תגבור רכבות צפונה בסיום המשחק נגד יובנטוס&#82

מצב
הנושא נעול.
תגבור רכבות צפונה בסיום המשחק נגד יובנטוס&#82
שלום לכולם! עם סיום משחק הכדורגל בין מכבי חיפה ויובנטוס באצטדיון ר"ג (יום שלישי 03/11/2009), תופעלנה רכבות תגבור (רכבות נוספות) מתחנת בני ברק לכיוון צפון בשיטת "מלא וסע". הרכבת האחרונה אשר תצא מתחנת בני ברק לכיוון צפון, תחל את נסיעתה בסמוך לשעה 00:35. רכבות התגבור תחלנה את נסיעתן בתחנת הרכבת בני ברק (הסמוכה לאצטדיון רמת-גן) ותעצורנה להורדת הנוסעים בתחנות הבאות: נתניה, חדרה, בנימינה, חיפה חוף הכרמל, חיפה בת גלים, חיפה מרכז השמונה, חוצות המפרץ , קרית מוצקין, עכו (*), נהריה (*). אנו ממליצים לנוסעים לרכוש את כרטיסי הנסיעה ברכבת מראש, ולהימנע מרכישת כרטיס בסיום המשחק בשל העומס הצפוי בקופות הכרטיסים בתחנת בבני ברק. כמו כן, מומלץ לנוסעים בקווים בין עירוניים לרכוש כרטיס נסיעה "הלוך וחזור", החוסך כ- 10% מעלות הכרטיסים. (*) במקרה של קשר עם רכבת לילה, יתבקשו הנוסעים להחליף רכבת על מנת להגיע לתחנות עכו ונהריה. תהנו במשחק! שרית רכבת ישראל
 

אוהד11

New member
תגבור רכבות צפונה בסיום המשחק נגד יובנטוס&#82
שלום לכולם! עם סיום משחק הכדורגל בין מכבי חיפה ויובנטוס באצטדיון ר"ג (יום שלישי 03/11/2009), תופעלנה רכבות תגבור (רכבות נוספות) מתחנת בני ברק לכיוון צפון בשיטת "מלא וסע". הרכבת האחרונה אשר תצא מתחנת בני ברק לכיוון צפון, תחל את נסיעתה בסמוך לשעה 00:35. רכבות התגבור תחלנה את נסיעתן בתחנת הרכבת בני ברק (הסמוכה לאצטדיון רמת-גן) ותעצורנה להורדת הנוסעים בתחנות הבאות: נתניה, חדרה, בנימינה, חיפה חוף הכרמל, חיפה בת גלים, חיפה מרכז השמונה, חוצות המפרץ , קרית מוצקין, עכו (*), נהריה (*). אנו ממליצים לנוסעים לרכוש את כרטיסי הנסיעה ברכבת מראש, ולהימנע מרכישת כרטיס בסיום המשחק בשל העומס הצפוי בקופות הכרטיסים בתחנת בבני ברק. כמו כן, מומלץ לנוסעים בקווים בין עירוניים לרכוש כרטיס נסיעה "הלוך וחזור", החוסך כ- 10% מעלות הכרטיסים. (*) במקרה של קשר עם רכבת לילה, יתבקשו הנוסעים להחליף רכבת על מנת להגיע לתחנות עכו ונהריה. תהנו במשחק! שרית רכבת ישראל
על העדכון
 

amithi1

New member
תגבור רכבות צפונה בסיום המשחק נגד יובנטוס&#82
שלום לכולם! עם סיום משחק הכדורגל בין מכבי חיפה ויובנטוס באצטדיון ר"ג (יום שלישי 03/11/2009), תופעלנה רכבות תגבור (רכבות נוספות) מתחנת בני ברק לכיוון צפון בשיטת "מלא וסע". הרכבת האחרונה אשר תצא מתחנת בני ברק לכיוון צפון, תחל את נסיעתה בסמוך לשעה 00:35. רכבות התגבור תחלנה את נסיעתן בתחנת הרכבת בני ברק (הסמוכה לאצטדיון רמת-גן) ותעצורנה להורדת הנוסעים בתחנות הבאות: נתניה, חדרה, בנימינה, חיפה חוף הכרמל, חיפה בת גלים, חיפה מרכז השמונה, חוצות המפרץ , קרית מוצקין, עכו (*), נהריה (*). אנו ממליצים לנוסעים לרכוש את כרטיסי הנסיעה ברכבת מראש, ולהימנע מרכישת כרטיס בסיום המשחק בשל העומס הצפוי בקופות הכרטיסים בתחנת בבני ברק. כמו כן, מומלץ לנוסעים בקווים בין עירוניים לרכוש כרטיס נסיעה "הלוך וחזור", החוסך כ- 10% מעלות הכרטיסים. (*) במקרה של קשר עם רכבת לילה, יתבקשו הנוסעים להחליף רכבת על מנת להגיע לתחנות עכו ונהריה. תהנו במשחק! שרית רכבת ישראל
הי שרית
אני שואל כבר מספר פעמים וטרם קיבלתי תשובה. רכבות הפיזור/איסוף מאירועים המוניים בפארק הירקון ומאצטידיון ר"ג הן דבר מבורך וחשוב, ויעידו על כך מספר הנוסעים בהן והעובדה שהרכבת ממשיכה להפעילן באירועים השונים. אך מדוע ראש העין, כפר סבא והוד השרון לעולם לא זוכות לרכבת פיזור כמו מקומות אחרים? הרי גם מישובים אלו יש מעריצים של מדונה, לאונרד כהן, מכבי חיפה וכו'. הרכבת יכולה בנקל למלא מספר קרונות גם לכיוון מזרח ולא רק לכיוון מסילת החוף. מדוע תושבי ישובים אלו זוכים להתעלמות מוחלטת מרכבת ישראל בכל אירוע המוני?
 

Wuthering

New member
הי שרית
אני שואל כבר מספר פעמים וטרם קיבלתי תשובה. רכבות הפיזור/איסוף מאירועים המוניים בפארק הירקון ומאצטידיון ר"ג הן דבר מבורך וחשוב, ויעידו על כך מספר הנוסעים בהן והעובדה שהרכבת ממשיכה להפעילן באירועים השונים. אך מדוע ראש העין, כפר סבא והוד השרון לעולם לא זוכות לרכבת פיזור כמו מקומות אחרים? הרי גם מישובים אלו יש מעריצים של מדונה, לאונרד כהן, מכבי חיפה וכו'. הרכבת יכולה בנקל למלא מספר קרונות גם לכיוון מזרח ולא רק לכיוון מסילת החוף. מדוע תושבי ישובים אלו זוכים להתעלמות מוחלטת מרכבת ישראל בכל אירוע המוני?
מצטרף לשאלה. פשוט אבסורד
 

Wraith10

New member
הי שרית
אני שואל כבר מספר פעמים וטרם קיבלתי תשובה. רכבות הפיזור/איסוף מאירועים המוניים בפארק הירקון ומאצטידיון ר"ג הן דבר מבורך וחשוב, ויעידו על כך מספר הנוסעים בהן והעובדה שהרכבת ממשיכה להפעילן באירועים השונים. אך מדוע ראש העין, כפר סבא והוד השרון לעולם לא זוכות לרכבת פיזור כמו מקומות אחרים? הרי גם מישובים אלו יש מעריצים של מדונה, לאונרד כהן, מכבי חיפה וכו'. הרכבת יכולה בנקל למלא מספר קרונות גם לכיוון מזרח ולא רק לכיוון מסילת החוף. מדוע תושבי ישובים אלו זוכים להתעלמות מוחלטת מרכבת ישראל בכל אירוע המוני?
שים לב שגם בהרצליה אין עצירה
אני מניח שהנחת העבודה של רכבת ישראל היא שמי שגר קרוב יגיע ברכב פרטי או שימצא לעצמו סידור ולכן לא יהיה ביקוש.
 

amithi1

New member
שים לב שגם בהרצליה אין עצירה
אני מניח שהנחת העבודה של רכבת ישראל היא שמי שגר קרוב יגיע ברכב פרטי או שימצא לעצמו סידור ולכן לא יהיה ביקוש.
זה שאין עצירה בהרצליה זה גם טעות לדעתי
איצטדיון ר"ג הוא בעייתי מבחינת תחבורה ציבורית לרוב חלקי הארץ, למעט תחנת הרכבת שנותנת פתרון נוח. זה מעט אבסורדי בהתחשב במרחקים, שתושב בנימינה יגיע הביתה מהר יותר ובקלות יותר מאשר תושב הוד השרון או כפר סבא לאחר המשחק.
 

scooby5

Member
זה שאין עצירה בהרצליה זה גם טעות לדעתי
איצטדיון ר"ג הוא בעייתי מבחינת תחבורה ציבורית לרוב חלקי הארץ, למעט תחנת הרכבת שנותנת פתרון נוח. זה מעט אבסורדי בהתחשב במרחקים, שתושב בנימינה יגיע הביתה מהר יותר ובקלות יותר מאשר תושב הוד השרון או כפר סבא לאחר המשחק.
מניסיון קודם -בהרצליה אין יורדים ואין עולים
מעבר לכך (והדבר רלוונטי שבעתיים לתחנת ק.חיים), רכבות מיוחדות אינן עוצרות בתחנות סגורות, כלומר לא משאירים צוות במיוחד בעבור הרכבות הללו. כפי שציינתי, ולא בפעם הראשונה מעל גבי הפורום, נוצר מצב מגוחך לחלוטין בו רכבות חזרה ממשחקים עוצרות בחוצות המפרץ השוממת ומדלגות על ק.חיים. זה עלול להיות משמעותי לאנשים שיורדים במוצקין וצריכים לחזור כל הדרך לק.חיים, במיוחד בימים גשומים.
 

אורי404

New member
הי שרית
אני שואל כבר מספר פעמים וטרם קיבלתי תשובה. רכבות הפיזור/איסוף מאירועים המוניים בפארק הירקון ומאצטידיון ר"ג הן דבר מבורך וחשוב, ויעידו על כך מספר הנוסעים בהן והעובדה שהרכבת ממשיכה להפעילן באירועים השונים. אך מדוע ראש העין, כפר סבא והוד השרון לעולם לא זוכות לרכבת פיזור כמו מקומות אחרים? הרי גם מישובים אלו יש מעריצים של מדונה, לאונרד כהן, מכבי חיפה וכו'. הרכבת יכולה בנקל למלא מספר קרונות גם לכיוון מזרח ולא רק לכיוון מסילת החוף. מדוע תושבי ישובים אלו זוכים להתעלמות מוחלטת מרכבת ישראל בכל אירוע המוני?
בהחלט.
 
הי שרית
אני שואל כבר מספר פעמים וטרם קיבלתי תשובה. רכבות הפיזור/איסוף מאירועים המוניים בפארק הירקון ומאצטידיון ר"ג הן דבר מבורך וחשוב, ויעידו על כך מספר הנוסעים בהן והעובדה שהרכבת ממשיכה להפעילן באירועים השונים. אך מדוע ראש העין, כפר סבא והוד השרון לעולם לא זוכות לרכבת פיזור כמו מקומות אחרים? הרי גם מישובים אלו יש מעריצים של מדונה, לאונרד כהן, מכבי חיפה וכו'. הרכבת יכולה בנקל למלא מספר קרונות גם לכיוון מזרח ולא רק לכיוון מסילת החוף. מדוע תושבי ישובים אלו זוכים להתעלמות מוחלטת מרכבת ישראל בכל אירוע המוני?
היי amithi1
בנוגע לשאלתך, בתגבורי רכבות באירועים המוניין לא פועלים תגבורים לכיוון מזרח בגלל היעדר ביקושים אל תחנות אלה. הרכבת מפעילה שירות רק לתחנות להן יש ביקוש. מקווה שעניתי על שאלתך, שרית רכבת ישראל
 

amithi1

New member
היי amithi1
בנוגע לשאלתך, בתגבורי רכבות באירועים המוניין לא פועלים תגבורים לכיוון מזרח בגלל היעדר ביקושים אל תחנות אלה. הרכבת מפעילה שירות רק לתחנות להן יש ביקוש. מקווה שעניתי על שאלתך, שרית רכבת ישראל
כיצד ניתן לומר שאין ביקוש
אם בסיום אף אירוע שהיה בשנתיים האחרונות וזכה לפיזור לא הייתה רכבת לכיוון מזרח? כיצד בדיוק רכבת ישראל מחשבת את הביקוש הזה? אולי שווה להפעיל פעם אחת מערך עם קרון אחד בלבד לכיוון מזרח בכדי לבדוק אם יש כמה עשרות אנשים שמבקשים להגיע לכפ"ס/הוד השרון/ראש העין ברכבת? אולי יסתבר שיש מתוך 30000 איש באצטדיון 300 איש שישמחו לחזור ברכבת לישובים שציינתי? אולי אפילו יותר? אולי גם תגלו שתושבי כפר סבא לא נוהגים ללכת לישון בשעה 21:00 כפי שאתם סוברים (לפי הלו"ז של הרכבת האחרונה)?
 

amit1270

New member
כיצד ניתן לומר שאין ביקוש
אם בסיום אף אירוע שהיה בשנתיים האחרונות וזכה לפיזור לא הייתה רכבת לכיוון מזרח? כיצד בדיוק רכבת ישראל מחשבת את הביקוש הזה? אולי שווה להפעיל פעם אחת מערך עם קרון אחד בלבד לכיוון מזרח בכדי לבדוק אם יש כמה עשרות אנשים שמבקשים להגיע לכפ"ס/הוד השרון/ראש העין ברכבת? אולי יסתבר שיש מתוך 30000 איש באצטדיון 300 איש שישמחו לחזור ברכבת לישובים שציינתי? אולי אפילו יותר? אולי גם תגלו שתושבי כפר סבא לא נוהגים ללכת לישון בשעה 21:00 כפי שאתם סוברים (לפי הלו"ז של הרכבת האחרונה)?
כשאין היצע אין גם ביקוש
 

אורי404

New member
כיצד ניתן לומר שאין ביקוש
אם בסיום אף אירוע שהיה בשנתיים האחרונות וזכה לפיזור לא הייתה רכבת לכיוון מזרח? כיצד בדיוק רכבת ישראל מחשבת את הביקוש הזה? אולי שווה להפעיל פעם אחת מערך עם קרון אחד בלבד לכיוון מזרח בכדי לבדוק אם יש כמה עשרות אנשים שמבקשים להגיע לכפ"ס/הוד השרון/ראש העין ברכבת? אולי יסתבר שיש מתוך 30000 איש באצטדיון 300 איש שישמחו לחזור ברכבת לישובים שציינתי? אולי אפילו יותר? אולי גם תגלו שתושבי כפר סבא לא נוהגים ללכת לישון בשעה 21:00 כפי שאתם סוברים (לפי הלו"ז של הרכבת האחרונה)?
בהחלט.
 

megashock

New member
תגבור רכבות צפונה בסיום המשחק נגד יובנטוס&#82
שלום לכולם! עם סיום משחק הכדורגל בין מכבי חיפה ויובנטוס באצטדיון ר"ג (יום שלישי 03/11/2009), תופעלנה רכבות תגבור (רכבות נוספות) מתחנת בני ברק לכיוון צפון בשיטת "מלא וסע". הרכבת האחרונה אשר תצא מתחנת בני ברק לכיוון צפון, תחל את נסיעתה בסמוך לשעה 00:35. רכבות התגבור תחלנה את נסיעתן בתחנת הרכבת בני ברק (הסמוכה לאצטדיון רמת-גן) ותעצורנה להורדת הנוסעים בתחנות הבאות: נתניה, חדרה, בנימינה, חיפה חוף הכרמל, חיפה בת גלים, חיפה מרכז השמונה, חוצות המפרץ , קרית מוצקין, עכו (*), נהריה (*). אנו ממליצים לנוסעים לרכוש את כרטיסי הנסיעה ברכבת מראש, ולהימנע מרכישת כרטיס בסיום המשחק בשל העומס הצפוי בקופות הכרטיסים בתחנת בבני ברק. כמו כן, מומלץ לנוסעים בקווים בין עירוניים לרכוש כרטיס נסיעה "הלוך וחזור", החוסך כ- 10% מעלות הכרטיסים. (*) במקרה של קשר עם רכבת לילה, יתבקשו הנוסעים להחליף רכבת על מנת להגיע לתחנות עכו ונהריה. תהנו במשחק! שרית רכבת ישראל
שינוי שם תחנת בני ברק
מדוע לא משנים את שם תחנת בני בני ברק לבני ברק- אצטדיון רמת גן, או בני ברק-קניון איילון ? לפני כמה זמן נסעתי להופעה של לאונרד כהן, ירדתי בתחנת ת"א האוניברסיטה והתכוננתי לצאת מהתחנה כדי לתפוס אוטובוס לכיוון אצטדיון רמת גן, כשלפתע שמעתי כמה נוסעים מדברים על כך שהם מחכים לרכבת שתקח אותם לאצטדיון, לא חשבתי אף פעם לבדוק את האפשרות לרדת בתחנת בני ברק בשביל להגיע לאצטדיון רמת גן. אם ישנו את התחנה, אני בטוח שמספר הנוסעים אליה יגדל.
 

amithi1

New member
שינוי שם תחנת בני ברק
מדוע לא משנים את שם תחנת בני בני ברק לבני ברק- אצטדיון רמת גן, או בני ברק-קניון איילון ? לפני כמה זמן נסעתי להופעה של לאונרד כהן, ירדתי בתחנת ת"א האוניברסיטה והתכוננתי לצאת מהתחנה כדי לתפוס אוטובוס לכיוון אצטדיון רמת גן, כשלפתע שמעתי כמה נוסעים מדברים על כך שהם מחכים לרכבת שתקח אותם לאצטדיון, לא חשבתי אף פעם לבדוק את האפשרות לרדת בתחנת בני ברק בשביל להגיע לאצטדיון רמת גן. אם ישנו את התחנה, אני בטוח שמספר הנוסעים אליה יגדל.
צודק לגמרי
התחנה אמנם על שטחה המוניציפלי של בני ברק, אך לא משרתת את תושבי בני ברק (שיעדיפו בודאי להגיע לרכבת מרכז ע"ש סבידור), ואילו אנשים רבים המעוניינים להגיע למתחם של קניון איילון/אזור התעשיה של בני ברק, כלל אינם מודעים לכך שתחנת בני ברק נותנת מענה תחבורתי עדיף על פני מרבית האוטובוסים. בהחלט יש מקום לקרוא לתחנה "ר"ג-איילון" או כל שם אחר שיסביר את קרבתה לאיצטידיון/קניון/אזור התעשיה.
 
תגבור רכבות צפונה בסיום המשחק נגד יובנטוס&#82
שלום לכולם! עם סיום משחק הכדורגל בין מכבי חיפה ויובנטוס באצטדיון ר"ג (יום שלישי 03/11/2009), תופעלנה רכבות תגבור (רכבות נוספות) מתחנת בני ברק לכיוון צפון בשיטת "מלא וסע". הרכבת האחרונה אשר תצא מתחנת בני ברק לכיוון צפון, תחל את נסיעתה בסמוך לשעה 00:35. רכבות התגבור תחלנה את נסיעתן בתחנת הרכבת בני ברק (הסמוכה לאצטדיון רמת-גן) ותעצורנה להורדת הנוסעים בתחנות הבאות: נתניה, חדרה, בנימינה, חיפה חוף הכרמל, חיפה בת גלים, חיפה מרכז השמונה, חוצות המפרץ , קרית מוצקין, עכו (*), נהריה (*). אנו ממליצים לנוסעים לרכוש את כרטיסי הנסיעה ברכבת מראש, ולהימנע מרכישת כרטיס בסיום המשחק בשל העומס הצפוי בקופות הכרטיסים בתחנת בבני ברק. כמו כן, מומלץ לנוסעים בקווים בין עירוניים לרכוש כרטיס נסיעה "הלוך וחזור", החוסך כ- 10% מעלות הכרטיסים. (*) במקרה של קשר עם רכבת לילה, יתבקשו הנוסעים להחליף רכבת על מנת להגיע לתחנות עכו ונהריה. תהנו במשחק! שרית רכבת ישראל
מדענים על הפסים - הרצאות על הרכבת
במסגרת שיתוף פעולה יוצא דופן בין רכבת ישראל והאוניברסיטה העברית: סדרת הרצאות מטעם בכירי האוניברסיטה העברית לנוסעים ברכבת, ללא תשלום נוסף. ביום רביעי 04/11/2009 תתקיים ההרצאה ראשונה בסדרה בנושא מכתבי האהבה של איינשטיין. מרצה פרופ' חנוך גוטפרוינד, נשיא האוניברסיטה העברית לשעבר והממונה מטעם האוניברסיטה על הטיפול בקניין הרוחני של איינשטיין. מסביר פרופ' גוטפרוינד: "מכתבי האהבה בין אלברט איינשטיין ואשתו הראשונה מילבה ומכתבי האהבה שלו לאשתו השנייה אלזה מלמדים על התפתחותו הרגשית והאינטלקטואלית של גדול אנשי המדע של המאה העשרים, ואולי של כל הזמנים. בשנים מאוחרות יותר הוא כתב לאלזה כמעט כל יום כאשר היה במסעות מחוץ לבית. אלה כבר אינם מכתבי אהבה. יש בהם עניין כי הם מהווים עדות על התרשמותו מן המקומות אשר ביקר, מן האנשים אשר פגש ומן המאורעות שהתרחשו סביבו". מועדי ההרצאה: * יום רביעי, 4 בנובמבר 2009, ברכבת היוצאת מתחנת מודיעין מרכז בשעה 09:04 (רכבת מספר 50, בקו מודיעין-חיפה). * יום רביעי, 4 בנובמבר 2009, ברכבת היוצאת מתחנת ת"א סבידור מרכז בשעה 10:26 (רכבת מספר 49, בקו נהריה-מודיעין).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה