דו"ח קווי לילה יום חמישי

מצב
הנושא נעול.

stratomaximus

New member
אם תסתכל בפרסומים באתר עיריית חולון,
כתוב שם שגם קווי הלילה הרגילים מתחילים מ-11. זה כנראה היה התכנון המקורי, ואז שינו אותו ל-12, רק שהאתר של עיריית חולון לא מעודכן. אז יכול להיות שגם בזה הם טעו.
אם ככה, אז זה ביזיון גדול
כי כבר שמעתי על לפחות עוד 3 אנשים שהסתמכו על הקו, והאוטובוס פשוט לא הגיע. דיווחתי כבר על זה בפורום חולון ב- YNET, מחר תישלח מהפורום בקשת הבהרה לעירייה.
 

Image of me

New member
אם ככה, אז זה ביזיון גדול
כי כבר שמעתי על לפחות עוד 3 אנשים שהסתמכו על הקו, והאוטובוס פשוט לא הגיע. דיווחתי כבר על זה בפורום חולון ב- YNET, מחר תישלח מהפורום בקשת הבהרה לעירייה.
בהחלט בזיון.
 

sl 3977

New member
בהחלט בזיון.

אני מקווה באמת ש התלונות של חבר'ה צעירים מחולון שחיכו לקווי לילה מ23:00 עד 24:15 יגיעו לעיריית חולון והעירייה תטפל בזה שכל האוטובוסי לילה בלילה שבין שישי לשבת שעובדים על קו 289 יצאו בזמן מאזור התעשייה בחולון וממסוף רידינג בשעות שנקבעו ולא יאחרו ו שעיריית חולון תעמוד במילה שלה אני מאוד מאוד מקווה ומתפלל ש העירייה תדרוש זאת מ חברת תור בוס ותתייחס ברצינות לתלונות שלכם תושבי חולון ותטפל בזה בצורה יעילה
 

sl 3977

New member

אני מקווה באמת ש התלונות של חבר'ה צעירים מחולון שחיכו לקווי לילה מ23:00 עד 24:15 יגיעו לעיריית חולון והעירייה תטפל בזה שכל האוטובוסי לילה בלילה שבין שישי לשבת שעובדים על קו 289 יצאו בזמן מאזור התעשייה בחולון וממסוף רידינג בשעות שנקבעו ולא יאחרו ו שעיריית חולון תעמוד במילה שלה אני מאוד מאוד מקווה ומתפלל ש העירייה תדרוש זאת מ חברת תור בוס ותתייחס ברצינות לתלונות שלכם תושבי חולון ותטפל בזה בצורה יעילה
יגיעו=יתלוננו
בעיריית חולון
 

veredvered

New member
דו"ח קווי לילה יום חמישי
עמדתי בין התחנות הראשונות (תחילת בן יהודה) חלפו על פניי 466,404, 418, 230 שהיו ריקים כמעט לחלוטין. על קו 289 עליתי. סה"כ במשך הנסיעה היו על האוטובוס 20 צעירים ומאבטח אחד. הנהג נסע בפראות ובמהירות!!!!! כל עצירה הייתה בלימה עצומה! בחולון כמעט עשינו תאונה ישבתי ליד הנהג ושאלתי אותו למה הוא עצבני ונוסע ככה (להבדיל מהנהג של יום ראשון שהיה מאוד רגוע ואפילו שמח על הפעילות) הנהג סיפר שאותו הכריחו לקחת את הנסיעות האלה בלילה, שהוא במשמרת מ4 עד 4 עם כמה הפסקות מנוחה קצרות, הוא לא מבין את המסלול, אין לו סבלנות לשאלות של אנשים ולראיה בשוקן הוא סגר על נוסע את הדלת בפרצוף כשזה שאל אם הוא מגיע לבת ים. הנהג היה עייף ועצבני ואת האמת? ממש פחדתי בנסיעה. הצעירים שישבו מאחוריי הגדירו זאת כלונה פארק ולצערי אני מסכימה איתם. לא זוכרת מתי נסעתי עם נהג כ"כ פראי וכשזו אמורה להוות נסיעה בטוחה במקום השיכורים/עייפים על הכביש אני מעדיפה לא לעלות על האוטובוס וחבל
שאני אדווח גם הלילה?

ב1:05 התייצבתי בתחנה ברחוב העליה אחרי שהלכתי ברגל מלויסקי ולמרות שהאוטובוס נוסע שם אין לו אף תחנה שם
רק ב1:50 עבר 289 כאשר 418 עבר כבר ב1:35 (אוטובוס אקורדיון
עם 12 נוסעים) וואני יודעת שהם נוסעים ממש צמוד בדר"כ. שאלתי את הנהג איך לקח לו כ"כ הרבה זמן מרידינג היום והוא התפלא ואמר שהוא יצא ב1 וחצי ולא ב1 כמו שסברתי. עוד יותר הוא התפלא כששמע שלא עבר אוטובוס לפניו כאשר הוא ראה את הנהג יוצא. הנהג אמר לי שכניראה הנהג לפניו לא מכיר את הנסיעה וטעה בדרך. ממש נחמד!!!!!!!!! שוב היה על האוטובוס מאבטח כמו ביום חמישי סה"כ מהעליה עד חולון היו על האוטובוס 6 אנשים כולל אותי ולא כולל מאבטח ונהג. היה נהג נחמד הפעם, הסכים איתי שהתחנה שחיכיתי בה חשוכה ויכלו לשים את התחנה של 289 יחד עם שאר התחנות מטר למעלה, במקום מואר וצמוד לפיצוציה ככה שפחות מפחיד לעמוד ולחכות (בטח אם האוטובוס שוכח לעבור) בקיצור עד כה קווי הלילה די אכזבו אותי ואני מתחילה לחשוב לוותר עליהם ולהעדיף לשלם כסף למונית ספיישל
 
שאני אדווח גם הלילה?

ב1:05 התייצבתי בתחנה ברחוב העליה אחרי שהלכתי ברגל מלויסקי ולמרות שהאוטובוס נוסע שם אין לו אף תחנה שם
רק ב1:50 עבר 289 כאשר 418 עבר כבר ב1:35 (אוטובוס אקורדיון
עם 12 נוסעים) וואני יודעת שהם נוסעים ממש צמוד בדר"כ. שאלתי את הנהג איך לקח לו כ"כ הרבה זמן מרידינג היום והוא התפלא ואמר שהוא יצא ב1 וחצי ולא ב1 כמו שסברתי. עוד יותר הוא התפלא כששמע שלא עבר אוטובוס לפניו כאשר הוא ראה את הנהג יוצא. הנהג אמר לי שכניראה הנהג לפניו לא מכיר את הנסיעה וטעה בדרך. ממש נחמד!!!!!!!!! שוב היה על האוטובוס מאבטח כמו ביום חמישי סה"כ מהעליה עד חולון היו על האוטובוס 6 אנשים כולל אותי ולא כולל מאבטח ונהג. היה נהג נחמד הפעם, הסכים איתי שהתחנה שחיכיתי בה חשוכה ויכלו לשים את התחנה של 289 יחד עם שאר התחנות מטר למעלה, במקום מואר וצמוד לפיצוציה ככה שפחות מפחיד לעמוד ולחכות (בטח אם האוטובוס שוכח לעבור) בקיצור עד כה קווי הלילה די אכזבו אותי ואני מתחילה לחשוב לוותר עליהם ולהעדיף לשלם כסף למונית ספיישל
על העדכונים ורד.
 

kalil

New member
שאני אדווח גם הלילה?

ב1:05 התייצבתי בתחנה ברחוב העליה אחרי שהלכתי ברגל מלויסקי ולמרות שהאוטובוס נוסע שם אין לו אף תחנה שם
רק ב1:50 עבר 289 כאשר 418 עבר כבר ב1:35 (אוטובוס אקורדיון
עם 12 נוסעים) וואני יודעת שהם נוסעים ממש צמוד בדר"כ. שאלתי את הנהג איך לקח לו כ"כ הרבה זמן מרידינג היום והוא התפלא ואמר שהוא יצא ב1 וחצי ולא ב1 כמו שסברתי. עוד יותר הוא התפלא כששמע שלא עבר אוטובוס לפניו כאשר הוא ראה את הנהג יוצא. הנהג אמר לי שכניראה הנהג לפניו לא מכיר את הנסיעה וטעה בדרך. ממש נחמד!!!!!!!!! שוב היה על האוטובוס מאבטח כמו ביום חמישי סה"כ מהעליה עד חולון היו על האוטובוס 6 אנשים כולל אותי ולא כולל מאבטח ונהג. היה נהג נחמד הפעם, הסכים איתי שהתחנה שחיכיתי בה חשוכה ויכלו לשים את התחנה של 289 יחד עם שאר התחנות מטר למעלה, במקום מואר וצמוד לפיצוציה ככה שפחות מפחיד לעמוד ולחכות (בטח אם האוטובוס שוכח לעבור) בקיצור עד כה קווי הלילה די אכזבו אותי ואני מתחילה לחשוב לוותר עליהם ולהעדיף לשלם כסף למונית ספיישל
ועדיין אין תחנות לקו 418
לאורך כל שד' ירושלים ביפו.
 

טיפ_טיפ

New member
דו"ח קווי לילה יום חמישי
עמדתי בין התחנות הראשונות (תחילת בן יהודה) חלפו על פניי 466,404, 418, 230 שהיו ריקים כמעט לחלוטין. על קו 289 עליתי. סה"כ במשך הנסיעה היו על האוטובוס 20 צעירים ומאבטח אחד. הנהג נסע בפראות ובמהירות!!!!! כל עצירה הייתה בלימה עצומה! בחולון כמעט עשינו תאונה ישבתי ליד הנהג ושאלתי אותו למה הוא עצבני ונוסע ככה (להבדיל מהנהג של יום ראשון שהיה מאוד רגוע ואפילו שמח על הפעילות) הנהג סיפר שאותו הכריחו לקחת את הנסיעות האלה בלילה, שהוא במשמרת מ4 עד 4 עם כמה הפסקות מנוחה קצרות, הוא לא מבין את המסלול, אין לו סבלנות לשאלות של אנשים ולראיה בשוקן הוא סגר על נוסע את הדלת בפרצוף כשזה שאל אם הוא מגיע לבת ים. הנהג היה עייף ועצבני ואת האמת? ממש פחדתי בנסיעה. הצעירים שישבו מאחוריי הגדירו זאת כלונה פארק ולצערי אני מסכימה איתם. לא זוכרת מתי נסעתי עם נהג כ"כ פראי וכשזו אמורה להוות נסיעה בטוחה במקום השיכורים/עייפים על הכביש אני מעדיפה לא לעלות על האוטובוס וחבל
ברושור קווי לילה
אתמול ניסיתי לצאת מרידינג עם אוטובוס כלשהו למרכז ת"א. לאור ניסיוני פשוט חיפשתי קו אוטובוס שיוצא מרידינג המוטו שלי לאחרונה הוא שעדיף לעלות על אוטובוס שנוסע לאנשהוא מאשר להתייבש בתחנה. בכל מקרה איתרתי קו של דן שנוסע לכיוון ראשל"צ (עם נהג מקסים שעזר לי לנסות ולחשב איפה הכי כדאי לי לרדת ולהחליף אוטובוס) על האוטובוס מצאתי ברושור של קווי לילה הברושור מושקע ביותר אמה-מה....אמנם מצוינות מספר התחנות מנק' המוצא בת"א ועד נקודת היעד (ר"ג\בת ים.פ"ת וכו') אבל לא מצוינת הכתובת המדויקת למשל קו 463 (במקרה....
) מסוף רדינג התערוכה דיזנגוף בן יהודה אלנבי ד.בגין וכו' מה זה
דיזנגוף זה סימטה
איך אפשר לנחש איפה בדיוק ממוקמת התחנה
לפחות באתר של דן רשומות התחנות המדויקות http://www.dan.co.il/search/lines_times.asp?LineNumber=463-_ עוד דבר שגיליתי, לפחות ברידינג שלטי התחנות של קווי הלילה מסומנים עם מדבקה של ינשוף, שזה נחמד אבל לא מי-יודע-מה בולט
 

Image of me

New member
ברושור קווי לילה
אתמול ניסיתי לצאת מרידינג עם אוטובוס כלשהו למרכז ת"א. לאור ניסיוני פשוט חיפשתי קו אוטובוס שיוצא מרידינג המוטו שלי לאחרונה הוא שעדיף לעלות על אוטובוס שנוסע לאנשהוא מאשר להתייבש בתחנה. בכל מקרה איתרתי קו של דן שנוסע לכיוון ראשל"צ (עם נהג מקסים שעזר לי לנסות ולחשב איפה הכי כדאי לי לרדת ולהחליף אוטובוס) על האוטובוס מצאתי ברושור של קווי לילה הברושור מושקע ביותר אמה-מה....אמנם מצוינות מספר התחנות מנק' המוצא בת"א ועד נקודת היעד (ר"ג\בת ים.פ"ת וכו') אבל לא מצוינת הכתובת המדויקת למשל קו 463 (במקרה....
) מסוף רדינג התערוכה דיזנגוף בן יהודה אלנבי ד.בגין וכו' מה זה
דיזנגוף זה סימטה
איך אפשר לנחש איפה בדיוק ממוקמת התחנה
לפחות באתר של דן רשומות התחנות המדויקות http://www.dan.co.il/search/lines_times.asp?LineNumber=463-_ עוד דבר שגיליתי, לפחות ברידינג שלטי התחנות של קווי הלילה מסומנים עם מדבקה של ינשוף, שזה נחמד אבל לא מי-יודע-מה בולט
כנראה רצו לחסוך במקום.
לפרט את הרחובות לוקח פי 3 פחות נייר מאשר לפרט כל תחנה ותחנה. זה דווקא הגיוני לציין את הרחובות שבהם עוברים הקווים. אם כי במקרה הספציפי של דיזנגוף זה מטעה, כי מי שקורא את העלון עלול לחשוב שהקו נוסע לאורך דיזנגוף, בעוד שלמעשה יש לו רק תחנה אחת בדיזנגוף, ליד הנמל.
 

veredvered

New member
כנראה רצו לחסוך במקום.
לפרט את הרחובות לוקח פי 3 פחות נייר מאשר לפרט כל תחנה ותחנה. זה דווקא הגיוני לציין את הרחובות שבהם עוברים הקווים. אם כי במקרה הספציפי של דיזנגוף זה מטעה, כי מי שקורא את העלון עלול לחשוב שהקו נוסע לאורך דיזנגוף, בעוד שלמעשה יש לו רק תחנה אחת בדיזנגוף, ליד הנמל.
ספר לי על זה

טוב שלא הלכתי איזה לילה שבוע שעב רחצי דיזינגוף כדי להבין ש"דיזינגוף" זאת בטח תחנה אחת ליד הנמל ולא קרוב לכיכר או משהו
 

טיפ_טיפ

New member
ברושור קווי לילה
אתמול ניסיתי לצאת מרידינג עם אוטובוס כלשהו למרכז ת"א. לאור ניסיוני פשוט חיפשתי קו אוטובוס שיוצא מרידינג המוטו שלי לאחרונה הוא שעדיף לעלות על אוטובוס שנוסע לאנשהוא מאשר להתייבש בתחנה. בכל מקרה איתרתי קו של דן שנוסע לכיוון ראשל"צ (עם נהג מקסים שעזר לי לנסות ולחשב איפה הכי כדאי לי לרדת ולהחליף אוטובוס) על האוטובוס מצאתי ברושור של קווי לילה הברושור מושקע ביותר אמה-מה....אמנם מצוינות מספר התחנות מנק' המוצא בת"א ועד נקודת היעד (ר"ג\בת ים.פ"ת וכו') אבל לא מצוינת הכתובת המדויקת למשל קו 463 (במקרה....
) מסוף רדינג התערוכה דיזנגוף בן יהודה אלנבי ד.בגין וכו' מה זה
דיזנגוף זה סימטה
איך אפשר לנחש איפה בדיוק ממוקמת התחנה
לפחות באתר של דן רשומות התחנות המדויקות http://www.dan.co.il/search/lines_times.asp?LineNumber=463-_ עוד דבר שגיליתי, לפחות ברידינג שלטי התחנות של קווי הלילה מסומנים עם מדבקה של ינשוף, שזה נחמד אבל לא מי-יודע-מה בולט
אהכן,וקווי הלילה לא מופיעים במענה האוט' של דן
שזה קצת הזוי כי אם אני רוצה לדעת איפה ממוקמות התחנות של קו 463 אני בטח אחפש פרטים עליו במענה הטלפוני בלילה כי...הוא קו לילה
ובלילה המוקד סגור והקו לא מזוהה ע"י המערכת בקיצור. המתחיל במצווה אומרים לו גמור! סוף סוף פתחתם קווי לילה. אולי גם תשווקו אותם כמו שצריך
 

amit1270

New member
דו"ח קווי לילה יום חמישי
עמדתי בין התחנות הראשונות (תחילת בן יהודה) חלפו על פניי 466,404, 418, 230 שהיו ריקים כמעט לחלוטין. על קו 289 עליתי. סה"כ במשך הנסיעה היו על האוטובוס 20 צעירים ומאבטח אחד. הנהג נסע בפראות ובמהירות!!!!! כל עצירה הייתה בלימה עצומה! בחולון כמעט עשינו תאונה ישבתי ליד הנהג ושאלתי אותו למה הוא עצבני ונוסע ככה (להבדיל מהנהג של יום ראשון שהיה מאוד רגוע ואפילו שמח על הפעילות) הנהג סיפר שאותו הכריחו לקחת את הנסיעות האלה בלילה, שהוא במשמרת מ4 עד 4 עם כמה הפסקות מנוחה קצרות, הוא לא מבין את המסלול, אין לו סבלנות לשאלות של אנשים ולראיה בשוקן הוא סגר על נוסע את הדלת בפרצוף כשזה שאל אם הוא מגיע לבת ים. הנהג היה עייף ועצבני ואת האמת? ממש פחדתי בנסיעה. הצעירים שישבו מאחוריי הגדירו זאת כלונה פארק ולצערי אני מסכימה איתם. לא זוכרת מתי נסעתי עם נהג כ"כ פראי וכשזו אמורה להוות נסיעה בטוחה במקום השיכורים/עייפים על הכביש אני מעדיפה לא לעלות על האוטובוס וחבל
תסלחו לי אבל מספור הקווים ממש מטופש
418 זה בין ירושלים לבית שמש, לא? אני חושב שהיה אפשר לעשות את זה הרבה יותר פשוט, למשל ע"י הוספת המספר 1000 (אלא אם כן השילוט האלקטרוני לא תומך ב-4 ספרות...).
 

אוהד11

New member
תסלחו לי אבל מספור הקווים ממש מטופש
418 זה בין ירושלים לבית שמש, לא? אני חושב שהיה אפשר לעשות את זה הרבה יותר פשוט, למשל ע"י הוספת המספר 1000 (אלא אם כן השילוט האלקטרוני לא תומך ב-4 ספרות...).
כבר עסקנו לא מעט במספור המשונה של קווים לרבות
כפל מספרים. דוגמאות לכך לא חסרות. לפחות בנושא קווי הלילה יש הגיון מסויים, כי כל חברה קיבלה קדומת שונה, למעט אגד שקיבלה קדומת "1" לקווי הלילה של ירושלים ובמרכז הארץ ובחיפה היא קיבלה את הקדומת "2"
 

mister K

New member
כבר עסקנו לא מעט במספור המשונה של קווים לרבות
כפל מספרים. דוגמאות לכך לא חסרות. לפחות בנושא קווי הלילה יש הגיון מסויים, כי כל חברה קיבלה קדומת שונה, למעט אגד שקיבלה קדומת "1" לקווי הלילה של ירושלים ובמרכז הארץ ובחיפה היא קיבלה את הקדומת "2"
עצם חלוקת המספרים לפי חברות מטומטמת לדעתי...
לא רק בקווי הלילה אלא בכלל. זה יוצר מלא בלאגן, כפילויות ומספרים לא הגיוניים. חברה כמו קווים למשל נותנת לקווים שלה איזה מספרים שהיא רוצה כאילו היא החברה היחידה שמפעילה קווי שירות בגוש דן. צריך להפסיק עם כל השיטה הזאת ולחזור לשיטת מספור אחידה בכל הארץ בשיתוף כל המפעילים. הרי לנוסעים לא אמור להיות איכפת איזו חברה מפעילה את הקו. הם אמורים לזכור מספר ולא צריך לעניין אותם אם זה 61 של דן או 61 של קווים. בהיעדר רשויות תח"צ מטרופוליניות, משרד התחבורה הוא זה שצריך לחלק את המספרים. ולא להתייחס בכלל לשיקול של איזו חברה מפעילה את הקו אלא אך ורק למיקום הקו ולהגיון. בנוגע לקווי הלילה, המספור של דן דווקא הגיוני. הרי כל אחד מקווי הלילה שלהם הוא בעצם קו קיים עם שינוי בחלק מהמסלול. לכן פשוט הוסיפו קידומת 4 ואת מספר הקו.
 

amit1270

New member
עצם חלוקת המספרים לפי חברות מטומטמת לדעתי...
לא רק בקווי הלילה אלא בכלל. זה יוצר מלא בלאגן, כפילויות ומספרים לא הגיוניים. חברה כמו קווים למשל נותנת לקווים שלה איזה מספרים שהיא רוצה כאילו היא החברה היחידה שמפעילה קווי שירות בגוש דן. צריך להפסיק עם כל השיטה הזאת ולחזור לשיטת מספור אחידה בכל הארץ בשיתוף כל המפעילים. הרי לנוסעים לא אמור להיות איכפת איזו חברה מפעילה את הקו. הם אמורים לזכור מספר ולא צריך לעניין אותם אם זה 61 של דן או 61 של קווים. בהיעדר רשויות תח"צ מטרופוליניות, משרד התחבורה הוא זה שצריך לחלק את המספרים. ולא להתייחס בכלל לשיקול של איזו חברה מפעילה את הקו אלא אך ורק למיקום הקו ולהגיון. בנוגע לקווי הלילה, המספור של דן דווקא הגיוני. הרי כל אחד מקווי הלילה שלהם הוא בעצם קו קיים עם שינוי בחלק מהמסלול. לכן פשוט הוסיפו קידומת 4 ואת מספר הקו.
(חוץ מהפסקה האחרונה. אני עדיין חושב שזה
לא המספור הכי מוצלח.)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה