או רכבת לאילת, או רכבת קלה בת"א
הצמד המוביל את תוכנית ההאצה בתחום התשתיות, עמית לנג ואבי דור, מודע היטב למשמעות ההשקעה בתשתיות לדחיפה של כל המשק, אבל גם למגבלות התקציביות. http://globes.co.il/news/article.aspx?did=1000479788&fid=607&fromMador=607 בדומה למה שתמיד טענתי, פיתוח כבישים בא על חשבון פיתוח תח"צ. כשמנסים לפתח גם וגם מקבלים גם לא וגם לא. ובאותו האופן, אם יקימו את הקו לאילת שהמשמעות התחבורתית שלו היא זניחה למדיי סביר להניח שפרוייקט אחר חשוב הרבה יותר יפגע.
הצמד המוביל את תוכנית ההאצה בתחום התשתיות, עמית לנג ואבי דור, מודע היטב למשמעות ההשקעה בתשתיות לדחיפה של כל המשק, אבל גם למגבלות התקציביות. http://globes.co.il/news/article.aspx?did=1000479788&fid=607&fromMador=607 בדומה למה שתמיד טענתי, פיתוח כבישים בא על חשבון פיתוח תח"צ. כשמנסים לפתח גם וגם מקבלים גם לא וגם לא. ובאותו האופן, אם יקימו את הקו לאילת שהמשמעות התחבורתית שלו היא זניחה למדיי סביר להניח שפרוייקט אחר חשוב הרבה יותר יפגע.