העברת אשכול קווי לוד לקונקס ב 1.1.2010

מצב
הנושא נעול.

תחנה

New member
העברת אשכול קווי לוד לקונקס ב 1.1.2010
החל מיום שישי 1.1.2010 יעברו הקווים הבאים (בשני הכיוונים, כמובן) לביצוע חברת "קונקס": 1 - פנימי לוד 6 - פנימי לוד 239 - מלוד לנתב"ג 248 - מלוד לרחובות 462 - מלוד (גני אביב) לתל אביב 464 - מלוד (תחנה מרכזית/גני אביב) לרמת אביב 475 - מלוד לתל אביב קו 5 מקריית שדה התעופה לנתב"ג (בשני הכיוונים) ימשיך להיות מבוצע בידי אגד חופשי חודשי סמול 61 (לוד) + 65 (רמלה, לוד – תל אביב) יהיו משותפים: "אגד" + "קונקס" + "סופרבוס".
 

holyfook

New member
העברת אשכול קווי לוד לקונקס ב 1.1.2010
החל מיום שישי 1.1.2010 יעברו הקווים הבאים (בשני הכיוונים, כמובן) לביצוע חברת "קונקס": 1 - פנימי לוד 6 - פנימי לוד 239 - מלוד לנתב"ג 248 - מלוד לרחובות 462 - מלוד (גני אביב) לתל אביב 464 - מלוד (תחנה מרכזית/גני אביב) לרמת אביב 475 - מלוד לתל אביב קו 5 מקריית שדה התעופה לנתב"ג (בשני הכיוונים) ימשיך להיות מבוצע בידי אגד חופשי חודשי סמול 61 (לוד) + 65 (רמלה, לוד – תל אביב) יהיו משותפים: "אגד" + "קונקס" + "סופרבוס".
זה יכול להיות מועיל..
היום אני עולה על 464 מלוד לת"א המסגר, ומשם על 501 עד למכללת לוינסקי צפונה. הבעיה היא עם הנסיעה צפונה בת"א, שהאוטובוס היחידי שאליו אני מוגבל עם החופשי חודשי הוא 501 (יש 532 אבל רק לחיילים, אין אוטובוס אחר של אגד ללוינסקי משם). אם החופשי חודשי שאני קונה יהיה תקף גם לחברת קונקס, אז יותר אפשרויות לסוע צפונה בת"א עצמה, השאלה היא אם יש אוטובוסים של חברת קונקס בתוך ת"א שנוסעים מדרומה לצפונה? יותר מדוייק מהתחנה מרכזית/רחוב המסגר ועד לקריית החינוך/מכללת לוינסקי? יש לכם מושג גם אם חברת קונקס מתכוונת להגדיל את מספר הנסיעות של הקו 464? בבוקר הוא יוצא מעט מאוד פעמים עד השעה 7:15 אם אני לא טועה, ואנשים תמיד עומדים במעבר, הרגשה לא נעימה על הבוקר במיוחד כשיש פקקים! אני מקווה שיוסיפו עוד נסיעה או שתיים באמצע להוריד את העומס.
 

846

Active member
זה יכול להיות מועיל..
היום אני עולה על 464 מלוד לת"א המסגר, ומשם על 501 עד למכללת לוינסקי צפונה. הבעיה היא עם הנסיעה צפונה בת"א, שהאוטובוס היחידי שאליו אני מוגבל עם החופשי חודשי הוא 501 (יש 532 אבל רק לחיילים, אין אוטובוס אחר של אגד ללוינסקי משם). אם החופשי חודשי שאני קונה יהיה תקף גם לחברת קונקס, אז יותר אפשרויות לסוע צפונה בת"א עצמה, השאלה היא אם יש אוטובוסים של חברת קונקס בתוך ת"א שנוסעים מדרומה לצפונה? יותר מדוייק מהתחנה מרכזית/רחוב המסגר ועד לקריית החינוך/מכללת לוינסקי? יש לכם מושג גם אם חברת קונקס מתכוונת להגדיל את מספר הנסיעות של הקו 464? בבוקר הוא יוצא מעט מאוד פעמים עד השעה 7:15 אם אני לא טועה, ואנשים תמיד עומדים במעבר, הרגשה לא נעימה על הבוקר במיוחד כשיש פקקים! אני מקווה שיוסיפו עוד נסיעה או שתיים באמצע להוריד את העומס.
גם מה 1.1 תמשיך לעשות
את אותו הדבר: 464+501 עם חופשי חודשי 65, אין שום מניעה שתיסע גם עם 532 הוא מיועד לכלל הציבור ויש לו הורדה במיכללת לוינסקי. ע"פ הלו"ז באתר של קונקס, השרות בקו זה הוא עד 7:15 בלבד.
 

holyfook

New member
גם מה 1.1 תמשיך לעשות
את אותו הדבר: 464+501 עם חופשי חודשי 65, אין שום מניעה שתיסע גם עם 532 הוא מיועד לכלל הציבור ויש לו הורדה במיכללת לוינסקי. ע"פ הלו"ז באתר של קונקס, השרות בקו זה הוא עד 7:15 בלבד.
מוזר, חלק מהנהגים לא מסכימים שאעלה על 532
וגם אלו שמסכימים לא שוכחים לציין שהם עשו לי טובה ובעיקרון הקו מיועד לחיילים עד לבסיס הקרוב (שכחתי מה השם שלו). בגלל זה אני כבר לא טורח לעצור אותו כשהוא מגיע, ומעדיף לחכות גם 20 דקות ל-501.
 

846

Active member
מוזר, חלק מהנהגים לא מסכימים שאעלה על 532
וגם אלו שמסכימים לא שוכחים לציין שהם עשו לי טובה ובעיקרון הקו מיועד לחיילים עד לבסיס הקרוב (שכחתי מה השם שלו). בגלל זה אני כבר לא טורח לעצור אותו כשהוא מגיע, ומעדיף לחכות גם 20 דקות ל-501.
תשאל את הנהג אם יש לו תדריך נהג....
ושע"פ תדריך הנהג הוא חייב להעלות ולהוריד נוסעים מכל הסוגים בכל התחנות של הקו. אתה גם יכול להכנס לאתר של אגד, לחפש ע"פ מס' קו ולהדפיס את רשימת התחנות + איפה יש איסוף והורדה.
 

connex

Active member
זה יכול להיות מועיל..
היום אני עולה על 464 מלוד לת"א המסגר, ומשם על 501 עד למכללת לוינסקי צפונה. הבעיה היא עם הנסיעה צפונה בת"א, שהאוטובוס היחידי שאליו אני מוגבל עם החופשי חודשי הוא 501 (יש 532 אבל רק לחיילים, אין אוטובוס אחר של אגד ללוינסקי משם). אם החופשי חודשי שאני קונה יהיה תקף גם לחברת קונקס, אז יותר אפשרויות לסוע צפונה בת"א עצמה, השאלה היא אם יש אוטובוסים של חברת קונקס בתוך ת"א שנוסעים מדרומה לצפונה? יותר מדוייק מהתחנה מרכזית/רחוב המסגר ועד לקריית החינוך/מכללת לוינסקי? יש לכם מושג גם אם חברת קונקס מתכוונת להגדיל את מספר הנסיעות של הקו 464? בבוקר הוא יוצא מעט מאוד פעמים עד השעה 7:15 אם אני לא טועה, ואנשים תמיד עומדים במעבר, הרגשה לא נעימה על הבוקר במיוחד כשיש פקקים! אני מקווה שיוסיפו עוד נסיעה או שתיים באמצע להוריד את העומס.
לפי מה שראיתי יחסית לאגד הם תגברו
אם תשאל אותי אז אני חושב שקו 460 מיותר אפשר להפעיל תדיר את 464 כולל כניסה לתמח"ת כך יהיה אפשר להגיע ללוד לאורך כל שעות היום ממסוף סבידור ומהאוניברסיטה (כולל האו"פ שבה לימודים מסתיימים ב21:00 לכל המאוחר ושאז אפשרות ההגעה היחידה לעיר זה או דרך הרכבת או 461)
 

connex

Active member
העברת אשכול קווי לוד לקונקס ב 1.1.2010
החל מיום שישי 1.1.2010 יעברו הקווים הבאים (בשני הכיוונים, כמובן) לביצוע חברת "קונקס": 1 - פנימי לוד 6 - פנימי לוד 239 - מלוד לנתב"ג 248 - מלוד לרחובות 462 - מלוד (גני אביב) לתל אביב 464 - מלוד (תחנה מרכזית/גני אביב) לרמת אביב 475 - מלוד לתל אביב קו 5 מקריית שדה התעופה לנתב"ג (בשני הכיוונים) ימשיך להיות מבוצע בידי אגד חופשי חודשי סמול 61 (לוד) + 65 (רמלה, לוד – תל אביב) יהיו משותפים: "אגד" + "קונקס" + "סופרבוס".
יש הרבה אי דיוקים בהודעה שלך
קווים 1,6 לא עוברים לויאוליה. הם מבוטלים כחלק משינוי מערך הקווים העירונים בעיר. בעיר צפויים לפעול 8 קווים עירונים. 7 של ויאוליה (1,3,4,5,6,7,8) וקו 2 של סופרבוס. קו 248 נשאר באגד מעבר לקווים לת"א שציינת, ויאוליה יפעילו גם את 460 ועוד שני קווים חדשים 474-חלופה מגני אביב ל464 476-קו לילי מגני אביב לת"א וחזרה במסלול של 475 אבל עם כניסה לנתב"ג ובנוסף הם יפעילו קו אזורי ליגל מגני אביב וחזרה בכל מקרה כל המידע הנ"ל כבר מפורסם באתר שלהם
 

dctgdctg

Member
יש הרבה אי דיוקים בהודעה שלך
קווים 1,6 לא עוברים לויאוליה. הם מבוטלים כחלק משינוי מערך הקווים העירונים בעיר. בעיר צפויים לפעול 8 קווים עירונים. 7 של ויאוליה (1,3,4,5,6,7,8) וקו 2 של סופרבוס. קו 248 נשאר באגד מעבר לקווים לת"א שציינת, ויאוליה יפעילו גם את 460 ועוד שני קווים חדשים 474-חלופה מגני אביב ל464 476-קו לילי מגני אביב לת"א וחזרה במסלול של 475 אבל עם כניסה לנתב"ג ובנוסף הם יפעילו קו אזורי ליגל מגני אביב וחזרה בכל מקרה כל המידע הנ"ל כבר מפורסם באתר שלהם
ובינתיים, במפעל הארגז נצפים MANים חדשים
בצבעי Veolia. אני ראיתי NLים בלבד
 

connex

Active member
ובינתיים, במפעל הארגז נצפים MANים חדשים
בצבעי Veolia. אני ראיתי NLים בלבד
לא חבל על הכסף?
לוד עיר קטנה יחסית מכל השינויים המתוכננים בקווים העירונים אני בספק אם הם יצליחו למלא מיניבוסים NL טוב אולי ל239 וקווי ת"א המהירים 460,462,464 אבל לפי הלו"ז המוצע שלהם נראה לי שגם 462 לפחות מכיוון גני אביב יצטרך להיות מופעל ע"י מיניבוס אם יש להם כוונה להפעיל את הקו לאורך כל היום ולא רק בבוקר. אפשרות הגיונית נוספת שאולי הNL בכלל לא מיועדים ללוד אלא דווקא למודיעין,טבריה ויבנה כדי שמיניבוסים משם יגיעו ללוד. ואז מה אם בהודעת דובר משרד התחבורה על זכיית ויאוליה במכרז נאמר שהאוטובוסים צריכים להיות חדשים. באותה הודעה נאמר גם שמחיר נסיעה פנימית יהיה 3.7 ולא 3.9 ומחיר נסיעה לת"א 10.8 ולא 11.3 ואת התעריפים הרי משרד התחבורה קובע..
 

אורי404

New member
לא חבל על הכסף?
לוד עיר קטנה יחסית מכל השינויים המתוכננים בקווים העירונים אני בספק אם הם יצליחו למלא מיניבוסים NL טוב אולי ל239 וקווי ת"א המהירים 460,462,464 אבל לפי הלו"ז המוצע שלהם נראה לי שגם 462 לפחות מכיוון גני אביב יצטרך להיות מופעל ע"י מיניבוס אם יש להם כוונה להפעיל את הקו לאורך כל היום ולא רק בבוקר. אפשרות הגיונית נוספת שאולי הNL בכלל לא מיועדים ללוד אלא דווקא למודיעין,טבריה ויבנה כדי שמיניבוסים משם יגיעו ללוד. ואז מה אם בהודעת דובר משרד התחבורה על זכיית ויאוליה במכרז נאמר שהאוטובוסים צריכים להיות חדשים. באותה הודעה נאמר גם שמחיר נסיעה פנימית יהיה 3.7 ולא 3.9 ומחיר נסיעה לת"א 10.8 ולא 11.3 ואת התעריפים הרי משרד התחבורה קובע..
ויאוליה מצטיידים גם במאנים בינעירוניים חדשים.
לא יודע אם לקווי בלוד או לקווים בצפון, אבל יש חדשים.
 

846

Active member
לא חבל על הכסף?
לוד עיר קטנה יחסית מכל השינויים המתוכננים בקווים העירונים אני בספק אם הם יצליחו למלא מיניבוסים NL טוב אולי ל239 וקווי ת"א המהירים 460,462,464 אבל לפי הלו"ז המוצע שלהם נראה לי שגם 462 לפחות מכיוון גני אביב יצטרך להיות מופעל ע"י מיניבוס אם יש להם כוונה להפעיל את הקו לאורך כל היום ולא רק בבוקר. אפשרות הגיונית נוספת שאולי הNL בכלל לא מיועדים ללוד אלא דווקא למודיעין,טבריה ויבנה כדי שמיניבוסים משם יגיעו ללוד. ואז מה אם בהודעת דובר משרד התחבורה על זכיית ויאוליה במכרז נאמר שהאוטובוסים צריכים להיות חדשים. באותה הודעה נאמר גם שמחיר נסיעה פנימית יהיה 3.7 ולא 3.9 ומחיר נסיעה לת"א 10.8 ולא 11.3 ואת התעריפים הרי משרד התחבורה קובע..
יתווספו גם שפע של NL "מחודשים" מדן.....
 

תחנה

New member
יש הרבה אי דיוקים בהודעה שלך
קווים 1,6 לא עוברים לויאוליה. הם מבוטלים כחלק משינוי מערך הקווים העירונים בעיר. בעיר צפויים לפעול 8 קווים עירונים. 7 של ויאוליה (1,3,4,5,6,7,8) וקו 2 של סופרבוס. קו 248 נשאר באגד מעבר לקווים לת"א שציינת, ויאוליה יפעילו גם את 460 ועוד שני קווים חדשים 474-חלופה מגני אביב ל464 476-קו לילי מגני אביב לת"א וחזרה במסלול של 475 אבל עם כניסה לנתב"ג ובנוסף הם יפעילו קו אזורי ליגל מגני אביב וחזרה בכל מקרה כל המידע הנ"ל כבר מפורסם באתר שלהם
מה שויאוליה תעשה עם הקווים זה כבר עניין אחר
 

connex

Active member
מה שויאוליה תעשה עם הקווים זה כבר עניין אחר
זה פשוט נראה מוזר עניין קו 248
בסך הכל יש לו 3 נסיעות ביום מלוד לרחובות. אם אגד מוותרים עליו אז סביר להניח שהקו יבוטל כי אין שום הגיון להפעיל קו לאותו יעד ובאותו מסלול (ולמעט הנסיעה דרך חשמונאים ושכונת בן גוריון בלוד ב248) ע"י שתי חברות שונות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה