מתי יפתחו קו בין פתח תקווה לרמת-גן?

מצב
הנושא נעול.

קול חדש

New member
מתי יפתחו קו בין פתח תקווה לרמת-גן?
תושב רמת גן צריך במקרה הטוב לגור ליד ציר ז'בוטינסקי כדי שיוכל להשתמש בתחבורה ציבורית זמינה, או לחילופין לתפוס 2 אוטובוסים. אני חושב שיהיה לקו ביקוש. קו שיצא מוינטר-דרך הטייסים (אורט סינגאלובסקי)-אלוף שדה-הירדן-נגבה-הרא"ה-בן גוריון-ז'בוטינסקי והמשך במסלול קו 66 של דן. אני לא יודע אם העלו בפורום רעיון כזה בעבר, אבל אני בטוח אשתמש בו.
 

down under

New member
מתי יפתחו קו בין פתח תקווה לרמת-גן?
תושב רמת גן צריך במקרה הטוב לגור ליד ציר ז'בוטינסקי כדי שיוכל להשתמש בתחבורה ציבורית זמינה, או לחילופין לתפוס 2 אוטובוסים. אני חושב שיהיה לקו ביקוש. קו שיצא מוינטר-דרך הטייסים (אורט סינגאלובסקי)-אלוף שדה-הירדן-נגבה-הרא"ה-בן גוריון-ז'בוטינסקי והמשך במסלול קו 66 של דן. אני לא יודע אם העלו בפורום רעיון כזה בעבר, אבל אני בטוח אשתמש בו.
רעיון מעולה, לפחות שיעשו
קו מהיכן שאמרת ועד לקניון איילון. מי שירצה לפ"ת יוכל להחליף בצומת צ"ד (ז'בוטינסקי פינת בן גוריון. בעבר היה מפעל ממתקים צ"ד בצומת הזה). המסלול שהצעת הוא הרבה, אבל הרבה יותר מהיר מ-67, שבנוסף לכל גם נכנס לחלק הפקוק של הרצל (בין הרואה לז'בוטינסקי) וגם לכצנלסון (ליד מה שהיה פעם השקם של גבעתיים). אנשים מרח' הירדן והרחובות הקטנים שלידו, מאזור כפר המכביה, רמת חן, דרך נגבה, מרום נווה, הרואה ומרכז שד' ירושלים הצריכים או למכון מור או לקניון או לפ"ת עצמה זה יהיה קו מעולה בשבילם. נניח אם הקו ימשיך לקניון איילון שתהיה אופציה עם כרטיס מעבר לעבור בחינם חינמוביץ' לקווי פ"ת שעל ז'בוטינסקי.
 

קול חדש

New member
רעיון מעולה, לפחות שיעשו
קו מהיכן שאמרת ועד לקניון איילון. מי שירצה לפ"ת יוכל להחליף בצומת צ"ד (ז'בוטינסקי פינת בן גוריון. בעבר היה מפעל ממתקים צ"ד בצומת הזה). המסלול שהצעת הוא הרבה, אבל הרבה יותר מהיר מ-67, שבנוסף לכל גם נכנס לחלק הפקוק של הרצל (בין הרואה לז'בוטינסקי) וגם לכצנלסון (ליד מה שהיה פעם השקם של גבעתיים). אנשים מרח' הירדן והרחובות הקטנים שלידו, מאזור כפר המכביה, רמת חן, דרך נגבה, מרום נווה, הרואה ומרכז שד' ירושלים הצריכים או למכון מור או לקניון או לפ"ת עצמה זה יהיה קו מעולה בשבילם. נניח אם הקו ימשיך לקניון איילון שתהיה אופציה עם כרטיס מעבר לעבור בחינם חינמוביץ' לקווי פ"ת שעל ז'בוטינסקי.
לא צריך החלפה
תחשוב על הפתח-תקוואים שיוכלו עכשיו להגיע לאלוף שדה, לשלישות בר"ג, דרך ליבה של העיר וסמוך לצידה המערבי של בני-ברק. יכול לתת מענה מנגד גם לתושבי שכ' הלל ואזור קריניצי להגיע למכון מור, כאשר במצב היום יש קו אחד, 52 כל חצי שעה. היום אין קישור גם בין צידו הצפוני של הרא"ה למרכז רח' הירדן, אלוף שדה ווינטר. זה קו עם פוטנציאל הצלחה לא רגיל וכמי שנוסע לפ"ת בתדירות לא נמוכה, יקל עלי הליכה של כ-20 דק' עד מכון מור. למי אני ניגש עם בקשה כזאת, איך אני יוצר לובי ומה הסיכוי שהרעיון יצא לפועל?
 

down under

New member
לא צריך החלפה
תחשוב על הפתח-תקוואים שיוכלו עכשיו להגיע לאלוף שדה, לשלישות בר"ג, דרך ליבה של העיר וסמוך לצידה המערבי של בני-ברק. יכול לתת מענה מנגד גם לתושבי שכ' הלל ואזור קריניצי להגיע למכון מור, כאשר במצב היום יש קו אחד, 52 כל חצי שעה. היום אין קישור גם בין צידו הצפוני של הרא"ה למרכז רח' הירדן, אלוף שדה ווינטר. זה קו עם פוטנציאל הצלחה לא רגיל וכמי שנוסע לפ"ת בתדירות לא נמוכה, יקל עלי הליכה של כ-20 דק' עד מכון מור. למי אני ניגש עם בקשה כזאת, איך אני יוצר לובי ומה הסיכוי שהרעיון יצא לפועל?
אי אפשר מכל מקום לכל מקום קו אוטובוס
אבל מדרום ר"ג לקניון איילון (ואולי הארכת הקו לרמת החי"ל וקרית עתידים) אין כרגע קו נורמלי. 67 עושה מלא סיבובים, ומי שגר כיום בין שד' י-ם לבין בן גוריון וצריך לקניון איילון אין לו קו בכלל או שצריך ללכת כמעט 10 עד 15 דקות בשביל קו דרעק כמו 52 (מסלולו מעולה, רק התדירות על הפנים). במיוחד שתוך 3 עד 5 שנים תתחיל לעבוד הרכבת הקלה מפ"ת לת"א ובת ים, כדאי שיהיה קו מדרום ר"ג לצפונה. יעשו כרטיס מעבר, כך שמי שאין לו יומי חופשי או חודשי חופשי יוכל בתשלום אחד לעשות את הנסיעה מדרום ר"ג (או מאזור שד' י-ם או הרואה או בן גוריון) עד לצומת צ"ד ומשם לקחת את אחד הקווים המרובים (ובעתיד הרכבת הקלה) לפ"ת.
 

קול חדש

New member
אי אפשר מכל מקום לכל מקום קו אוטובוס
אבל מדרום ר"ג לקניון איילון (ואולי הארכת הקו לרמת החי"ל וקרית עתידים) אין כרגע קו נורמלי. 67 עושה מלא סיבובים, ומי שגר כיום בין שד' י-ם לבין בן גוריון וצריך לקניון איילון אין לו קו בכלל או שצריך ללכת כמעט 10 עד 15 דקות בשביל קו דרעק כמו 52 (מסלולו מעולה, רק התדירות על הפנים). במיוחד שתוך 3 עד 5 שנים תתחיל לעבוד הרכבת הקלה מפ"ת לת"א ובת ים, כדאי שיהיה קו מדרום ר"ג לצפונה. יעשו כרטיס מעבר, כך שמי שאין לו יומי חופשי או חודשי חופשי יוכל בתשלום אחד לעשות את הנסיעה מדרום ר"ג (או מאזור שד' י-ם או הרואה או בן גוריון) עד לצומת צ"ד ומשם לקחת את אחד הקווים המרובים (ובעתיד הרכבת הקלה) לפ"ת.
לא מכל מקום לכל מקום
נסיעה ממזרח ודרום רמת-גן (השכונות הצמודות לבני-ברק) לבילינסון (בשעות "רגועות"), לא צריכה לקחת יותר מ-40 דק' בממוצע. חוץ מזה שקו 52 לא נותן מענה רציני לתושבי רמת-גן, אלא לגבעתיים, אבל מסכים איתך שהתדירות שלו מקוממת.
 

אורי404

New member
לא מכל מקום לכל מקום
נסיעה ממזרח ודרום רמת-גן (השכונות הצמודות לבני-ברק) לבילינסון (בשעות "רגועות"), לא צריכה לקחת יותר מ-40 דק' בממוצע. חוץ מזה שקו 52 לא נותן מענה רציני לתושבי רמת-גן, אלא לגבעתיים, אבל מסכים איתך שהתדירות שלו מקוממת.
גם בקו 53 יש לדעתי בעיות
אתמול אחרי הצהרים הייתי בתחנה המרכזית ורציתי להגיע לרחוב ויצמן - אחד מן הרחובות הראשיים בגבעתיים. הגעתי ב 17:20 והמודיעין מסר לי, שלפני חמש דקות פספסתי אוטובוס, ושהאוטובוס הבא ייצא בשעה 18:00. בסך הכולל הייתי צריך נסיעה קצרה יחסית, סביבות העשרים דקות. להמתין ארבעים דקות, זה נראה לי מוגזם. מן ההתרשמות שלי, בקו 53, לרב המידיבוס מתמלא. מובן לי, שליד האזור של רחוב ויצמן קרוב יותר מסוף 2000 ושלשם התח"צ בסך הכל טוב. גם מובן, לי שאין צורך בקו 53 בתדירות גבוהה למדי. עם זאת לא היה מזיק לתגבר אותו מעט יותר, כקו עם קישור טוב גם לאזורים שונים של גבעתיים וגם לאזור יד אליהו. לדעתי גם שיפור נוסף עשוי להיות בשינוי נסיעה דרך תחנת רכבת ההגנה ולא דרך לה-גרדיה. בסופו של דבר ויתרתי על נסיעה לגבעתיים. היה עליי להיות בשעה שבע באזור הסינרמה וחשבתי, שאולי אוכל לנסוע גבעתיימה, לעשות עניינים שונים ולנסוע נסיעה קצרה חזרה לסינרמה. במודיעין ממה, שהבנתי אין קו נוסף מהתחנה המרכזית לאזור סוף רחוב ויצמן, קרוב יותר לכצנלסון. קו 52 ממה, שהבנתי מהמודיעין לא מתקרב לאותו אזור ולא ממש רציתי לנסוע בשני אוטובוסים. זה נראה היה לי מוגזם שני אוטובוסים בקטע נסיעה קצר.
 

hai001

New member
גם בקו 53 יש לדעתי בעיות
אתמול אחרי הצהרים הייתי בתחנה המרכזית ורציתי להגיע לרחוב ויצמן - אחד מן הרחובות הראשיים בגבעתיים. הגעתי ב 17:20 והמודיעין מסר לי, שלפני חמש דקות פספסתי אוטובוס, ושהאוטובוס הבא ייצא בשעה 18:00. בסך הכולל הייתי צריך נסיעה קצרה יחסית, סביבות העשרים דקות. להמתין ארבעים דקות, זה נראה לי מוגזם. מן ההתרשמות שלי, בקו 53, לרב המידיבוס מתמלא. מובן לי, שליד האזור של רחוב ויצמן קרוב יותר מסוף 2000 ושלשם התח"צ בסך הכל טוב. גם מובן, לי שאין צורך בקו 53 בתדירות גבוהה למדי. עם זאת לא היה מזיק לתגבר אותו מעט יותר, כקו עם קישור טוב גם לאזורים שונים של גבעתיים וגם לאזור יד אליהו. לדעתי גם שיפור נוסף עשוי להיות בשינוי נסיעה דרך תחנת רכבת ההגנה ולא דרך לה-גרדיה. בסופו של דבר ויתרתי על נסיעה לגבעתיים. היה עליי להיות בשעה שבע באזור הסינרמה וחשבתי, שאולי אוכל לנסוע גבעתיימה, לעשות עניינים שונים ולנסוע נסיעה קצרה חזרה לסינרמה. במודיעין ממה, שהבנתי אין קו נוסף מהתחנה המרכזית לאזור סוף רחוב ויצמן, קרוב יותר לכצנלסון. קו 52 ממה, שהבנתי מהמודיעין לא מתקרב לאותו אזור ולא ממש רציתי לנסוע בשני אוטובוסים. זה נראה היה לי מוגזם שני אוטובוסים בקטע נסיעה קצר.
קו 53 יוצא כל 45 דקות
זה כבר כמה שנים, הקו יחסית טוב עם מסלול קצר של איזה 25 דקות, הלוז שלו מכיוון גבעתיים בשעות הצהריים שונה הקדימו אותו ב 5 דקות. בעבר יצא אוטובוס ב17:10 כיום יוצא ב17:05. כזכור לי קו 53 פעל עד השעה 20:00 משני הכיוונים, כיום הוא עד 19:30.
 

אורי404

New member
קו 53 יוצא כל 45 דקות
זה כבר כמה שנים, הקו יחסית טוב עם מסלול קצר של איזה 25 דקות, הלוז שלו מכיוון גבעתיים בשעות הצהריים שונה הקדימו אותו ב 5 דקות. בעבר יצא אוטובוס ב17:10 כיום יוצא ב17:05. כזכור לי קו 53 פעל עד השעה 20:00 משני הכיוונים, כיום הוא עד 19:30.
הקו בהחלט טוב. לדעתי כאמור עוד יותר טוב יהיה
אם ישנו את מסלול הנסיעה דרך תחנת רכבת ההגנה ותגבור של כל חצי שעה ואולי אף לכיוון העשרים דקות, כקו נגיש עבור תושבי גבעתיים ויד אליהו ועובדים שונים, כמו למשל אזור יגאל אלון והסביבה.
 

טיפ_טיפ

New member
מתי יפתחו קו בין פתח תקווה לרמת-גן?
תושב רמת גן צריך במקרה הטוב לגור ליד ציר ז'בוטינסקי כדי שיוכל להשתמש בתחבורה ציבורית זמינה, או לחילופין לתפוס 2 אוטובוסים. אני חושב שיהיה לקו ביקוש. קו שיצא מוינטר-דרך הטייסים (אורט סינגאלובסקי)-אלוף שדה-הירדן-נגבה-הרא"ה-בן גוריון-ז'בוטינסקי והמשך במסלול קו 66 של דן. אני לא יודע אם העלו בפורום רעיון כזה בעבר, אבל אני בטוח אשתמש בו.
מסכימה לחלוטין
גם אני עובדת בפ"ת וגרה בר"ג ואכן ע"מ להגיע לכל נקודה בפ"ת אני צריכה לקחת 2 אוטובוסים+ הליכות אינסופיות לתחנה זמינה. שלא לדבר על הגעה לבלינסון\מרפאות\קניון שאני בטוחה שיש להם לא מעט דרישה מצד תושבי ר"ג.
 

oshri5917

New member
מתי יפתחו קו בין פתח תקווה לרמת-גן?
תושב רמת גן צריך במקרה הטוב לגור ליד ציר ז'בוטינסקי כדי שיוכל להשתמש בתחבורה ציבורית זמינה, או לחילופין לתפוס 2 אוטובוסים. אני חושב שיהיה לקו ביקוש. קו שיצא מוינטר-דרך הטייסים (אורט סינגאלובסקי)-אלוף שדה-הירדן-נגבה-הרא"ה-בן גוריון-ז'בוטינסקי והמשך במסלול קו 66 של דן. אני לא יודע אם העלו בפורום רעיון כזה בעבר, אבל אני בטוח אשתמש בו.
לא יותר פשוטט להאריך את קו 52 לפתח תקוה ?
זה גם יתן חיבור בין פתח תקוה ל\גבעתיים
 

urilei

New member
מתי יפתחו קו בין פתח תקווה לרמת-גן?
תושב רמת גן צריך במקרה הטוב לגור ליד ציר ז'בוטינסקי כדי שיוכל להשתמש בתחבורה ציבורית זמינה, או לחילופין לתפוס 2 אוטובוסים. אני חושב שיהיה לקו ביקוש. קו שיצא מוינטר-דרך הטייסים (אורט סינגאלובסקי)-אלוף שדה-הירדן-נגבה-הרא"ה-בן גוריון-ז'בוטינסקי והמשך במסלול קו 66 של דן. אני לא יודע אם העלו בפורום רעיון כזה בעבר, אבל אני בטוח אשתמש בו.
אני בעד...
הבעייה היא לא הצורך בהחלפה, אלא העובדה שפשוט אין שום קו שמאפשר אפילו החלפה נוחה מתוך רמת גן לכיוון פתח תקווה מרוב האיזורים ברמת גן יש בין 10 ל-30 דקות הליכה לאוטובוס לפתח תקווה (שגם 10 זה לא בדיוק מעט), וההחלפה הנורמלית הראשונה למי שבכ"ז רוצה אוטובוס היא בגדול באזור צומת עלית... שזה אומר לנסוע בערך 12-20 דקות כפול 2 שהם בכלל לא בכיוון שלך... אם נאמר היה קו שמתחיל כמו 60 מרמת גן, עד בן גוריון, ימינה ומשם לקניון איילון או עתידים, ובתדירות טובה של 5-6 נסיעות בשעה לפחות, זה גם היה פותר את הבעייה, כי זה היה מאפשר החלפה די נוחה במכון מור.
 

down under

New member
אני בעד...
הבעייה היא לא הצורך בהחלפה, אלא העובדה שפשוט אין שום קו שמאפשר אפילו החלפה נוחה מתוך רמת גן לכיוון פתח תקווה מרוב האיזורים ברמת גן יש בין 10 ל-30 דקות הליכה לאוטובוס לפתח תקווה (שגם 10 זה לא בדיוק מעט), וההחלפה הנורמלית הראשונה למי שבכ"ז רוצה אוטובוס היא בגדול באזור צומת עלית... שזה אומר לנסוע בערך 12-20 דקות כפול 2 שהם בכלל לא בכיוון שלך... אם נאמר היה קו שמתחיל כמו 60 מרמת גן, עד בן גוריון, ימינה ומשם לקניון איילון או עתידים, ובתדירות טובה של 5-6 נסיעות בשעה לפחות, זה גם היה פותר את הבעייה, כי זה היה מאפשר החלפה די נוחה במכון מור.
על זה בדיוק כתבתי בשרשור זה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה