דן תתגבר את הלו"ז בקו 149 מכ"ס לת"א

מצב
הנושא נעול.

Image of me

New member
דן תתגבר את הלו"ז בקו 149 מכ"ס לת"א
אבל לא כתוב מה מהות התגבור...
גם תוספת נסיעה אחת יכולה להיחשב לתגבור. היה לי מגעיל לקרוא את המשפט הלקקני הבא: "אנו מודים לך כאיש ציבור המכהן כחבר מועצה הדואג לציבור התושבים, על הסבת תשומת ליבנו". דן צריכה איש ציבור שיסב את תשומת ליבה? דן לא יודעת בעצמה את מידת עומס הנוסעים בכל קו?
 

אוהד11

New member
אבל לא כתוב מה מהות התגבור...
גם תוספת נסיעה אחת יכולה להיחשב לתגבור. היה לי מגעיל לקרוא את המשפט הלקקני הבא: "אנו מודים לך כאיש ציבור המכהן כחבר מועצה הדואג לציבור התושבים, על הסבת תשומת ליבנו". דן צריכה איש ציבור שיסב את תשומת ליבה? דן לא יודעת בעצמה את מידת עומס הנוסעים בכל קו?
יתר על כן, מדוע צריך להפעיל ח"כ למטרה זו ?
 

ה2

New member
יתר על כן, מדוע צריך להפעיל ח"כ למטרה זו ?
לפעמים אין ברירה וכשחברות התח"צ מתעלמות
בתירוצים שונים מהביקוש, למרות שהן יודעות על בעיה קיימת, אין ברירה במקומותינו ומפעילים קשרים.
 

אורי404

New member
לפעמים אין ברירה וכשחברות התח"צ מתעלמות
בתירוצים שונים מהביקוש, למרות שהן יודעות על בעיה קיימת, אין ברירה במקומותינו ומפעילים קשרים.
מעורבות עובד ציבור ושיפור שירות
לדעתי לשם שינוי, אם אכן התגבור ייצא לפועל, אז היה כאן חבר מועצה, שמצא לנכון לדאוג לתושביו וטוב שכך, יהיה. תפקיד העירייה הוא לדאוג לתושביה בתחומים שונים. חלק יודעים, שכותב שורות אלה גר, למעלה מעשרים וחמש שנים בכפר סבא, אך כאן זה לא קשור, אלא בכך שתפקיד הרשות המקומית, במקום אשר יהיה הוא גם לדאוג לתושביה. מעבר לכך, אם אכן יהיה תגבור, אז "דן" רק צפויים להרוויח מכך. ככלות הכל בשעות הבוקר יש להם נוסעים רבים וחלק גדול מהם נוסעים יוממים קבועים. לכן שיפור שירות ושיפור התדמית עשוי רק לעשות להם טוב ונקווה להמשך שיפור שירות של חברות האוטובוסים ברחבי ישראל. נסיים עם נקודה לזכות: עשור וחצי אחרי, שנפתחה היציאה המהירה מכיוון צומת כפר סבא לכביש 4, סוף-סוף נוסעים קווים 567 ו-149 דרך המנהרה. קודם לכן 567 נסע דרך הצומת ו-149 אף נסע דרך המסוף+דרך הצומת. מאז השינוי, המצב השתפר מאוד. גם תחנה נגישה במסוף האוטובוסים, במקום לצעוד (במקרה 567 בעבר) לכפר סבא או לצומת רעננה. בנוסף יתרון של קיצור מסויים בזמן הנסיעה, נוחות לנהגים וגם פחות אוטובוסים, שיחסמו את הצומת מן היציאה ממסוף צומת רעננה על הכביש הראשי.
 

אורי404

New member
אבל לא כתוב מה מהות התגבור...
גם תוספת נסיעה אחת יכולה להיחשב לתגבור. היה לי מגעיל לקרוא את המשפט הלקקני הבא: "אנו מודים לך כאיש ציבור המכהן כחבר מועצה הדואג לציבור התושבים, על הסבת תשומת ליבנו". דן צריכה איש ציבור שיסב את תשומת ליבה? דן לא יודעת בעצמה את מידת עומס הנוסעים בכל קו?
גם הוספת אוטובוס אחד בלבד עשויה לשפר היטב
מסכים כי, הכתבה אינה ברורה לגמרי ולא מובן האם מדובר בתוספת נסיעה אחת או תוספת של נסיעות רבות או משהו באמצע. על כל פנים, גם תוספת נסיעה אחת עשויה לשפר ודוגמא לכך היא קווי תל אביב-הרצליה: בשעות הצהרים הייתה יציאה בשעות הצהרים של קו 524 מתל אביב להרצליה. הקו היה מלא בנוסעים. לאחרונה יחסית נוספה מעט לפני יציאת קו 524, יציאה של קו 531. לדברי הנהג, שנסעתי עימו ב-524 קיים הבדל. אז ה-524 היה מפוצץ וכעת (ליתר דיוק, נכון לאתמול) התאזן המצב בין שני האוטובוסים בין תל אביב לרמת השרון עד לפיצול ביניהם של 524, אשר נכנס לשכונות מגורים שונות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה