נתוני נוסעים בתחנות - ספטמבר 2009

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
נתוני נוסעים בתחנות - ספטמבר 2009
באיחור קל אני מתכבד להעלות בפניכם את נתוני הנוסעים בתחנות לחודש ספטמבר השנה. מיד אחר הודעה זו אעלה לנוחותכם את נתוני אוגוסט השנה וקובץ נוסף ובו נתונים מספטמבר 2007 ועד לספטמבר אשתקד. המידע באדיבותה של רכבת ישראל. down under ויתר חובבי הנתונים בפורום מוזמנים להעלות את מסקנותיהם המלומדות.
 

בועז ל

New member
נתוני נוסעים בתחנות - ספטמבר 2009
באיחור קל אני מתכבד להעלות בפניכם את נתוני הנוסעים בתחנות לחודש ספטמבר השנה. מיד אחר הודעה זו אעלה לנוחותכם את נתוני אוגוסט השנה וקובץ נוסף ובו נתונים מספטמבר 2007 ועד לספטמבר אשתקד. המידע באדיבותה של רכבת ישראל. down under ויתר חובבי הנתונים בפורום מוזמנים להעלות את מסקנותיהם המלומדות.
נתוני נוסעים בתחנות - אוגוסט 2009
 

בועז ל

New member
נתוני נוסעים בתחנות - ספטמבר 2009
באיחור קל אני מתכבד להעלות בפניכם את נתוני הנוסעים בתחנות לחודש ספטמבר השנה. מיד אחר הודעה זו אעלה לנוחותכם את נתוני אוגוסט השנה וקובץ נוסף ובו נתונים מספטמבר 2007 ועד לספטמבר אשתקד. המידע באדיבותה של רכבת ישראל. down under ויתר חובבי הנתונים בפורום מוזמנים להעלות את מסקנותיהם המלומדות.
נתוני ספטמבר 2007 ועד לספטמבר 2008
יאללה לעבודה!
 

down under

New member
נתוני נוסעים בתחנות - ספטמבר 2009
באיחור קל אני מתכבד להעלות בפניכם את נתוני הנוסעים בתחנות לחודש ספטמבר השנה. מיד אחר הודעה זו אעלה לנוחותכם את נתוני אוגוסט השנה וקובץ נוסף ובו נתונים מספטמבר 2007 ועד לספטמבר אשתקד. המידע באדיבותה של רכבת ישראל. down under ויתר חובבי הנתונים בפורום מוזמנים להעלות את מסקנותיהם המלומדות.
הנתון היחיד שמפתיע אותי וקצת טיפונת מכעיס
הוא ירידה דרמטית בכמות הנוסעים בחיפה. בעיקר חוף הכרמל. מאוגוסט לספטמבר ירידה של כמעט 95,000 איש בתחנת חוף הכרמל!! בסה"כ יש ירידה של 20%. בספט' היו רק 80% מהכמות שהיתה באוגוסט. זה הגיוני. בחופש הגדול יש הרבה תיירים (שבאים מנתב"ג ובאמת בספט' יש ירידה תלולה* בכמות הנוסעים בנתב"ג) וכן המון משפחות לוקחות את הילדים לטיול ברחבי הארץ ברכבת. כמו כן בספטמבר יש חגים ככה שיש פחות ימי עבודה וכן מלכתחילה חודש של 30 יום לעומת אוגוסט בן ה-31, כלומר גם ללא חגים באוגוסט אמור להיות 2.5% עד 3.5% יותר. לזה מתווספים נסיעות המטיילים בתוך הארץ וכן התיירים מחו"ל שלוקחים רכבת לת"א. אין לי הסבר לירידה הסופר דרמטית בחיפה. הירידה היא של 24% לעומת 20% בממוצע הכללי. גם נהריה נפילה מוגזמת ומכעיסה (אלא אם כן היו הרבה ימים של השבתה בקו. האמת שלא זוכר. אשמח אם תזכירו לי). בנהריה הירידה היא של 40% !!! ארבעים אחוז. מדהים. * אם כי הירידה בנתב"ג היא של 23%, רק ב-3% יותר גדולה מהירידה הכוללת.
 

amit1270

New member
הנתון היחיד שמפתיע אותי וקצת טיפונת מכעיס
הוא ירידה דרמטית בכמות הנוסעים בחיפה. בעיקר חוף הכרמל. מאוגוסט לספטמבר ירידה של כמעט 95,000 איש בתחנת חוף הכרמל!! בסה"כ יש ירידה של 20%. בספט' היו רק 80% מהכמות שהיתה באוגוסט. זה הגיוני. בחופש הגדול יש הרבה תיירים (שבאים מנתב"ג ובאמת בספט' יש ירידה תלולה* בכמות הנוסעים בנתב"ג) וכן המון משפחות לוקחות את הילדים לטיול ברחבי הארץ ברכבת. כמו כן בספטמבר יש חגים ככה שיש פחות ימי עבודה וכן מלכתחילה חודש של 30 יום לעומת אוגוסט בן ה-31, כלומר גם ללא חגים באוגוסט אמור להיות 2.5% עד 3.5% יותר. לזה מתווספים נסיעות המטיילים בתוך הארץ וכן התיירים מחו"ל שלוקחים רכבת לת"א. אין לי הסבר לירידה הסופר דרמטית בחיפה. הירידה היא של 24% לעומת 20% בממוצע הכללי. גם נהריה נפילה מוגזמת ומכעיסה (אלא אם כן היו הרבה ימים של השבתה בקו. האמת שלא זוכר. אשמח אם תזכירו לי). בנהריה הירידה היא של 40% !!! ארבעים אחוז. מדהים. * אם כי הירידה בנתב"ג היא של 23%, רק ב-3% יותר גדולה מהירידה הכוללת.
ובכל זאת עלייה לעומת ספטמבר 2008...
 

בועז ל

New member
הנתון היחיד שמפתיע אותי וקצת טיפונת מכעיס
הוא ירידה דרמטית בכמות הנוסעים בחיפה. בעיקר חוף הכרמל. מאוגוסט לספטמבר ירידה של כמעט 95,000 איש בתחנת חוף הכרמל!! בסה"כ יש ירידה של 20%. בספט' היו רק 80% מהכמות שהיתה באוגוסט. זה הגיוני. בחופש הגדול יש הרבה תיירים (שבאים מנתב"ג ובאמת בספט' יש ירידה תלולה* בכמות הנוסעים בנתב"ג) וכן המון משפחות לוקחות את הילדים לטיול ברחבי הארץ ברכבת. כמו כן בספטמבר יש חגים ככה שיש פחות ימי עבודה וכן מלכתחילה חודש של 30 יום לעומת אוגוסט בן ה-31, כלומר גם ללא חגים באוגוסט אמור להיות 2.5% עד 3.5% יותר. לזה מתווספים נסיעות המטיילים בתוך הארץ וכן התיירים מחו"ל שלוקחים רכבת לת"א. אין לי הסבר לירידה הסופר דרמטית בחיפה. הירידה היא של 24% לעומת 20% בממוצע הכללי. גם נהריה נפילה מוגזמת ומכעיסה (אלא אם כן היו הרבה ימים של השבתה בקו. האמת שלא זוכר. אשמח אם תזכירו לי). בנהריה הירידה היא של 40% !!! ארבעים אחוז. מדהים. * אם כי הירידה בנתב"ג היא של 23%, רק ב-3% יותר גדולה מהירידה הכוללת.
תחנת נתב"ג ממשיכה לצמוח
לטעמי, הירידה בנתב"ג מפתיעה לטובה. ציפיתי לשיעור נפילה חד יותר. אגב, בספטמבר 2006 (כן כן 2006!) עברו בתחנה זו 106,000 נוסעים לעומת 170,000 השנה. משמעות הדבר- צמיחה של 60% בשלוש שנים. ללא ספק מדובר בגידול מרשים לתחנה של טרמינל לומינלט.
 

Wraith10

New member
הנתון היחיד שמפתיע אותי וקצת טיפונת מכעיס
הוא ירידה דרמטית בכמות הנוסעים בחיפה. בעיקר חוף הכרמל. מאוגוסט לספטמבר ירידה של כמעט 95,000 איש בתחנת חוף הכרמל!! בסה"כ יש ירידה של 20%. בספט' היו רק 80% מהכמות שהיתה באוגוסט. זה הגיוני. בחופש הגדול יש הרבה תיירים (שבאים מנתב"ג ובאמת בספט' יש ירידה תלולה* בכמות הנוסעים בנתב"ג) וכן המון משפחות לוקחות את הילדים לטיול ברחבי הארץ ברכבת. כמו כן בספטמבר יש חגים ככה שיש פחות ימי עבודה וכן מלכתחילה חודש של 30 יום לעומת אוגוסט בן ה-31, כלומר גם ללא חגים באוגוסט אמור להיות 2.5% עד 3.5% יותר. לזה מתווספים נסיעות המטיילים בתוך הארץ וכן התיירים מחו"ל שלוקחים רכבת לת"א. אין לי הסבר לירידה הסופר דרמטית בחיפה. הירידה היא של 24% לעומת 20% בממוצע הכללי. גם נהריה נפילה מוגזמת ומכעיסה (אלא אם כן היו הרבה ימים של השבתה בקו. האמת שלא זוכר. אשמח אם תזכירו לי). בנהריה הירידה היא של 40% !!! ארבעים אחוז. מדהים. * אם כי הירידה בנתב"ג היא של 23%, רק ב-3% יותר גדולה מהירידה הכוללת.
הירידה הזאת מצביעה על הרבה דברים
לקו יש פוטנציאל עצום ואם הייתה ירידה כזאת דרסטית בתקופה זו כנראה היו אירועים חריגים מאוד הקשורים לקו לחיפה. צריך לבדוק איחורים רבים, צפיפות בקרונות, תקלות וכו'.. היה משהו שגרם לנוסעים לנטוש את הרכבת. כדאי לבדוק זאת גם חיצונית ולאו דווקא רק בין כתלי רכבת ישראל.
 

amit1270

New member
הירידה הזאת מצביעה על הרבה דברים
לקו יש פוטנציאל עצום ואם הייתה ירידה כזאת דרסטית בתקופה זו כנראה היו אירועים חריגים מאוד הקשורים לקו לחיפה. צריך לבדוק איחורים רבים, צפיפות בקרונות, תקלות וכו'.. היה משהו שגרם לנוסעים לנטוש את הרכבת. כדאי לבדוק זאת גם חיצונית ולאו דווקא רק בין כתלי רכבת ישראל.
אבל לא הייתה ירידה!
ההשוואה הנכונה היא לאותו חודש בשנה קודמת ולא לחודש קודם.
 

amit1270

New member
הירידה הזאת מצביעה על הרבה דברים
לקו יש פוטנציאל עצום ואם הייתה ירידה כזאת דרסטית בתקופה זו כנראה היו אירועים חריגים מאוד הקשורים לקו לחיפה. צריך לבדוק איחורים רבים, צפיפות בקרונות, תקלות וכו'.. היה משהו שגרם לנוסעים לנטוש את הרכבת. כדאי לבדוק זאת גם חיצונית ולאו דווקא רק בין כתלי רכבת ישראל.
ואגב, גורמים כמו "הימאסות" הרכבת
לא משפיעים בטווח קצר כל כך, כי זה מסוג התהליכים ש"מתבשלים" לאט. אנשים שנוסעים באופן קבוע נוטים לתת צ'אנס גם במקרה של תקלות ורק אם הן חוזרות בצורה בלתי נסבלת ינטשו את הרכבת. על נוסעים מזדמנים שינויים קצרי טווח כלל לא משפיעים.
 

amit1270

New member
הנתון היחיד שמפתיע אותי וקצת טיפונת מכעיס
הוא ירידה דרמטית בכמות הנוסעים בחיפה. בעיקר חוף הכרמל. מאוגוסט לספטמבר ירידה של כמעט 95,000 איש בתחנת חוף הכרמל!! בסה"כ יש ירידה של 20%. בספט' היו רק 80% מהכמות שהיתה באוגוסט. זה הגיוני. בחופש הגדול יש הרבה תיירים (שבאים מנתב"ג ובאמת בספט' יש ירידה תלולה* בכמות הנוסעים בנתב"ג) וכן המון משפחות לוקחות את הילדים לטיול ברחבי הארץ ברכבת. כמו כן בספטמבר יש חגים ככה שיש פחות ימי עבודה וכן מלכתחילה חודש של 30 יום לעומת אוגוסט בן ה-31, כלומר גם ללא חגים באוגוסט אמור להיות 2.5% עד 3.5% יותר. לזה מתווספים נסיעות המטיילים בתוך הארץ וכן התיירים מחו"ל שלוקחים רכבת לת"א. אין לי הסבר לירידה הסופר דרמטית בחיפה. הירידה היא של 24% לעומת 20% בממוצע הכללי. גם נהריה נפילה מוגזמת ומכעיסה (אלא אם כן היו הרבה ימים של השבתה בקו. האמת שלא זוכר. אשמח אם תזכירו לי). בנהריה הירידה היא של 40% !!! ארבעים אחוז. מדהים. * אם כי הירידה בנתב"ג היא של 23%, רק ב-3% יותר גדולה מהירידה הכוללת.
הקו לנהריה הושבת לא מעט בתקופה האחרונה
 

down under

New member
נתוני נוסעים בתחנות - ספטמבר 2009
באיחור קל אני מתכבד להעלות בפניכם את נתוני הנוסעים בתחנות לחודש ספטמבר השנה. מיד אחר הודעה זו אעלה לנוחותכם את נתוני אוגוסט השנה וקובץ נוסף ובו נתונים מספטמבר 2007 ועד לספטמבר אשתקד. המידע באדיבותה של רכבת ישראל. down under ויתר חובבי הנתונים בפורום מוזמנים להעלות את מסקנותיהם המלומדות.
ונפילה חופשית וצלילה ומה לא בירושלים
ירידה של 65% או 70%.
 

בועז ל

New member
ונפילה חופשית וצלילה ומה לא בירושלים
ירידה של 65% או 70%.
בירושלים של מטה הירידה היא בשיעור 40%
לעומת אוגוסט השנה. למעשה, שיעור זה חוזר על עצמו כמעט במדויק גם בשנים 2006, 2007 ו-2008 , כך שניתן לקבוע שמדובר בירידה עונתית שאיננה חריגה. עם זאת, ניתן למצוא נקודת אור בנתוניה של תחנת בית שמש: לראשונה מאז פיצול הקו נרשמים שני חודשים ברצף בהם מספר הנוסעים בתחנה גדול מזה שהיה טרם הפיצול.
 

amit1270

New member
נתוני נוסעים בתחנות - ספטמבר 2009
באיחור קל אני מתכבד להעלות בפניכם את נתוני הנוסעים בתחנות לחודש ספטמבר השנה. מיד אחר הודעה זו אעלה לנוחותכם את נתוני אוגוסט השנה וקובץ נוסף ובו נתונים מספטמבר 2007 ועד לספטמבר אשתקד. המידע באדיבותה של רכבת ישראל. down under ויתר חובבי הנתונים בפורום מוזמנים להעלות את מסקנותיהם המלומדות.
תודה רבה על הנתונים המעניינים ועל ההתמדה!
אנסה להתעמק בנתונים מאוחר יותר כשאהיה קצת פחות עייף, אם בכלל.....
 

אוהד11

New member
נתוני נוסעים בתחנות - ספטמבר 2009
באיחור קל אני מתכבד להעלות בפניכם את נתוני הנוסעים בתחנות לחודש ספטמבר השנה. מיד אחר הודעה זו אעלה לנוחותכם את נתוני אוגוסט השנה וקובץ נוסף ובו נתונים מספטמבר 2007 ועד לספטמבר אשתקד. המידע באדיבותה של רכבת ישראל. down under ויתר חובבי הנתונים בפורום מוזמנים להעלות את מסקנותיהם המלומדות.
בעז
 

down under

New member
נתוני נוסעים בתחנות - ספטמבר 2009
באיחור קל אני מתכבד להעלות בפניכם את נתוני הנוסעים בתחנות לחודש ספטמבר השנה. מיד אחר הודעה זו אעלה לנוחותכם את נתוני אוגוסט השנה וקובץ נוסף ובו נתונים מספטמבר 2007 ועד לספטמבר אשתקד. המידע באדיבותה של רכבת ישראל. down under ויתר חובבי הנתונים בפורום מוזמנים להעלות את מסקנותיהם המלומדות.
מה, זה כבר בדף השני?
לא יקום ולא יהיה.
 

down under

New member
נתוני נוסעים בתחנות - ספטמבר 2009
באיחור קל אני מתכבד להעלות בפניכם את נתוני הנוסעים בתחנות לחודש ספטמבר השנה. מיד אחר הודעה זו אעלה לנוחותכם את נתוני אוגוסט השנה וקובץ נוסף ובו נתונים מספטמבר 2007 ועד לספטמבר אשתקד. המידע באדיבותה של רכבת ישראל. down under ויתר חובבי הנתונים בפורום מוזמנים להעלות את מסקנותיהם המלומדות.
נתון מעניין ומשמח הוא גידול ולא ירידה
בכמות המשתמשים בתחנת בני ברק. עד לפני שלוש או ארבע שנים היא היתה אחת מ-4 התחנות הכי פחות בשימוש. באוגוסט היא כבר עלתה למקום ה-33, כלומר מתחתיה יש 14 תחנות פחות שימושיות, ובספטמבר היא אף עלתה עוד יותר, הישר למקום ה-27, כלומר עוקפת כבר 20 תחנות! סביר להניח אבל שהגידול בין אוגוסט לספטמבר נובע מכמה אירועים המוניים שהיו באצטדיון ר"ג ושבאו אליו אלפים רבים ברכבת. אני זוכר את הופעתו של ליאונרד כהן הענק (שאף יצא לי להיות בה בחינם [אמנם רק לחצי השעה האחרונה אבל גם זה משהו]) שהיתה ב-24 בספטמבר. כמו כן היו משחקים של נבחרת ישראל וגם של מכבי חיפה שמשכו רבים רבים ברכבת.
 
נתון מעניין ומשמח הוא גידול ולא ירידה
בכמות המשתמשים בתחנת בני ברק. עד לפני שלוש או ארבע שנים היא היתה אחת מ-4 התחנות הכי פחות בשימוש. באוגוסט היא כבר עלתה למקום ה-33, כלומר מתחתיה יש 14 תחנות פחות שימושיות, ובספטמבר היא אף עלתה עוד יותר, הישר למקום ה-27, כלומר עוקפת כבר 20 תחנות! סביר להניח אבל שהגידול בין אוגוסט לספטמבר נובע מכמה אירועים המוניים שהיו באצטדיון ר"ג ושבאו אליו אלפים רבים ברכבת. אני זוכר את הופעתו של ליאונרד כהן הענק (שאף יצא לי להיות בה בחינם [אמנם רק לחצי השעה האחרונה אבל גם זה משהו]) שהיתה ב-24 בספטמבר. כמו כן היו משחקים של נבחרת ישראל וגם של מכבי חיפה שמשכו רבים רבים ברכבת.
אל לך לשכוח את השאטל מקרית עתידים בנין 5
לתחנת הרכבת באיצטדיון/קניון ר''ג המוכרת גם בשם ''בני ברק''. 15 הסעים ביום חינם אין כסף, תורמים להפיכתה מתחנה מנומנמת לתחנה פעילה גם לנוסעים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה