אמש נחנכה תחנת יבנה מזרח

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
אמש נחנכה תחנת יבנה מזרח
במוצאי שבת (5.9.09) פתחה רכבת ישראל את תחנת הרכבת החדשה ביבנה, בהשקעה של כ – 20 מיליון ₪. בתחנה צפויים לעבור כ-600 אלף איש השנה. הרכבת הראשונה נכנסה לתחנת החדשה במוצאי שבת ה- 5.9.09 בשעה 21:30 לכיוון בנימינה. עובדי הרכבת חילקו פרחים לנוסעים שהגיעו אל התחנה החדשה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אמש נחנכה תחנת יבנה מזרח
במוצאי שבת (5.9.09) פתחה רכבת ישראל את תחנת הרכבת החדשה ביבנה, בהשקעה של כ – 20 מיליון ₪. בתחנה צפויים לעבור כ-600 אלף איש השנה. הרכבת הראשונה נכנסה לתחנת החדשה במוצאי שבת ה- 5.9.09 בשעה 21:30 לכיוון בנימינה. עובדי הרכבת חילקו פרחים לנוסעים שהגיעו אל התחנה החדשה.
==1==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אמש נחנכה תחנת יבנה מזרח
במוצאי שבת (5.9.09) פתחה רכבת ישראל את תחנת הרכבת החדשה ביבנה, בהשקעה של כ – 20 מיליון ₪. בתחנה צפויים לעבור כ-600 אלף איש השנה. הרכבת הראשונה נכנסה לתחנת החדשה במוצאי שבת ה- 5.9.09 בשעה 21:30 לכיוון בנימינה. עובדי הרכבת חילקו פרחים לנוסעים שהגיעו אל התחנה החדשה.
==2==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אמש נחנכה תחנת יבנה מזרח
במוצאי שבת (5.9.09) פתחה רכבת ישראל את תחנת הרכבת החדשה ביבנה, בהשקעה של כ – 20 מיליון ₪. בתחנה צפויים לעבור כ-600 אלף איש השנה. הרכבת הראשונה נכנסה לתחנת החדשה במוצאי שבת ה- 5.9.09 בשעה 21:30 לכיוון בנימינה. עובדי הרכבת חילקו פרחים לנוסעים שהגיעו אל התחנה החדשה.
==3==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אמש נחנכה תחנת יבנה מזרח
במוצאי שבת (5.9.09) פתחה רכבת ישראל את תחנת הרכבת החדשה ביבנה, בהשקעה של כ – 20 מיליון ₪. בתחנה צפויים לעבור כ-600 אלף איש השנה. הרכבת הראשונה נכנסה לתחנת החדשה במוצאי שבת ה- 5.9.09 בשעה 21:30 לכיוון בנימינה. עובדי הרכבת חילקו פרחים לנוסעים שהגיעו אל התחנה החדשה.
==4==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אמש נחנכה תחנת יבנה מזרח
במוצאי שבת (5.9.09) פתחה רכבת ישראל את תחנת הרכבת החדשה ביבנה, בהשקעה של כ – 20 מיליון ₪. בתחנה צפויים לעבור כ-600 אלף איש השנה. הרכבת הראשונה נכנסה לתחנת החדשה במוצאי שבת ה- 5.9.09 בשעה 21:30 לכיוון בנימינה. עובדי הרכבת חילקו פרחים לנוסעים שהגיעו אל התחנה החדשה.
==5==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אמש נחנכה תחנת יבנה מזרח
במוצאי שבת (5.9.09) פתחה רכבת ישראל את תחנת הרכבת החדשה ביבנה, בהשקעה של כ – 20 מיליון ₪. בתחנה צפויים לעבור כ-600 אלף איש השנה. הרכבת הראשונה נכנסה לתחנת החדשה במוצאי שבת ה- 5.9.09 בשעה 21:30 לכיוון בנימינה. עובדי הרכבת חילקו פרחים לנוסעים שהגיעו אל התחנה החדשה.
==6==
 

easylivin

New member
יבנה מזרח היא בסך הכל שיפוץ הנוכחית?
לא שיפוץ אלא מבנה חדש שהוקם במקום היביל שהיה.
סוף-סוף התחנה הזאת קיבלה בניין נורמלי, כמו שצריך היה להיות מלכתחילה. בעתיד גם הרציף עצמון ישודרג ויוקם גם רציף נוסף במסגרת הכפלת קטע רחובות - פלשת. שם התחנה שונה מ-"יבנה" ל-"יבנה מזרח", משום שתחנה נוספת בשם "יבנה מערב" מוקמת כעת ליד מחלף יבנה (בסמוך ל"תחנה המרכזית" של יבנה).
 

טיפ_טיפ

New member
אמש נחנכה תחנת יבנה מזרח
במוצאי שבת (5.9.09) פתחה רכבת ישראל את תחנת הרכבת החדשה ביבנה, בהשקעה של כ – 20 מיליון ₪. בתחנה צפויים לעבור כ-600 אלף איש השנה. הרכבת הראשונה נכנסה לתחנת החדשה במוצאי שבת ה- 5.9.09 בשעה 21:30 לכיוון בנימינה. עובדי הרכבת חילקו פרחים לנוסעים שהגיעו אל התחנה החדשה.
תגיד אתה הצלם הרישמי של הרכבת
 

אוהד11

New member
אמש נחנכה תחנת יבנה מזרח
במוצאי שבת (5.9.09) פתחה רכבת ישראל את תחנת הרכבת החדשה ביבנה, בהשקעה של כ – 20 מיליון ₪. בתחנה צפויים לעבור כ-600 אלף איש השנה. הרכבת הראשונה נכנסה לתחנת החדשה במוצאי שבת ה- 5.9.09 בשעה 21:30 לכיוון בנימינה. עובדי הרכבת חילקו פרחים לנוסעים שהגיעו אל התחנה החדשה.
דוד
 
אמש נחנכה תחנת יבנה מזרח
במוצאי שבת (5.9.09) פתחה רכבת ישראל את תחנת הרכבת החדשה ביבנה, בהשקעה של כ – 20 מיליון ₪. בתחנה צפויים לעבור כ-600 אלף איש השנה. הרכבת הראשונה נכנסה לתחנת החדשה במוצאי שבת ה- 5.9.09 בשעה 21:30 לכיוון בנימינה. עובדי הרכבת חילקו פרחים לנוסעים שהגיעו אל התחנה החדשה.
תודה+עדכון מהשטח
הבוקר חזרתי לעבודה לאחר "חופשה" בת 3 שבועות - בדיוק ע"מ לחנוך את התחנה המחודשת. המבנה די גנרי ושטנצי, אך נעים ובעיקר ממוזג... כרגע החניה החדשה לא נותנת שום יתרון על פני חניית השוק הישנה, כי החלקים הקרובים למבנה שמורים לאוטובוסים, מוניות, הורדת והעלאת נוסעים... (שמתי לב שהמקומות להעלאה/הורדה היו תפוסים ע"י "חונים לטווח ארוך" שלא ממש העלו והורידו אף אחד. מעניין אם תהיה שם בכלל אכיפה של הנושא.) עם זאת, הכניסה לחניית החצץ שמאחורי החניה החדשה הוסדרה וביום שלישי (יום השוק) נראה כיצד המשטר החדש משפיע על התנועה והחניה. התקווה היא שבהמשך חניית החצץ תוסדר ותיסלל ויבוא הקץ לסיוט של יום שלישי. לאחר מעבר בסבסבות (הראשונות ביבנה מאז ימיו של ר' יוחנן בן זכאי!) הגעתי לבונוס העיקרי של התחנה ה"חדשה": הגשר! כן, הגענו למאה ה-19, ובמקום להדחק כמו עדר בהמות בדרך לשוחט לתוך מיטת הסדום של גשר המתכת הנורא, יש מעבר נוח, ישר, רחב (!), מרווח ואפילו מרוצף יפה. ממש ימות המשיח. הרציף הוא אותו הג'יפה, ואין בינתיים סימנים לעבודות שיפוצו. נשאיר משהו גם ל-2012. הדיילות היפות חילקו פרחים גם בבוקר!
סה"כ יום יפה בשדות הפלשתים. והערה לאריק/דניאל: היום עקב צירוף מקרים מעצבן הזדמן לי שלא כמנהגי לנסוע עד תחנת אשדוד ולראות בדרך את העבודות באיזור צומת (לימים:מחלף...) פלשת. אכן נראות עבודות בשטח, לא ברור מה עושים שם והאם מדובר במכרז שביצועו אמור לארוך 32 חודש. בכל מקרה יהיה שווה לעקוב ולדווח - משימה לאשדודיים שבינינו.
 

בועז ל

New member
תודה+עדכון מהשטח
הבוקר חזרתי לעבודה לאחר "חופשה" בת 3 שבועות - בדיוק ע"מ לחנוך את התחנה המחודשת. המבנה די גנרי ושטנצי, אך נעים ובעיקר ממוזג... כרגע החניה החדשה לא נותנת שום יתרון על פני חניית השוק הישנה, כי החלקים הקרובים למבנה שמורים לאוטובוסים, מוניות, הורדת והעלאת נוסעים... (שמתי לב שהמקומות להעלאה/הורדה היו תפוסים ע"י "חונים לטווח ארוך" שלא ממש העלו והורידו אף אחד. מעניין אם תהיה שם בכלל אכיפה של הנושא.) עם זאת, הכניסה לחניית החצץ שמאחורי החניה החדשה הוסדרה וביום שלישי (יום השוק) נראה כיצד המשטר החדש משפיע על התנועה והחניה. התקווה היא שבהמשך חניית החצץ תוסדר ותיסלל ויבוא הקץ לסיוט של יום שלישי. לאחר מעבר בסבסבות (הראשונות ביבנה מאז ימיו של ר' יוחנן בן זכאי!) הגעתי לבונוס העיקרי של התחנה ה"חדשה": הגשר! כן, הגענו למאה ה-19, ובמקום להדחק כמו עדר בהמות בדרך לשוחט לתוך מיטת הסדום של גשר המתכת הנורא, יש מעבר נוח, ישר, רחב (!), מרווח ואפילו מרוצף יפה. ממש ימות המשיח. הרציף הוא אותו הג'יפה, ואין בינתיים סימנים לעבודות שיפוצו. נשאיר משהו גם ל-2012. הדיילות היפות חילקו פרחים גם בבוקר!
סה"כ יום יפה בשדות הפלשתים. והערה לאריק/דניאל: היום עקב צירוף מקרים מעצבן הזדמן לי שלא כמנהגי לנסוע עד תחנת אשדוד ולראות בדרך את העבודות באיזור צומת (לימים:מחלף...) פלשת. אכן נראות עבודות בשטח, לא ברור מה עושים שם והאם מדובר במכרז שביצועו אמור לארוך 32 חודש. בכל מקרה יהיה שווה לעקוב ולדווח - משימה לאשדודיים שבינינו.
תודה רבה לדוד, ולוילהלם על הדיווח המשלים.
אכן יהיה שווה לעקוב אחר המתרחש במחלף פלשת. ווילי: הג'וב פנוי וכולו שלך.
 
תודה רבה לדוד, ולוילהלם על הדיווח המשלים.
אכן יהיה שווה לעקוב אחר המתרחש במחלף פלשת. ווילי: הג'וב פנוי וכולו שלך.
אבל בשביל זה אני צריך לנסוע לאשדוד...

כך שנראה לי שיש מועמדים טובים יותר. עם זאת קבל דיווח בונוס: במסגרת העבודות בין רחובות ויבנה הושלם הגשר מעל מפגש בית גמליאל (לא נפתח או משהו דומה, רק הושלם פיסית). אולי רמי יביא תמונות מהשטח...
 

easylivin

New member
תודה+עדכון מהשטח
הבוקר חזרתי לעבודה לאחר "חופשה" בת 3 שבועות - בדיוק ע"מ לחנוך את התחנה המחודשת. המבנה די גנרי ושטנצי, אך נעים ובעיקר ממוזג... כרגע החניה החדשה לא נותנת שום יתרון על פני חניית השוק הישנה, כי החלקים הקרובים למבנה שמורים לאוטובוסים, מוניות, הורדת והעלאת נוסעים... (שמתי לב שהמקומות להעלאה/הורדה היו תפוסים ע"י "חונים לטווח ארוך" שלא ממש העלו והורידו אף אחד. מעניין אם תהיה שם בכלל אכיפה של הנושא.) עם זאת, הכניסה לחניית החצץ שמאחורי החניה החדשה הוסדרה וביום שלישי (יום השוק) נראה כיצד המשטר החדש משפיע על התנועה והחניה. התקווה היא שבהמשך חניית החצץ תוסדר ותיסלל ויבוא הקץ לסיוט של יום שלישי. לאחר מעבר בסבסבות (הראשונות ביבנה מאז ימיו של ר' יוחנן בן זכאי!) הגעתי לבונוס העיקרי של התחנה ה"חדשה": הגשר! כן, הגענו למאה ה-19, ובמקום להדחק כמו עדר בהמות בדרך לשוחט לתוך מיטת הסדום של גשר המתכת הנורא, יש מעבר נוח, ישר, רחב (!), מרווח ואפילו מרוצף יפה. ממש ימות המשיח. הרציף הוא אותו הג'יפה, ואין בינתיים סימנים לעבודות שיפוצו. נשאיר משהו גם ל-2012. הדיילות היפות חילקו פרחים גם בבוקר!
סה"כ יום יפה בשדות הפלשתים. והערה לאריק/דניאל: היום עקב צירוף מקרים מעצבן הזדמן לי שלא כמנהגי לנסוע עד תחנת אשדוד ולראות בדרך את העבודות באיזור צומת (לימים:מחלף...) פלשת. אכן נראות עבודות בשטח, לא ברור מה עושים שם והאם מדובר במכרז שביצועו אמור לארוך 32 חודש. בכל מקרה יהיה שווה לעקוב ולדווח - משימה לאשדודיים שבינינו.
את העבודות בפלשת אפשר לראות גם מחלון הרכבת:
בין היתר, רואים היטב את הקשת המסילתית העתידית לכיוון הנמל. לכן סביר להניח שהעבודות הן במסגרת המחלף המסילתי ולא משהו אחר. תודה על העדכון מהשטח. ושאלה לי בקשר לרציף ביבנה: האם הוא נמוך באופן משמעותי מהתקן של רכבת ישראל? האם הוא מקשה על עלייה/ירידה של נוסעים? (אני שואל כי לדברי "רכבת ישראל", התחנה מותאמת כעת לצרכי הנכים. האמנם?..)
 
את העבודות בפלשת אפשר לראות גם מחלון הרכבת:
בין היתר, רואים היטב את הקשת המסילתית העתידית לכיוון הנמל. לכן סביר להניח שהעבודות הן במסגרת המחלף המסילתי ולא משהו אחר. תודה על העדכון מהשטח. ושאלה לי בקשר לרציף ביבנה: האם הוא נמוך באופן משמעותי מהתקן של רכבת ישראל? האם הוא מקשה על עלייה/ירידה של נוסעים? (אני שואל כי לדברי "רכבת ישראל", התחנה מותאמת כעת לצרכי הנכים. האמנם?..)
כמובן, כך ראיתי אותן.
אבל בד"כ אני לא מגיע לשם ברכבת, הפעם זה היה צירוף מקרים כמו שכתבתי. ולשאלתך: אין קשר לרציף. הרציף נראה לי באותו גובה של הרציפים האחרים, לא רואים הבדל משמעותי ואין בעיה לעלות. הטענה של הרכבת שהתחנה הותאמה לצרכי נכים לא קשורה לרציף: היא מתכוונת לגשר האיום, שהוחלף במעבר בטוח וישר. הגשר (בנוסף לשאר מגרעותיו) הסתיים בשלוש מדרגות מתכת תלולות שמנעו גישה לנכים. הדרך היחידה של הנכים להכנס לרציף היתה דרך הגשר/שער הדרומיים של התחנה, שתמיד היו סגורים (כלומר היה עליהם לתאם מראש עם אנשי התחנה, להגיע לגשר הדרומי ולקוות שיפתחו להם.) עכשיו הם יכולים להכנס לרציף בלי בעיות. שני הגשרים הישנים של התחנה חסומים כעת בגדר. עד כאן משדות פלשת...
 

easylivin

New member
כמובן, כך ראיתי אותן.
אבל בד"כ אני לא מגיע לשם ברכבת, הפעם זה היה צירוף מקרים כמו שכתבתי. ולשאלתך: אין קשר לרציף. הרציף נראה לי באותו גובה של הרציפים האחרים, לא רואים הבדל משמעותי ואין בעיה לעלות. הטענה של הרכבת שהתחנה הותאמה לצרכי נכים לא קשורה לרציף: היא מתכוונת לגשר האיום, שהוחלף במעבר בטוח וישר. הגשר (בנוסף לשאר מגרעותיו) הסתיים בשלוש מדרגות מתכת תלולות שמנעו גישה לנכים. הדרך היחידה של הנכים להכנס לרציף היתה דרך הגשר/שער הדרומיים של התחנה, שתמיד היו סגורים (כלומר היה עליהם לתאם מראש עם אנשי התחנה, להגיע לגשר הדרומי ולקוות שיפתחו להם.) עכשיו הם יכולים להכנס לרציף בלי בעיות. שני הגשרים הישנים של התחנה חסומים כעת בגדר. עד כאן משדות פלשת...
תודה לך גם על העדכון הזה! כאמור, נמשיך לעקוב
אחרי העבודות בפלשת - ומי ייתן, אולי בעוד שלוש שנים או קצת יותר תהיה למדינת ישראל מסילת חוף חדשה ורציפה כמו שמגיע לה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה