חדשות תחבורה

מצב
הנושא נעול.

elyagon

New member
חדשות תחבורה
הפרדה מפלסית 27 (כפר נטר) הושלמה!
היום בבוקר הם פשוט פתחו אותה בלי סרטים ודגלים... צ'יק צ'ק קו 606 הגיע לכביש החוף בלי אף עצירה דווח כי הפקק נעלם ברוב שעות הבוקר והתקצר מאד בשעות העמוסות מאד. נקווה שלא כל נהגי נתניה והסביבה בואכה כפר יונה יבקשו עכשיו להשתמש בו... אחרת לא עשינו כלום. עכשיו צריך להמתין להכפלת הגשר שנבנה במתכונת נתיב לכל כיוון (למה עוד עושים דברים כאלה...???) כדי שיוכל לשרת את כל נפח התנועה בכביש 5611 (עוקף אבן יהודה הצפוני - כביש רוחב חשוב), אבל בינתיים אפשר להתענג לכל הפחות על הבטיחות שהושגה והיעילות התפעולית שהחיינו.
 
חדשות תחבורה
שפיר הנדסה זכתה במכרז רכבת ישראל
שלום לכולם, שפיר הנדסה זכתה במכרז רכבת ישראל לביצוע העבודות בין יבנה לבני דרום, עם תום העבודות יושלם חיבור המסילה העתידית שתקשר בין ת"א לאשקלון. ועדת המכרזים העליונה, בראשות מנכ"ל רכבת ישראל, בחרה השבוע בחברת 'שפיר הנדסה אזרחית וימית' לביצוע עבודות פיתוח בין יבנה לבני דרום, וזאת לאחר שהגישה את ההצעה הזולה ביותר, מבין 7 קבלנים שהשתתפו במכרז. העבודות הינן חלק מפרויקט הקמת מסילה כפולה בין ראשל"צ מערב (משה דיין) לבין צומת בני דרום ויצירת המשך רצף מסילתי מאיילון דרום עד התחברות למסילת אשדוד - אשקלון, כולל הקמת תחנת נוסעים ביבנה מערב. שפיר הנדסה זכתה במכרז, בעלות של כ-90 מלש"ח. המכרז פורסם בשילוב שיטת D.B (תכנון וביצוע ) למבנה חפיר וגשר, על פיה התכנון המפורט מתבצע על ידי הזוכה במכרז ושיטת כמויות למדידה על פי הנחה לפרקים מהאומדן, ליתר העבודות. העבודות כוללות, בין היתר: גשר שאורכו כ-100 מ', מעבר תת קרקעי בצמוד לשכונות הדרום מערביות של יבנה באורך של כ-1.2 ק"מ (כ-750 מ' מקורה) וביצוע עבודות תשתית לרצועת מסילות הרכבת. תקופת הביצוע של הפרויקט כולו, לרבות התכנון והביצוע עומדת על 32 חודשים. אורך הקטע המדובר הוא כ-5 ק"מ (מתוך כ- 17 ק"מ בסה"כ) והינו חלק מהקטע הדרומי בקו הרכבת תל אביב - ראשל"צ מערב, אשר אמור להתחיל לפעול ב2011. קטע זה משלים גם את הקטע הצפוני בקו ראשל"צ מערב - משה דיין, הצפוי להתחיל לפעול בסוף 2012. עם תום העבודות יהיה ניתן להניח מבנה עליון (מסילות), מת"א ועד לבני דרום. לכשיושלם המבנה העליון תחובר למעשה תחנת ההגנה, דרך דרום המטרופולין (חולון, בת ים, יבנה וראשל"צ) וכך צפוי הקו להעניק פתרון תחבורתי לביקוש הנוסעים מאשקלון ואשדוד, אשר יוכלו לנסוע ישירות לת"א מבלי לעבור בלוד. בשנה הראשונה להפעלת שני חלקי הקו כחלק ממסילות החוף צפויות כ-8.5 מליון נסיעות בקו. ברכבת ישראל רואים חשיבות רבה בהקמת תחנות רכבת במרכזי הערים המהוות קטר צמיחה בערים. כל תחנה שנפתחת במרכזי הערים מפחיתה את כמות כלי הרכב הנוסעים בכביש ובכך מפחיתה את זיהום האוויר בערים, מאפשרת לתושבים נסיעה ובטוחה. שרית, רכבת ישראל
 

אוהד11

New member
הפרדה מפלסית 27 (כפר נטר) הושלמה!
היום בבוקר הם פשוט פתחו אותה בלי סרטים ודגלים... צ'יק צ'ק קו 606 הגיע לכביש החוף בלי אף עצירה דווח כי הפקק נעלם ברוב שעות הבוקר והתקצר מאד בשעות העמוסות מאד. נקווה שלא כל נהגי נתניה והסביבה בואכה כפר יונה יבקשו עכשיו להשתמש בו... אחרת לא עשינו כלום. עכשיו צריך להמתין להכפלת הגשר שנבנה במתכונת נתיב לכל כיוון (למה עוד עושים דברים כאלה...???) כדי שיוכל לשרת את כל נפח התנועה בכביש 5611 (עוקף אבן יהודה הצפוני - כביש רוחב חשוב), אבל בינתיים אפשר להתענג לכל הפחות על הבטיחות שהושגה והיעילות התפעולית שהחיינו.
על העדכון
 

בועז ל

New member
שפיר הנדסה זכתה במכרז רכבת ישראל
שלום לכולם, שפיר הנדסה זכתה במכרז רכבת ישראל לביצוע העבודות בין יבנה לבני דרום, עם תום העבודות יושלם חיבור המסילה העתידית שתקשר בין ת"א לאשקלון. ועדת המכרזים העליונה, בראשות מנכ"ל רכבת ישראל, בחרה השבוע בחברת 'שפיר הנדסה אזרחית וימית' לביצוע עבודות פיתוח בין יבנה לבני דרום, וזאת לאחר שהגישה את ההצעה הזולה ביותר, מבין 7 קבלנים שהשתתפו במכרז. העבודות הינן חלק מפרויקט הקמת מסילה כפולה בין ראשל"צ מערב (משה דיין) לבין צומת בני דרום ויצירת המשך רצף מסילתי מאיילון דרום עד התחברות למסילת אשדוד - אשקלון, כולל הקמת תחנת נוסעים ביבנה מערב. שפיר הנדסה זכתה במכרז, בעלות של כ-90 מלש"ח. המכרז פורסם בשילוב שיטת D.B (תכנון וביצוע ) למבנה חפיר וגשר, על פיה התכנון המפורט מתבצע על ידי הזוכה במכרז ושיטת כמויות למדידה על פי הנחה לפרקים מהאומדן, ליתר העבודות. העבודות כוללות, בין היתר: גשר שאורכו כ-100 מ', מעבר תת קרקעי בצמוד לשכונות הדרום מערביות של יבנה באורך של כ-1.2 ק"מ (כ-750 מ' מקורה) וביצוע עבודות תשתית לרצועת מסילות הרכבת. תקופת הביצוע של הפרויקט כולו, לרבות התכנון והביצוע עומדת על 32 חודשים. אורך הקטע המדובר הוא כ-5 ק"מ (מתוך כ- 17 ק"מ בסה"כ) והינו חלק מהקטע הדרומי בקו הרכבת תל אביב - ראשל"צ מערב, אשר אמור להתחיל לפעול ב2011. קטע זה משלים גם את הקטע הצפוני בקו ראשל"צ מערב - משה דיין, הצפוי להתחיל לפעול בסוף 2012. עם תום העבודות יהיה ניתן להניח מבנה עליון (מסילות), מת"א ועד לבני דרום. לכשיושלם המבנה העליון תחובר למעשה תחנת ההגנה, דרך דרום המטרופולין (חולון, בת ים, יבנה וראשל"צ) וכך צפוי הקו להעניק פתרון תחבורתי לביקוש הנוסעים מאשקלון ואשדוד, אשר יוכלו לנסוע ישירות לת"א מבלי לעבור בלוד. בשנה הראשונה להפעלת שני חלקי הקו כחלק ממסילות החוף צפויות כ-8.5 מליון נסיעות בקו. ברכבת ישראל רואים חשיבות רבה בהקמת תחנות רכבת במרכזי הערים המהוות קטר צמיחה בערים. כל תחנה שנפתחת במרכזי הערים מפחיתה את כמות כלי הרכב הנוסעים בכביש ובכך מפחיתה את זיהום האוויר בערים, מאפשרת לתושבים נסיעה ובטוחה. שרית, רכבת ישראל
תודה רבה על העדכון המפורט.
 
שפיר הנדסה זכתה במכרז רכבת ישראל
שלום לכולם, שפיר הנדסה זכתה במכרז רכבת ישראל לביצוע העבודות בין יבנה לבני דרום, עם תום העבודות יושלם חיבור המסילה העתידית שתקשר בין ת"א לאשקלון. ועדת המכרזים העליונה, בראשות מנכ"ל רכבת ישראל, בחרה השבוע בחברת 'שפיר הנדסה אזרחית וימית' לביצוע עבודות פיתוח בין יבנה לבני דרום, וזאת לאחר שהגישה את ההצעה הזולה ביותר, מבין 7 קבלנים שהשתתפו במכרז. העבודות הינן חלק מפרויקט הקמת מסילה כפולה בין ראשל"צ מערב (משה דיין) לבין צומת בני דרום ויצירת המשך רצף מסילתי מאיילון דרום עד התחברות למסילת אשדוד - אשקלון, כולל הקמת תחנת נוסעים ביבנה מערב. שפיר הנדסה זכתה במכרז, בעלות של כ-90 מלש"ח. המכרז פורסם בשילוב שיטת D.B (תכנון וביצוע ) למבנה חפיר וגשר, על פיה התכנון המפורט מתבצע על ידי הזוכה במכרז ושיטת כמויות למדידה על פי הנחה לפרקים מהאומדן, ליתר העבודות. העבודות כוללות, בין היתר: גשר שאורכו כ-100 מ', מעבר תת קרקעי בצמוד לשכונות הדרום מערביות של יבנה באורך של כ-1.2 ק"מ (כ-750 מ' מקורה) וביצוע עבודות תשתית לרצועת מסילות הרכבת. תקופת הביצוע של הפרויקט כולו, לרבות התכנון והביצוע עומדת על 32 חודשים. אורך הקטע המדובר הוא כ-5 ק"מ (מתוך כ- 17 ק"מ בסה"כ) והינו חלק מהקטע הדרומי בקו הרכבת תל אביב - ראשל"צ מערב, אשר אמור להתחיל לפעול ב2011. קטע זה משלים גם את הקטע הצפוני בקו ראשל"צ מערב - משה דיין, הצפוי להתחיל לפעול בסוף 2012. עם תום העבודות יהיה ניתן להניח מבנה עליון (מסילות), מת"א ועד לבני דרום. לכשיושלם המבנה העליון תחובר למעשה תחנת ההגנה, דרך דרום המטרופולין (חולון, בת ים, יבנה וראשל"צ) וכך צפוי הקו להעניק פתרון תחבורתי לביקוש הנוסעים מאשקלון ואשדוד, אשר יוכלו לנסוע ישירות לת"א מבלי לעבור בלוד. בשנה הראשונה להפעלת שני חלקי הקו כחלק ממסילות החוף צפויות כ-8.5 מליון נסיעות בקו. ברכבת ישראל רואים חשיבות רבה בהקמת תחנות רכבת במרכזי הערים המהוות קטר צמיחה בערים. כל תחנה שנפתחת במרכזי הערים מפחיתה את כמות כלי הרכב הנוסעים בכביש ובכך מפחיתה את זיהום האוויר בערים, מאפשרת לתושבים נסיעה ובטוחה. שרית, רכבת ישראל
שרית, כמה תיקונים
הקטע אינו חלק מהקו בין ת"א לראשל"צ מערב. הוא חלק מהקטע שממשיך אותו מראשל"צ מערב לצומת פלשת. לקו ת"א-ראשל"צ מערב אין "קטע דרומי". אולי התכוונת לכתוב ת"א -אשדוד. גם ההגדרה של ה"קטע הצפוני" אינה נכונה. אין רכבת בין ראשל"צ מערב למשה דיין! רכבת זו היתה מתוכננת בתכנית החומש המקורית והתכנית בוטלה מזמן. למעשה הרכבת מתייחסת כיום לתחנת משה דיין כאל תחנת ראשל"צ מערב, כך שמדובר באותה תחנה. נראה שגם התאריכים שנקבת בהם מבולבלים. לא הגיוני שהקטע יתחיל לפעול ב-2011, אם משך הביצוע הוא כמעט שלוש שנים. לפי משך זה הקו יתחיל לפעול לכל המוקדם ב-2012! לא הגיוני גם שהקו הזה יתחיל לפעול שנה לפני הקטע מראשל"צ מערב לת"א ("הקטע הצפוני" כדברייך), כי לא יהיה לו לאן להתחבר! לכן נראה שעשית סלט מהתאריכים. חשוב מאד שתוציאו הודעה מתוקנת ומסודרת, כי הטעויות הבסיסיות הנ"ל חזרו כמובן גם בכתבה ב"דה מרקר" שראיתי היום.
 

easylivin

New member
שרית, כמה תיקונים
הקטע אינו חלק מהקו בין ת"א לראשל"צ מערב. הוא חלק מהקטע שממשיך אותו מראשל"צ מערב לצומת פלשת. לקו ת"א-ראשל"צ מערב אין "קטע דרומי". אולי התכוונת לכתוב ת"א -אשדוד. גם ההגדרה של ה"קטע הצפוני" אינה נכונה. אין רכבת בין ראשל"צ מערב למשה דיין! רכבת זו היתה מתוכננת בתכנית החומש המקורית והתכנית בוטלה מזמן. למעשה הרכבת מתייחסת כיום לתחנת משה דיין כאל תחנת ראשל"צ מערב, כך שמדובר באותה תחנה. נראה שגם התאריכים שנקבת בהם מבולבלים. לא הגיוני שהקטע יתחיל לפעול ב-2011, אם משך הביצוע הוא כמעט שלוש שנים. לפי משך זה הקו יתחיל לפעול לכל המוקדם ב-2012! לא הגיוני גם שהקו הזה יתחיל לפעול שנה לפני הקטע מראשל"צ מערב לת"א ("הקטע הצפוני" כדברייך), כי לא יהיה לו לאן להתחבר! לכן נראה שעשית סלט מהתאריכים. חשוב מאד שתוציאו הודעה מתוקנת ומסודרת, כי הטעויות הבסיסיות הנ"ל חזרו כמובן גם בכתבה ב"דה מרקר" שראיתי היום.
צודק! יותר מדי דברים לא מסתדרים בהודעה.
אין זה סביר כלל שדווקא הקטע הדרומי ייפתח ב-2011, וקטע ת"א - ראשל"צ מערב ייפתח מאוחר יותר רק ב-2012. זה גם לא מסתדר עם תאריכי המכרזים. לדעתי, חל בלבול בין תאריכי הפתיחה של שני הקטעים, ומן הראוי להוציא הודעה נוספת ומתוקנת בנושא.
 
צודק! יותר מדי דברים לא מסתדרים בהודעה.
אין זה סביר כלל שדווקא הקטע הדרומי ייפתח ב-2011, וקטע ת"א - ראשל"צ מערב ייפתח מאוחר יותר רק ב-2012. זה גם לא מסתדר עם תאריכי המכרזים. לדעתי, חל בלבול בין תאריכי הפתיחה של שני הקטעים, ומן הראוי להוציא הודעה נוספת ומתוקנת בנושא.
שים לב אריק
בכתבה ב"גלובס" דווקא רוב הטעויות תוקנו והתמונה הרבה יותר ברורה. נראה שלהם יש עתונאים אמיתיים שבודקים עובדות, לא מפרסמים קומוניקטים כלשונם בלי לבדוק כלום.
 

easylivin

New member
שים לב אריק
בכתבה ב"גלובס" דווקא רוב הטעויות תוקנו והתמונה הרבה יותר ברורה. נראה שלהם יש עתונאים אמיתיים שבודקים עובדות, לא מפרסמים קומוניקטים כלשונם בלי לבדוק כלום.
נכון!
לתשומת לבה של דוברות הרכבת:
הנה הכתבה של גלובס אודות המכרז עם התאריכים המתוקנים.
 
צודק! יותר מדי דברים לא מסתדרים בהודעה.
אין זה סביר כלל שדווקא הקטע הדרומי ייפתח ב-2011, וקטע ת"א - ראשל"צ מערב ייפתח מאוחר יותר רק ב-2012. זה גם לא מסתדר עם תאריכי המכרזים. לדעתי, חל בלבול בין תאריכי הפתיחה של שני הקטעים, ומן הראוי להוציא הודעה נוספת ומתוקנת בנושא.
שים לב אריק
בכתבה ב"גלובס" דווקא רוב הטעויות תוקנו והתמונה הרבה יותר ברורה. נראה שלהם יש עתונאים אמיתיים שבודקים עובדות, לא מפרסמים קומוניקטים כלשונם בלי לבדוק כלום.
 

raminec

New member
הפרדה מפלסית 27 (כפר נטר) הושלמה!
היום בבוקר הם פשוט פתחו אותה בלי סרטים ודגלים... צ'יק צ'ק קו 606 הגיע לכביש החוף בלי אף עצירה דווח כי הפקק נעלם ברוב שעות הבוקר והתקצר מאד בשעות העמוסות מאד. נקווה שלא כל נהגי נתניה והסביבה בואכה כפר יונה יבקשו עכשיו להשתמש בו... אחרת לא עשינו כלום. עכשיו צריך להמתין להכפלת הגשר שנבנה במתכונת נתיב לכל כיוון (למה עוד עושים דברים כאלה...???) כדי שיוכל לשרת את כל נפח התנועה בכביש 5611 (עוקף אבן יהודה הצפוני - כביש רוחב חשוב), אבל בינתיים אפשר להתענג לכל הפחות על הבטיחות שהושגה והיעילות התפעולית שהחיינו.
מטרת ההפרדות המפלסיות היא בטיחות נטו
ולא הגדלת מהירות הנסיעה.
 

down under

New member
מטרת ההפרדות המפלסיות היא בטיחות נטו
ולא הגדלת מהירות הנסיעה.
כפועל יוצא זה גם יביא להגדלה קלה במהירות
הנסיעה הממוצעת של הרכבת. שכן יש כיום כמה מפגשים פרובלמטיים שיש האטה קלה או יותר מקלה כשמתקרבים אליהם. עם ביטולם תבוטל גם הגבלת המהירות/האטה שישנה כיום בהתקרבות אליהם.
 

elyagon

New member
מטרת ההפרדות המפלסיות היא בטיחות נטו
ולא הגדלת מהירות הנסיעה.
אולי ברוב המקרים אבל לא בכפר נטר
המחסום של הרכבת כלא 20 אלף תושבים בקרית השרון ומזרח נתניה בגטו תחבורתי או אם נתרגם את זה לשפה מובנת, לפקק של 45 דקות בבוקר, כל בוקר, למעט ימי שישי וחודש אוגוסט, וכנ"ל בין השעות 4 עד 6 אחה"צ בכיוון הנגדי. עוברות שם בערך 12-15 רכבות בשעה בשעות השיא וזה לא מאפשר את הזרמת התנועה באופן רציף. המציאות של הפקק הנוראי הזה גרמה לכך שנהגים חותכים דרך הפרדסים כדי לקצר את הפקק וגם נדחפים לתוך המחסום כדי לעבור אותו, ובכך מסכנים את עצמם את יתר המשתמשים בדרך. לצערנו, רק לאחר התאונה בבית יהושע זכינו לקצת הבנה מהרשויות, ולא אכפת לנו גם אם "מתוך שלא לשמה בא לשמה", העיקר שאפשר לצאת מהשכונה בבטיחות במהירות ומבלי לקבל התקף עצבים על הבוקר
 
זה לא יצור בלאגן?
הרי קיים קו 431 מירושלים לצריפין שפועל בכיוון אחד עכשיו ימספרו באותו מספור קו שמגיע מראשל"צ לירושלים ובכלל לא עובר בצריפין
קו ירושלים-צריפין מקבל מספור חדש
מעכשיו יהיה שמו בישראל 456, מן הסתם בהשפעת קו 156 של סופרבוס. חבל שאת זה לא רשמו בהודעה באתר אגד - לא הייתי רוצה להיות חייל שמחכה ל-431 שלא בא בשעה שה-456 בדיוק יוצא לי מתחת לאף. ההוכחה במערכת המידע של אגד, חפשו לפי יום ב' 21/9.
 
כתבה: המכרז הבא בתחבורה - ליקנעם־טבעון
משרד התחבורה צפוי להוציא בקרוב למכרז את קווי התחבורה הציבורית באשכול יקנעם וקריית טבעון שבצפון הארץ.
בקרוב: מכרז גם בערד?
לפחות כך ניתן להבין ממנכ"ל החברה הכלכלית של העיריה, ולפחות יש גם קצת ידיעות מעודדות בנוגע לתחנה המרכזית.
 
חדשות תחבורה
נפתחה לתנועת כלי רכב ההפרדה המפלסית
מעל כביש 5611 בסמוך לכפר נטר. רכבת ישראל ממשיכה בתנופת פיתוח ומוסיפה לשפר תשתיות, לפתח קווים חדשים ולהשקיע בבטיחות הנסיעה. בלילה שבין יום א' 13.9.09 ליום ב' 14.9.09 בוצעה העברת תנועת כלי הרכב בכביש 5611 אל ההפרדה המפלסית שהוקמה במקום. ההפרדה המפלסית כוללת גשר עילי מבטון אשר מחבר בין אזור התעשיה של נתניה ממערב אל השכונות החדשות וכפר נטר ממזרח. בזאת, נחסמה הגישה לכלי רכב לכיוון המפגש ותנועת כלי הרכב החלה לעבור, בשני הכיוונים, על הגשר מעל לפסי הרכבת. בתוך מספר שבועות יחסם המפגש גם לרכבי עבודה של קבלן ההפרדה ויבוטל סופית. רכבת ישראל הקימה את ההפרדה המפלסית בהשקעה של כ-30 מליון ₪ באמצעות הקבלן חברת אולניק בע"מ, ובניהול ופיקוח חב' שפירא מרכוס. במהלך העבודות נעשו העתקת מערכות כגון : קווי מקורות, דלק, חשמל, מים עירוני וחברות התקשורת, ביצוע מעקף זמני של דרך 5611, עבודות להקמת הגשר, השלמת הפיתוחה נופי וכעת - העברת התנועה לגשר. בניית ההפרדה המפלסית הינה חלק מתוכנית פיתוח נרחבת של רכבת ישראל לבניית גשרים ומעברים תת-קרקעיים, למניעת מפגשים בין הרכבת ובין כלי רכב החוצים את מסילת הרכבת ולשיפור מקסימאלי ברמת הבטיחות במפגשי מסילה-כביש. לדברי יצחק (חקי) הראל, מנכ"ל רכבת ישראל "רכבת ישראל משקיעה רבות בהקמת ההפרדות המפלסיות אשר מביאות לביטול מפגש של מסילת הרכבת עם כלי הרכב שעל הכביש. בדרך זו, מתבטלים עומסי התנועה בסמוך לפסי הרכבת ומתאפשרת נסיעה מהירה ובטוחה יותר לבעלי כלי הרכב הפרטיים. שרית, רכבת ישראל
 
נפתחה לתנועת כלי רכב ההפרדה המפלסית
מעל כביש 5611 בסמוך לכפר נטר. רכבת ישראל ממשיכה בתנופת פיתוח ומוסיפה לשפר תשתיות, לפתח קווים חדשים ולהשקיע בבטיחות הנסיעה. בלילה שבין יום א' 13.9.09 ליום ב' 14.9.09 בוצעה העברת תנועת כלי הרכב בכביש 5611 אל ההפרדה המפלסית שהוקמה במקום. ההפרדה המפלסית כוללת גשר עילי מבטון אשר מחבר בין אזור התעשיה של נתניה ממערב אל השכונות החדשות וכפר נטר ממזרח. בזאת, נחסמה הגישה לכלי רכב לכיוון המפגש ותנועת כלי הרכב החלה לעבור, בשני הכיוונים, על הגשר מעל לפסי הרכבת. בתוך מספר שבועות יחסם המפגש גם לרכבי עבודה של קבלן ההפרדה ויבוטל סופית. רכבת ישראל הקימה את ההפרדה המפלסית בהשקעה של כ-30 מליון ₪ באמצעות הקבלן חברת אולניק בע"מ, ובניהול ופיקוח חב' שפירא מרכוס. במהלך העבודות נעשו העתקת מערכות כגון : קווי מקורות, דלק, חשמל, מים עירוני וחברות התקשורת, ביצוע מעקף זמני של דרך 5611, עבודות להקמת הגשר, השלמת הפיתוחה נופי וכעת - העברת התנועה לגשר. בניית ההפרדה המפלסית הינה חלק מתוכנית פיתוח נרחבת של רכבת ישראל לבניית גשרים ומעברים תת-קרקעיים, למניעת מפגשים בין הרכבת ובין כלי רכב החוצים את מסילת הרכבת ולשיפור מקסימאלי ברמת הבטיחות במפגשי מסילה-כביש. לדברי יצחק (חקי) הראל, מנכ"ל רכבת ישראל "רכבת ישראל משקיעה רבות בהקמת ההפרדות המפלסיות אשר מביאות לביטול מפגש של מסילת הרכבת עם כלי הרכב שעל הכביש. בדרך זו, מתבטלים עומסי התנועה בסמוך לפסי הרכבת ומתאפשרת נסיעה מהירה ובטוחה יותר לבעלי כלי הרכב הפרטיים. שרית, רכבת ישראל
תמונה נוספת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה