חניה סלולארית

מצב
הנושא נעול.
חניה סלולארית
בעיות החניה במדינת ישראל במיוחד בכל גוש דן, בירושלים ובחיפה הפכו לשם דבר. כמעט שלא ניתן למצוא חניה בערים הגדולות, וגם לאחר שמצאת את מקום החניה הנדיר נשארת לך הבעיה של התשלום. לא בכל מקום מצוי מדחן, גם אם מצאת את המדחן לא תמיד הוא תקין. ישנם מקומות ללא מדחנים, יש מקומות בהם יש מכשיר לתשלום, גם אז - אם שילמת דרך המדחן ואתה מתעכב, זמן התשלום פג, אתה צריך לרוץ ולהוסיף את התשלום הנוסף. בזמן האחרון פועל שירות שגיליתי אותו כיעיל ביותר, והוא החניה הסלולארית: אתה מתקשר בטלפון, משלם עבור החניה הנוספת, או עבור החניה, ותם הסיפור. מה עוד עדיף בחנייה הסלולארית: אתה משלם בדיוק עבור הזמן בו אתה משתמש בחניה, לא יותר ולא פחות. כאשר אתה משלם בכרטיס אתה משלם עבור חניה שלא חנית בה. שילמת מראש, חנית פחות זמן, אף אחד לא מחזיר לך את הכסף. בחניה הסלולארית שילמת בדיוק עבור זמן החניה המדויק, אתה יוצא מהחניון, מצלצל והודעת החניה תמה, תם התשלום. בבית אתה יכול לראות דרך האינטרנט את זמן החניה וכמה זה עלה לך. להלן אתר החניה הסלולארית שאני משתמש בו, מומלץ בחום: [קישור]/
 
חניה סלולארית
בעיות החניה במדינת ישראל במיוחד בכל גוש דן, בירושלים ובחיפה הפכו לשם דבר. כמעט שלא ניתן למצוא חניה בערים הגדולות, וגם לאחר שמצאת את מקום החניה הנדיר נשארת לך הבעיה של התשלום. לא בכל מקום מצוי מדחן, גם אם מצאת את המדחן לא תמיד הוא תקין. ישנם מקומות ללא מדחנים, יש מקומות בהם יש מכשיר לתשלום, גם אז - אם שילמת דרך המדחן ואתה מתעכב, זמן התשלום פג, אתה צריך לרוץ ולהוסיף את התשלום הנוסף. בזמן האחרון פועל שירות שגיליתי אותו כיעיל ביותר, והוא החניה הסלולארית: אתה מתקשר בטלפון, משלם עבור החניה הנוספת, או עבור החניה, ותם הסיפור. מה עוד עדיף בחנייה הסלולארית: אתה משלם בדיוק עבור הזמן בו אתה משתמש בחניה, לא יותר ולא פחות. כאשר אתה משלם בכרטיס אתה משלם עבור חניה שלא חנית בה. שילמת מראש, חנית פחות זמן, אף אחד לא מחזיר לך את הכסף. בחניה הסלולארית שילמת בדיוק עבור זמן החניה המדויק, אתה יוצא מהחניון, מצלצל והודעת החניה תמה, תם התשלום. בבית אתה יכול לראות דרך האינטרנט את זמן החניה וכמה זה עלה לך. להלן אתר החניה הסלולארית שאני משתמש בו, מומלץ בחום: [קישור]/
יש שירות אפילו יותר טוב מזה שאתה מפרסם כאן
בלי בושה: הוא נקרא "תחבורה ציבורית".
 
אני מסכים
הבעיה תנסו לנוע בתחבורה ציבורית ממקום למקום בתל אביב
לא יודע מה איתך, אבל אני עושה זאת מדי יום
לא רק זאת, אלא שבעבר היה ברשותי רכב פרטי למשך כשלוש שנים ובכל נסיעה שלי בתוך העיר הוא היה נשאר בבית: הנסיעה באוטובוס בת"א הייתה קצרה יותר וזולה משמעותית.
 
לא יודע מה איתך, אבל אני עושה זאת מדי יום
לא רק זאת, אלא שבעבר היה ברשותי רכב פרטי למשך כשלוש שנים ובכל נסיעה שלי בתוך העיר הוא היה נשאר בבית: הנסיעה באוטובוס בת"א הייתה קצרה יותר וזולה משמעותית.
הנסיעה בתמבורה הציבורית בגוש דן היא קטסטרפה
אני לא יכול לנוע בתל אביב בלי רכב פרטי
 
עם הגישה הזאת טעית בכתובת, חבר.
תגובה לגישה
כאשר תהיה תחבורה ציבורים עם נגישות סבירה בין כל המקומות בגוש דן והיא תהיה יעילה ולא מלאת תקלות , זמן ממושך החלפה אין סופית של אוטובוסים, יהיה על מה לדבר, כולנו ממתינים לרכבת הקלה, כמו שיש תחבורה ציבורית יעילה בלונדון, פריז ברלין ועוד, עד אז התחבורה הציבורית גורמת לביזבוז זמן אדיר, לא נוחה, ההמתנה לאוטובוסים בחום הלוהט קשה ובחורף אתה נרטב כהוגן, על כן לפני שמבקשים מהציבור לנסוע בתחבורה הציבורית צריך לתת את התנאים כמו בערים הגדולות בעולם. שבוע טוב לכולם. אני לא נוסע ברכב פרטי בערים הגדולות באירופה רק בתחבורה הציבורית על אף שאני מכיר את הערים כמו את כף ידי, כמו כן תמיד יש לי רכב בערים הללו. במוסקבה אני לא חושב אפילו לנסוע במונית או ברכבי הפרטי רק בתחבורה ציבורית.היא יעילה, נגישה, מהירה, נקיה,מסודרת, פשוט כייף לנסוע בה.
 

JayZed

New member
תגובה לגישה
כאשר תהיה תחבורה ציבורים עם נגישות סבירה בין כל המקומות בגוש דן והיא תהיה יעילה ולא מלאת תקלות , זמן ממושך החלפה אין סופית של אוטובוסים, יהיה על מה לדבר, כולנו ממתינים לרכבת הקלה, כמו שיש תחבורה ציבורית יעילה בלונדון, פריז ברלין ועוד, עד אז התחבורה הציבורית גורמת לביזבוז זמן אדיר, לא נוחה, ההמתנה לאוטובוסים בחום הלוהט קשה ובחורף אתה נרטב כהוגן, על כן לפני שמבקשים מהציבור לנסוע בתחבורה הציבורית צריך לתת את התנאים כמו בערים הגדולות בעולם. שבוע טוב לכולם. אני לא נוסע ברכב פרטי בערים הגדולות באירופה רק בתחבורה הציבורית על אף שאני מכיר את הערים כמו את כף ידי, כמו כן תמיד יש לי רכב בערים הללו. במוסקבה אני לא חושב אפילו לנסוע במונית או ברכבי הפרטי רק בתחבורה ציבורית.היא יעילה, נגישה, מהירה, נקיה,מסודרת, פשוט כייף לנסוע בה.
אין לי שום בעיה עם הגישה. רק ציינתי, שטעית
בכתובת. זה בטח לא הפורום לפרסם בו חנייה בתשלום לרכב פרטי. ותתפלא, אפשר להרטב בגשם בזמן המתנה לאוטובוס גם באירופה. הגשם די רטוב כמעט בכל מקום שתלך אליו...
 
אין לי שום בעיה עם הגישה. רק ציינתי, שטעית
בכתובת. זה בטח לא הפורום לפרסם בו חנייה בתשלום לרכב פרטי. ותתפלא, אפשר להרטב בגשם בזמן המתנה לאוטובוס גם באירופה. הגשם די רטוב כמעט בכל מקום שתלך אליו...
אין לי כל בעיה עם תחבורה ציבורית
אני בעד תחבורה ציבורית, רק המדינה לפני שהיא מבקשת דבר מה היא חייבת להתאים זאת למאה ה21 ולא לבקש סעו בתחבורה ציבורית המותאמת לשנות החמישים או השישים, לגבי החניה הסלולארית, זה פתרון טוב, לא צריך להשתמש במדחנים או בכרטיסים, זה מקל, ברגע שהתחבורה הציבורית תהיה סבירה ותענה על הצרכים אני הראשון שיסע בה, אם אני אהיה עד אז בחיים. לגבי הרכבת מראשון לציון לתל אביב הם הבטיחו לפתוח את הקו עוד בשנת 2008 אני מאמין שב2010 הקו יפעל אני מתכוון למערב ראשון, גם אז היכן יחנו את הרכבים של אלו הרוצים לנסוע ברכבת, הם בנו תחנות במרכז הכביש של איילון, היכן בדיוק יעצרו האוטובוסים, מה יקרה לאחר שיגיעו לתל אביב, כל הטמטום נעשה ובוצע בתכנון של התחנות, לא חשבו על כלום חוץ מלבנות תחנות רכבת בלי כל נגישות, איך יגיעו הנכים, אני נכה בעל 100% נכות, רק במדינת חלם ,מי שתכנן זאת יכל ליצור תחנות מטומטמות כאלו. יש שגיעות שהמציאו אותן רק בשביל להגיד עשינו ביצענו. אין חניה, אין נגישות, הכול תוכנן מוזר וגרוע. וזאת רק ההתחלה, כאשר יתנו פרסי נובל לטמטום הם הראשונים שיקבלו פרס.
 

levikon

New member
אין לי כל בעיה עם תחבורה ציבורית
אני בעד תחבורה ציבורית, רק המדינה לפני שהיא מבקשת דבר מה היא חייבת להתאים זאת למאה ה21 ולא לבקש סעו בתחבורה ציבורית המותאמת לשנות החמישים או השישים, לגבי החניה הסלולארית, זה פתרון טוב, לא צריך להשתמש במדחנים או בכרטיסים, זה מקל, ברגע שהתחבורה הציבורית תהיה סבירה ותענה על הצרכים אני הראשון שיסע בה, אם אני אהיה עד אז בחיים. לגבי הרכבת מראשון לציון לתל אביב הם הבטיחו לפתוח את הקו עוד בשנת 2008 אני מאמין שב2010 הקו יפעל אני מתכוון למערב ראשון, גם אז היכן יחנו את הרכבים של אלו הרוצים לנסוע ברכבת, הם בנו תחנות במרכז הכביש של איילון, היכן בדיוק יעצרו האוטובוסים, מה יקרה לאחר שיגיעו לתל אביב, כל הטמטום נעשה ובוצע בתכנון של התחנות, לא חשבו על כלום חוץ מלבנות תחנות רכבת בלי כל נגישות, איך יגיעו הנכים, אני נכה בעל 100% נכות, רק במדינת חלם ,מי שתכנן זאת יכל ליצור תחנות מטומטמות כאלו. יש שגיעות שהמציאו אותן רק בשביל להגיד עשינו ביצענו. אין חניה, אין נגישות, הכול תוכנן מוזר וגרוע. וזאת רק ההתחלה, כאשר יתנו פרסי נובל לטמטום הם הראשונים שיקבלו פרס.
מה הבעיה עם התחנות במרכז העיר?
אוטובוסים ומוניות עוצרים בכניסה לתחנה.
 

JayZed

New member
אין לי כל בעיה עם תחבורה ציבורית
אני בעד תחבורה ציבורית, רק המדינה לפני שהיא מבקשת דבר מה היא חייבת להתאים זאת למאה ה21 ולא לבקש סעו בתחבורה ציבורית המותאמת לשנות החמישים או השישים, לגבי החניה הסלולארית, זה פתרון טוב, לא צריך להשתמש במדחנים או בכרטיסים, זה מקל, ברגע שהתחבורה הציבורית תהיה סבירה ותענה על הצרכים אני הראשון שיסע בה, אם אני אהיה עד אז בחיים. לגבי הרכבת מראשון לציון לתל אביב הם הבטיחו לפתוח את הקו עוד בשנת 2008 אני מאמין שב2010 הקו יפעל אני מתכוון למערב ראשון, גם אז היכן יחנו את הרכבים של אלו הרוצים לנסוע ברכבת, הם בנו תחנות במרכז הכביש של איילון, היכן בדיוק יעצרו האוטובוסים, מה יקרה לאחר שיגיעו לתל אביב, כל הטמטום נעשה ובוצע בתכנון של התחנות, לא חשבו על כלום חוץ מלבנות תחנות רכבת בלי כל נגישות, איך יגיעו הנכים, אני נכה בעל 100% נכות, רק במדינת חלם ,מי שתכנן זאת יכל ליצור תחנות מטומטמות כאלו. יש שגיעות שהמציאו אותן רק בשביל להגיד עשינו ביצענו. אין חניה, אין נגישות, הכול תוכנן מוזר וגרוע. וזאת רק ההתחלה, כאשר יתנו פרסי נובל לטמטום הם הראשונים שיקבלו פרס.
אם באמת היית בעד תחבורה ציבורית, אז היית
יורד מהעץ שטיפסת עליו ונוסע באוטובוס, כמו שרוב רוביינו כאן עושים מדי יום ביומו, וגם מגלה שזה כלל לא "בלתי אפשרי" כפי שאתה מנסה - לשוא - לטעון. זה אפשרי ועובדה שזה נעשה. אם יותר אנשים יסעו בתחבורה ציבורית, אולי זה יזרז קצת את תהליכי התייעלותה. להתלונן שהתחבורה כאן היא לא ראוייה דיו - זה אומר לצוטט את המובן מאילו, ולא עוזר בכלום. לעשות את זה מתוך האוטו הפרטי שלך - זה מיותר עוד יותר. יש בארץ הזאת הרבה מאד אנשים שהם "בעד תחבורה ציבורית" מתוך האוטו הפרטי שלהם, ולא עושים כל מאמץ אמיתי להשתמש בתחבורה הקיימת. יתרה על כך, חצי מהם הם בעד תחבורה ציבורית מתוך כוונה מלאה לעולם לא להשתמש בה, הם "בעד" כי הם חושבים שזה יפנה להם את הכבישים מפקקים ואז הם יוכלו לנסוע לכל מקום עם הפרייבט ביתר קלות. אני אומר - מי שלא נוסע בתחבורה ציבורית, שלא יתלונן עליהה גם, ושלא יספר סיפורי סבתא שזה "בלתי אפשרי" מתוך הפרייבט שלו.
 

mister K

New member
אם באמת היית בעד תחבורה ציבורית, אז היית
יורד מהעץ שטיפסת עליו ונוסע באוטובוס, כמו שרוב רוביינו כאן עושים מדי יום ביומו, וגם מגלה שזה כלל לא "בלתי אפשרי" כפי שאתה מנסה - לשוא - לטעון. זה אפשרי ועובדה שזה נעשה. אם יותר אנשים יסעו בתחבורה ציבורית, אולי זה יזרז קצת את תהליכי התייעלותה. להתלונן שהתחבורה כאן היא לא ראוייה דיו - זה אומר לצוטט את המובן מאילו, ולא עוזר בכלום. לעשות את זה מתוך האוטו הפרטי שלך - זה מיותר עוד יותר. יש בארץ הזאת הרבה מאד אנשים שהם "בעד תחבורה ציבורית" מתוך האוטו הפרטי שלהם, ולא עושים כל מאמץ אמיתי להשתמש בתחבורה הקיימת. יתרה על כך, חצי מהם הם בעד תחבורה ציבורית מתוך כוונה מלאה לעולם לא להשתמש בה, הם "בעד" כי הם חושבים שזה יפנה להם את הכבישים מפקקים ואז הם יוכלו לנסוע לכל מקום עם הפרייבט ביתר קלות. אני אומר - מי שלא נוסע בתחבורה ציבורית, שלא יתלונן עליהה גם, ושלא יספר סיפורי סבתא שזה "בלתי אפשרי" מתוך הפרייבט שלו.
 

אוהד11

New member
אם באמת היית בעד תחבורה ציבורית, אז היית
יורד מהעץ שטיפסת עליו ונוסע באוטובוס, כמו שרוב רוביינו כאן עושים מדי יום ביומו, וגם מגלה שזה כלל לא "בלתי אפשרי" כפי שאתה מנסה - לשוא - לטעון. זה אפשרי ועובדה שזה נעשה. אם יותר אנשים יסעו בתחבורה ציבורית, אולי זה יזרז קצת את תהליכי התייעלותה. להתלונן שהתחבורה כאן היא לא ראוייה דיו - זה אומר לצוטט את המובן מאילו, ולא עוזר בכלום. לעשות את זה מתוך האוטו הפרטי שלך - זה מיותר עוד יותר. יש בארץ הזאת הרבה מאד אנשים שהם "בעד תחבורה ציבורית" מתוך האוטו הפרטי שלהם, ולא עושים כל מאמץ אמיתי להשתמש בתחבורה הקיימת. יתרה על כך, חצי מהם הם בעד תחבורה ציבורית מתוך כוונה מלאה לעולם לא להשתמש בה, הם "בעד" כי הם חושבים שזה יפנה להם את הכבישים מפקקים ואז הם יוכלו לנסוע לכל מקום עם הפרייבט ביתר קלות. אני אומר - מי שלא נוסע בתחבורה ציבורית, שלא יתלונן עליהה גם, ושלא יספר סיפורי סבתא שזה "בלתי אפשרי" מתוך הפרייבט שלו.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אם באמת היית בעד תחבורה ציבורית, אז היית
יורד מהעץ שטיפסת עליו ונוסע באוטובוס, כמו שרוב רוביינו כאן עושים מדי יום ביומו, וגם מגלה שזה כלל לא "בלתי אפשרי" כפי שאתה מנסה - לשוא - לטעון. זה אפשרי ועובדה שזה נעשה. אם יותר אנשים יסעו בתחבורה ציבורית, אולי זה יזרז קצת את תהליכי התייעלותה. להתלונן שהתחבורה כאן היא לא ראוייה דיו - זה אומר לצוטט את המובן מאילו, ולא עוזר בכלום. לעשות את זה מתוך האוטו הפרטי שלך - זה מיותר עוד יותר. יש בארץ הזאת הרבה מאד אנשים שהם "בעד תחבורה ציבורית" מתוך האוטו הפרטי שלהם, ולא עושים כל מאמץ אמיתי להשתמש בתחבורה הקיימת. יתרה על כך, חצי מהם הם בעד תחבורה ציבורית מתוך כוונה מלאה לעולם לא להשתמש בה, הם "בעד" כי הם חושבים שזה יפנה להם את הכבישים מפקקים ואז הם יוכלו לנסוע לכל מקום עם הפרייבט ביתר קלות. אני אומר - מי שלא נוסע בתחבורה ציבורית, שלא יתלונן עליהה גם, ושלא יספר סיפורי סבתא שזה "בלתי אפשרי" מתוך הפרייבט שלו.
 

ranmn

New member
חניה סלולארית
בעיות החניה במדינת ישראל במיוחד בכל גוש דן, בירושלים ובחיפה הפכו לשם דבר. כמעט שלא ניתן למצוא חניה בערים הגדולות, וגם לאחר שמצאת את מקום החניה הנדיר נשארת לך הבעיה של התשלום. לא בכל מקום מצוי מדחן, גם אם מצאת את המדחן לא תמיד הוא תקין. ישנם מקומות ללא מדחנים, יש מקומות בהם יש מכשיר לתשלום, גם אז - אם שילמת דרך המדחן ואתה מתעכב, זמן התשלום פג, אתה צריך לרוץ ולהוסיף את התשלום הנוסף. בזמן האחרון פועל שירות שגיליתי אותו כיעיל ביותר, והוא החניה הסלולארית: אתה מתקשר בטלפון, משלם עבור החניה הנוספת, או עבור החניה, ותם הסיפור. מה עוד עדיף בחנייה הסלולארית: אתה משלם בדיוק עבור הזמן בו אתה משתמש בחניה, לא יותר ולא פחות. כאשר אתה משלם בכרטיס אתה משלם עבור חניה שלא חנית בה. שילמת מראש, חנית פחות זמן, אף אחד לא מחזיר לך את הכסף. בחניה הסלולארית שילמת בדיוק עבור זמן החניה המדויק, אתה יוצא מהחניון, מצלצל והודעת החניה תמה, תם התשלום. בבית אתה יכול לראות דרך האינטרנט את זמן החניה וכמה זה עלה לך. להלן אתר החניה הסלולארית שאני משתמש בו, מומלץ בחום: [קישור]/
תחורה ציבורית
חניה סלולרית זה דבר טוב אבל עדיף להשאיר את הרכב בבית
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה