רק"ל י-ם - שרשור שאלות טכניות

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
רק"ל י-ם - שרשור שאלות טכניות
במסגרת שת"פ של הפורום עם חברת סיטיפס, אנו מתחילים בסדרת שרשורי שו"ת כדי לקבל מענה על כל שאלותינו בענין הרכבת הקלה בירושלים. השרשורים יתחלקו לפי נושאים ורק שאלות בנושא השרשור תיעננה בשרשור זה אתם מוזמנים לשאול שאלות בנושאים טכניים בלבד הקשורים בתפעול הרכבת הקלה, הדפו, הציוד הנייד, המסילות וכו' וכו'. לאחר ריכוז השאלות, סינונן ועריכתן הן תועברנה לצוות הטכני וההנדסי של החברה בראשות אלכז קרוסקין, סמנכ"ל ההנדסה.
 
רק"ל י-ם - שרשור שאלות טכניות
במסגרת שת"פ של הפורום עם חברת סיטיפס, אנו מתחילים בסדרת שרשורי שו"ת כדי לקבל מענה על כל שאלותינו בענין הרכבת הקלה בירושלים. השרשורים יתחלקו לפי נושאים ורק שאלות בנושא השרשור תיעננה בשרשור זה אתם מוזמנים לשאול שאלות בנושאים טכניים בלבד הקשורים בתפעול הרכבת הקלה, הדפו, הציוד הנייד, המסילות וכו' וכו'. לאחר ריכוז השאלות, סינונן ועריכתן הן תועברנה לצוות הטכני וההנדסי של החברה בראשות אלכז קרוסקין, סמנכ"ל ההנדסה.
נסיעה על פסי רכבת ישראל
האם המאפיינים של גלגלי ופסי המערכת הירושלמית יאפשרו בעתיד לרכבות קלות לנסוע על פסי רכבת ישראל, במתכונת הנהוגה בין היתר ב-Karlsruhe ו-Saarbruecken או לחילופין, לרכבות דיזל קלות לנסוע על פסי הרכבת הקלה ברחובות העיר, כמו ב-Zwickau?
 

Iron53

New member
נסיעה על פסי רכבת ישראל
האם המאפיינים של גלגלי ופסי המערכת הירושלמית יאפשרו בעתיד לרכבות קלות לנסוע על פסי רכבת ישראל, במתכונת הנהוגה בין היתר ב-Karlsruhe ו-Saarbruecken או לחילופין, לרכבות דיזל קלות לנסוע על פסי הרכבת הקלה ברחובות העיר, כמו ב-Zwickau?
מה יהיו סדורי בטחון ברק"ל?
האם יהיה מאבטח בכל תחנה? בכל רכבת?
 

david80

Member
רק"ל י-ם - שרשור שאלות טכניות
במסגרת שת"פ של הפורום עם חברת סיטיפס, אנו מתחילים בסדרת שרשורי שו"ת כדי לקבל מענה על כל שאלותינו בענין הרכבת הקלה בירושלים. השרשורים יתחלקו לפי נושאים ורק שאלות בנושא השרשור תיעננה בשרשור זה אתם מוזמנים לשאול שאלות בנושאים טכניים בלבד הקשורים בתפעול הרכבת הקלה, הדפו, הציוד הנייד, המסילות וכו' וכו'. לאחר ריכוז השאלות, סינונן ועריכתן הן תועברנה לצוות הטכני וההנדסי של החברה בראשות אלכז קרוסקין, סמנכ"ל ההנדסה.
בלימת רכבות קלות:
האם מדובר בבלימה שבה מנועי הרכבת הופכים אנרגיה קינטית חזרה לאנרגיה חשמלית? (דבר המנמיך משמעותית את צריכת החשמל הכללית של המערכת)
 

liranbibi

New member
רק"ל י-ם - שרשור שאלות טכניות
במסגרת שת"פ של הפורום עם חברת סיטיפס, אנו מתחילים בסדרת שרשורי שו"ת כדי לקבל מענה על כל שאלותינו בענין הרכבת הקלה בירושלים. השרשורים יתחלקו לפי נושאים ורק שאלות בנושא השרשור תיעננה בשרשור זה אתם מוזמנים לשאול שאלות בנושאים טכניים בלבד הקשורים בתפעול הרכבת הקלה, הדפו, הציוד הנייד, המסילות וכו' וכו'. לאחר ריכוז השאלות, סינונן ועריכתן הן תועברנה לצוות הטכני וההנדסי של החברה בראשות אלכז קרוסקין, סמנכ"ל ההנדסה.
מערך הכרטוס
מה יהיה אופיו של מערך הכרטוס ואיפה הוא ימקום ברכבת ...
 

amit1270

New member
מערך הכרטוס
מה יהיה אופיו של מערך הכרטוס ואיפה הוא ימקום ברכבת ...
עוד על מערך הכרטוס...
עד כמה הכרטוס יהיה "שקוף" להחלפה בין אוטובוס לרכבת הקלה? האם יהיה כרטיס נסיעה ומחיר אחיד לכולם בלי קשר למספר ההחלפות או לאמצעי התחבורה?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
רק"ל י-ם - שרשור שאלות טכניות
במסגרת שת"פ של הפורום עם חברת סיטיפס, אנו מתחילים בסדרת שרשורי שו"ת כדי לקבל מענה על כל שאלותינו בענין הרכבת הקלה בירושלים. השרשורים יתחלקו לפי נושאים ורק שאלות בנושא השרשור תיעננה בשרשור זה אתם מוזמנים לשאול שאלות בנושאים טכניים בלבד הקשורים בתפעול הרכבת הקלה, הדפו, הציוד הנייד, המסילות וכו' וכו'. לאחר ריכוז השאלות, סינונן ועריכתן הן תועברנה לצוות הטכני וההנדסי של החברה בראשות אלכז קרוסקין, סמנכ"ל ההנדסה.
אוסיף מספר שאלות מעצמי
1. איתות - איזו מערכת איתות תותקן לאורך הקו? האם יהיו רמזורים ייעודיים לרכבות ואם כן איזה? 2. היכן לאורך הקו יהיו מסוטים מלבד הדפו? אני מכיר את המסוט הכפול בקצה הקו בקרית יובל, מסוט בשד' הרצל ואחד נוסף בכביש מס' 1. למה שני המסוטים לעיל הינם חד כיווניים בלבד? הבנתי גם שתהיה מסילת עיתוק בתחנה המרכזית. האם ישנם מקומות נוספים בהם יהיו 3 מסילות? 3. האם מצברים הרכבת מסוגלים לספק לה כוח מספק לנסיעה קצרה במקרה של נפילת מתח ואם כן לאיזה מרחק? 4. האם כל המסילות בדפו כבר מוכנות ומחושמלות? 5. לאורך המסילות הונחו צינורות רבים (קשיחים אפורים וגמישים אדומים) לתשתיות שונות - חשמל, תקשורת וכו'. למה כ"כ הרבה צינורות? בטח אזכר בעוד כמה בהמשך...
 

בועז ל

New member
רק"ל י-ם - שרשור שאלות טכניות
במסגרת שת"פ של הפורום עם חברת סיטיפס, אנו מתחילים בסדרת שרשורי שו"ת כדי לקבל מענה על כל שאלותינו בענין הרכבת הקלה בירושלים. השרשורים יתחלקו לפי נושאים ורק שאלות בנושא השרשור תיעננה בשרשור זה אתם מוזמנים לשאול שאלות בנושאים טכניים בלבד הקשורים בתפעול הרכבת הקלה, הדפו, הציוד הנייד, המסילות וכו' וכו'. לאחר ריכוז השאלות, סינונן ועריכתן הן תועברנה לצוות הטכני וההנדסי של החברה בראשות אלכז קרוסקין, סמנכ"ל ההנדסה.
שיפועים
ראשית, כל הכבוד, דוד, על היוזמה הברוכה. שאלותיי: מהו אחוז השיפוע המקסימלי שקיים בקו המוארך להדסה עין כרם? מהו השיפוע המקסימלי שבו יכולה הרק"ל הירושלמית לטפס?
 
רק"ל י-ם - שרשור שאלות טכניות
במסגרת שת"פ של הפורום עם חברת סיטיפס, אנו מתחילים בסדרת שרשורי שו"ת כדי לקבל מענה על כל שאלותינו בענין הרכבת הקלה בירושלים. השרשורים יתחלקו לפי נושאים ורק שאלות בנושא השרשור תיעננה בשרשור זה אתם מוזמנים לשאול שאלות בנושאים טכניים בלבד הקשורים בתפעול הרכבת הקלה, הדפו, הציוד הנייד, המסילות וכו' וכו'. לאחר ריכוז השאלות, סינונן ועריכתן הן תועברנה לצוות הטכני וההנדסי של החברה בראשות אלכז קרוסקין, סמנכ"ל ההנדסה.
דיפורמציית שלדה כתוצאה מתאונה:
האם במקרה של תאונת דרכים (חס וחלילה), בה יפגע מערך קרונוע פגיעות פח ומרכב קשות ותהא פגיעה בשלדה, יתכן תיקון המערך בדיפו הירושלמי באמצעות שולחן מתיחה, יישור ואיזון שלדה תואם בגודלו, או שתאלצו לשלוח את המערך הפגוע לתיקון בסדנאות הרכבת בקישון או במפעלי אלסטום בלה-רושל? מהי המדיניות בענין זה? כוונתי היא לדעת כיצד יבוצע שיקום מלא של מערך פגוע. האם אתם ערוכים לכל סוג של תיקון? (למעט השבתת שמאי כמובן). תודה על תשובה מפורטת.
 

david80

Member
רק"ל י-ם - שרשור שאלות טכניות
במסגרת שת"פ של הפורום עם חברת סיטיפס, אנו מתחילים בסדרת שרשורי שו"ת כדי לקבל מענה על כל שאלותינו בענין הרכבת הקלה בירושלים. השרשורים יתחלקו לפי נושאים ורק שאלות בנושא השרשור תיעננה בשרשור זה אתם מוזמנים לשאול שאלות בנושאים טכניים בלבד הקשורים בתפעול הרכבת הקלה, הדפו, הציוד הנייד, המסילות וכו' וכו'. לאחר ריכוז השאלות, סינונן ועריכתן הן תועברנה לצוות הטכני וההנדסי של החברה בראשות אלכז קרוסקין, סמנכ"ל ההנדסה.
נסיעה בשלג כבד:
ידוע לי שלמסילת ברזל יש יתרון בולט לעומת כביש במקרים של היערמות שלג והצטברות קרח. השאלה היא, עד איזה גובה היערמות שלג ניתן להסיע את הרכבת ללא צורך בפינוי השלג מראש ע"י רכבי הפילוס של עיריית ירושלים?
 
נסיעה בשלג כבד:
ידוע לי שלמסילת ברזל יש יתרון בולט לעומת כביש במקרים של היערמות שלג והצטברות קרח. השאלה היא, עד איזה גובה היערמות שלג ניתן להסיע את הרכבת ללא צורך בפינוי השלג מראש ע"י רכבי הפילוס של עיריית ירושלים?
והאם כל תוואי הרק"ל מותאם למעבר רכב הפילוס?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה