשי) ומאלצים אותי (יותר מדוייק: רוצים לאלץ אותי) למסור פרטים מזהים כולל תמונה (ביומטרית?) תוך פגיעה חמורה באנונימיות ובפרטיות תנועותי (הרי בכל נסיעה, פרטי הכרטיס נקראים ע"י קורא ממוחשב, וכך אפשר עקרונית לעקוב אחר תנועותיו של הנוסע) האין בכך פגיעה בסיסית בחופש התנועה? בזכות לפרטיות? האם לדעתכם יש מקום לעתירה לבג"ץ נגד הנוגעים בדבר לבטל דרישות אלה?
אם זה כל כך נורא הפסק להשתמש בסלולרי
ובכרטיסי אשראי כי גם הם משאירים עקבות איפה הייתה ומה עשיתה. בגדול זה מחיר הקדמה ובהנחית משרד התחבורה לקראת כרטיס חכם אחיד בכל התחבורה הציבורית כל מי שירצה הנחה יהיה חייב בכרטיס חכם מזוהה. מי שלא יחזיק כרטיס חכם לא יהיה זכאי להנחה יוכל לרכוש כרטיס מהנהג חד פעמי. קוביז99
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה