חדשות תחבורה

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
ואוליה או דן בעתיד מחזיקה 5 אחוזים בלבד בסיטי
בסיטיפס. הכתרת הידיעה בכותרת "דן תפעיל" מוגזמת וראוי היה לנסח אחרת את הכותרת
ענין האחוזים פה הוא שולי.
קונסורציום סיטיפס מורכב ממספר גופים: 1. גופי המימון והמשקיעים - קרן תשתיות ישראל 10%, פולאר השקעות 17.5%, הראל 20%. 2. הקבלנים - אשטרום 27.5% ואלסטום, יצרנית הרכבות 20%. 3. חברת ההפעלה 5% - זהו חלקו של ואוליה ועכשיו של דן. זהו הגוף בקונסורציום שיהיה אחראי על התפעול השוטף של המערכת ולכן בלי קשר לאחוזים דן אכן הולכת להפעיל מעשית את הרק"ל. כמו שכבר אמרתי - יש לי שני חששות מהתפנית הזו: 1. לדן, בניגוד לואוליה - אין נסיון בהפעלת רכבות ובמערכת מורכבת כזו השונה מהותית מתפעול צי אוטובוסים, במיוחד עקב החדשנות וחוסר הנסיון בתחום זה בישראל - זה הופך לקריטי ביותר. צדקה המדינה כאשר דרשה מהזכיין נסיון בינלאומי מוכח בתחום זה. נסיון שכעת ירד לטמיון ויהיו לכך השלכות! 2. שלא יהיו לכם ספקות - חלוקת תפקידי הנהגים כבר החלה בקרב וותיקי דן. ללא קשר למקצועיות אותם נהגים שאינני מטיל בה, חס וחלילה, ספק - באופן כללי, לדעתי, אין לערבב בין שני המקצועות השונים מהותית זה מזה הן בפן התפעולי והן באופי העבודה ובגישה אליה. אינני סבור שנהגי הרכבת צריכים להיות נהגי אוטובוס בעברם כפי שהוצע וכפי שבוודאי יקרה עכשיו.
 

אוהד11

New member
ענין האחוזים פה הוא שולי.
קונסורציום סיטיפס מורכב ממספר גופים: 1. גופי המימון והמשקיעים - קרן תשתיות ישראל 10%, פולאר השקעות 17.5%, הראל 20%. 2. הקבלנים - אשטרום 27.5% ואלסטום, יצרנית הרכבות 20%. 3. חברת ההפעלה 5% - זהו חלקו של ואוליה ועכשיו של דן. זהו הגוף בקונסורציום שיהיה אחראי על התפעול השוטף של המערכת ולכן בלי קשר לאחוזים דן אכן הולכת להפעיל מעשית את הרק"ל. כמו שכבר אמרתי - יש לי שני חששות מהתפנית הזו: 1. לדן, בניגוד לואוליה - אין נסיון בהפעלת רכבות ובמערכת מורכבת כזו השונה מהותית מתפעול צי אוטובוסים, במיוחד עקב החדשנות וחוסר הנסיון בתחום זה בישראל - זה הופך לקריטי ביותר. צדקה המדינה כאשר דרשה מהזכיין נסיון בינלאומי מוכח בתחום זה. נסיון שכעת ירד לטמיון ויהיו לכך השלכות! 2. שלא יהיו לכם ספקות - חלוקת תפקידי הנהגים כבר החלה בקרב וותיקי דן. ללא קשר למקצועיות אותם נהגים שאינני מטיל בה, חס וחלילה, ספק - באופן כללי, לדעתי, אין לערבב בין שני המקצועות השונים מהותית זה מזה הן בפן התפעולי והן באופי העבודה ובגישה אליה. אינני סבור שנהגי הרכבת צריכים להיות נהגי אוטובוס בעברם כפי שהוצע וכפי שבוודאי יקרה עכשיו.
תודה על ההסבר דוד
 
אז אולי תיהיו בוגרים
ותתייחסו לתחקיר במקום לסגור חשבונות עם השחר הזה?
על איזה תחקיר אתה מדבר?
ראית תחקיר? קראת אותו? קראת את כל החומר שעליו הוא מתבסס? לא, אה? אז איך אתה רוצה שנתייחס לתחקיר שקיים רק במחשכים? תביא את כל החומר ויש כאן הרבה אנשים שיתייחסו אליו בשמחה ובאופן הרבה יותר מקצועי מגופים "רשמיים" כלשהם. אתה מבקש שהגולשים כאן יהיו בוגרים. אז הנה שיעור קצר בבגרות: להיות בוגר פירושו לא לקבל באופן אוטומטי כל שטות שמאכילים אותך בתקשורת הצהובה והשטחית. לשאול שאלות. לראות את החומר המקורי. לבדוק את האינטרס של מפרסם הכתבה ובעיקר של המקור לכתבה. להטיל ספק. זו בגרות אמיתית. כאן לא חדשות ערוץ 2. כאן מתייחסים לדברים ברצינות. הבנת? תתחיל לחשוב באופן עצמאי.
 

יניבל1

New member
על איזה תחקיר אתה מדבר?
ראית תחקיר? קראת אותו? קראת את כל החומר שעליו הוא מתבסס? לא, אה? אז איך אתה רוצה שנתייחס לתחקיר שקיים רק במחשכים? תביא את כל החומר ויש כאן הרבה אנשים שיתייחסו אליו בשמחה ובאופן הרבה יותר מקצועי מגופים "רשמיים" כלשהם. אתה מבקש שהגולשים כאן יהיו בוגרים. אז הנה שיעור קצר בבגרות: להיות בוגר פירושו לא לקבל באופן אוטומטי כל שטות שמאכילים אותך בתקשורת הצהובה והשטחית. לשאול שאלות. לראות את החומר המקורי. לבדוק את האינטרס של מפרסם הכתבה ובעיקר של המקור לכתבה. להטיל ספק. זו בגרות אמיתית. כאן לא חדשות ערוץ 2. כאן מתייחסים לדברים ברצינות. הבנת? תתחיל לחשוב באופן עצמאי.
אז מה אתה מצפה?
שהוא יעלה את כל התחקיר לווינט ? זה בטח משהו שמכיל 50 עמודים אם ברכבת ישראל חושבים שהכתב שיקר לגבי התחקיר שיתבעו אותו על הוצאת דיבה . כל עוד הם נמנעים מלעשות זאת זה שווה ערך לאישור הכתבה .
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אז מה אתה מצפה?
שהוא יעלה את כל התחקיר לווינט ? זה בטח משהו שמכיל 50 עמודים אם ברכבת ישראל חושבים שהכתב שיקר לגבי התחקיר שיתבעו אותו על הוצאת דיבה . כל עוד הם נמנעים מלעשות זאת זה שווה ערך לאישור הכתבה .
יניב, לפעמים, רק לפעמים
במיוחד כשלא ממש יודעים את התמונה המלאה, כדאי לא לקפוץ בראש ולומר דברים שלא יודעים. לצערינו, אנו מכירים את הנושא מקרוב כמו גם את שחר הזלקורן ומלחמתו השרירותית בחברת רכבת ישראל, ללא כל קשר למהות. אם כבר קיימת איזושהיא סגירת חשבונות קוסמית אזי היא זו של ה"כתב" עם ר"י. ולגבי אישור או לא אישור הכתבה הרי שרכבת ישראל (בצדק) לעיתים קרובות בוחרת במודע לא להתיחס לכל שטות שאיזה עיתונאי ליגה ז' כותב, אחרת היא לא תצא מזה. לפעמים התדמית חשובה הרבה יותר מלהוכיח למי יש יותר גדול.
 

יניבל1

New member
יניב, לפעמים, רק לפעמים
במיוחד כשלא ממש יודעים את התמונה המלאה, כדאי לא לקפוץ בראש ולומר דברים שלא יודעים. לצערינו, אנו מכירים את הנושא מקרוב כמו גם את שחר הזלקורן ומלחמתו השרירותית בחברת רכבת ישראל, ללא כל קשר למהות. אם כבר קיימת איזושהיא סגירת חשבונות קוסמית אזי היא זו של ה"כתב" עם ר"י. ולגבי אישור או לא אישור הכתבה הרי שרכבת ישראל (בצדק) לעיתים קרובות בוחרת במודע לא להתיחס לכל שטות שאיזה עיתונאי ליגה ז' כותב, אחרת היא לא תצא מזה. לפעמים התדמית חשובה הרבה יותר מלהוכיח למי יש יותר גדול.
אתם מכירים את נושא התקנים מקרוב,?
אני אשמח אם מישהו מכם יפרט על כך . כמובן בצורה כמה שיותר נהירה לאחד כמוני שלא כל כך בקיא בעניין רכבות . סתם נוסע מודאג .
 

oshri5917

New member
חדשות תחבורה
נוסעי קו אגד 431 צריפין-ירושלים שימו לב
ביום שני הבא 21.09.2009 עקב פתיחת קו חדש של אגד 431 מראשון לציון לירושלים,קו 431 הפועל כיום מצריפין לירושלים ישונה מספר הקו מ431 ל456 נסיעה נעימה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה