זה די צפוימה יעלה בגורל הרק"ל בת"א ?
אין סוף לסאגה של הרק"ל בת"א. האוצר מאיים להפסיק את ההתקשרות עם MTS בגלל העדר ליווי פיננסי ולהלאים את הפרוייקט או לצאת למכרז חדש
נראה שהפעם איומי האוצר מוצדקים...מה יעלה בגורל הרק"ל בת"א ?
אין סוף לסאגה של הרק"ל בת"א. האוצר מאיים להפסיק את ההתקשרות עם MTS בגלל העדר ליווי פיננסי ולהלאים את הפרוייקט או לצאת למכרז חדש
גם שעון מקולקל מראה את השעה הנכונהנראה שהפעם איומי האוצר מוצדקים...
גם שעון מקולקל מראה את השעה הנכונה
פעמיים ביום...
"זכיינית הרכבת הקלה בתל אביב זומנה לשימוע..."מה יעלה בגורל הרק"ל בת"א ?
אין סוף לסאגה של הרק"ל בת"א. האוצר מאיים להפסיק את ההתקשרות עם MTS בגלל העדר ליווי פיננסי ולהלאים את הפרוייקט או לצאת למכרז חדש
אפריקה ישראל"זכיינית הרכבת הקלה בתל אביב זומנה לשימוע..."
TheMarker
מה יעלה בגורל הרק"ל בת"א ?
אין סוף לסאגה של הרק"ל בת"א. האוצר מאיים להפסיק את ההתקשרות עם MTS בגלל העדר ליווי פיננסי ולהלאים את הפרוייקט או לצאת למכרז חדש
איזו כותרת צהובה (כרגיל)...ח"כים דורשים להלאים את הרק"ל בגוש דן
חברי ועדת בקורת המדינה דורשים להלאים את הרק"ל בגוש דן, ובמקביל להקים ועדת חקירה לכל נושאי הרק"ל בירושלים ובגוש דן
...אוסיף שגם ועדת חקירה ממלכתית ממש לא תעזור.איזו כותרת צהובה (כרגיל)...
אילו היה כותב "דב חנין קורא להלאים את הרכבת הקלה" זה כבר היה נשמע אחרת לגמרי, הלא כן? לדעתי, תהיה זו טעות מרה. אני לא מאמין שהממשל שלנו יהיה מסוגל לנהל את הפרוייקט ביעילות. משמעות "ההלאמה" לא תהיה דחייה אלא ביטול הפרוייקט. הייתכן שזה מה שחה"כ חנין מנסה בעצם להשיג? (אזכיר שהוא התבטא יותר מפעם שיש להחליף את הרכבת בנת"צים. מה לעשות שהאיש לא מבין או לא רוצה להבין את ההפרש בקיבולת ובאיכות השירות שמציעות המערכות הללו...)
לא תמיד המנטרה שרק המגזר הפרטי מצליח להזיזאיזו כותרת צהובה (כרגיל)...
אילו היה כותב "דב חנין קורא להלאים את הרכבת הקלה" זה כבר היה נשמע אחרת לגמרי, הלא כן? לדעתי, תהיה זו טעות מרה. אני לא מאמין שהממשל שלנו יהיה מסוגל לנהל את הפרוייקט ביעילות. משמעות "ההלאמה" לא תהיה דחייה אלא ביטול הפרוייקט. הייתכן שזה מה שחה"כ חנין מנסה בעצם להשיג? (אזכיר שהוא התבטא יותר מפעם שיש להחליף את הרכבת בנת"צים. מה לעשות שהאיש לא מבין או לא רוצה להבין את ההפרש בקיבולת ובאיכות השירות שמציעות המערכות הללו...)
האם זה מוכיח שהממשל כן יהיה מסוגל להריץלא תמיד המנטרה שרק המגזר הפרטי מצליח להזיז
דברים נכונה, ועובדה שאת הסגירה הכספית לא מצליחים להניע כבר זמן רב מעידה, שגם המגזר הפרטי חורק
התאריך יעד שרשום 2016 זה רק לקו האדום?האם זה מוכיח שהממשל כן יהיה מסוגל להריץ
את הפרוייקט בהצלחה? לא נראה לי. דרושות הוכחות מוצקות יותר - כמו למשל, דוגמאות מהעבר הלא-רחוק לניהול מוצלח במיוחד של פרוייקטי ענק בידי המדינה. אשמח לשמוע על דוגמאות כאלו. חוץ מזה, גם כאן הבעיה היא לא עם המגזר הפרטי אלא עם ניהול לא נכון של המכרז בידי המדינה. יש לנסח את המכרז באופן שלא יאפשר שום משא ומתן לאחר הזכייה, וזה היה באחריות המדינה. הזכיין טוען את מה שטוען ומנסה להתמקח, כי הוא יכול. כמו שאומרים, זה רק ביזנס, שום דבר אישי. אבל תקוותי היא שמצבים כאלה לא יתאפשרו עוד בעתיד. חוץ מזה, המילה "הלאמה" לא מתארת במדיוק את מה שיהיה במקרה שהזכייה של MTS תבוטל. הפרוייקט פשוט יפוצל למכרזים קטנים שיבוצעו בכל מקרה בידי חברות פרטיות, ובמקרה "הטוב" חברות ממשלתיות תזכנה בחלק מהמכרזים. רק במקום שגוף פרטי ירכז את כל העבודות תחת פיקוח של המדינה - משרדי הממשלה ייאלצו לעסוק בניהול גם ברמות נמוכות יותר. ועדיין ייתכן שיעדיפו להוציא את הניהול למיקור חוץ בידי המגזר הפרטי... בקיצור: הלאמה "אמיתית" במובן המקובל היא בלתי אפשרית במשטר הכלכלי הקיים בישראל, והוא לא הולך להשתנות בעתיד הנראה לעין. ובמציאות זו גם הלאמה שכזאת היא לא פתרון קסם, אלא סכנה גדולה עוד יותר לעתיד הפרוייקט.
לקו האדום. וזה לא בדיוק תאריך יעד...התאריך יעד שרשום 2016 זה רק לקו האדום?
או לכל קווי הרכבת?
שאני יביןBRT זה אוטובוס טיפה יותר ארוך?לקו האדום. וזה לא בדיוק תאריך יעד...
אין כרגע תאריך יעד של ממש. ברגע שיתחילו העבודות - משך ההקמה של הקו הראשון יהיה בסביבות 5-6 שנים. בטח ישנו לו"ז מתוכנן, אבל איני יודע מהו במדוייק. וייתכן שעוד בטרם פתיחתו של הקו האדום יחלו לעבוד על קווים נוספים (בראש וראשונה - הקו הירוק וקווי ה-BRT המשלימים). מי יודע מה יקרה עד אז... לדעתי, זמן הקמה של 5 שנים הוא סביר לגמרי. מדובר על קו ארוך (יחסית לקו ראשון של מערכת חדשה), עם תחנות רבות ותחתי בחלקו, אשר מתוכנן בסטנדרט גבוה מאוד. למעשה פשרה בין רק"ל לרכבת תחתית שעלותה הייתה גבוהה בהרבה, וגם קו ראשון מסוגו בארץ. ויותר מכל אני חושש יותר מחוסר הסבלנות המאפיין אותנו ואת השלטון שלנו. ותוספת בהדגשה שמנה: שום BRT, BRRT או BRRRRRRT לא יחליף את הרכבת בת"א. אפילו לא יתקרב אליה.
לא בהכרח על חשמל...שאני יביןBRT זה אוטובוס טיפה יותר ארוך?
זה הכוונה או שיש עוד משו? והוא פועל על חשמל או כמו כל האוטובוסים?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.