שתי חדשות תח"צ

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
שתי חדשות תח"צ
בידיעות אחרונות מהיום ("ממון") נמסר, כי בשבועות הקרובים צפויה הפחתה בשיעור 50 אחוז בדמי הנסיעה ברכבת מדימונה לבאר שבע, במטרה לעודד את הנסיעה בקו זה. לצורך זה אמורה העיריה להפעיל שאטל עירוני לתחנת הרכבת. בידיעה אחרת של כתב קול ישראל לענייני תחבורה, אלון שני, נאמר, כי משרד התחבורה פרסם מכרז להפעלת קווי המטרונית בחיפה. מדובר בהפעלה של 100 כלי רכב במשך 12 שנים. בין החברות שאמורות להתמודד: דן ואגד תעבורה
 

VHK1

New member
שתי חדשות תח"צ
בידיעות אחרונות מהיום ("ממון") נמסר, כי בשבועות הקרובים צפויה הפחתה בשיעור 50 אחוז בדמי הנסיעה ברכבת מדימונה לבאר שבע, במטרה לעודד את הנסיעה בקו זה. לצורך זה אמורה העיריה להפעיל שאטל עירוני לתחנת הרכבת. בידיעה אחרת של כתב קול ישראל לענייני תחבורה, אלון שני, נאמר, כי משרד התחבורה פרסם מכרז להפעלת קווי המטרונית בחיפה. מדובר בהפעלה של 100 כלי רכב במשך 12 שנים. בין החברות שאמורות להתמודד: דן ואגד תעבורה
קו דימונה-ב"ש
מישהו נוסע בקו הזה? 3 רכבות ביום אם לא פחות ><
 

davidfainshtein

Member
מנהל
שתי חדשות תח"צ
בידיעות אחרונות מהיום ("ממון") נמסר, כי בשבועות הקרובים צפויה הפחתה בשיעור 50 אחוז בדמי הנסיעה ברכבת מדימונה לבאר שבע, במטרה לעודד את הנסיעה בקו זה. לצורך זה אמורה העיריה להפעיל שאטל עירוני לתחנת הרכבת. בידיעה אחרת של כתב קול ישראל לענייני תחבורה, אלון שני, נאמר, כי משרד התחבורה פרסם מכרז להפעלת קווי המטרונית בחיפה. מדובר בהפעלה של 100 כלי רכב במשך 12 שנים. בין החברות שאמורות להתמודד: דן ואגד תעבורה
צעד חיובי
בנוגע לקו בדימונה. נראה עד כמה הוא גם יועיל.
 

lauBSter

New member
שתי חדשות תח"צ
בידיעות אחרונות מהיום ("ממון") נמסר, כי בשבועות הקרובים צפויה הפחתה בשיעור 50 אחוז בדמי הנסיעה ברכבת מדימונה לבאר שבע, במטרה לעודד את הנסיעה בקו זה. לצורך זה אמורה העיריה להפעיל שאטל עירוני לתחנת הרכבת. בידיעה אחרת של כתב קול ישראל לענייני תחבורה, אלון שני, נאמר, כי משרד התחבורה פרסם מכרז להפעלת קווי המטרונית בחיפה. מדובר בהפעלה של 100 כלי רכב במשך 12 שנים. בין החברות שאמורות להתמודד: דן ואגד תעבורה
כתבה על מכרז המטרונית וסיום שלב ציר הגיבורים
מכרז ציר הגיבורים
 

טיפ_טיפ

New member
שתי חדשות תח"צ
בידיעות אחרונות מהיום ("ממון") נמסר, כי בשבועות הקרובים צפויה הפחתה בשיעור 50 אחוז בדמי הנסיעה ברכבת מדימונה לבאר שבע, במטרה לעודד את הנסיעה בקו זה. לצורך זה אמורה העיריה להפעיל שאטל עירוני לתחנת הרכבת. בידיעה אחרת של כתב קול ישראל לענייני תחבורה, אלון שני, נאמר, כי משרד התחבורה פרסם מכרז להפעלת קווי המטרונית בחיפה. מדובר בהפעלה של 100 כלי רכב במשך 12 שנים. בין החברות שאמורות להתמודד: דן ואגד תעבורה
תגידו
רק לי השם הזה מטרונית כואב בשפיץ של האוזן
רגע של עברית: מטרונה, מטרונא, מטרונית, מטרוניתא, מטרוניתה http://www.ynet.co.il/yaan/0,7340,L-24686-PreYaan,00.html http://www.daat.ac.il/daat/kitveyet/shana/ganan-1.htm
 

טיפ_טיפ

New member
תגידו
רק לי השם הזה מטרונית כואב בשפיץ של האוזן
רגע של עברית: מטרונה, מטרונא, מטרונית, מטרוניתא, מטרוניתה http://www.ynet.co.il/yaan/0,7340,L-24686-PreYaan,00.html http://www.daat.ac.il/daat/kitveyet/shana/ganan-1.htm
עוד דרשו חכמים
אליבא ד'מעריב מטרוניתא היא גברת רומאית נכבדה, ויש לה בסיפור התלמודי תפקיד קבוע. היא מציקה לחכמינו בכל מיני שאלות. הג'וב שלה הוא לגרום לחכם לשלוף את התשובה הנכונה והשנונה ביותר, ובסוף המטרוניתא תודה שעם ישראל ותורתו הם הכי הכי. המטרוניתא בדרך כלל לא מזיקה ואפילו נראה שבסתר לבה היא אוהדת את היהודים, השאלות שלה הגיוניות ומלאות חוש הומור בדרך כלל, ותמיד זה נגמר בטוב. http://www.nrg.co.il/online/11/ART1/070/648.html
 

אוהד11

New member
שתי חדשות תח"צ
בידיעות אחרונות מהיום ("ממון") נמסר, כי בשבועות הקרובים צפויה הפחתה בשיעור 50 אחוז בדמי הנסיעה ברכבת מדימונה לבאר שבע, במטרה לעודד את הנסיעה בקו זה. לצורך זה אמורה העיריה להפעיל שאטל עירוני לתחנת הרכבת. בידיעה אחרת של כתב קול ישראל לענייני תחבורה, אלון שני, נאמר, כי משרד התחבורה פרסם מכרז להפעלת קווי המטרונית בחיפה. מדובר בהפעלה של 100 כלי רכב במשך 12 שנים. בין החברות שאמורות להתמודד: דן ואגד תעבורה
התייקרות מחירי הנסיעה במוניות בנסיעה מיוחדת
מחירי הנסיעה במוניות בנסיעה מיוחדת התייקרו מהבוקר בשיעור של קרוב לחמישה אחוזים.
 

levikon

New member
שתי חדשות תח"צ
בידיעות אחרונות מהיום ("ממון") נמסר, כי בשבועות הקרובים צפויה הפחתה בשיעור 50 אחוז בדמי הנסיעה ברכבת מדימונה לבאר שבע, במטרה לעודד את הנסיעה בקו זה. לצורך זה אמורה העיריה להפעיל שאטל עירוני לתחנת הרכבת. בידיעה אחרת של כתב קול ישראל לענייני תחבורה, אלון שני, נאמר, כי משרד התחבורה פרסם מכרז להפעלת קווי המטרונית בחיפה. מדובר בהפעלה של 100 כלי רכב במשך 12 שנים. בין החברות שאמורות להתמודד: דן ואגד תעבורה
בנוגע לדימונה
לא כדאי להפעיל את השאטל ישירות לבאר שבע? גם חסכוני יותר וגם מהיר יותר....
 
בנוגע לדימונה
לא כדאי להפעיל את השאטל ישירות לבאר שבע? גם חסכוני יותר וגם מהיר יותר....
לא זו הדרך להחיות את הקו לדימונה
אם רוצים באמת לעלות את השימוש ברכבות בקן ב"ש - דימונה, צריך ליצור כרטוס משותף רכבת/אוטובוס לאילת כאשר אוטובוסים אוספים נוסעים מתחנת דימונה (שבמקרה זה למיקומה מחוץ לדימונה ובסמוך לכביש ב"ש סדום יש דווקא יתרון).אם אכן רכבות יגיעו בתום ההכפלה למצב בו מת"א ההגנה לב"ש צפון הנסיעה נמשכת 55 דקות, מחוף הכרמל לב"ש צפון הנסיעה נמשכת 1:50 ומנהריה לב"ש צפון הנסיעה נמשכת כשעתיים וחצי, הרי שהרבה אנשים שנוסעים בתח"צ מהצפון ומגוש דן לאילת יעדיפו את הסידור הנ"ל שכן הוא מהיר יותר, נח יותר בקטע הנסיעה הרכבתי ופחות מונוטוני מנסיעה משמימה וממושכת באוטובוס.
 

amit1270

New member
לא זו הדרך להחיות את הקו לדימונה
אם רוצים באמת לעלות את השימוש ברכבות בקן ב"ש - דימונה, צריך ליצור כרטוס משותף רכבת/אוטובוס לאילת כאשר אוטובוסים אוספים נוסעים מתחנת דימונה (שבמקרה זה למיקומה מחוץ לדימונה ובסמוך לכביש ב"ש סדום יש דווקא יתרון).אם אכן רכבות יגיעו בתום ההכפלה למצב בו מת"א ההגנה לב"ש צפון הנסיעה נמשכת 55 דקות, מחוף הכרמל לב"ש צפון הנסיעה נמשכת 1:50 ומנהריה לב"ש צפון הנסיעה נמשכת כשעתיים וחצי, הרי שהרבה אנשים שנוסעים בתח"צ מהצפון ומגוש דן לאילת יעדיפו את הסידור הנ"ל שכן הוא מהיר יותר, נח יותר בקטע הנסיעה הרכבתי ופחות מונוטוני מנסיעה משמימה וממושכת באוטובוס.
למה להחיות את הקו? למי זה טוב
חוץ מלאגו של איזה פוליטיקאי או שניים?
 
למה להחיות את הקו? למי זה טוב
חוץ מלאגו של איזה פוליטיקאי או שניים?
לכל מי שנוסע ב-991 ואינו מזוכיסט
ולהרבה אחרים שהיו מעדיפים לעשות בין שליש לחצי הדרך לאילת בנסיעה רכבתית נינוחה שאותה ניתן לנצל לקריאה שימוש בלפטופ וכו', על פני נסיעה מייגעת וחסרת מעש באוטובוס (שאותה ממילא אף אחד לא יחמיץ במקטע הארוך שבין דימונה לאילת).
 

אבישי ק

New member
למה להחיות את הקו? למי זה טוב
חוץ מלאגו של איזה פוליטיקאי או שניים?
זה טוב למדינה
להורדת אבטלה באיזור דימונה לנגישות למרכז עירוני לפיתוח של האיזור לעלייה ברמת החיים שאני אמשיך? (יש לי עוד הרבה)
 

amit1270

New member
זה טוב למדינה
להורדת אבטלה באיזור דימונה לנגישות למרכז עירוני לפיתוח של האיזור לעלייה ברמת החיים שאני אמשיך? (יש לי עוד הרבה)
הקו במתכונתו הנוכחית לא יועיל לכל מה שציינת
אני בהחלט בעד שיפור הקו והפיכתו לאטרקטיבי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה