ככל הנראה בשנת 2011
ישנן מספר נקודות בעייתיות שדורשות הסדרה לפני שיוכלו להפעיל את הקטע הנ"ל ולפני שיסיימו את ההכפלה המלאה של הקו בשטח. אני ממליץ חיפוש בארכיון הפורום. רבות דובר ונכתב אודות מצבה העגום של ההכפלה.
ככל הנראה בשנת 2011
ישנן מספר נקודות בעייתיות שדורשות הסדרה לפני שיוכלו להפעיל את הקטע הנ"ל ולפני שיסיימו את ההכפלה המלאה של הקו בשטח. אני ממליץ חיפוש בארכיון הפורום. רבות דובר ונכתב אודות מצבה העגום של ההכפלה.
(השערה) אולי רצו לקבוע עובדות בשטח
- משרד האוצר שלנו אוהב לקצץ בכל הזדמנות, ובמיוחד בתחבורה מסילתית (גם בכבישים, אבל פחות). אם העבודות "כבר החלו" בשטח, יש פחות סיכוי שבאוצר יתעקשו לקצץ דווקא בפרוייקט הזה.