לקט ידיעות שעוסקות בתחבורה ציבורית

מצב
הנושא נעול.

הרדוף3

New member
לקט ידיעות שעוסקות בתחבורה ציבורית
באדיבות ארגון תחבורה היום ומחר. ביום א`, ה-13 בספטמבר 2009 בשעות 10:00-11:00 תתקיים סדנה בנושא "מערכות מידע לתחבורה הציבורית בישראל". את הסדנה יעבירו נציגי חברת עדליא, חברה לייעוץ כלכלי וניהול תהליכים, המשמשת כזרוע המקצועית התומכת לפעילות אגף התחבורה הציבורית ומנהל היבשה במשרד התחבורה. הסדנה תערך במשרדי חברת עדליא, ברח` המלאכה 3 בתל-אביב. המפגש ללא תשלום. מספר המקומות מוגבל. נדרשת הרשמה מראש. לפרטים והרשמה: [email protected]
 

הרדוף3

New member
לקט ידיעות שעוסקות בתחבורה ציבורית
באדיבות ארגון תחבורה היום ומחר. ביום א`, ה-13 בספטמבר 2009 בשעות 10:00-11:00 תתקיים סדנה בנושא "מערכות מידע לתחבורה הציבורית בישראל". את הסדנה יעבירו נציגי חברת עדליא, חברה לייעוץ כלכלי וניהול תהליכים, המשמשת כזרוע המקצועית התומכת לפעילות אגף התחבורה הציבורית ומנהל היבשה במשרד התחבורה. הסדנה תערך במשרדי חברת עדליא, ברח` המלאכה 3 בתל-אביב. המפגש ללא תשלום. מספר המקומות מוגבל. נדרשת הרשמה מראש. לפרטים והרשמה: [email protected]
יום התחבורה הציבורית
יום תחבורה ציבורית הינו יום בינלאומי המצוין במדינות רבות ומטרתו לקדם את השימוש בתחבורה הציבורית על פני השימוש ברכב הפרטי. בישראל יצויין יום זה השנה ביום ב`, ה-19 באוקטובר 2009. היום ייערך תוך שיתוף פעולה בין ארגון תחבורה היום ומחר, משרד התחבורה, המשרד להגנת הסביבה, חברות התחבורה הציבורית, ארגון מגמה ירוקה והחברה להגנת הטבע. הכנס המרכזי ייערך בין השעות 9:00 ועד 14:00, בסינמטק תל-אביב, רחוב שפרינצק 4, ומוזמנים אליו נציגי חברות התחבורה הציבורית, רשיות מקומיות, ארגוני הסביבה ופעילים. לפרטים נוספים: [email protected] להרשמה לחץ כאן
 

orensaab

New member
יום התחבורה הציבורית
יום תחבורה ציבורית הינו יום בינלאומי המצוין במדינות רבות ומטרתו לקדם את השימוש בתחבורה הציבורית על פני השימוש ברכב הפרטי. בישראל יצויין יום זה השנה ביום ב`, ה-19 באוקטובר 2009. היום ייערך תוך שיתוף פעולה בין ארגון תחבורה היום ומחר, משרד התחבורה, המשרד להגנת הסביבה, חברות התחבורה הציבורית, ארגון מגמה ירוקה והחברה להגנת הטבע. הכנס המרכזי ייערך בין השעות 9:00 ועד 14:00, בסינמטק תל-אביב, רחוב שפרינצק 4, ומוזמנים אליו נציגי חברות התחבורה הציבורית, רשיות מקומיות, ארגוני הסביבה ופעילים. לפרטים נוספים: [email protected] להרשמה לחץ כאן
בחרו את התאריך הכי לא מתאים
בדיוק באמצע תערוכת Busworld בקורטרייק. רבים מאנשי המפעילים, היבואנים ונותני השרות בענף יהיו שם, ואז מי יהיה בסמינר של תחבורה היום ומחר ? משרד התחבורה ומובילי הארגונים השונים נרדמו בשמירה. את התאריכים של התערוכה בקורטרייק פרסמו כבר לפני 22 חודשים. אורן
 

הרדוף3

New member
לקט ידיעות שעוסקות בתחבורה ציבורית
באדיבות ארגון תחבורה היום ומחר. ביום א`, ה-13 בספטמבר 2009 בשעות 10:00-11:00 תתקיים סדנה בנושא "מערכות מידע לתחבורה הציבורית בישראל". את הסדנה יעבירו נציגי חברת עדליא, חברה לייעוץ כלכלי וניהול תהליכים, המשמשת כזרוע המקצועית התומכת לפעילות אגף התחבורה הציבורית ומנהל היבשה במשרד התחבורה. הסדנה תערך במשרדי חברת עדליא, ברח` המלאכה 3 בתל-אביב. המפגש ללא תשלום. מספר המקומות מוגבל. נדרשת הרשמה מראש. לפרטים והרשמה: [email protected]
קורס תחבורה בת קיימא
קורס תחבורה בת קיימא הנערך מדי שנה, יתקיים השנה בחודשים נובמבר-דצמבר 2009. הקורס נערך בשיתוף עם המשרד להגנת הסביבה, מרכז השלטון המקומי והטכניון. הקורס כולל 50 שעות לימוד אקדמאיות, כולל סיורים מודרכים, הרצאות מטובי המומחים בתחום ופרויקט סיום מונחה. הקורס מוכר כגמול השתלמות. תוכנית הקורס תתפרסם בקרוב. לפרטים: נועם, רכז הקורס: 0544-802804 [email protected]
 

הרדוף3

New member
לקט ידיעות שעוסקות בתחבורה ציבורית
באדיבות ארגון תחבורה היום ומחר. ביום א`, ה-13 בספטמבר 2009 בשעות 10:00-11:00 תתקיים סדנה בנושא "מערכות מידע לתחבורה הציבורית בישראל". את הסדנה יעבירו נציגי חברת עדליא, חברה לייעוץ כלכלי וניהול תהליכים, המשמשת כזרוע המקצועית התומכת לפעילות אגף התחבורה הציבורית ומנהל היבשה במשרד התחבורה. הסדנה תערך במשרדי חברת עדליא, ברח` המלאכה 3 בתל-אביב. המפגש ללא תשלום. מספר המקומות מוגבל. נדרשת הרשמה מראש. לפרטים והרשמה: [email protected]
ערב עיון של האגודה הישראלית למחקר תחבורה
הנכם מוזמנים לערב עיון של האגודה הישראלית למחקר תחבורה בשיתוף עם התא להנדסת תחבורה באיגוד המהנדסים, שיתקיים ביום חמישי 10.09.2009 בשעה 16:30 במרכז לימודי ישראל יפה בגני יהושע , שדרות רוקח 80 תל אביב.
 

הרדוף3

New member
לקט ידיעות שעוסקות בתחבורה ציבורית
באדיבות ארגון תחבורה היום ומחר. ביום א`, ה-13 בספטמבר 2009 בשעות 10:00-11:00 תתקיים סדנה בנושא "מערכות מידע לתחבורה הציבורית בישראל". את הסדנה יעבירו נציגי חברת עדליא, חברה לייעוץ כלכלי וניהול תהליכים, המשמשת כזרוע המקצועית התומכת לפעילות אגף התחבורה הציבורית ומנהל היבשה במשרד התחבורה. הסדנה תערך במשרדי חברת עדליא, ברח` המלאכה 3 בתל-אביב. המפגש ללא תשלום. מספר המקומות מוגבל. נדרשת הרשמה מראש. לפרטים והרשמה: [email protected]
ומי שמעוניין לדעת כמה עולה להשתתף בכנס התחבור
בכנס התחבורה הציבורית למי שאין פרוטקציה וקשרים במסדרונות השלטון. פרטים בתמונה המצורפת. לפרוטקציונרים ולבעלי קשרים, ההשתתפות והאירוח בחינם על חשבון משלם המיסים. ההרשמה לכנס נסגרה כבר !!
 

הרדוף3

New member
לקט ידיעות שעוסקות בתחבורה ציבורית
באדיבות ארגון תחבורה היום ומחר. ביום א`, ה-13 בספטמבר 2009 בשעות 10:00-11:00 תתקיים סדנה בנושא "מערכות מידע לתחבורה הציבורית בישראל". את הסדנה יעבירו נציגי חברת עדליא, חברה לייעוץ כלכלי וניהול תהליכים, המשמשת כזרוע המקצועית התומכת לפעילות אגף התחבורה הציבורית ומנהל היבשה במשרד התחבורה. הסדנה תערך במשרדי חברת עדליא, ברח` המלאכה 3 בתל-אביב. המפגש ללא תשלום. מספר המקומות מוגבל. נדרשת הרשמה מראש. לפרטים והרשמה: [email protected]
המכרז להפעלת המטרונית בחיפה
מצורפת ההודעה לעיתונות שפורסמה באתר האינטרנט של משרד התחבורה.
 

easylivin

New member
לקט ידיעות שעוסקות בתחבורה ציבורית
באדיבות ארגון תחבורה היום ומחר. ביום א`, ה-13 בספטמבר 2009 בשעות 10:00-11:00 תתקיים סדנה בנושא "מערכות מידע לתחבורה הציבורית בישראל". את הסדנה יעבירו נציגי חברת עדליא, חברה לייעוץ כלכלי וניהול תהליכים, המשמשת כזרוע המקצועית התומכת לפעילות אגף התחבורה הציבורית ומנהל היבשה במשרד התחבורה. הסדנה תערך במשרדי חברת עדליא, ברח` המלאכה 3 בתל-אביב. המפגש ללא תשלום. מספר המקומות מוגבל. נדרשת הרשמה מראש. לפרטים והרשמה: [email protected]
כתבה מעניינת בכלכליסט לקראת כנס התח"צ
"היום יתכנסו ראשי המשק בים המלח בכנס התחבורה הציבורית השנתי 2009 כדי לברר אם נגזר עלינו להמשיך לעמוד בפקקים. רגע לפני ההצהרות כינס "כלכליסט" את ראשי הענף כדי לברר מה נדרש כדי להתיר את הסבך התקציבי והביורוקרטי. חקי הראל, מנכ"ל הרכבת: "בעוד עשר שנים נראה שפספסנו הזדמנות גדולה. אף שיש מודעות גבוהה לקידום התחבורה הציבורית, מדינת ישראל רצה מתוכנית לתוכנית ולבסוף ימשיכו לדבר על רכבת קלה ועל חיבור הפריפריה שלא קרו; האוטובוסים ימשיכו לשאת בנטל. החזון העולמי של חיבור הפריפריה למרכז ונטישת הרכב הפרטי לא יתקדם כאן. רכבת שווה 320 מכוניות..." קישור לידיעה המלאה בכלכליסט
 

easylivin

New member
כתבה מעניינת בכלכליסט לקראת כנס התח"צ
"היום יתכנסו ראשי המשק בים המלח בכנס התחבורה הציבורית השנתי 2009 כדי לברר אם נגזר עלינו להמשיך לעמוד בפקקים. רגע לפני ההצהרות כינס "כלכליסט" את ראשי הענף כדי לברר מה נדרש כדי להתיר את הסבך התקציבי והביורוקרטי. חקי הראל, מנכ"ל הרכבת: "בעוד עשר שנים נראה שפספסנו הזדמנות גדולה. אף שיש מודעות גבוהה לקידום התחבורה הציבורית, מדינת ישראל רצה מתוכנית לתוכנית ולבסוף ימשיכו לדבר על רכבת קלה ועל חיבור הפריפריה שלא קרו; האוטובוסים ימשיכו לשאת בנטל. החזון העולמי של חיבור הפריפריה למרכז ונטישת הרכב הפרטי לא יתקדם כאן. רכבת שווה 320 מכוניות..." קישור לידיעה המלאה בכלכליסט
מומלץ לראות גם את כתבת הוידאו ולשים לב
לדבריו של המנכ"ל חקי הראל: הרכבת יוצאת בקרוב לרכש של קטרים חדשים ומערכים דו-קומתיים בני 6 קרונות.
 

בועז ל

New member
מומלץ לראות גם את כתבת הוידאו ולשים לב
לדבריו של המנכ"ל חקי הראל: הרכבת יוצאת בקרוב לרכש של קטרים חדשים ומערכים דו-קומתיים בני 6 קרונות.
תודה על הקישור, אריק. כדאי מאוד להנהלת הרכבת
לשים לב לדבריו של בליליוס על הגידול העצום במספר הנוסעים באשכול בית שמש. בליליוס, שמסיע כמות נוסעים לירושלים הגדולה פי 4 ויותר מאשר קו הרכבת המוצלח בין בית שמש לתל אביב, חוגג בגדול. נוסעיו, אגב, חוגגים קצת פחות עם רמת השרות של סופרבוס ועם המתרחש בכביש 1. הנהלת הרכבת חייבת ליזום מהלך לחיבור בית שמש ל-A1 אם ברצונה להשתתף אי-פעם בחגיגה הזו.
 
מומלץ לראות גם את כתבת הוידאו ולשים לב
לדבריו של המנכ"ל חקי הראל: הרכבת יוצאת בקרוב לרכש של קטרים חדשים ומערכים דו-קומתיים בני 6 קרונות.
שים
:
הנה הפואנטה:
כפי שציינת במאמר האנגלי מגלובס, להלן האישרור של הדברים, בצד ימין למטה. קרא היטב. ותודה לחבר הטוב הבכיר מהרכבת שהסב את תשומת ליבי לענין:
 

easylivin

New member
שים
:
הנה הפואנטה:
כפי שציינת במאמר האנגלי מגלובס, להלן האישרור של הדברים, בצד ימין למטה. קרא היטב. ותודה לחבר הטוב הבכיר מהרכבת שהסב את תשומת ליבי לענין:
תודה, אביתר! הבהרה עבור כל מי שלא יודע
על מה מדובר: ב-16 לאוגוסט פורסמה ידיעה בגרסה האנגלית בלבד של "גלובס" אודות המכרז לרכש 15 קטרים חדשים ו-75 קרונות דו-קומתיים.
להלן קישור לידיעה ההיא שבינתיים כבר הוחבאה בארכיון של "גלובס", עם גישה למנויים בלבד.
 

Rubim88

New member
כתבה מעניינת בכלכליסט לקראת כנס התח"צ
"היום יתכנסו ראשי המשק בים המלח בכנס התחבורה הציבורית השנתי 2009 כדי לברר אם נגזר עלינו להמשיך לעמוד בפקקים. רגע לפני ההצהרות כינס "כלכליסט" את ראשי הענף כדי לברר מה נדרש כדי להתיר את הסבך התקציבי והביורוקרטי. חקי הראל, מנכ"ל הרכבת: "בעוד עשר שנים נראה שפספסנו הזדמנות גדולה. אף שיש מודעות גבוהה לקידום התחבורה הציבורית, מדינת ישראל רצה מתוכנית לתוכנית ולבסוף ימשיכו לדבר על רכבת קלה ועל חיבור הפריפריה שלא קרו; האוטובוסים ימשיכו לשאת בנטל. החזון העולמי של חיבור הפריפריה למרכז ונטישת הרכב הפרטי לא יתקדם כאן. רכבת שווה 320 מכוניות..." קישור לידיעה המלאה בכלכליסט
מחממי הכיסאות..
היחיד שעושה רושם של אדם רציני הוא הראל..השאר עב"מים
 

בועז ל

New member
לקט ידיעות שעוסקות בתחבורה ציבורית
באדיבות ארגון תחבורה היום ומחר. ביום א`, ה-13 בספטמבר 2009 בשעות 10:00-11:00 תתקיים סדנה בנושא "מערכות מידע לתחבורה הציבורית בישראל". את הסדנה יעבירו נציגי חברת עדליא, חברה לייעוץ כלכלי וניהול תהליכים, המשמשת כזרוע המקצועית התומכת לפעילות אגף התחבורה הציבורית ומנהל היבשה במשרד התחבורה. הסדנה תערך במשרדי חברת עדליא, ברח` המלאכה 3 בתל-אביב. המפגש ללא תשלום. מספר המקומות מוגבל. נדרשת הרשמה מראש. לפרטים והרשמה: [email protected]
מכרז נוסף של נ.ת.ע
פורסם אתמול ב"הארץ".
 

אוהד11

New member
לקט ידיעות שעוסקות בתחבורה ציבורית
באדיבות ארגון תחבורה היום ומחר. ביום א`, ה-13 בספטמבר 2009 בשעות 10:00-11:00 תתקיים סדנה בנושא "מערכות מידע לתחבורה הציבורית בישראל". את הסדנה יעבירו נציגי חברת עדליא, חברה לייעוץ כלכלי וניהול תהליכים, המשמשת כזרוע המקצועית התומכת לפעילות אגף התחבורה הציבורית ומנהל היבשה במשרד התחבורה. הסדנה תערך במשרדי חברת עדליא, ברח` המלאכה 3 בתל-אביב. המפגש ללא תשלום. מספר המקומות מוגבל. נדרשת הרשמה מראש. לפרטים והרשמה: [email protected]
שיפור המתקנים ושרותים בתח"צ בטירת כרמל
סוכם על שיפור שרותי התח"צ והנגשת התחנות לנכים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה