אין בהן רכבות בכללומה עם אנדורה וגיברלטר?
אין בהן רכבות בכללומה עם אנדורה וגיברלטר?
בגיברלטר יש רכבת! גם באנדורהאין בהן רכבות בכלל
הקשר בין רכבת ורכבל הוא רק לשוניבגיברלטר יש רכבת! גם באנדורה
בשתי מדינות ננסיות אלו יש רכבות. רכבות כבלים ובהלחמלים רכבל. יש רכבל באתר הסקי של אנדורה ויש את הרכבל שעולה לפסגת צוק גיברלטר בגיברלטר. טוב, זו התחכמות. אכן אין רכבות רגילות מכל סוג שהוא בשתי הבדיחות המדיניות הללו (אנדורה וגיברלטר [שבשתיהן הייתי]).
Luftseilbahn*הקשר בין רכבת ורכבל הוא רק לשוני
וברוב השפות המוכרות לי אין ביניהן גם קשר לשוני. יוצאת דופן גרמנית - LUFTSIELBAHN (גם זה הלחם-מלים: LUFT-אויר, SIEL-כבל, BAHN-רכבת). בכל אופן... מבחינה טכנולוגית אלה כלי תחבורה שונים לכל דבר ועניין, ולא שמעתי על שום אפשרות טכנית לשלב ביניהם.
תודה רבה על התמונות וההסברים!רשמי ביקור בקטלוניה - 1 - Estació de F
בסוף חודש ספטמבר השנה ביקרתי עם אשתי הטרייה (ותודה בדיעבד לכל המברכים) בברצלונה וסביבתה. בשרשור זה ובבאים, אם וכאשר שיזדמנו, אנסה להציג את המעט שראינו וחווינו בתחום התחבורה הציבורית. השרשור הראשון מוקדש לתחנת הרכבת הגדולה היחידה שביקרנו בה (וגם זה רק במקרה), 'תחנת צרפת' של ברצלונה שכפי ששמה מעיד, ממנה יוצאות גם הרכבות לכיוון צרפת, וגם מגוון שירותי רכבת אחרים. ייחודה בין תחנות ברצלונה הוא שהיא היחידה שכולה עדיין מעל לפני האדמה, וכן היא נחשבת ליפה מביניהן מבחינה אדריכלית, והסיבות ברורות, אני מקווה מהתמונה הזו ומאלו שבהמשך.
רשמי ביקור בקטלוניה - 1 - Estació de F
בסוף חודש ספטמבר השנה ביקרתי עם אשתי הטרייה (ותודה בדיעבד לכל המברכים) בברצלונה וסביבתה. בשרשור זה ובבאים, אם וכאשר שיזדמנו, אנסה להציג את המעט שראינו וחווינו בתחום התחבורה הציבורית. השרשור הראשון מוקדש לתחנת הרכבת הגדולה היחידה שביקרנו בה (וגם זה רק במקרה), 'תחנת צרפת' של ברצלונה שכפי ששמה מעיד, ממנה יוצאות גם הרכבות לכיוון צרפת, וגם מגוון שירותי רכבת אחרים. ייחודה בין תחנות ברצלונה הוא שהיא היחידה שכולה עדיין מעל לפני האדמה, וכן היא נחשבת ליפה מביניהן מבחינה אדריכלית, והסיבות ברורות, אני מקווה מהתמונה הזו ומאלו שבהמשך.
המשך רשמיו של חן מביקורו בקטלוניהרשמי ביקור בקטלוניה - 1 - Estació de F
בסוף חודש ספטמבר השנה ביקרתי עם אשתי הטרייה (ותודה בדיעבד לכל המברכים) בברצלונה וסביבתה. בשרשור זה ובבאים, אם וכאשר שיזדמנו, אנסה להציג את המעט שראינו וחווינו בתחום התחבורה הציבורית. השרשור הראשון מוקדש לתחנת הרכבת הגדולה היחידה שביקרנו בה (וגם זה רק במקרה), 'תחנת צרפת' של ברצלונה שכפי ששמה מעיד, ממנה יוצאות גם הרכבות לכיוון צרפת, וגם מגוון שירותי רכבת אחרים. ייחודה בין תחנות ברצלונה הוא שהיא היחידה שכולה עדיין מעל לפני האדמה, וכן היא נחשבת ליפה מביניהן מבחינה אדריכלית, והסיבות ברורות, אני מקווה מהתמונה הזו ומאלו שבהמשך.
4 – קרונוע חשמלי מסדרה 447המשך רשמיו של חן מביקורו בקטלוניה
כפי ששמתם לב בוודאי, שרשורו של חן נקטע באבו. זאת, בשל תשישות בלתי מוסברת של מחשבו. מאחר ואיני מוכן לקבל שרשור חו"ל בלתי מסוים עפ"י תקן ISO 394( ובמיוחד אם הוא שייך לפרופ' מלינג), לקחתי על עצמי להעלות את יתר תמונותיו של חן בליווי הסבריו של חן כפי שנשלחו אליי. תהנו!
5 – קרונוע קומתיים וקטר חשמלייםהמשך רשמיו של חן מביקורו בקטלוניה
כפי ששמתם לב בוודאי, שרשורו של חן נקטע באבו. זאת, בשל תשישות בלתי מוסברת של מחשבו. מאחר ואיני מוכן לקבל שרשור חו"ל בלתי מסוים עפ"י תקן ISO 394( ובמיוחד אם הוא שייך לפרופ' מלינג), לקחתי על עצמי להעלות את יתר תמונותיו של חן בליווי הסבריו של חן כפי שנשלחו אליי. תהנו!
6 – קרונועים חשמליים מסדרה 470המשך רשמיו של חן מביקורו בקטלוניה
כפי ששמתם לב בוודאי, שרשורו של חן נקטע באבו. זאת, בשל תשישות בלתי מוסברת של מחשבו. מאחר ואיני מוכן לקבל שרשור חו"ל בלתי מסוים עפ"י תקן ISO 394( ובמיוחד אם הוא שייך לפרופ' מלינג), לקחתי על עצמי להעלות את יתר תמונותיו של חן בליווי הסבריו של חן כפי שנשלחו אליי. תהנו!
7 ואחרונה – דגם התחנההמשך רשמיו של חן מביקורו בקטלוניה
כפי ששמתם לב בוודאי, שרשורו של חן נקטע באבו. זאת, בשל תשישות בלתי מוסברת של מחשבו. מאחר ואיני מוכן לקבל שרשור חו"ל בלתי מסוים עפ"י תקן ISO 394( ובמיוחד אם הוא שייך לפרופ' מלינג), לקחתי על עצמי להעלות את יתר תמונותיו של חן בליווי הסבריו של חן כפי שנשלחו אליי. תהנו!
תודה, ואיחולי החלמה למחשבהמשך רשמיו של חן מביקורו בקטלוניה
כפי ששמתם לב בוודאי, שרשורו של חן נקטע באבו. זאת, בשל תשישות בלתי מוסברת של מחשבו. מאחר ואיני מוכן לקבל שרשור חו"ל בלתי מסוים עפ"י תקן ISO 394( ובמיוחד אם הוא שייך לפרופ' מלינג), לקחתי על עצמי להעלות את יתר תמונותיו של חן בליווי הסבריו של חן כפי שנשלחו אליי. תהנו!
תודה רבה!המשך רשמיו של חן מביקורו בקטלוניה
כפי ששמתם לב בוודאי, שרשורו של חן נקטע באבו. זאת, בשל תשישות בלתי מוסברת של מחשבו. מאחר ואיני מוכן לקבל שרשור חו"ל בלתי מסוים עפ"י תקן ISO 394( ובמיוחד אם הוא שייך לפרופ' מלינג), לקחתי על עצמי להעלות את יתר תמונותיו של חן בליווי הסבריו של חן כפי שנשלחו אליי. תהנו!
תודהרשמי ביקור בקטלוניה - 1 - Estació de F
בסוף חודש ספטמבר השנה ביקרתי עם אשתי הטרייה (ותודה בדיעבד לכל המברכים) בברצלונה וסביבתה. בשרשור זה ובבאים, אם וכאשר שיזדמנו, אנסה להציג את המעט שראינו וחווינו בתחום התחבורה הציבורית. השרשור הראשון מוקדש לתחנת הרכבת הגדולה היחידה שביקרנו בה (וגם זה רק במקרה), 'תחנת צרפת' של ברצלונה שכפי ששמה מעיד, ממנה יוצאות גם הרכבות לכיוון צרפת, וגם מגוון שירותי רכבת אחרים. ייחודה בין תחנות ברצלונה הוא שהיא היחידה שכולה עדיין מעל לפני האדמה, וכן היא נחשבת ליפה מביניהן מבחינה אדריכלית, והסיבות ברורות, אני מקווה מהתמונה הזו ומאלו שבהמשך.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.