תרשמו: אוקטובר 09 הרכבת על הפסים

מצב
הנושא נעול.

הרדוף3

New member
האם כדאי ללכת לקזינו ?
לא מומלץ !!
ראה הוזהרת !! הכל כתבה עיתונאית שמטרתה ליצור משכורות לעיתונאים ולעובדי מערכות העיתונים. וחוץ מזה מדובר בכלל על נסיעת ניסיון ע"פ מה שכתוב בתחילת הכתבה. כשראיתי שמדובר בנסיעת ניסיון הפסקתי לקרוא את הכתבה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לא מומלץ !!
ראה הוזהרת !! הכל כתבה עיתונאית שמטרתה ליצור משכורות לעיתונאים ולעובדי מערכות העיתונים. וחוץ מזה מדובר בכלל על נסיעת ניסיון ע"פ מה שכתוב בתחילת הכתבה. כשראיתי שמדובר בנסיעת ניסיון הפסקתי לקרוא את הכתבה.
לא מומלץ מה?!
אתה יודע בכלל על מה מדובר?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מדובר על הנסיעה הראשונה של הרכבת הקלה
אתה מאמין לכל מה שיוצא מלשכות הדוברים ? אני לא ! אתה מאמין לכל מה שכותבים העיתונאים ? אני לא !
רבאק כמה אתה אוהב לבלבל את השכל?
מה אוהד שאל אותי? האם להעלות את ההימור לקזינו של הפורום! אבל אני מניח שאתה אפילו לא יודע מה זה הקזינו של הפורום! אז בוא אסביר לך: בדיוק מהסיבה שאיננו מאמינים לאף מילה של עיתונאים ויח"צנים - פתחנו לפני מס]ר שנים קזינו וירטואלי בו אנו מהמרים על תאריכי השלמה של פרויקטים בפועל לעומת הפרסומים השונים: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/Articles/Default.aspx?ForumId=394&cId=6472. אז מה לעזאזל לא כדאי? להכניס את ההימור לקזינו??
 

easylivin

New member
תודה לדוד על העדכון, ושאלות לירושלמים:
האם הונחו כבר הפסים מהדיפו אל הקו הראשי? האם המסוטים פועלים? האם הותקנה החישמולת מחוץ לדיפו? במידה ולא, האם יש בכלל סיכוי שיספיקו להקים לפחות קטע קצר בתוך חודשיים?..
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה לדוד על העדכון, ושאלות לירושלמים:
האם הונחו כבר הפסים מהדיפו אל הקו הראשי? האם המסוטים פועלים? האם הותקנה החישמולת מחוץ לדיפו? במידה ולא, האם יש בכלל סיכוי שיספיקו להקים לפחות קטע קצר בתוך חודשיים?..
תשובה:
לא, לא ולא! עדין אין חיבור מסילתי בין הדיפו לקו הראשי - חסרים כמה עשרות מטרים לפני צומת הגבעה הצרפתית, בשל חפירות ארכיאולוגיות. מערכת המסוטים בגבעה הצרפתית עצמה כבר הותקנה אך אין שום זכר לחישמולת מחוץ לדיפו. ישנם עמודים וכבלי מתיחה במספר מקומות אבל טרם ראיתי ולו כבל הזנה אחד. מלבד הנתק המסילתי עם הדיפו, ישנם אזורים שלמים עדיין ללא מסילות: לכיוון צפון, המסילות אולי מוכנות באזור שועפט אך לא מעבר לו - מלבד קטע קצר ליד גשר יקותיאל אדם, כל אזור הפיסגה עדיין לא מתקרב ללהיות מוכן. לכיוון דרום המסילות מוכנות על כביש מס 1 עד צומת הקברים. אך לא מעבר לו.
 

easylivin

New member
תשובה:
לא, לא ולא! עדין אין חיבור מסילתי בין הדיפו לקו הראשי - חסרים כמה עשרות מטרים לפני צומת הגבעה הצרפתית, בשל חפירות ארכיאולוגיות. מערכת המסוטים בגבעה הצרפתית עצמה כבר הותקנה אך אין שום זכר לחישמולת מחוץ לדיפו. ישנם עמודים וכבלי מתיחה במספר מקומות אבל טרם ראיתי ולו כבל הזנה אחד. מלבד הנתק המסילתי עם הדיפו, ישנם אזורים שלמים עדיין ללא מסילות: לכיוון צפון, המסילות אולי מוכנות באזור שועפט אך לא מעבר לו - מלבד קטע קצר ליד גשר יקותיאל אדם, כל אזור הפיסגה עדיין לא מתקרב ללהיות מוכן. לכיוון דרום המסילות מוכנות על כביש מס 1 עד צומת הקברים. אך לא מעבר לו.
אם כך, אני מהמר שלא יספיקו עד אוקטובר...
א. ראשית, כל עוד החפירות הארכיאולוגיות לא הסתיימו, אין בכלל על מה לדבר. ומי יודע מתי הן תסתיימנה, ומה יהיה אם ימצאו שם שלדים... ב. לא ברור איך הנסיעה תתקיים דווקא בשכונות הצפוניות, כאשר מצב המסילות שם הוא הכי פחות מתקדם. ג. במידה ואין חישמולת בשום מקום עדיין, כדבריך - אין סיכוי שבתוך חודשיים יספיקו להתקין, לחבר ולבדוק אפילו קטע קצר. אני אופתע מאוד לטובה, אם יספיקו. ד. מעניין מה מצבו של מרכז הבקרה שאמור לשלוט במסוטים, רמזורים ושאר מערכות השליטה והבקרה...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אם כך, אני מהמר שלא יספיקו עד אוקטובר...
א. ראשית, כל עוד החפירות הארכיאולוגיות לא הסתיימו, אין בכלל על מה לדבר. ומי יודע מתי הן תסתיימנה, ומה יהיה אם ימצאו שם שלדים... ב. לא ברור איך הנסיעה תתקיים דווקא בשכונות הצפוניות, כאשר מצב המסילות שם הוא הכי פחות מתקדם. ג. במידה ואין חישמולת בשום מקום עדיין, כדבריך - אין סיכוי שבתוך חודשיים יספיקו להתקין, לחבר ולבדוק אפילו קטע קצר. אני אופתע מאוד לטובה, אם יספיקו. ד. מעניין מה מצבו של מרכז הבקרה שאמור לשלוט במסוטים, רמזורים ושאר מערכות השליטה והבקרה...
לדעתי מרכז הבקרה דווקא מוכן.
 

easylivin

New member
לדעתי מרכז הבקרה דווקא מוכן.
אם כן, האם הוא באמת מסוגל לשלוט
במערכות שהוא אמור לשלוט עליהן, כלומר האם כל שרשרת השליטה כבר נבדקה? הרי בדיקה כזאת לא עושים בזמן נסיעת המבחן, אלא זמן רב לפניה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אם כן, האם הוא באמת מסוגל לשלוט
במערכות שהוא אמור לשלוט עליהן, כלומר האם כל שרשרת השליטה כבר נבדקה? הרי בדיקה כזאת לא עושים בזמן נסיעת המבחן, אלא זמן רב לפניה.
לא
לדעתי המערכת עדיין כלל לא מחוברת היות וחלק מהתשתית התת-קרקעית עוד לא הונח כלל.
 

easylivin

New member
לא
לדעתי המערכת עדיין כלל לא מחוברת היות וחלק מהתשתית התת-קרקעית עוד לא הונח כלל.
פחחחח... אז על מה בכלל מדברים?..
הרכבת לא תיסע עד אוקטובר.
אגב, רק אני חושב שיהיה נחמד אם נציג של "סיטיפס" היה מופיע מדי פעם בפורום?
 

amit1270

New member
תשובה:
לא, לא ולא! עדין אין חיבור מסילתי בין הדיפו לקו הראשי - חסרים כמה עשרות מטרים לפני צומת הגבעה הצרפתית, בשל חפירות ארכיאולוגיות. מערכת המסוטים בגבעה הצרפתית עצמה כבר הותקנה אך אין שום זכר לחישמולת מחוץ לדיפו. ישנם עמודים וכבלי מתיחה במספר מקומות אבל טרם ראיתי ולו כבל הזנה אחד. מלבד הנתק המסילתי עם הדיפו, ישנם אזורים שלמים עדיין ללא מסילות: לכיוון צפון, המסילות אולי מוכנות באזור שועפט אך לא מעבר לו - מלבד קטע קצר ליד גשר יקותיאל אדם, כל אזור הפיסגה עדיין לא מתקרב ללהיות מוכן. לכיוון דרום המסילות מוכנות על כביש מס 1 עד צומת הקברים. אך לא מעבר לו.
לדעתי יובילו את הקרונות במשאיות
אני מניח שהקטעים המוכנים כמו דרך חיים בר לב ושדרות הרצל יוכלו לשמש לניסוי. מתיחת קווי הזנה בקטעים הקצרים האלה לא אמורה לקחת יותר מדי זמן.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לדעתי יובילו את הקרונות במשאיות
אני מניח שהקטעים המוכנים כמו דרך חיים בר לב ושדרות הרצל יוכלו לשמש לניסוי. מתיחת קווי הזנה בקטעים הקצרים האלה לא אמורה לקחת יותר מדי זמן.
לא.
עד שהמסילות לא תחוברנה לדיפו לא תראה בחוץ אף קרון.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
ביקור בדיפו - 13/8
חברת סיטי פס פותחת שוב את שערי הדיפו לביקור ביום חמישי הקרוב, 13/8 בין השעות 16:00 ל- 19:00. אני שוקל לקפוץ לביקור נוסף ואתם מוזמנים להצטרף. אגב, רצוי לציין ששני המערכים הניסיוניים 01 ו-02 טרם הגיעו לדיפו.
 

easylivin

New member
ביקור בדיפו - 13/8
חברת סיטי פס פותחת שוב את שערי הדיפו לביקור ביום חמישי הקרוב, 13/8 בין השעות 16:00 ל- 19:00. אני שוקל לקפוץ לביקור נוסף ואתם מוזמנים להצטרף. אגב, רצוי לציין ששני המערכים הניסיוניים 01 ו-02 טרם הגיעו לדיפו.
אני מאוד מקווה שאוכל להגיע...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה