שרשור שאלות לסמנכ"ל חטיבת נייד בר"י

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שרשור שאלות לסמנכ"ל חטיבת נייד בר"י

שלום לכולם, אני שמח להודיע כי סמנכ"ל חטיבת נייד בר"י, מר סמי כהן, נענה ליוזמתי ויקיים פגישה עם חברי הפורום. הפגישה תתקיים במתכונת דומה לזו שהתקיימה עם סמנכ"ל חטיבת תשתיות ובמהלכה תוצגנה שאלות חברי הפורום לסמנכ"ל נייד. הנכם מתבקשים לשרשר לכאן את שאלותיכם לסמנכ"ל. על השאלות לעסוק אך ורק בתחומי אחריותו של הסמנכ"ל, כפי שמוגדרים באתר הרכבת. בתפקידו הנוכחי משמש כסמנכ"ל צי הנייד של הרכבת ומכוח תפקידו אחראי על אחזקת צי הנייד, ניהול תחום פיתוח מתחמי רכבת, רכש ציוד רכבתי חדש וניהול משק הדלק ברכבת שאלות נבחרות מתוך מאגר השאלות תוצגנה לסמנכ"ל בפגישה שתיערך עמו בעוד מספר שבועות.
 

בועז ל

New member
שרשור שאלות לסמנכ"ל חטיבת נייד בר"י

שלום לכולם, אני שמח להודיע כי סמנכ"ל חטיבת נייד בר"י, מר סמי כהן, נענה ליוזמתי ויקיים פגישה עם חברי הפורום. הפגישה תתקיים במתכונת דומה לזו שהתקיימה עם סמנכ"ל חטיבת תשתיות ובמהלכה תוצגנה שאלות חברי הפורום לסמנכ"ל נייד. הנכם מתבקשים לשרשר לכאן את שאלותיכם לסמנכ"ל. על השאלות לעסוק אך ורק בתחומי אחריותו של הסמנכ"ל, כפי שמוגדרים באתר הרכבת. בתפקידו הנוכחי משמש כסמנכ"ל צי הנייד של הרכבת ומכוח תפקידו אחראי על אחזקת צי הנייד, ניהול תחום פיתוח מתחמי רכבת, רכש ציוד רכבתי חדש וניהול משק הדלק ברכבת שאלות נבחרות מתוך מאגר השאלות תוצגנה לסמנכ"ל בפגישה שתיערך עמו בעוד מספר שבועות.
שאלה ראשונה: שיפוע הגשר בקו לראשל"צ
עפ"י המסתמן, קו הרכבת החדש לראשל"צ ייפתח כשאינו מחושמל. בתוואי הקו מצוי גשר הצמוד לתחנת ההגנה. גשר זה הנו בעל שיפוע מוערך כ-2.5% וקיים ספק אם הציוד הנייד שברשות ר"י מסוגל לטפס על הגשר. 1. כיצד נערכת ר"י לאתגר שמציב שיפוע הגשר במגבלות הזמן שנותר עד לפתיחת הקו- האם צפוי רכש חדש של קטרים חזקים שאינם נמצאים כיום ברשות ר"י? 2. האם קיים פתרון המבוסס על הציוד הקיים ברכבת ומהו אותו פתרון.
 

Rubim88

New member
שאלה ראשונה: שיפוע הגשר בקו לראשל"צ
עפ"י המסתמן, קו הרכבת החדש לראשל"צ ייפתח כשאינו מחושמל. בתוואי הקו מצוי גשר הצמוד לתחנת ההגנה. גשר זה הנו בעל שיפוע מוערך כ-2.5% וקיים ספק אם הציוד הנייד שברשות ר"י מסוגל לטפס על הגשר. 1. כיצד נערכת ר"י לאתגר שמציב שיפוע הגשר במגבלות הזמן שנותר עד לפתיחת הקו- האם צפוי רכש חדש של קטרים חזקים שאינם נמצאים כיום ברשות ר"י? 2. האם קיים פתרון המבוסס על הציוד הקיים ברכבת ומהו אותו פתרון.
שאלה קטנה לשאלה..
הרמפה הזאת ישרה או בסיבוב?
 

mrngin

New member
שרשור שאלות לסמנכ"ל חטיבת נייד בר"י

שלום לכולם, אני שמח להודיע כי סמנכ"ל חטיבת נייד בר"י, מר סמי כהן, נענה ליוזמתי ויקיים פגישה עם חברי הפורום. הפגישה תתקיים במתכונת דומה לזו שהתקיימה עם סמנכ"ל חטיבת תשתיות ובמהלכה תוצגנה שאלות חברי הפורום לסמנכ"ל נייד. הנכם מתבקשים לשרשר לכאן את שאלותיכם לסמנכ"ל. על השאלות לעסוק אך ורק בתחומי אחריותו של הסמנכ"ל, כפי שמוגדרים באתר הרכבת. בתפקידו הנוכחי משמש כסמנכ"ל צי הנייד של הרכבת ומכוח תפקידו אחראי על אחזקת צי הנייד, ניהול תחום פיתוח מתחמי רכבת, רכש ציוד רכבתי חדש וניהול משק הדלק ברכבת שאלות נבחרות מתוך מאגר השאלות תוצגנה לסמנכ"ל בפגישה שתיערך עמו בעוד מספר שבועות.
שאלות לסמנכ"ל (חטיבת) הנייד בר"י
1. מתי בכוונת ר"י להחליף את מרבית מושבי ה-IC (מהדגם שאני מכנה אותו "גב מושב + משענת מרובעת", המרופדים בבד דמוי יוטה) שהם מרופטים ביותר, שבורים, ואיבדו כבר לפני (יותר מ-) מליון ק"מ את הגמישות הראויה למושבי בן-אנוש בשנת 2009. 2. מי אחראי ל"פשלה" / מחדל התכנוני של הסימנסים בהיבטים של: א. חריצי המיזוג בתחתית החלונות ב. זיגוג בחלונות שהוא לא "אנטי-סאן", ובכל מקרה לא "אנטי-סאן" ברמה הנדרשת בשמש המזרח תיכונית ג. וילונות הצללה אשר אינם בולמים את השמש, והמנגנון שלהם עדין ולא ישרוד אפילו שנה של קהל ישראלי. (*) - מילה טובה על שקעי החשמל 220V לטובת טעינת הלפטופים והסלולרים ברכבת (סימנס) 3. קביעת אמות מידה ו"תקן אחיד" לעצירה של רכבות בתחנות ולא לפי המצב כיום של "מערב פרוע" בו כל נהג קטר מחליט היכן "נוח לו" והיכן "בא לו" לעצור 4. !!!!! קיום מהיר של ניסוי "קרון נטול סלולר" לטובת הנוסעים שרוצים נסיעה שקטה ורגועה. ! ! ! ! ! ! ! ! ! 5. מדוע בשעות הערב אין מספיק תאורה בקרונות לצורך קריאה (ספר, עיתון) (בכל דגמי הציוד הנייד)
 

elyagon

New member
שאלות לסמנכ"ל (חטיבת) הנייד בר"י
1. מתי בכוונת ר"י להחליף את מרבית מושבי ה-IC (מהדגם שאני מכנה אותו "גב מושב + משענת מרובעת", המרופדים בבד דמוי יוטה) שהם מרופטים ביותר, שבורים, ואיבדו כבר לפני (יותר מ-) מליון ק"מ את הגמישות הראויה למושבי בן-אנוש בשנת 2009. 2. מי אחראי ל"פשלה" / מחדל התכנוני של הסימנסים בהיבטים של: א. חריצי המיזוג בתחתית החלונות ב. זיגוג בחלונות שהוא לא "אנטי-סאן", ובכל מקרה לא "אנטי-סאן" ברמה הנדרשת בשמש המזרח תיכונית ג. וילונות הצללה אשר אינם בולמים את השמש, והמנגנון שלהם עדין ולא ישרוד אפילו שנה של קהל ישראלי. (*) - מילה טובה על שקעי החשמל 220V לטובת טעינת הלפטופים והסלולרים ברכבת (סימנס) 3. קביעת אמות מידה ו"תקן אחיד" לעצירה של רכבות בתחנות ולא לפי המצב כיום של "מערב פרוע" בו כל נהג קטר מחליט היכן "נוח לו" והיכן "בא לו" לעצור 4. !!!!! קיום מהיר של ניסוי "קרון נטול סלולר" לטובת הנוסעים שרוצים נסיעה שקטה ורגועה. ! ! ! ! ! ! ! ! ! 5. מדוע בשעות הערב אין מספיק תאורה בקרונות לצורך קריאה (ספר, עיתון) (בכל דגמי הציוד הנייד)
רכבות דאבל דק
מבקש לדעת מדוע לא משתמשים במערכי דאבל דק בפורמאט של 6 קרונות באופן קבוע = תוספת 20% קיבולת ללא מאמץ במיוחד במסילות החוף המישוריות עם מרחקים דיי גדולים בין התחנות
 
רכבות דאבל דק
מבקש לדעת מדוע לא משתמשים במערכי דאבל דק בפורמאט של 6 קרונות באופן קבוע = תוספת 20% קיבולת ללא מאמץ במיוחד במסילות החוף המישוריות עם מרחקים דיי גדולים בין התחנות
כל פעם שאני נוסע ברכבת כזו
היא מאחרת ב 5 דקות לפחות.
 
שאלות לסמנכ"ל (חטיבת) הנייד בר"י
1. מתי בכוונת ר"י להחליף את מרבית מושבי ה-IC (מהדגם שאני מכנה אותו "גב מושב + משענת מרובעת", המרופדים בבד דמוי יוטה) שהם מרופטים ביותר, שבורים, ואיבדו כבר לפני (יותר מ-) מליון ק"מ את הגמישות הראויה למושבי בן-אנוש בשנת 2009. 2. מי אחראי ל"פשלה" / מחדל התכנוני של הסימנסים בהיבטים של: א. חריצי המיזוג בתחתית החלונות ב. זיגוג בחלונות שהוא לא "אנטי-סאן", ובכל מקרה לא "אנטי-סאן" ברמה הנדרשת בשמש המזרח תיכונית ג. וילונות הצללה אשר אינם בולמים את השמש, והמנגנון שלהם עדין ולא ישרוד אפילו שנה של קהל ישראלי. (*) - מילה טובה על שקעי החשמל 220V לטובת טעינת הלפטופים והסלולרים ברכבת (סימנס) 3. קביעת אמות מידה ו"תקן אחיד" לעצירה של רכבות בתחנות ולא לפי המצב כיום של "מערב פרוע" בו כל נהג קטר מחליט היכן "נוח לו" והיכן "בא לו" לעצור 4. !!!!! קיום מהיר של ניסוי "קרון נטול סלולר" לטובת הנוסעים שרוצים נסיעה שקטה ורגועה. ! ! ! ! ! ! ! ! ! 5. מדוע בשעות הערב אין מספיק תאורה בקרונות לצורך קריאה (ספר, עיתון) (בכל דגמי הציוד הנייד)
בקשר למושבי ה-IC3
האם מתוכנת גם החלפת המושבים מהדור היותר חדש, מהדגם "שובר גב 1", המאופיינים בידיות פלסטיק לבנות בצידי המושב? ועוד הערה: דרוש שיפור בניקיון החיצוני של הרכבות. המראה הנשקף דרך החלון הוא מאובק ומלוכלך למדי.
 

israelyan

New member
שאלות לסמנכ"ל (חטיבת) הנייד בר"י
1. מתי בכוונת ר"י להחליף את מרבית מושבי ה-IC (מהדגם שאני מכנה אותו "גב מושב + משענת מרובעת", המרופדים בבד דמוי יוטה) שהם מרופטים ביותר, שבורים, ואיבדו כבר לפני (יותר מ-) מליון ק"מ את הגמישות הראויה למושבי בן-אנוש בשנת 2009. 2. מי אחראי ל"פשלה" / מחדל התכנוני של הסימנסים בהיבטים של: א. חריצי המיזוג בתחתית החלונות ב. זיגוג בחלונות שהוא לא "אנטי-סאן", ובכל מקרה לא "אנטי-סאן" ברמה הנדרשת בשמש המזרח תיכונית ג. וילונות הצללה אשר אינם בולמים את השמש, והמנגנון שלהם עדין ולא ישרוד אפילו שנה של קהל ישראלי. (*) - מילה טובה על שקעי החשמל 220V לטובת טעינת הלפטופים והסלולרים ברכבת (סימנס) 3. קביעת אמות מידה ו"תקן אחיד" לעצירה של רכבות בתחנות ולא לפי המצב כיום של "מערב פרוע" בו כל נהג קטר מחליט היכן "נוח לו" והיכן "בא לו" לעצור 4. !!!!! קיום מהיר של ניסוי "קרון נטול סלולר" לטובת הנוסעים שרוצים נסיעה שקטה ורגועה. ! ! ! ! ! ! ! ! ! 5. מדוע בשעות הערב אין מספיק תאורה בקרונות לצורך קריאה (ספר, עיתון) (בכל דגמי הציוד הנייד)
אממ...
שקעי 220V יש גם בהתחלה ובסוף של הקרון בקומותיים וגם מעל חלק מהמושבים ב IC3,רק ששם זה שקע רק של שני פינים,ולא שקע רגיל של 3 (נסעתי ביום א' ברכבת מב"ש לת"א,IC3 וראיתי כלמיני מטענים של סלולריים משתרכים מהתקרה...) אז...להגיד שיש רק בסימנס? לגבי התאורה בערב,אתה צודק,היו פעם מנורות קריאה,שמעטות מהן עובדות כיום....
 

mrngin

New member
אממ...
שקעי 220V יש גם בהתחלה ובסוף של הקרון בקומותיים וגם מעל חלק מהמושבים ב IC3,רק ששם זה שקע רק של שני פינים,ולא שקע רגיל של 3 (נסעתי ביום א' ברכבת מב"ש לת"א,IC3 וראיתי כלמיני מטענים של סלולריים משתרכים מהתקרה...) אז...להגיד שיש רק בסימנס? לגבי התאורה בערב,אתה צודק,היו פעם מנורות קריאה,שמעטות מהן עובדות כיום....
מממממא....
שקעים: נראה לך ששני השקעים של ה-DD נותנים מענה לביקוש ? לי הפתרון שנתנו בסימנסים נראה טוב, מכובד ובעיקר עונה על דרישות הקהל כיום ואולי גם ל- 2-4 השנים הקרובות. על כן ציינתי כנקודת זכות. לא הכל שלילי.
 

Rubim88

New member
שאלות לסמנכ"ל (חטיבת) הנייד בר"י
1. מתי בכוונת ר"י להחליף את מרבית מושבי ה-IC (מהדגם שאני מכנה אותו "גב מושב + משענת מרובעת", המרופדים בבד דמוי יוטה) שהם מרופטים ביותר, שבורים, ואיבדו כבר לפני (יותר מ-) מליון ק"מ את הגמישות הראויה למושבי בן-אנוש בשנת 2009. 2. מי אחראי ל"פשלה" / מחדל התכנוני של הסימנסים בהיבטים של: א. חריצי המיזוג בתחתית החלונות ב. זיגוג בחלונות שהוא לא "אנטי-סאן", ובכל מקרה לא "אנטי-סאן" ברמה הנדרשת בשמש המזרח תיכונית ג. וילונות הצללה אשר אינם בולמים את השמש, והמנגנון שלהם עדין ולא ישרוד אפילו שנה של קהל ישראלי. (*) - מילה טובה על שקעי החשמל 220V לטובת טעינת הלפטופים והסלולרים ברכבת (סימנס) 3. קביעת אמות מידה ו"תקן אחיד" לעצירה של רכבות בתחנות ולא לפי המצב כיום של "מערב פרוע" בו כל נהג קטר מחליט היכן "נוח לו" והיכן "בא לו" לעצור 4. !!!!! קיום מהיר של ניסוי "קרון נטול סלולר" לטובת הנוסעים שרוצים נסיעה שקטה ורגועה. ! ! ! ! ! ! ! ! ! 5. מדוע בשעות הערב אין מספיק תאורה בקרונות לצורך קריאה (ספר, עיתון) (בכל דגמי הציוד הנייד)
באמת אין שלטי מיקום לעצירה?
 

Rubim88

New member
שרשור שאלות לסמנכ"ל חטיבת נייד בר"י

שלום לכולם, אני שמח להודיע כי סמנכ"ל חטיבת נייד בר"י, מר סמי כהן, נענה ליוזמתי ויקיים פגישה עם חברי הפורום. הפגישה תתקיים במתכונת דומה לזו שהתקיימה עם סמנכ"ל חטיבת תשתיות ובמהלכה תוצגנה שאלות חברי הפורום לסמנכ"ל נייד. הנכם מתבקשים לשרשר לכאן את שאלותיכם לסמנכ"ל. על השאלות לעסוק אך ורק בתחומי אחריותו של הסמנכ"ל, כפי שמוגדרים באתר הרכבת. בתפקידו הנוכחי משמש כסמנכ"ל צי הנייד של הרכבת ומכוח תפקידו אחראי על אחזקת צי הנייד, ניהול תחום פיתוח מתחמי רכבת, רכש ציוד רכבתי חדש וניהול משק הדלק ברכבת שאלות נבחרות מתוך מאגר השאלות תוצגנה לסמנכ"ל בפגישה שתיערך עמו בעוד מספר שבועות.
ההגדרה קצת לא מובנת..
פיתוח מתחמי רכבת = תחנות רכבת? ואיך זה קשור לחטיבת נייד? אם כן, אז השאלה שלי היא, מהו הסטנדרט לגובה רציף בתחנות?
 

Rubim88

New member
ההגדרה קצת לא מובנת..
פיתוח מתחמי רכבת = תחנות רכבת? ואיך זה קשור לחטיבת נייד? אם כן, אז השאלה שלי היא, מהו הסטנדרט לגובה רציף בתחנות?
ועוד שאלה שמעניינת אותי..
כמה כסף בממוצע מוציאה רכבת ישראל על דלק לתפעול הרכבות בשנה?
 

mrngin

New member
ועוד שאלה שמעניינת אותי..
כמה כסף בממוצע מוציאה רכבת ישראל על דלק לתפעול הרכבות בשנה?
דלק לתפעול
אתה יכול לנסות להוציא את הנתון מאתר רשות החברות הממשלתיות של משרד האוצר. שם אמור להתפרסם הדו"ח הכספי השנתי של הרכבת.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
שרשור שאלות לסמנכ"ל חטיבת נייד בר"י

שלום לכולם, אני שמח להודיע כי סמנכ"ל חטיבת נייד בר"י, מר סמי כהן, נענה ליוזמתי ויקיים פגישה עם חברי הפורום. הפגישה תתקיים במתכונת דומה לזו שהתקיימה עם סמנכ"ל חטיבת תשתיות ובמהלכה תוצגנה שאלות חברי הפורום לסמנכ"ל נייד. הנכם מתבקשים לשרשר לכאן את שאלותיכם לסמנכ"ל. על השאלות לעסוק אך ורק בתחומי אחריותו של הסמנכ"ל, כפי שמוגדרים באתר הרכבת. בתפקידו הנוכחי משמש כסמנכ"ל צי הנייד של הרכבת ומכוח תפקידו אחראי על אחזקת צי הנייד, ניהול תחום פיתוח מתחמי רכבת, רכש ציוד רכבתי חדש וניהול משק הדלק ברכבת שאלות נבחרות מתוך מאגר השאלות תוצגנה לסמנכ"ל בפגישה שתיערך עמו בעוד מספר שבועות.
IC3
האם קיים ברכבת ישראל רצון מצד אי אלו גורמים לראות את צי ה-IC3 מוצא משירות במהירות האפשרית? ואם כן - למה? מה הן הבעיות התפעוליות בהן הרכבת נתקלת בהפעלת הנייד הנ"ל?
 
שרשור שאלות לסמנכ"ל חטיבת נייד בר"י

שלום לכולם, אני שמח להודיע כי סמנכ"ל חטיבת נייד בר"י, מר סמי כהן, נענה ליוזמתי ויקיים פגישה עם חברי הפורום. הפגישה תתקיים במתכונת דומה לזו שהתקיימה עם סמנכ"ל חטיבת תשתיות ובמהלכה תוצגנה שאלות חברי הפורום לסמנכ"ל נייד. הנכם מתבקשים לשרשר לכאן את שאלותיכם לסמנכ"ל. על השאלות לעסוק אך ורק בתחומי אחריותו של הסמנכ"ל, כפי שמוגדרים באתר הרכבת. בתפקידו הנוכחי משמש כסמנכ"ל צי הנייד של הרכבת ומכוח תפקידו אחראי על אחזקת צי הנייד, ניהול תחום פיתוח מתחמי רכבת, רכש ציוד רכבתי חדש וניהול משק הדלק ברכבת שאלות נבחרות מתוך מאגר השאלות תוצגנה לסמנכ"ל בפגישה שתיערך עמו בעוד מספר שבועות.
ממני רק בקשה אחת וחשובה:
ד"ש חם לסמי ! זה הכל !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה