רציף 4 בתחנת ת"א האונ' (מרכז הירידים) עובד!

מצב
הנושא נעול.

down under

New member
רציף 4 בתחנת ת"א האונ' (מרכז הירידים) עובד!
היום, ברכבת של שעה 17:58 מקרית אריה לראשונים, שהגיעה ויצאה בכ-7 דקות איחור בערך, הגענו לתחנת ת"א האונ' ועצרנו ברציף מספר 4. למיטב ידיעתי זו פעם ראשונה שיצא לי לראות (ואף להיות) ברכבת המשתמשת ברציף 4 של התחנה. ביי ביי לשיח הקקיון.
נ"ב: היום היו המון, אבל המון רכבות מסוג IC3 בקו לכפ"ס. ונ"ב נוסף, בחלק מהרכבות בשאר הקווים היו איחורים די גדולים (של כרבע שעה) ומנגד היו רכבות שממש דייקו. הרכבת לרחובות הגיעה לאונ' בדקה לפני הזמן ויצאה בול בזמן.
 

Mister Eli

New member
רציף 4 בתחנת ת"א האונ' (מרכז הירידים) עובד!
היום, ברכבת של שעה 17:58 מקרית אריה לראשונים, שהגיעה ויצאה בכ-7 דקות איחור בערך, הגענו לתחנת ת"א האונ' ועצרנו ברציף מספר 4. למיטב ידיעתי זו פעם ראשונה שיצא לי לראות (ואף להיות) ברכבת המשתמשת ברציף 4 של התחנה. ביי ביי לשיח הקקיון.
נ"ב: היום היו המון, אבל המון רכבות מסוג IC3 בקו לכפ"ס. ונ"ב נוסף, בחלק מהרכבות בשאר הקווים היו איחורים די גדולים (של כרבע שעה) ומנגד היו רכבות שממש דייקו. הרכבת לרחובות הגיעה לאונ' בדקה לפני הזמן ויצאה בול בזמן.
הורידו כנראה
את האיסי מהקו לב"ש ובמקומם שולחים ציוד נייד אחר. היום ראיתי בעיקר מערכי DD עובדים על הקו. בנוסף, אתמול רכבת 119 (16:16 ת"א ההגנה - ב"ש) הורכבה מ-8 קרונות מו-דו.
 

Rubim88

New member
הורידו כנראה
את האיסי מהקו לב"ש ובמקומם שולחים ציוד נייד אחר. היום ראיתי בעיקר מערכי DD עובדים על הקו. בנוסף, אתמול רכבת 119 (16:16 ת"א ההגנה - ב"ש) הורכבה מ-8 קרונות מו-דו.
כנראה שעשו מיון לפי המהירות המקסימלית
הפעלת ציוד מעורב עם הבדל גדול במהירות מקסימלית גורם להפחתת הקיבולת של המסילה, לפי העדויות של Rosee וdown under נראה שלכפר סבא שולחים IC3 ולמסילת החוף-באר שבע שולחים את המודו וDD
 

down under

New member
רציף 4 בתחנת ת"א האונ' (מרכז הירידים) עובד!
היום, ברכבת של שעה 17:58 מקרית אריה לראשונים, שהגיעה ויצאה בכ-7 דקות איחור בערך, הגענו לתחנת ת"א האונ' ועצרנו ברציף מספר 4. למיטב ידיעתי זו פעם ראשונה שיצא לי לראות (ואף להיות) ברכבת המשתמשת ברציף 4 של התחנה. ביי ביי לשיח הקקיון.
נ"ב: היום היו המון, אבל המון רכבות מסוג IC3 בקו לכפ"ס. ונ"ב נוסף, בחלק מהרכבות בשאר הקווים היו איחורים די גדולים (של כרבע שעה) ומנגד היו רכבות שממש דייקו. הרכבת לרחובות הגיעה לאונ' בדקה לפני הזמן ויצאה בול בזמן.
מישהו יכול לאשר שאכן התחילו באופן סדיר
להפעיל את רציף 4 בת"א האונ' לכוון דרום (לת"א ההגנה ולהראשונים)?
 
מישהו יכול לאשר שאכן התחילו באופן סדיר
להפעיל את רציף 4 בת"א האונ' לכוון דרום (לת"א ההגנה ולהראשונים)?
תודה קובי, אכן המסילה הרביעית פעילה .
ומשרתת את קו הרכבת כ''ס-הגנה והראשונים לכוון דרום. עתה מתאפשר מפגש רכבות בין תחנת ת''א סבידור מרכז לתחנת אוניברסיטה ללא צורך בהמתנה במרכז, כך שלדעתי צפוי שיפור מיידי בעמידה בזמנים קרי צימצום איחורי רכבת.
 
רציף 4 בתחנת ת"א האונ' (מרכז הירידים) עובד!
היום, ברכבת של שעה 17:58 מקרית אריה לראשונים, שהגיעה ויצאה בכ-7 דקות איחור בערך, הגענו לתחנת ת"א האונ' ועצרנו ברציף מספר 4. למיטב ידיעתי זו פעם ראשונה שיצא לי לראות (ואף להיות) ברכבת המשתמשת ברציף 4 של התחנה. ביי ביי לשיח הקקיון.
נ"ב: היום היו המון, אבל המון רכבות מסוג IC3 בקו לכפ"ס. ונ"ב נוסף, בחלק מהרכבות בשאר הקווים היו איחורים די גדולים (של כרבע שעה) ומנגד היו רכבות שממש דייקו. הרכבת לרחובות הגיעה לאונ' בדקה לפני הזמן ויצאה בול בזמן.
גם אני שמתי לב לזה ביום ראשון בבוקר
נכנסה אליו רכבת לכיוון רשל"צ
 

easylivin

New member
רציף 4 בתחנת ת"א האונ' (מרכז הירידים) עובד!
היום, ברכבת של שעה 17:58 מקרית אריה לראשונים, שהגיעה ויצאה בכ-7 דקות איחור בערך, הגענו לתחנת ת"א האונ' ועצרנו ברציף מספר 4. למיטב ידיעתי זו פעם ראשונה שיצא לי לראות (ואף להיות) ברכבת המשתמשת ברציף 4 של התחנה. ביי ביי לשיח הקקיון.
נ"ב: היום היו המון, אבל המון רכבות מסוג IC3 בקו לכפ"ס. ונ"ב נוסף, בחלק מהרכבות בשאר הקווים היו איחורים די גדולים (של כרבע שעה) ומנגד היו רכבות שממש דייקו. הרכבת לרחובות הגיעה לאונ' בדקה לפני הזמן ויצאה בול בזמן.
תודה רבה על העדכון, קובי! - ושאלה לי:
האם יחד עם רציף 4, הופעלה גם המסילה השנייה על הגשר המתעקל לכיוון בני ברק?
 

down under

New member
תודה רבה על העדכון, קובי! - ושאלה לי:
האם יחד עם רציף 4, הופעלה גם המסילה השנייה על הגשר המתעקל לכיוון בני ברק?
לצערי לא שמתי לב לכך
מקווה עוד השבוע לבצע נסיעה נוספת במקטע הזה של בין ב"ב לת"א האונ'.
 

down under

New member
תודה רבה על העדכון, קובי! - ושאלה לי:
האם יחד עם רציף 4, הופעלה גם המסילה השנייה על הגשר המתעקל לכיוון בני ברק?
שלילי בזנ"ט!
המסילה השניה על הגשר חסרים מקטעים שלמים בין האוניברסיטה לבני ברק. אין רצף של מסילה. ממה שראיתי היום, חסרים כמעט (במצטבר) כשליש מאורך המסילה בין האונ' לב"ב על מנת שיוכלו להשתמש בה. הייתי היום די הרבה זמן על אי רציפים 3;4 וממה שראיתי הרכבת מב"ב להגנה באה במסילה הקיימת ובמסוט שנמצא כ-50 מ' צפונית לתחנת האונ' היא מוסטת למסילה של רציף 4. דרך אגב, אלפים הגיעו היום ברכבות לראות את המשחק של מכבי חייפה נגד באיירן מינכן באיצטדיון הלאומי שבר"ג.
 

easylivin

New member
שלילי בזנ"ט!
המסילה השניה על הגשר חסרים מקטעים שלמים בין האוניברסיטה לבני ברק. אין רצף של מסילה. ממה שראיתי היום, חסרים כמעט (במצטבר) כשליש מאורך המסילה בין האונ' לב"ב על מנת שיוכלו להשתמש בה. הייתי היום די הרבה זמן על אי רציפים 3;4 וממה שראיתי הרכבת מב"ב להגנה באה במסילה הקיימת ובמסוט שנמצא כ-50 מ' צפונית לתחנת האונ' היא מוסטת למסילה של רציף 4. דרך אגב, אלפים הגיעו היום ברכבות לראות את המשחק של מכבי חייפה נגד באיירן מינכן באיצטדיון הלאומי שבר"ג.
הבנתי... חבל שהמצב שם תקוע כל כך הרבה זמן.
 

אורי404

New member
רציף 4 בתחנת ת"א האונ' (מרכז הירידים) עובד!
היום, ברכבת של שעה 17:58 מקרית אריה לראשונים, שהגיעה ויצאה בכ-7 דקות איחור בערך, הגענו לתחנת ת"א האונ' ועצרנו ברציף מספר 4. למיטב ידיעתי זו פעם ראשונה שיצא לי לראות (ואף להיות) ברכבת המשתמשת ברציף 4 של התחנה. ביי ביי לשיח הקקיון.
נ"ב: היום היו המון, אבל המון רכבות מסוג IC3 בקו לכפ"ס. ונ"ב נוסף, בחלק מהרכבות בשאר הקווים היו איחורים די גדולים (של כרבע שעה) ומנגד היו רכבות שממש דייקו. הרכבת לרחובות הגיעה לאונ' בדקה לפני הזמן ויצאה בול בזמן.
תודה קובי על העדכון. נראה לי, שזה מיום שני.
ביום ראשון בערב בעודי ממתין לרכבת בתחנת תל אביב-האוניברסיטה לכפר סבא, הבחנתי בהעלמותו של הצמח וזה הדליק לי מן נורות לרמז לבאות. הרכבת, שבה נסעתי ביום ראשון בערב הגיעה כרגיל (עד לאותם ימים) לרציף 3 והיא הייתה מן הרכבות היותר מאוחרות של יום א'. כך שאני מניח, שזה אכן טרי מיום שני.
קובי
 
תודה קובי על העדכון. נראה לי, שזה מיום שני.
ביום ראשון בערב בעודי ממתין לרכבת בתחנת תל אביב-האוניברסיטה לכפר סבא, הבחנתי בהעלמותו של הצמח וזה הדליק לי מן נורות לרמז לבאות. הרכבת, שבה נסעתי ביום ראשון בערב הגיעה כרגיל (עד לאותם ימים) לרציף 3 והיא הייתה מן הרכבות היותר מאוחרות של יום א'. כך שאני מניח, שזה אכן טרי מיום שני.
קובי
אורי, הקיקיון האומלל הוכחד בשבוע שעבר
בעת העבודות של ציוד הנדסי ורכבת רבד על המסילה הרביעית כהכנה להשמשת רציף 4, ופתיחת המסילה הרביעית. פחות רעל על המסילה לא יזיק בימים אלו...
 
תודה קובי על העדכון. נראה לי, שזה מיום שני.
ביום ראשון בערב בעודי ממתין לרכבת בתחנת תל אביב-האוניברסיטה לכפר סבא, הבחנתי בהעלמותו של הצמח וזה הדליק לי מן נורות לרמז לבאות. הרכבת, שבה נסעתי ביום ראשון בערב הגיעה כרגיל (עד לאותם ימים) לרציף 3 והיא הייתה מן הרכבות היותר מאוחרות של יום א'. כך שאני מניח, שזה אכן טרי מיום שני.
קובי
אבל הרגע כתבתי שראיתי רכבת ברציף 4
ביום ראשון
 

אורי404

New member
אבל הרגע כתבתי שראיתי רכבת ברציף 4
ביום ראשון
אתה צודק אוהד. כי:
אמש נסעתי ברציף שלוש לכפר סבא. היום עליתי שוב וראיתי את הרכבת מכיוון כפר סבא נוסעת לרציף 4 והמשך נסיעה לכיוון תחנת הראשונים. משמע רציף 4 עובד. ככל הנראה לרכבות מכיוון כפר סבא לכיוון תחנת תל אביב-ההגנה ולראשונים.
 

down under

New member
אתה צודק אוהד. כי:
אמש נסעתי ברציף שלוש לכפר סבא. היום עליתי שוב וראיתי את הרכבת מכיוון כפר סבא נוסעת לרציף 4 והמשך נסיעה לכיוון תחנת הראשונים. משמע רציף 4 עובד. ככל הנראה לרכבות מכיוון כפר סבא לכיוון תחנת תל אביב-ההגנה ולראשונים.
אכן, אותו כלל כמו לגבי אי רציפים 1;2
חל גם על אי רציפים 3;4. כלומר מרציף אי זוגי רכבות לצפון (מזרח) מרציף זוגי רכבות דרומה. ובמלים אחרות מרציף 3 רכבות לכפ"ס/הוד"ש ומרציף 4 רכבות לראשונים ולת"א ההגנה.
 

אורי404

New member
אכן, אותו כלל כמו לגבי אי רציפים 1;2
חל גם על אי רציפים 3;4. כלומר מרציף אי זוגי רכבות לצפון (מזרח) מרציף זוגי רכבות דרומה. ובמלים אחרות מרציף 3 רכבות לכפ"ס/הוד"ש ומרציף 4 רכבות לראשונים ולת"א ההגנה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה