נתונים חלקיים שמשרד התחבורה הביא לידיעת הצבור

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
נתונים חלקיים שמשרד התחבורה הביא לידיעת הצבור
נתונים חלקיים ובערבון מוגבל שמשרד התחבורה הואיל בטובו להביא לידיעת ציבור הנוסעים. בין היתר נאמר: בדירוג נכללות 26 חברות אוטובוסים" (כוונתו לאשכולות שבמכרדים), "מהן 12 המצליחות להשיג ציונים הנמוכים מהממוצע הארצי". משמע, מחצית האשכולות אינם עומדים בדרישות, אך אין הסבר מה הדרישות ועד כמה האשכולות "שזכו" עומדים בתנאי הסף בלבד ולא מעבר לכך. יש התייחסות והערות של מבקר המדינה לממצאי הבדיקה
 

Rubim88

New member
נתונים חלקיים שמשרד התחבורה הביא לידיעת הצבור
נתונים חלקיים ובערבון מוגבל שמשרד התחבורה הואיל בטובו להביא לידיעת ציבור הנוסעים. בין היתר נאמר: בדירוג נכללות 26 חברות אוטובוסים" (כוונתו לאשכולות שבמכרדים), "מהן 12 המצליחות להשיג ציונים הנמוכים מהממוצע הארצי". משמע, מחצית האשכולות אינם עומדים בדרישות, אך אין הסבר מה הדרישות ועד כמה האשכולות "שזכו" עומדים בתנאי הסף בלבד ולא מעבר לכך. יש התייחסות והערות של מבקר המדינה לממצאי הבדיקה
הוא מבלף במצח נחושה..
"בסך כולל של כ-4.5 מיליארד שקל, שיועברו מקופת המדינה באמצעות משרד התחבורה. זאת, בנוסף למאות מיליוני שקלים שיועברו בתקופה זו לחברות דן ואגד, עבור רכישת אוטובוסים חדשים." בנוסף? צירפתי תמונה > בקשר לטבלה..אני מכיר רק את קווים עפולה וקונקס טבריה, הם באמת בסדר..
 

אוהד11

New member
הוא מבלף במצח נחושה..
"בסך כולל של כ-4.5 מיליארד שקל, שיועברו מקופת המדינה באמצעות משרד התחבורה. זאת, בנוסף למאות מיליוני שקלים שיועברו בתקופה זו לחברות דן ואגד, עבור רכישת אוטובוסים חדשים." בנוסף? צירפתי תמונה > בקשר לטבלה..אני מכיר רק את קווים עפולה וקונקס טבריה, הם באמת בסדר..
Rubim88, האם עוד לא למדת את נפלאות ספרי
התקציב, שבהם מסתתרים סעיפים בכל מיני מקומות אחרים. שים לב גם לסעיף "סובסידיה תפעולית". לא מצויין מי באמת מקבל ומי לא, כך שהכל יכול להיות
 

Rubim88

New member
Rubim88, האם עוד לא למדת את נפלאות ספרי
התקציב, שבהם מסתתרים סעיפים בכל מיני מקומות אחרים. שים לב גם לסעיף "סובסידיה תפעולית". לא מצויין מי באמת מקבל ומי לא, כך שהכל יכול להיות
תקרא שוב הכל..
הוא טוען שהסבסוד יהיה 4.5 מיל' לא כולל הסובסידה לרכישה, נחבר את כל המספרים באמת יוצא 4.5 מיל' ~ אבל זה *כולל* את הסעיף של רכישת אוטובוסים..
 
נתונים חלקיים שמשרד התחבורה הביא לידיעת הצבור
נתונים חלקיים ובערבון מוגבל שמשרד התחבורה הואיל בטובו להביא לידיעת ציבור הנוסעים. בין היתר נאמר: בדירוג נכללות 26 חברות אוטובוסים" (כוונתו לאשכולות שבמכרדים), "מהן 12 המצליחות להשיג ציונים הנמוכים מהממוצע הארצי". משמע, מחצית האשכולות אינם עומדים בדרישות, אך אין הסבר מה הדרישות ועד כמה האשכולות "שזכו" עומדים בתנאי הסף בלבד ולא מעבר לכך. יש התייחסות והערות של מבקר המדינה לממצאי הבדיקה
מה עם "אגד" ו-"דן"?????
מדוע מתעלמים משתי הגדולות? הכתבה היא כמו דרמפון - כלומר סבון ללא סבון או כתבה ללא כתבה !!!
 
מה עם "אגד" ו-"דן"?????
מדוע מתעלמים משתי הגדולות? הכתבה היא כמו דרמפון - כלומר סבון ללא סבון או כתבה ללא כתבה !!!
האם יש קשר בין כותרת הכתבה הסנסציונית לתוכנה
הדל והלא מחדש? האם 8 חודשים לא מספיקים ע"מ לברר תלונות בין משרד התחבורה למפעילים?! ציטוט מהכתבה: במשרד התחבורה מסייגים את המדד המשוקלל - המבוסס על דו"חות בקרה המפורסמים מדי חצי שנה - ומסבירים כי חלק ניכר מהמדדים הנבדקים מושפעים מגורמים חיצוניים, שאינם נמצאים בשליטת חברות האוטובוסים." כלומר, משרד התחבורה מודה במה שנהגי האוטובוס טוענים כבר זמן רב: הסוקרים של חברת עדליא/ריבה (מחק את המיותר) אינם מבינים על מה הם נותנים דוחות ובמקרים רבים מדובר בדוחות לא מוצדקים (איחור כתוצאה מחפץ חשוד, אי עצירה ליד המדרכה עקב רכב חוסם וכד').
 
האם יש קשר בין כותרת הכתבה הסנסציונית לתוכנה
הדל והלא מחדש? האם 8 חודשים לא מספיקים ע"מ לברר תלונות בין משרד התחבורה למפעילים?! ציטוט מהכתבה: במשרד התחבורה מסייגים את המדד המשוקלל - המבוסס על דו"חות בקרה המפורסמים מדי חצי שנה - ומסבירים כי חלק ניכר מהמדדים הנבדקים מושפעים מגורמים חיצוניים, שאינם נמצאים בשליטת חברות האוטובוסים." כלומר, משרד התחבורה מודה במה שנהגי האוטובוס טוענים כבר זמן רב: הסוקרים של חברת עדליא/ריבה (מחק את המיותר) אינם מבינים על מה הם נותנים דוחות ובמקרים רבים מדובר בדוחות לא מוצדקים (איחור כתוצאה מחפץ חשוד, אי עצירה ליד המדרכה עקב רכב חוסם וכד').
חארטא-בערטא ! כתבה לא ראויה בכלל להיכ
להיכתב באתר המכבד עצמו. נראה שהכתבה נכתבה בלחץ זמן ותוך חוסר מחקר מעמיק. זו בעיה קשה עם עיתונאים רבים: הם כותבים ולא ממש מבינים על מה !
 
האם יש קשר בין כותרת הכתבה הסנסציונית לתוכנה
הדל והלא מחדש? האם 8 חודשים לא מספיקים ע"מ לברר תלונות בין משרד התחבורה למפעילים?! ציטוט מהכתבה: במשרד התחבורה מסייגים את המדד המשוקלל - המבוסס על דו"חות בקרה המפורסמים מדי חצי שנה - ומסבירים כי חלק ניכר מהמדדים הנבדקים מושפעים מגורמים חיצוניים, שאינם נמצאים בשליטת חברות האוטובוסים." כלומר, משרד התחבורה מודה במה שנהגי האוטובוס טוענים כבר זמן רב: הסוקרים של חברת עדליא/ריבה (מחק את המיותר) אינם מבינים על מה הם נותנים דוחות ובמקרים רבים מדובר בדוחות לא מוצדקים (איחור כתוצאה מחפץ חשוד, אי עצירה ליד המדרכה עקב רכב חוסם וכד').
ונצל"ש לגבי הולדת אגד ו-דן:
כפי שכתבי כאן בפורום בשלהי שנת 2002: אגד קם ביום 21.03.1933. בינואר 1933 נחתם זכרון הדברים אך ההקמה בפועל - פיזית ארעה ביום 21.03.1933 ולא לפני כן. דן: ההחלטה הסופית על האיחוד הגדול וחתימת ההסכם: 21.03.1945. רק ביום 01.12.1945 יצא המיזוג אל הפועל ואולם זכרון הדברים נכתב כבר בשלהי שנת 1944 וחתימת ההסכם הסופי ארעה ביום 21.03.1945. פעילות הקואופרטיב הממוזג בפועל, לא התאפשרה ביום 21.03.1945 עקב סיבות לוגיסטיות וחלפים הקשורות למלחמת העולם השניה - סיבות טכניות בלבד. אין זה המקרה של אגד ומכאן שבפועל ולפי העובדות המלאות: אגד קם רשמית ביום 21.03.1933 דן קם רשמית ביום 21.03.1945 אביתר קם רשמית ביום 21.03.1963 אנדי קם רשמית ביום 21.03.1985......
 
ונצל"ש לגבי הולדת אגד ו-דן:
כפי שכתבי כאן בפורום בשלהי שנת 2002: אגד קם ביום 21.03.1933. בינואר 1933 נחתם זכרון הדברים אך ההקמה בפועל - פיזית ארעה ביום 21.03.1933 ולא לפני כן. דן: ההחלטה הסופית על האיחוד הגדול וחתימת ההסכם: 21.03.1945. רק ביום 01.12.1945 יצא המיזוג אל הפועל ואולם זכרון הדברים נכתב כבר בשלהי שנת 1944 וחתימת ההסכם הסופי ארעה ביום 21.03.1945. פעילות הקואופרטיב הממוזג בפועל, לא התאפשרה ביום 21.03.1945 עקב סיבות לוגיסטיות וחלפים הקשורות למלחמת העולם השניה - סיבות טכניות בלבד. אין זה המקרה של אגד ומכאן שבפועל ולפי העובדות המלאות: אגד קם רשמית ביום 21.03.1933 דן קם רשמית ביום 21.03.1945 אביתר קם רשמית ביום 21.03.1963 אנדי קם רשמית ביום 21.03.1985......
ולגבי "המקשר": תיקון המוסכמה:
"המקשר" קם רשמית בחתימת חוזה עם "אגד" ביום 18.03.1966. המיזוג בפועל יצא אל האור רק ביום 01.01.1967. חשוב לציין שסדרת האוטובוסים 66-398, 66-399, 666-400 עד 666-443 (עירוניות עם פנסים כפולים) ובינעירוניות (גמלים) - 666-444 עד 666-448 - רכישתם ע"י המקשר התאפשרה אך ורק בזכות ההתחייבות לחתום הסכם מיזוג עם אגד. אגד מימן את רוב העיסקה כאשר ברור היה שאותם אוטובוסים עוברים במיזוג לידי אגד ירושלים ויישארו בסניף ירושלים ! סעיף זה מופיע בחוזה !
 

mister K

New member
ונצל"ש לגבי הולדת אגד ו-דן:
כפי שכתבי כאן בפורום בשלהי שנת 2002: אגד קם ביום 21.03.1933. בינואר 1933 נחתם זכרון הדברים אך ההקמה בפועל - פיזית ארעה ביום 21.03.1933 ולא לפני כן. דן: ההחלטה הסופית על האיחוד הגדול וחתימת ההסכם: 21.03.1945. רק ביום 01.12.1945 יצא המיזוג אל הפועל ואולם זכרון הדברים נכתב כבר בשלהי שנת 1944 וחתימת ההסכם הסופי ארעה ביום 21.03.1945. פעילות הקואופרטיב הממוזג בפועל, לא התאפשרה ביום 21.03.1945 עקב סיבות לוגיסטיות וחלפים הקשורות למלחמת העולם השניה - סיבות טכניות בלבד. אין זה המקרה של אגד ומכאן שבפועל ולפי העובדות המלאות: אגד קם רשמית ביום 21.03.1933 דן קם רשמית ביום 21.03.1945 אביתר קם רשמית ביום 21.03.1963 אנדי קם רשמית ביום 21.03.1985......
אז איזה אירוע אתה מחשיב להקמת הקואופרטיבים?
אם אתה טוען שאגד החל לפעול באופן רשמי ב-21/3/1933, אזי שלפי קריטריון זה דן החל לפעול באופן רשמי ב-1/12/1945. ואם אתה טוען שזכרון הדברים להקמת דן נחתם ב-21/3/1945, אזי שזכרון הדברים להקמת אגד נחתם ב-1/1/1933. התאריכים המפורסמים בכל מקום אפשרי הם ה-1/1/1933 (אגד) וה-1/12/1945 (דן). כך או כך, נראה לי שמיצינו כבר את הויכוח הזה ולא אכנס אליו שוב.
 
אז איזה אירוע אתה מחשיב להקמת הקואופרטיבים?
אם אתה טוען שאגד החל לפעול באופן רשמי ב-21/3/1933, אזי שלפי קריטריון זה דן החל לפעול באופן רשמי ב-1/12/1945. ואם אתה טוען שזכרון הדברים להקמת דן נחתם ב-21/3/1945, אזי שזכרון הדברים להקמת אגד נחתם ב-1/1/1933. התאריכים המפורסמים בכל מקום אפשרי הם ה-1/1/1933 (אגד) וה-1/12/1945 (דן). כך או כך, נראה לי שמיצינו כבר את הויכוח הזה ולא אכנס אליו שוב.
כרגיל, כל הספרות עתירת טעויות:
ואני רוצה מאוד להודות לדני הגדול האחד והיחיד שישב והסביר לי את הדברים לעומקם. לא ניתן להשוות בין אגד לדן במקרה דנן. יום ההפעלה הרשמי הראשון של אגד הוא 21.03.1933. בינואר 33 נחתם רק זכרון דברים לא מחייב באופן חוזי. בבוקר ה- 21.03.1933 נחתם סופית ההסכם החוזי ומיד לאחר מכן ללא שהות נוספת יצאו תוך מספר שעות האוטובוסים "הממוזגים" מלשון מיזוג קואופרטיבי לדרכם. הסכם זכרון הדברים בחברת דן נחתם כבר במחצית דצמבר 1944. ההסכם החוזי והמחייב נחתם סופית (אישרור זכרון הדברים) ביום 21.03.1945. חברי הקואופרטיב המאוחד נתקלו בקשיים טכניים נוראיים שמשמעם היתה מחסור כרוני בחלקי חילוף וצי גדול של כלי רכב מקולקלים של "המעביר" ו-"איחוד רגב". עקב כך ביקשה ההנהלה המאוחדת לדחות את תחילת השרות המאוחד בפועל במס' חודשים עד אשר יגיעו החלפים הדרושים לאוטובוסים הישנים ו/או יירכשו אוטובוסים נוספים שיאפשרו את רמת השירות המצופה והמתוכננת שלא התאפשרה עד דצמבר 1945 עקב המצב הביטחוני הרעוע בארץ ובמיוחד עקב בעיית היכולת להשיג חלפים וציוד באירופה ובארה"ב בעטייה של מלחמת העולם השניה. כפי שהינך יודע, בקייץ 1945 הסתיימה המלחמה בנצחונן של בעלות הברית ולא היה עוד צורך להקצות את כל החלפים לטובת המלחמה ולכן התאפשרה העברת החלפים לארץ. עברו עוד כמה חודשים עד אשר הגיעו החלפים והותקנו באוטובוסים המקולקלים וכך ניתן היה בתחילת חודש דצמבר לקיים את ההסכם החוזי המחייב שנחתם לאלתר ביום 21.03.1945. מכאן שהקמת קואופרטיב דן התרחשה ביום 21.03.1945 ולא ככתוב בספרות ובעיתונות שהרי עיתונאים באותה עת לא ממש ישבו לנבור במסמכים המקוריים של החברות ואני רוצה להודות מקרב לב לדני הגדול על שטרח ועמל להסביר לי את הדברים הללו בסבלנות רבה. אביה.
 

amit1270

New member
נתונים חלקיים שמשרד התחבורה הביא לידיעת הצבור
נתונים חלקיים ובערבון מוגבל שמשרד התחבורה הואיל בטובו להביא לידיעת ציבור הנוסעים. בין היתר נאמר: בדירוג נכללות 26 חברות אוטובוסים" (כוונתו לאשכולות שבמכרדים), "מהן 12 המצליחות להשיג ציונים הנמוכים מהממוצע הארצי". משמע, מחצית האשכולות אינם עומדים בדרישות, אך אין הסבר מה הדרישות ועד כמה האשכולות "שזכו" עומדים בתנאי הסף בלבד ולא מעבר לכך. יש התייחסות והערות של מבקר המדינה לממצאי הבדיקה
האם ציון נמוך מהממוצע = אי-עמידה בדרישות?
די סביר ש-12 מתוך 26 חברות יקבלו ציונים מתחת לממוצע... זה אומר שהתפלגות הציונים היא קרובה לסימטרית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה