אביתר777777777777777
New member
שרשור חדש - מיוחד לענין הרכש של הקטרים
הנושא כה חשוב עד שלדעתי חשוב שהוא לא יברח מהעמוד הראשון וינותח לעומק ! לאחר כל הדברים שנאמרו, אתחיל ואומר בסיוע "חבר טוב" (איש תל-אביב ותיק) שאסף למענכם את החומרים להלן, כי יש להתחשב בנקודות הבאות ולהבינן היטב: מנגנון ייבוש אוויר לקטר G26 עולה 4000 דולר.... סכום אפסי לעומת התועלת שבו מעבר לקרונות כי כל מערכת הבלם שלו יבשה ויש פחות תקלות, אך לא רוצים לבצע את זה ברכבת ישראל משום מה ! מדוע? למישהו פתרונים?? אף אחד לא באמת בדק אם קטר COCO הורס את המסילה ובטוח שהוא לא הורס כי: 1. בהודו יש קטרי COCO הנוסעים במהירות של 160 קמ"ש והמסילה חיה וקיימת בלי בעיה. 2. ברוסיה נוסעים קטרי COCO בעלי נפח של 4,000 כו"ס במהירות של 200 קמ"ש והכל בסדר גמור ! 3. מתברר כי בישראל נראו ונצפו רכבות משא הנוסעות במהירות של 120 קמ"ש ויותר. 4. הסיבה שלא רוצים לרכוש קטרי COCO היא שמנהלים מסויימים ברכבת שלא נזכיר את שמם מסיבות מובנות אוהבים לנסוע לעיתים בחופשה לשוויץ או לליכטנשטיין שם אפשר להיפגש בבית קפה הסמוך למרכז עסקים ובו שרותים פיננסיים, עם נציגים בכירים של קונצרנים אירופאים לייצור רכבות. המדיניות החדשה היא לדחוק את רגלי היצרנים האמריקאים החוצה (נו, טוב, ארה"ב קצת רחוקה משוויץ או ליכטנשטיין.......). לאמריקאים יש מזמן את הפתרון הבא: http://www.emdiesels.com/emdweb/international/india_radial.jsp וחוץ מזה תמיד בסיבובים ניתן להגביל מהירות אך בקטר "ישר" אפשר להרביץ גם 200 קמ"ש עם COCO. אוי, הפוליטיקה והליכטנשטנים...... האם מישהו יוכל לומר לעבדכם הנאמן מדוע דוחקים את רגלי היצרנים האמריקאים? נימוק הינו חובה לתשובה. אנחנו מעוניינים לדעת מהי בדיוק הסיבה לכך. תודה וליל מנוחה.
הנושא כה חשוב עד שלדעתי חשוב שהוא לא יברח מהעמוד הראשון וינותח לעומק ! לאחר כל הדברים שנאמרו, אתחיל ואומר בסיוע "חבר טוב" (איש תל-אביב ותיק) שאסף למענכם את החומרים להלן, כי יש להתחשב בנקודות הבאות ולהבינן היטב: מנגנון ייבוש אוויר לקטר G26 עולה 4000 דולר.... סכום אפסי לעומת התועלת שבו מעבר לקרונות כי כל מערכת הבלם שלו יבשה ויש פחות תקלות, אך לא רוצים לבצע את זה ברכבת ישראל משום מה ! מדוע? למישהו פתרונים?? אף אחד לא באמת בדק אם קטר COCO הורס את המסילה ובטוח שהוא לא הורס כי: 1. בהודו יש קטרי COCO הנוסעים במהירות של 160 קמ"ש והמסילה חיה וקיימת בלי בעיה. 2. ברוסיה נוסעים קטרי COCO בעלי נפח של 4,000 כו"ס במהירות של 200 קמ"ש והכל בסדר גמור ! 3. מתברר כי בישראל נראו ונצפו רכבות משא הנוסעות במהירות של 120 קמ"ש ויותר. 4. הסיבה שלא רוצים לרכוש קטרי COCO היא שמנהלים מסויימים ברכבת שלא נזכיר את שמם מסיבות מובנות אוהבים לנסוע לעיתים בחופשה לשוויץ או לליכטנשטיין שם אפשר להיפגש בבית קפה הסמוך למרכז עסקים ובו שרותים פיננסיים, עם נציגים בכירים של קונצרנים אירופאים לייצור רכבות. המדיניות החדשה היא לדחוק את רגלי היצרנים האמריקאים החוצה (נו, טוב, ארה"ב קצת רחוקה משוויץ או ליכטנשטיין.......). לאמריקאים יש מזמן את הפתרון הבא: http://www.emdiesels.com/emdweb/international/india_radial.jsp וחוץ מזה תמיד בסיבובים ניתן להגביל מהירות אך בקטר "ישר" אפשר להרביץ גם 200 קמ"ש עם COCO. אוי, הפוליטיקה והליכטנשטנים...... האם מישהו יוכל לומר לעבדכם הנאמן מדוע דוחקים את רגלי היצרנים האמריקאים? נימוק הינו חובה לתשובה. אנחנו מעוניינים לדעת מהי בדיוק הסיבה לכך. תודה וליל מנוחה.