פייטלסון בפעם המי יודע כמה

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
פייטלסון בפעם המי יודע כמה
The Marker נותן היום שוב במה לדעותיו הידועות של מר פייטלסון בעניין הרכבת: גם באירופה כבר לא מתלהבים מרכבות
מדהים. הדמגוגיה מתחילה כבר מהכותרת...
מי בדיוק לא מתלהב? כל אירופה לא מתלהבת? האם זה אומר, שהפסיקו לבנות קווי רכבת באירופה? האם מעדיפים שם "אוטו לכל פועל" על-פי משנתם של פייטלסון את שטרסלר, או שאולי מומחי האיחוד האירופי בכל זאת גורסים שתחבורה ציבורית והסעת המונים הן העתיד, הן מבחינה סביבתית והן מבחינה חברתית? שאלות, שאלות... (שאלות רטוריות, כמובן).
 

easylivin

New member
פייטלסון בפעם המי יודע כמה
The Marker נותן היום שוב במה לדעותיו הידועות של מר פייטלסון בעניין הרכבת: גם באירופה כבר לא מתלהבים מרכבות
ר"י מסכמת עשור: מס' הנוסעים גדל ב-200%
"בתוך עשור הפכה רכבת ישראל מאמצעי תחבורה משלים למוביל לאומי", כך מסכם היום (ב') יצחק (חקי) הראל, מנכ"ל הרכבת, את עשר השנים האחרונות. במסיבת עיתונאים שנערכה היום הסבירו ברכבת ששנת 2009 תרשם כשנת מפנה בפעילות, זאת לאור הפעלת תוכנית החירום להקלת העומסים, שיפור השרות, צמצום הגרעון והחתימה על הסכם הסובסידיה החדש... - קישור לכתבה המלאה בכלכליסט ולפיכך, אני דורש מכל חוזי התחזיות השחורות מהעבר, על כך "שלא יהיו נוסעים בקו לבאר-שבע" וכדומה - שייקחו מיד כובע קש (שילכו לקנות, אם אין להם), ויאכלו עד הסוף. מומלץ ללעוס היטב, מותר עם כוס מים...
גם פייטלסון ושטרסלר יכולים להתחיל ללעוס כבר כעת, במידה והם לא רוצים לחכות מספר שנים כאשר ממילא יהיו חייבים לעשות זאת.
 

easylivin

New member
ר"י מסכמת עשור: מס' הנוסעים גדל ב-200%
"בתוך עשור הפכה רכבת ישראל מאמצעי תחבורה משלים למוביל לאומי", כך מסכם היום (ב') יצחק (חקי) הראל, מנכ"ל הרכבת, את עשר השנים האחרונות. במסיבת עיתונאים שנערכה היום הסבירו ברכבת ששנת 2009 תרשם כשנת מפנה בפעילות, זאת לאור הפעלת תוכנית החירום להקלת העומסים, שיפור השרות, צמצום הגרעון והחתימה על הסכם הסובסידיה החדש... - קישור לכתבה המלאה בכלכליסט ולפיכך, אני דורש מכל חוזי התחזיות השחורות מהעבר, על כך "שלא יהיו נוסעים בקו לבאר-שבע" וכדומה - שייקחו מיד כובע קש (שילכו לקנות, אם אין להם), ויאכלו עד הסוף. מומלץ ללעוס היטב, מותר עם כוס מים...
גם פייטלסון ושטרסלר יכולים להתחיל ללעוס כבר כעת, במידה והם לא רוצים לחכות מספר שנים כאשר ממילא יהיו חייבים לעשות זאת.
ההפסד התפעולי של ר"י ירד ל-20 מיליון שח
מנכ"ל הרכבת, יצחק הראל: ההפסד התפעולי ב-2009 ירד ל-20 מיליון שקל בלבד ■ "אם לא המשבר - היינו מגיעים לרווח" רכבת ישראל תפרסם לראשונה את דו"חותיה הכספיים לקראת אפשרות של גיוס בשוק ההון, כך אמר היום מנכ"ל הרכבת יצחק (חקי) הראל. לאחר השלמת פרסום הדו"חות, במארס הקרוב, אמורה הרכבת להתחיל בתהליך של דירוג אשראי. על פי נתונים שהציג היום הראל במסיבת עיתונאים לסיכום 2009, הציגה הרכבת ב-2009 הפסד תפעולי של כ-20 מיליון שקל, לעומת הפסדים של 50 מיליון ושל 140 מיליון שקל בשנתיים הקודמות, בהתאמה... עוד גילה הראל כי צה"ל דורש ממשרד האוצר 30 מיליון שקל בתמורה להסכמתו להצעה כי חיילים יוכלו להגיע לבסיס מאוחר יותר בימי ראשון (ולעלות על הרכבת רק אחרי 9:00 בבוקר). ההצעה עלתה במסגרת הניסיון להפחית את לחץ הנוסעים בימי ראשון בבוקר, שנגרם בגלל כעשרת אלפים חיילים המשתמשים ברכבת בשעות אלה בנוסף לנוסעים הרגילים. השבוע יפוג הדד-ליין שקבעה המדינה לפתרון המחלוקת עם סימנס בנושא אספקת קרונות חדשים שיאפשרו את פתיחת קו הרכבת לראשל"צ. הרכבת דורשת מהחברה הגרמנית ביטחונות לעמידה בהתחייבויותיה לספק את הקרונות בזמן, לאחר שבעבר סיפקה סימנס קרונות באיחור של שנה... - קישור לכתבה המלאה בגלובס
 

ררועי 78

New member
פייטלסון בפעם המי יודע כמה
The Marker נותן היום שוב במה לדעותיו הידועות של מר פייטלסון בעניין הרכבת: גם באירופה כבר לא מתלהבים מרכבות
הכותב שכח לציין שבכרונינגן כבר יש רכבות
הכתבה מדברת על זה שהוועדה קבעה שאין סיבה לעשות רכבת מהירה לכרונינגן ולכן גם לא צריך לעשות רכבת לגליל. הוא שכח לציין שבכרונינגן כבר יש רשת רכבות ענפה שמחברת אותה לכל הולנד. הדיון היה רק על שדרוג הרכבות לרכבות מהירות, שזה לא כל כך רלוונטי להשוואה האם לעשות רכבת לנגב ולגליל שכלל לא מחוברים עם רכבת. http://en.wikipedia.org/wiki/Groningen_%28city%29
 

easylivin

New member
הכותב שכח לציין שבכרונינגן כבר יש רכבות
הכתבה מדברת על זה שהוועדה קבעה שאין סיבה לעשות רכבת מהירה לכרונינגן ולכן גם לא צריך לעשות רכבת לגליל. הוא שכח לציין שבכרונינגן כבר יש רשת רכבות ענפה שמחברת אותה לכל הולנד. הדיון היה רק על שדרוג הרכבות לרכבות מהירות, שזה לא כל כך רלוונטי להשוואה האם לעשות רכבת לנגב ולגליל שכלל לא מחוברים עם רכבת. http://en.wikipedia.org/wiki/Groningen_%28city%29
בעצם, שום דבר ממה שהוא כתב לא רלוונטי לארץ...
ובדיקה פשוטה יכולה לשמוט את הקרקע מתחת לכל אחת מהטענות שלו.
 
בעצם, שום דבר ממה שהוא כתב לא רלוונטי לארץ...
ובדיקה פשוטה יכולה לשמוט את הקרקע מתחת לכל אחת מהטענות שלו.
האיש לא ממש מבין ענין: אני חושד שהבנתו בנושא
הרכבות, התוויתן, וכל שמסביב, זר לו מאוד. עושה רושם שהוא מנסה לסגור חשבון עם רכבת ישראל. בזמנו היתה שמועה עיקשת במסדרונות המחלקה לגאוגרפיה בהר הצופים בה עבד, כי ברכבת ישראל סרבו בתוקף לקבלו לעבודה...
 

easylivin

New member
האיש לא ממש מבין ענין: אני חושד שהבנתו בנושא
הרכבות, התוויתן, וכל שמסביב, זר לו מאוד. עושה רושם שהוא מנסה לסגור חשבון עם רכבת ישראל. בזמנו היתה שמועה עיקשת במסדרונות המחלקה לגאוגרפיה בהר הצופים בה עבד, כי ברכבת ישראל סרבו בתוקף לקבלו לעבודה...
Why am I not surprised?..
 

בועז ל

New member
Why am I not surprised?..
אנסה לענות על שאלתך הרטורית
אינך מופתע מאחר שפרופ' פייטלסון בתפקידו כיו"ר מועצת הגנים והשמורות (גוף סטטוטורי) עשה כל שביכולתו (ויש הטוענים בשת"פ אינטרסנטי עם האוצר) ע"מ לעכב את ביצועו של A1. משהחליטה המועצה הארצית את שהחליטה, החליט פרופ' פייטלסון להעתיק את מאבקו לזירה נוחה יותר מבחינתו: מאמרים מלומדים כביכול לעיתונות.
 
אנסה לענות על שאלתך הרטורית
אינך מופתע מאחר שפרופ' פייטלסון בתפקידו כיו"ר מועצת הגנים והשמורות (גוף סטטוטורי) עשה כל שביכולתו (ויש הטוענים בשת"פ אינטרסנטי עם האוצר) ע"מ לעכב את ביצועו של A1. משהחליטה המועצה הארצית את שהחליטה, החליט פרופ' פייטלסון להעתיק את מאבקו לזירה נוחה יותר מבחינתו: מאמרים מלומדים כביכול לעיתונות.
הוא שאמרתי: נקמנות לבנטינית או נבזית משהו.
חבל שצריך להגיע למאמרים רומזניים שבין השורות אתה מבחין בארס, נקמנות ושנאה. דרך אגב יא מנוול: מה שמעתי לגבי 701? יש אמת בגו?
 

בועז ל

New member
הוא שאמרתי: נקמנות לבנטינית או נבזית משהו.
חבל שצריך להגיע למאמרים רומזניים שבין השורות אתה מבחין בארס, נקמנות ושנאה. דרך אגב יא מנוול: מה שמעתי לגבי 701? יש אמת בגו?
את זה אתה תגיד לי! עבדך הנאמן מבין קטן מאוד
בעסקי הנייד. אשוב לשאלתי שטרם נענתה: מדוע נרכש רק קטר אחד כדוגמת 701?
 
את זה אתה תגיד לי! עבדך הנאמן מבין קטן מאוד
בעסקי הנייד. אשוב לשאלתי שטרם נענתה: מדוע נרכש רק קטר אחד כדוגמת 701?
701 יועד לרכבות פחם ואף בתחילה
הורכבו לו קומלונגים (בופרים) יחודיים המתאימים לעבודה קשה ומאומצת זו באשקלון. היות ונפתח שם מזח, האוניות פורקות את הפחם ישירות לסרט הנע למפעל ואין עוד צורך בקטר עם קרונות לשם. נבנו 69 קרונות להובלת פחם בסה"כ. הם הושבתו תקופה ארוכה ואח"כ הוסבו להובלת פוספאטים.
 
701 יועד לרכבות פחם ואף בתחילה
הורכבו לו קומלונגים (בופרים) יחודיים המתאימים לעבודה קשה ומאומצת זו באשקלון. היות ונפתח שם מזח, האוניות פורקות את הפחם ישירות לסרט הנע למפעל ואין עוד צורך בקטר עם קרונות לשם. נבנו 69 קרונות להובלת פחם בסה"כ. הם הושבתו תקופה ארוכה ואח"כ הוסבו להובלת פוספאטים.
קומלונגים = קופלונגים.
 

easylivin

New member
אנסה לענות על שאלתך הרטורית
אינך מופתע מאחר שפרופ' פייטלסון בתפקידו כיו"ר מועצת הגנים והשמורות (גוף סטטוטורי) עשה כל שביכולתו (ויש הטוענים בשת"פ אינטרסנטי עם האוצר) ע"מ לעכב את ביצועו של A1. משהחליטה המועצה הארצית את שהחליטה, החליט פרופ' פייטלסון להעתיק את מאבקו לזירה נוחה יותר מבחינתו: מאמרים מלומדים כביכול לעיתונות.
תודה, בועז!!! עכשיו האסימון נפל באמת...
אפרופו, החלטת הועדה הארצית. אני נזכר בכל פעם בגוף אחר - החברה להגנת הטבע, מצ"ב ציטוט מצולם מתוך "יומן" של הערוץ הראשון. הכתבה שודרה ערב ההחלטה, ב-31/7/2009. "במקום שצריך ובמקום שלא צריך"... ודי ברמיזא. מעניין, האם נזכה לקרוא מתישהו גם מאמר מלומד פרי עתו של מר שקד?
 
תודה, בועז!!! עכשיו האסימון נפל באמת...
אפרופו, החלטת הועדה הארצית. אני נזכר בכל פעם בגוף אחר - החברה להגנת הטבע, מצ"ב ציטוט מצולם מתוך "יומן" של הערוץ הראשון. הכתבה שודרה ערב ההחלטה, ב-31/7/2009. "במקום שצריך ובמקום שלא צריך"... ודי ברמיזא. מעניין, האם נזכה לקרוא מתישהו גם מאמר מלומד פרי עתו של מר שקד?
המזוקן הוא חבר של המנוול !
 

בועז ל

New member
לא קל לשכנע את המזוקן ! המנוול ''אכל'' ממנו
מרורים בענין זה....שאל אותו והוא יספר לנו...
עזבו את המזוקן לנפשו. האיש עושה עבודתו נאמנה
מדובר באיש טבע אמיתי ואידאולוג נטול פשרות. הפוליטיקה המלוכלכת מתנהלת בהיררכיה גבוהה ממנו ואינה נוגעת בו. חבל מאוד שר"י בעידן סמברג& וולקוב הצליחה להרוס את תדמיתה המתוקנת כגוף ירוק כמעט בכל המדינות המתקדמות, למעט ישראל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה