משהו שלא מובן לי בהתנהלות של מטרופולין...:

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
משהו שלא מובן לי בהתנהלות של מטרופולין...:
,בקיץ של לפני שנה,האוטובוס הראשון של מטרופולין היה יוצא מעבר לצאת השבת,ב-20:30,בקו 388 לבאר-שבע,ולפי מה שראיתי בשבת האחרונה וכפי שמופיע בלוח-הזמנים,הראשון כיום יוצא כבר ב-18:00 (ואל תבינו אותי לא נכון,אין לי טענות בנידון,זה טוב שיוצא יותר מוקדם ובשעה סבירה כזו),מה שמוביל אותי לחשוב אולי היו אי-אלו בקשות ורחשי-לב בציבור שהוביל לשינוי כזה. בלי שום
לזה,אגד מוציא מערד במוצאי-שבת שני אוטובוסים לתל-אביב בקו 389,ב-18:00 וב-21:00,ללא קשר לשעון-קיץ או לשעון-חורף.
 

אלון 58

New member
משהו שלא מובן לי בהתנהלות של מטרופולין...:
,בקיץ של לפני שנה,האוטובוס הראשון של מטרופולין היה יוצא מעבר לצאת השבת,ב-20:30,בקו 388 לבאר-שבע,ולפי מה שראיתי בשבת האחרונה וכפי שמופיע בלוח-הזמנים,הראשון כיום יוצא כבר ב-18:00 (ואל תבינו אותי לא נכון,אין לי טענות בנידון,זה טוב שיוצא יותר מוקדם ובשעה סבירה כזו),מה שמוביל אותי לחשוב אולי היו אי-אלו בקשות ורחשי-לב בציבור שהוביל לשינוי כזה. בלי שום
לזה,אגד מוציא מערד במוצאי-שבת שני אוטובוסים לתל-אביב בקו 389,ב-18:00 וב-21:00,ללא קשר לשעון-קיץ או לשעון-חורף.
62-342-63
מצולם בשבת ה-04/07/2009,בשעה 18:14,שהוא השני,כי ב-18:00 יצא הראשון לפי הלו"ז.
 

אלון 58

New member
משהו שלא מובן לי בהתנהלות של מטרופולין...:
,בקיץ של לפני שנה,האוטובוס הראשון של מטרופולין היה יוצא מעבר לצאת השבת,ב-20:30,בקו 388 לבאר-שבע,ולפי מה שראיתי בשבת האחרונה וכפי שמופיע בלוח-הזמנים,הראשון כיום יוצא כבר ב-18:00 (ואל תבינו אותי לא נכון,אין לי טענות בנידון,זה טוב שיוצא יותר מוקדם ובשעה סבירה כזו),מה שמוביל אותי לחשוב אולי היו אי-אלו בקשות ורחשי-לב בציבור שהוביל לשינוי כזה. בלי שום
לזה,אגד מוציא מערד במוצאי-שבת שני אוטובוסים לתל-אביב בקו 389,ב-18:00 וב-21:00,ללא קשר לשעון-קיץ או לשעון-חורף.
57-909-61
מצולם ב-19:34 בתאריך הנ"ל.
 

אלון 58

New member
משהו שלא מובן לי בהתנהלות של מטרופולין...:
,בקיץ של לפני שנה,האוטובוס הראשון של מטרופולין היה יוצא מעבר לצאת השבת,ב-20:30,בקו 388 לבאר-שבע,ולפי מה שראיתי בשבת האחרונה וכפי שמופיע בלוח-הזמנים,הראשון כיום יוצא כבר ב-18:00 (ואל תבינו אותי לא נכון,אין לי טענות בנידון,זה טוב שיוצא יותר מוקדם ובשעה סבירה כזו),מה שמוביל אותי לחשוב אולי היו אי-אלו בקשות ורחשי-לב בציבור שהוביל לשינוי כזה. בלי שום
לזה,אגד מוציא מערד במוצאי-שבת שני אוטובוסים לתל-אביב בקו 389,ב-18:00 וב-21:00,ללא קשר לשעון-קיץ או לשעון-חורף.
עד לפני כמה שנים...,
אגד היה מפעיל בשבתות בשעה 16:00,נסיעה בודדת בקו 384 מעין-גדי לבאר-שבע דרך ערד (
,נסיעה חד-כיוונית בשבת),אבל גם זה כבר לא קיים כיום,יתכן עקב חוסר ביקוש,כמו ביטול התחבורה הציבורית בשבתות בבוקר עד הצהרים בין ערד לעין-בוקק ובחזרה,שזה היה קו 387 שכבר בוטל.
 

אלון 58

New member
עד לפני כמה שנים...,
אגד היה מפעיל בשבתות בשעה 16:00,נסיעה בודדת בקו 384 מעין-גדי לבאר-שבע דרך ערד (
,נסיעה חד-כיוונית בשבת),אבל גם זה כבר לא קיים כיום,יתכן עקב חוסר ביקוש,כמו ביטול התחבורה הציבורית בשבתות בבוקר עד הצהרים בין ערד לעין-בוקק ובחזרה,שזה היה קו 387 שכבר בוטל.
על קו 440...:
מדוע באתר אגד לא מופיע קו 440 כאחת מהאפשרויות הנסיעה בין ירושלים לבאר-שבע או להיפך? בדרך-כלל ניתן לאתר את קו 440 כקו שרות בין קרית-ארבע וישובי הר-חברון,לבין באר-שבע לכיוון דרום או לבין ירושלים לכיוון צפון,אבל לא כקו המקשר בין שתי הערים הגדולות,למרות שבפועל הוא נוסע בין שתיהן,על-אף שלקו זה יש כיום רק שתי נסיעות ביום בכל כיוון.
 

קו 415

Active member
על קו 440...:
מדוע באתר אגד לא מופיע קו 440 כאחת מהאפשרויות הנסיעה בין ירושלים לבאר-שבע או להיפך? בדרך-כלל ניתן לאתר את קו 440 כקו שרות בין קרית-ארבע וישובי הר-חברון,לבין באר-שבע לכיוון דרום או לבין ירושלים לכיוון צפון,אבל לא כקו המקשר בין שתי הערים הגדולות,למרות שבפועל הוא נוסע בין שתיהן,על-אף שלקו זה יש כיום רק שתי נסיעות ביום בכל כיוון.
באמת חבל
אני לא מבין מדוע נוסעים צפונית מערבית מירושלים ללטרון ואז משם נוסעים לבאר שבע. אולי קו 470 יותר מהיר אבל במקרה של פקקים בכביש 1 צריך שיוציאו את קו 440 בתדירות גבוהה יותר(לפחות בשעות הפקוקות מ6 עד 10 בבוקר לירושלים)(ומ15 עד19 לכיוון באר שבע ) אני יודע שאנשים באגד לא חשבו על זה אבל זה יחסוך את הפקקים שלפעמים פשוט מורטות עצבים . וגם מדוע כל הקווים למרכז עוברים דרך כביש 1 ואין קווים שעוברים דרך 443 גם כאן ניתן לחסוך את הפקקים אילו היו משתמשים יותר ב443 וחבל על הזמן של הנוסעים
 

אלון 58

New member
באמת חבל
אני לא מבין מדוע נוסעים צפונית מערבית מירושלים ללטרון ואז משם נוסעים לבאר שבע. אולי קו 470 יותר מהיר אבל במקרה של פקקים בכביש 1 צריך שיוציאו את קו 440 בתדירות גבוהה יותר(לפחות בשעות הפקוקות מ6 עד 10 בבוקר לירושלים)(ומ15 עד19 לכיוון באר שבע ) אני יודע שאנשים באגד לא חשבו על זה אבל זה יחסוך את הפקקים שלפעמים פשוט מורטות עצבים . וגם מדוע כל הקווים למרכז עוברים דרך כביש 1 ואין קווים שעוברים דרך 443 גם כאן ניתן לחסוך את הפקקים אילו היו משתמשים יותר ב443 וחבל על הזמן של הנוסעים
לוקחים בחשבון סיכונים בטחוניים...,
והשאלה כמה אוטובוסים ממוגני-ירי עומדים לרשות אגד ומה זמינותם.
 

קו 415

Active member
לוקחים בחשבון סיכונים בטחוניים...,
והשאלה כמה אוטובוסים ממוגני-ירי עומדים לרשות אגד ומה זמינותם.
צריך להראות נוכחות בכבישים
אגד מזמן החליטה שחלק מהקווים שלה שפעם היו באוטובוסים ממוגנים שהקווים האלה לא צריכים להיות מוגנים(142,143,163 ) ומשתמשים באוטובוסים רגילים ללא מיגון. ולגבי 443 הקווים של קונקס סופרבוס ואגד תעבורה שעוברים שם אינם ממוגנים מדוע אגד מתעקשת להעביר שם מוגני ירי? אין שם סכנה ביטחונית והכביש יכול להקל מאוד את הנסיעה למרכז מירושלים וכנ"ל לגבי החזור וגם באזור גוש עציון אגד מרשים לעצמם פה ושם לשלוח אוטובוסים לא מוגנים ליישובים שם
 

אלון 58

New member
צריך להראות נוכחות בכבישים
אגד מזמן החליטה שחלק מהקווים שלה שפעם היו באוטובוסים ממוגנים שהקווים האלה לא צריכים להיות מוגנים(142,143,163 ) ומשתמשים באוטובוסים רגילים ללא מיגון. ולגבי 443 הקווים של קונקס סופרבוס ואגד תעבורה שעוברים שם אינם ממוגנים מדוע אגד מתעקשת להעביר שם מוגני ירי? אין שם סכנה ביטחונית והכביש יכול להקל מאוד את הנסיעה למרכז מירושלים וכנ"ל לגבי החזור וגם באזור גוש עציון אגד מרשים לעצמם פה ושם לשלוח אוטובוסים לא מוגנים ליישובים שם
אם זה כך...,
זו מדיניות לא ברורה,סיכונים יש גם בכמה קטעים של כביש 443,וגם על כביש 60 על שלל המעקפים שלו (עוקף ח'לח'ול/עוקף חברון/עוקף בית-לחם),נקודת-סיכון מסוימת קיימת עדיין ליד מחנה הפליטי אלערובּ,שמדרום לגוש-עציון.
 

קו 415

Active member
אם זה כך...,
זו מדיניות לא ברורה,סיכונים יש גם בכמה קטעים של כביש 443,וגם על כביש 60 על שלל המעקפים שלו (עוקף ח'לח'ול/עוקף חברון/עוקף בית-לחם),נקודת-סיכון מסוימת קיימת עדיין ליד מחנה הפליטי אלערובּ,שמדרום לגוש-עציון.
לא אמרתי שהכל בטוח
בכביש 443 הכביש בטוח למעבר רכבים ישראלים ולכן לא חוששים להעביר שם אוטובוסים לא ממוגנים. ואין הגבלות לגבי האוטובוסים שמותר להם לנוע שם. בכביש 60 אני יודע שיש הרבה אזורים דרומית לאפרת שיכולים להיות לא הכי בטוחים ולכן יש שם יותר הגבלות לגבי איזה אוטובוס מותר לו לנוע שם.
 

אלון 58

New member
לא אמרתי שהכל בטוח
בכביש 443 הכביש בטוח למעבר רכבים ישראלים ולכן לא חוששים להעביר שם אוטובוסים לא ממוגנים. ואין הגבלות לגבי האוטובוסים שמותר להם לנוע שם. בכביש 60 אני יודע שיש הרבה אזורים דרומית לאפרת שיכולים להיות לא הכי בטוחים ולכן יש שם יותר הגבלות לגבי איזה אוטובוס מותר לו לנוע שם.
OK,תודה!
 
צריך להראות נוכחות בכבישים
אגד מזמן החליטה שחלק מהקווים שלה שפעם היו באוטובוסים ממוגנים שהקווים האלה לא צריכים להיות מוגנים(142,143,163 ) ומשתמשים באוטובוסים רגילים ללא מיגון. ולגבי 443 הקווים של קונקס סופרבוס ואגד תעבורה שעוברים שם אינם ממוגנים מדוע אגד מתעקשת להעביר שם מוגני ירי? אין שם סכנה ביטחונית והכביש יכול להקל מאוד את הנסיעה למרכז מירושלים וכנ"ל לגבי החזור וגם באזור גוש עציון אגד מרשים לעצמם פה ושם לשלוח אוטובוסים לא מוגנים ליישובים שם
ההחלטה להפעיל אוטובוסים ממוגני ירי/אבנים או
רגילים, נתונה בידי הצבא ולא בידי המפעיל.
 

shim121

New member
על קו 440...:
מדוע באתר אגד לא מופיע קו 440 כאחת מהאפשרויות הנסיעה בין ירושלים לבאר-שבע או להיפך? בדרך-כלל ניתן לאתר את קו 440 כקו שרות בין קרית-ארבע וישובי הר-חברון,לבין באר-שבע לכיוון דרום או לבין ירושלים לכיוון צפון,אבל לא כקו המקשר בין שתי הערים הגדולות,למרות שבפועל הוא נוסע בין שתיהן,על-אף שלקו זה יש כיום רק שתי נסיעות ביום בכל כיוון.
אלון 58 , באמת מוזר הסיפור באתר אגד
אם מבצעים חיפוש מכיוון ירושלים לבאר שבע הוא מראה את כל הקווים 446 470 ו440, אבל בחיפוש מכיוון באר שבע לירושלים באמת לא רואים את 440 , יתרה מזאת , גם אם מבצעים "חיפוש לפי קו" ומסמנים באר שבע 440 אזי במשבצת של היעד יש כמה יעדים אבל לא רואים את ירושלים, כאמור , בכיוון ההפוך הכל נראה תקין. ברצוני להזכיר שלפני שנים (לפני האינתיפאדות) היה גם קו 441 מירןשלים לערד דרך כביש 60 בימי חמישי ב18:30 ומערד בימי ראשון. בנוסף- קו 440 היה אז די שימושי לתושבי באר שבע היו לו כ6 נסיעות כל יום , כמדומני שבת"מ ירושלים הוא היה יוצא מאותו רציף של 446 , הנסיעה בו היתה די מהירה , לא היו כבישים עוקפים , נסעו דרך כביש 60 "הישן" כלומר בתוך חלחול ומערבית לקרית ארבע (האוטובוס לא היה נכנס לתוך הקריה).
 

shim121

New member
אלון 58 , באמת מוזר הסיפור באתר אגד
אם מבצעים חיפוש מכיוון ירושלים לבאר שבע הוא מראה את כל הקווים 446 470 ו440, אבל בחיפוש מכיוון באר שבע לירושלים באמת לא רואים את 440 , יתרה מזאת , גם אם מבצעים "חיפוש לפי קו" ומסמנים באר שבע 440 אזי במשבצת של היעד יש כמה יעדים אבל לא רואים את ירושלים, כאמור , בכיוון ההפוך הכל נראה תקין. ברצוני להזכיר שלפני שנים (לפני האינתיפאדות) היה גם קו 441 מירןשלים לערד דרך כביש 60 בימי חמישי ב18:30 ומערד בימי ראשון. בנוסף- קו 440 היה אז די שימושי לתושבי באר שבע היו לו כ6 נסיעות כל יום , כמדומני שבת"מ ירושלים הוא היה יוצא מאותו רציף של 446 , הנסיעה בו היתה די מהירה , לא היו כבישים עוקפים , נסעו דרך כביש 60 "הישן" כלומר בתוך חלחול ומערבית לקרית ארבע (האוטובוס לא היה נכנס לתוך הקריה).
ואגב זה , עוד בעיה באתר אגד
כשמבצעים חיפוש "לפי קו" הוא מראה יעד מסוים בתוך העיר , ולא תמיד זה המרכזי וכך לא רואים את כל הנסיעות, לדוגמא: אם תבצעו חיפוש מת"א לפי קו 826 תראו רק 3 נסיעות האחרונות של הלילה , מדוע? כי ביעד מסומן נצרת עילית - הר יונה , ורק הנסיעות האחרונות מגיעות לשם , השאלה כמה אנשים יודעים שצריכים לבחור "מרכז" ואז הם יראו את הנסיעות של 826 במשך כל היום.
 

אלון 58

New member
ואגב זה , עוד בעיה באתר אגד
כשמבצעים חיפוש "לפי קו" הוא מראה יעד מסוים בתוך העיר , ולא תמיד זה המרכזי וכך לא רואים את כל הנסיעות, לדוגמא: אם תבצעו חיפוש מת"א לפי קו 826 תראו רק 3 נסיעות האחרונות של הלילה , מדוע? כי ביעד מסומן נצרת עילית - הר יונה , ורק הנסיעות האחרונות מגיעות לשם , השאלה כמה אנשים יודעים שצריכים לבחור "מרכז" ואז הם יראו את הנסיעות של 826 במשך כל היום.
ולפני כחודשיים-וחצי חפשתי את קו 475...,
ורציתי לדעת אם הוא מוריד ומעלה בטרמינל 3 של נתב"ג,וזה נתן לי את נסיעות הלילה שלו בין 22:00 ל-23:30,שכן מגיעות לטרמינל,ולא הבנתי מכל זה,אם שאר נסיעות הקו הזה ביום ובערב,בין ת"א ללוד,נכנסות לנתב"ג או לא. בסופו של דבר השתמשתי בנסיעה האחרונה של 23:30 במוצאי יום-העצמאות האחרון,כשהתארחתי אצל חבר ביד-אליהו לכמה שעות,לפני הטיסה ללטביה.
 

אלון 58

New member
אלון 58 , באמת מוזר הסיפור באתר אגד
אם מבצעים חיפוש מכיוון ירושלים לבאר שבע הוא מראה את כל הקווים 446 470 ו440, אבל בחיפוש מכיוון באר שבע לירושלים באמת לא רואים את 440 , יתרה מזאת , גם אם מבצעים "חיפוש לפי קו" ומסמנים באר שבע 440 אזי במשבצת של היעד יש כמה יעדים אבל לא רואים את ירושלים, כאמור , בכיוון ההפוך הכל נראה תקין. ברצוני להזכיר שלפני שנים (לפני האינתיפאדות) היה גם קו 441 מירןשלים לערד דרך כביש 60 בימי חמישי ב18:30 ומערד בימי ראשון. בנוסף- קו 440 היה אז די שימושי לתושבי באר שבע היו לו כ6 נסיעות כל יום , כמדומני שבת"מ ירושלים הוא היה יוצא מאותו רציף של 446 , הנסיעה בו היתה די מהירה , לא היו כבישים עוקפים , נסעו דרך כביש 60 "הישן" כלומר בתוך חלחול ומערבית לקרית ארבע (האוטובוס לא היה נכנס לתוך הקריה).
...,
בשני כיווני החיפוש באתר אגד,קו 440 לא נותן את נקודת המוצא והיעד הסופיים,אלא רק תחנות ביניים בישובי הר-חברון וקרית-ארבע,אבל שוה בדיקה נוספת. אני זוכר את קו 441 במתכונתו הישנה,נסיעת בוקר אחת מערד לירושלים דרך חברון בימי ראשון וחמישי,וחזרה לערד רק בימי חמישי לפנות-ערב,כיום קו 441 קיים במתכונת של קו חד-שבועי וחד-כיווני מערד לירושלים,בימי ראשון בלבד ב-08:15,דרך צומת-להבים וקרית-גת,ומצומת-להבים הוא משמש כמעין תגבור לקו 446 מבאר-שבע. קו 440 במתכונתו הישנה,לפני "האוטונומיה",לא היה נכנס לקרית-ארבע,אלא נוסע בכביש עוקף מרכז חברון ועבר במרכז ח'לח'ול.
 

תחנה

New member
על קו 440...:
מדוע באתר אגד לא מופיע קו 440 כאחת מהאפשרויות הנסיעה בין ירושלים לבאר-שבע או להיפך? בדרך-כלל ניתן לאתר את קו 440 כקו שרות בין קרית-ארבע וישובי הר-חברון,לבין באר-שבע לכיוון דרום או לבין ירושלים לכיוון צפון,אבל לא כקו המקשר בין שתי הערים הגדולות,למרות שבפועל הוא נוסע בין שתיהן,על-אף שלקו זה יש כיום רק שתי נסיעות ביום בכל כיוון.
הנושא יטופל ובימים הקרובים המידע יהיה תקין.
תודה על הערה.
 
משהו שלא מובן לי בהתנהלות של מטרופולין...:
,בקיץ של לפני שנה,האוטובוס הראשון של מטרופולין היה יוצא מעבר לצאת השבת,ב-20:30,בקו 388 לבאר-שבע,ולפי מה שראיתי בשבת האחרונה וכפי שמופיע בלוח-הזמנים,הראשון כיום יוצא כבר ב-18:00 (ואל תבינו אותי לא נכון,אין לי טענות בנידון,זה טוב שיוצא יותר מוקדם ובשעה סבירה כזו),מה שמוביל אותי לחשוב אולי היו אי-אלו בקשות ורחשי-לב בציבור שהוביל לשינוי כזה. בלי שום
לזה,אגד מוציא מערד במוצאי-שבת שני אוטובוסים לתל-אביב בקו 389,ב-18:00 וב-21:00,ללא קשר לשעון-קיץ או לשעון-חורף.
גם לי לא מובן, ומצטרף לשאלה.
לדעתי אולי דווקא אחרי פתיחת תחנה חדשה בערד, החברת מטרופולין שיקים שם מודיעין+קופה חדשה, כבר יעשה סדר בלוח הזמנים לכל הקווים לטובת הנוסעים מערד לעיר אחרת, ואז כבר לא יהיה יותר בעיות להרבה שנים טובות.
 

אלון 58

New member
גם לי לא מובן, ומצטרף לשאלה.
לדעתי אולי דווקא אחרי פתיחת תחנה חדשה בערד, החברת מטרופולין שיקים שם מודיעין+קופה חדשה, כבר יעשה סדר בלוח הזמנים לכל הקווים לטובת הנוסעים מערד לעיר אחרת, ואז כבר לא יהיה יותר בעיות להרבה שנים טובות.
נחכה ונראה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה