צפויה הצבת מצלמות אכיפה בנת"צים
משרד התחבורה מתכוון להציב בקרוב מצלמות אכיפה בנת"צים
לדעתימעולה!
זה מה שמקובל ביווןלדעתי
צריך לאפשר לרוכבי קטנועים ואופנועים לנוע בנתיבי תח"צ כי הם קטנים ולא מפריעים לתנועת האוטובוסים וככה רוכבי האופנועים ו הקטנועים וככה לדעתי זה יקטין את הסיכוי של רוכבי האופנועים להיפגע מנהגי מכוניות בלתי זהירות ו במקביל ש משרד התחבורה ומשטרת התנועה יערכו מבצעי אכיפה גם נגד עבירות תנועה של נהגי תח"צ(אוטובוסים מוניות ומוניות שירות) ולהחמיר בענישה של עבירות תנועה ש הם עושים כי הם נוהגים בתח"צ
טוב מאוד עושה משרד התחבורה היווניזה מה שמקובל ביוון
יש לנו מלא מה ללמודטוב מאוד עושה משרד התחבורה היווני
שהוא מרשה לנסוע לאופנועים וקטנועים ביוון בנת"צים יש להם שכל שם כן משרד התחבורע ושר התחבורע מתנהגים בצורה שרירותית ואטומה שמה גם לאזרחים ניראה לי יותר איכפת מ התח"צ מאשר כן ברוב המקומות ש לאנשים לא איכפת מ התח"צ שם גם יש ניראה לי טראמים באתונה ו בסלוניקי זה נכון?
בהחלט צעד בכיוון הנכוןמעולה!
לא ראיתי רכב פרטי אחד שנוסע במת"צצפויה הצבת מצלמות אכיפה בנת"צים
משרד התחבורה מתכוון להציב בקרוב מצלמות אכיפה בנת"צים
ציר ז'בוטינסקי בבני ברק - קטסטרופה!לא ראיתי רכב פרטי אחד שנוסע במת"צ
לא בז'בוטינסקי פ"ת, לא בכביש חיפה-הקריות ולא בגולדה מאיר בירושלים. כשיש מת"צ שמופרד מנתיבי המכוניות הפרטיות, ההקפדה על כך היא סביב ה-100%.
בבני יש נת"צציר ז'בוטינסקי בבני ברק - קטסטרופה!
גם אם כל המכוניות הפרטיות לא יכנסו למת"צ, כל 10 מ' יש אוטו עם אורות "מצוקה" שעצר "רק לשניה" להוציא כסף
אבל לאוטובוסים יש חוצפה נוראה כאשר הם מעיזיםלא ראיתי רכב פרטי אחד שנוסע במת"צ
לא בז'בוטינסקי פ"ת, לא בכביש חיפה-הקריות ולא בגולדה מאיר בירושלים. כשיש מת"צ שמופרד מנתיבי המכוניות הפרטיות, ההקפדה על כך היא סביב ה-100%.
בנת"צ גולדה מאיראבל לאוטובוסים יש חוצפה נוראה כאשר הם מעיזים
להיכנס לנתיבים של תחבורה פרטית באזור הר חוצבים כאשר יש להם את הנתיבים שלהם. זו חוצפה. הם איטיים מסורבלים - שיסעו באיטיות בנתיבים המיועדים להם אך שלא יחתכו אותי בנתיב שלי שמיועד לרכב פרטי. חובה לאסור על כלי רכב ציבוריים לנסוע בנתיבים המיועדים לכלי רכב פרטיים במקום שבמקביל קיים נת"צ. מי שאחראי לכל הפקקים הם אוטובוסים עייפים שמשתרכים אל תוך הנתיב הפרטי למכוניות. הם גורמים לקטאסטרופה תחבורתית לנו הנהגים של הרכב הפרטי הנוסעים מהר ולפתע נתקלים באיזה אוטובוס עייף, מצחין ופולט עשן אל תוך החלון שלי ועוד בנתיב לתחבורה פרטית. שיסעו בנתיבים שלהם ושלא ייכנסו לנתיב שלי בהר חוצבים.
אבל ניתן לשנות זאת ברמזור !בנת"צ גולדה מאיר
האוטובוסים שנוסעים מצומת בר אילן לכיוון מסוף עתירות מדע חייבים לנסוע בנתיב הרגיל כדי לפנות ימינה. אין פניה ימינה מהנת"צ. כנ"ל לגבי אוטובוסים הנוסעים מכיוון רמות וצריכים לפנות ימינה לכיוון גבעת משה או רחוב בר אילן.
אל תמציא חוקים...אבל לאוטובוסים יש חוצפה נוראה כאשר הם מעיזים
להיכנס לנתיבים של תחבורה פרטית באזור הר חוצבים כאשר יש להם את הנתיבים שלהם. זו חוצפה. הם איטיים מסורבלים - שיסעו באיטיות בנתיבים המיועדים להם אך שלא יחתכו אותי בנתיב שלי שמיועד לרכב פרטי. חובה לאסור על כלי רכב ציבוריים לנסוע בנתיבים המיועדים לכלי רכב פרטיים במקום שבמקביל קיים נת"צ. מי שאחראי לכל הפקקים הם אוטובוסים עייפים שמשתרכים אל תוך הנתיב הפרטי למכוניות. הם גורמים לקטאסטרופה תחבורתית לנו הנהגים של הרכב הפרטי הנוסעים מהר ולפתע נתקלים באיזה אוטובוס עייף, מצחין ופולט עשן אל תוך החלון שלי ועוד בנתיב לתחבורה פרטית. שיסעו בנתיבים שלהם ושלא ייכנסו לנתיב שלי בהר חוצבים.
אל תמציא חוקים...
לאוטובוס יש זכות להיכנס לנתיבי הרכב הפרטי (לא בלעדיים כמובן) בדיוק כמו שלרכב פרטי מותר להשתלב בנת"צ ימני לפני פנייה. אי אפשר לשנות את הרמזורים. זה רק יחמיר את המצב (בטח לא היית רוצה שהירוק של המת"צ יהיה על חשבון התנועה הכללית בכיוון ישר).
הייתי רוצה סילוק המת"צ משם והחזרתאל תמציא חוקים...
לאוטובוס יש זכות להיכנס לנתיבי הרכב הפרטי (לא בלעדיים כמובן) בדיוק כמו שלרכב פרטי מותר להשתלב בנת"צ ימני לפני פנייה. אי אפשר לשנות את הרמזורים. זה רק יחמיר את המצב (בטח לא היית רוצה שהירוק של המת"צ יהיה על חשבון התנועה הכללית בכיוון ישר).
בוא נחזיר גם את כמות כלי הרכב לאותה שנה...הייתי רוצה סילוק המת"צ משם והחזרת
כל הסדרי התנועה בירושלים לשנת 1979. זה הפתרון האמיתי ! זה ולא אחר ולא תשכנע אותי עם כל הסבר עתידי ! כל השינויים מאז 1979 הם אסון רודף אסון ! אסור היה לשנות דבר ! המדרחוב הוא אסון לכל נהג שפוי בעיר הזו. ולגבי המת"צ: מה קשור המצאת חוקים למה שכתבתי??? אני מדבר על אפלייה המזכירה ימים חשוכים של משטרים חשוכים ואפלים מאוד ! האוטובוס לא סתם נכנס לנתיב שלי ! הוא נוסע בו 100 מ' קריטיים ! אם זה כך - אני רוצה לנסוע את אותם 100 מ' קריטיים בנת"צ ! אין פה דמוקרטייה ואין פה חוק, יש פה אפלייה שגורסת כי נהגי רכב פרטי הם סוג ג' ואילו מי שנוסע בפראות וחותך אותי מנת"צ לנתיב פרטי הוא סוג א' ! זו חשיכה במלוא מובן המילה ! אני לא אזרח סוג ג' וגם לא אתה ! בוא תבין: אין לי בעיה שהאוטובוס יעבור לשניה אחת בנתיב שלי ויסתלק ממנו מיד ! אבל הוא משתלב לי לתוך הנתיב כי איש במשרד התחבורה לא דאג שיהיה בכלל משרד תחבורה חוקי, הוגן וצודק לכל משתמשי הדרך. אתה באמת חושב שיש בישראל משרד תחבורה או שר תחבורה??? חלום באספמייה, זה מה שיש ! אני לא חש שיש חוק בכבישים - הכל פרוע ופרוץ, אין אכיפה גם לא בנת"צ ואני ממליץ לכולם לסתום את הנת"צ עם כלי רכב פרטיים כי המשטרה לא תוכל עם כח האדם שלה לרשום 2000 דו"חות בהר חוצבים כל בוקר. צריך להעמיד עובדות בשטח ולכבוש את הנת"צ עם כלי רכב פרטיים עד אשר תתוקן תקנה האוסרת לאלתר על כל רכב ציבורי לנסוע בנתיב המיועד לרכב פרטי אם יש במקביל נת"צ ! זה הוגן, זה צודק וזה נכון ! אל תיתמם לי הלילה ! אתה בעצמך גר באזור בלתי אפשרי לתנועה ! הייתם צריכים לסלק את המסלול של הרקלל"ת משדרות הרצל. היא דפקה לכולכם את איכות החיים לתמיד ! לך תחפש חנייה בשדרות הרצל כיום ! אומללים שם התושבים ואומללים הם יישארו לנצח בהיבט של חנייה ! כולנו נרדמנו בשמירה במשך השנים ! לא היינו צריכים להרשות מדרחוב, נת"צים ועוד מרעין בישין שכאלה שהורידו לנו את איכות החיים התנועתית שלנו לקאנטים של תחתית החבית החווייתית שהפכה מחוויה לסיוט קבוע ונצחי ! והגיע הזמן שמישהו יקום ויגיד את האמת הכואבת הזו אחת ולתמיד בפני העאלק-קברניטים של משרד התחבורה שלעניות דעתצי אין משרד כזה מתפקד כיום בישראל...אני טרם גיליתי שקיים בישראל משרד תחבורה. על הנייר קיים הכל: גם הצאר ניקולאי עדיין חי וקיים באוקטובר 1917. יתכן שמאז ועד רגע זה לא זז דבר בארץ ישראל??? אני מתחיל לחשוב שאכן קיימת סטגנצייה בנושא...... התקדמנו יפה בירושלים עד 1979 ומאז אנו רק בנסיגה אל התהומות. לך תשאל את בעלי העסקים ואת נהגי אגד מה הם חושבים על כל השינויים מאז ועד היום? רק שלא יתרגזו עליך..... לילה טוב.
לך תחטוף שיחה עפ פרופ' אילן סלומון ותבין !בוא נחזיר גם את כמות כלי הרכב לאותה שנה...
זה יפתור את כל בעיות התחבורה של ירושלים!
תסלח לי, אבל צמצום כמות הנתיבים לרכב פרטילך תחטוף שיחה עפ פרופ' אילן סלומון ותבין !
כמות כלי הרכב של 2010 עם התשתית של 1979 ואין שום בעיה ! הנהגים מבינים לבד ללא התערבות חיצונית שהמצב יותר צפוף ומפסיקים ביוזמתם להיכנס העירה וכל זאת ללא התערבות חיצונית ! גש למכון ללימודים עירוניים ואזוריים בהר הצופים לדפנה - מסור לה ד"ש חם ובקש ממנה שתוציא לך את המאמר בדיוק על כך ! (מאמר אמריקאי - שם המחבר לא זכור לי כרגע אך דפנה לבטח תמצא לך אותו מיד. אין לך בעיה עם אנגלית ולכן אין לך בעיה עם המאמר). לסיום הערב: ככל שתרחיב יותר את התשתיות, תקבל יותר פקקים ! מישהו פעם הציע להקטין את מס' הנתיבים בכביש 1 לצורך הקטנת הפקקים. זה אחד הרעיונות של המאמר והוא הוכח בארה"ב). הפתרון: להשאיר את המצב על כנו. צריך לדעת מתי להפסיק את ההרחבות. זו החוכמה ! יש נוסחה לחישוב הדבר במאמר. תרחיב יתר על המידה - תקבל קאטסטרופה תחבורתית ! אני משוכנע שפרופ' אילן סלומון ישמח להרחיב באוזנייך אודות התזה הזו שהוכחה כנכונה למרבה ההפתעה. עד כאן.).
אילו היית משאיר את רח' בן-יהודה פתוח לתנועה,תסלח לי, אבל צמצום כמות הנתיבים לרכב פרטי
(שזה מה שאתה מציע למעשה) זה בדיוק מה שנעשה בשנים האחרונות בירושלים. אז למה אתה מתלונן? שלאוטובוסים יותר קל להגיע העירה? עוד יותר טוב!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.