כמה תמונות ודיווחים מערד...,

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
תודה רבה אלון על העדכון מערד הרחוקה!
מי ייתן ותזכו גם בתחנה מרכזית טובה, וגם ב... תחנת רכבת בבוא הזמן!
או-הו,רכבת?חזון למועד...,
לא על המפה בכלל בשלב זה,אבל תודה!
 
כמה תמונות ודיווחים מערד...,
מהימים האחרונים.
תצפית מלמעלה
סימוני כביש נוספו בחניון והם אינם מבשרי טובות. חלקם מבלבלים מעט, באחד המקומות הנתיב אינו ממשיך ישר אלא מוסט כמטר ימינה לאחר צומת, וקיר המגן שמפריד בין החניון למסוף נראה ממש לא בטיחותי.
 
כמה תמונות ודיווחים מערד...,
מהימים האחרונים.
אחרונה - סככה חדשה ליד התיכון
כמובן שיש לברך על הצבת הסככות עם השלטים החדשים (ולו"ז+מפה של מטרופולין בתוך הסככה). אבל בכל זאת כמה תיקונים ראויים: "שירות פנימי" הוא תיאור כללי מדי. קו 2א נוסע ממשיך מתחנה זו לשכ' מעוף, לקניון/מרכז ומשם למערב העיר וחזרה למרכז. לעומתו קווים 386/388 נוסעים לשכ' מעוף ומשם מזרחה למלונות. היו יכולים לכתוב לקו 2א "מעוף, מרכז, חלמיש" ולקווים 386/388 "מלונות". קו 389 אינו אוסף נוסעים בערד בשעות הפיזור אלא מוריד נוסעים בלבד ולכן צ"ל "הורדה בלבד". קווים 386/388 אמנם משמשים כקווים פנימיים בשעות הערב, אבל השימוש בהם נדיר עד לא קיים (קו 1 פועל עד שמונה בערב וקו 2 עד עשר), וההצבה שלהם כקווים פנימיים מאלצת נהגים רבים ליסוע ברחבי העיר ברכבים ריקים. בשולי החדשות - שתי הנסיעות האחרונות שלי בקו 1 התאפיינו ב"צפיפות אוכלוסין": ביום שישי שעבר בשעה 12:30 היו במיניבוס כ-12 נוסעים (היה נוסע בעמידה!) וביום רביעי בשעה 16:30 היו 7 נוסעים. בכלל נראה שמספר הנסיעות שבהן נמכרים 2 כרטיסים ומטה הצטמצם בצורה מהותית.
 

אלון 58

New member
אחרונה - סככה חדשה ליד התיכון
כמובן שיש לברך על הצבת הסככות עם השלטים החדשים (ולו"ז+מפה של מטרופולין בתוך הסככה). אבל בכל זאת כמה תיקונים ראויים: "שירות פנימי" הוא תיאור כללי מדי. קו 2א נוסע ממשיך מתחנה זו לשכ' מעוף, לקניון/מרכז ומשם למערב העיר וחזרה למרכז. לעומתו קווים 386/388 נוסעים לשכ' מעוף ומשם מזרחה למלונות. היו יכולים לכתוב לקו 2א "מעוף, מרכז, חלמיש" ולקווים 386/388 "מלונות". קו 389 אינו אוסף נוסעים בערד בשעות הפיזור אלא מוריד נוסעים בלבד ולכן צ"ל "הורדה בלבד". קווים 386/388 אמנם משמשים כקווים פנימיים בשעות הערב, אבל השימוש בהם נדיר עד לא קיים (קו 1 פועל עד שמונה בערב וקו 2 עד עשר), וההצבה שלהם כקווים פנימיים מאלצת נהגים רבים ליסוע ברחבי העיר ברכבים ריקים. בשולי החדשות - שתי הנסיעות האחרונות שלי בקו 1 התאפיינו ב"צפיפות אוכלוסין": ביום שישי שעבר בשעה 12:30 היו במיניבוס כ-12 נוסעים (היה נוסע בעמידה!) וביום רביעי בשעה 16:30 היו 7 נוסעים. בכלל נראה שמספר הנסיעות שבהן נמכרים 2 כרטיסים ומטה הצטמצם בצורה מהותית.
-רבה אופיר...,
על העדכונים,כולל אחד גם מול ביתי
.
 
אחרונה - סככה חדשה ליד התיכון
כמובן שיש לברך על הצבת הסככות עם השלטים החדשים (ולו"ז+מפה של מטרופולין בתוך הסככה). אבל בכל זאת כמה תיקונים ראויים: "שירות פנימי" הוא תיאור כללי מדי. קו 2א נוסע ממשיך מתחנה זו לשכ' מעוף, לקניון/מרכז ומשם למערב העיר וחזרה למרכז. לעומתו קווים 386/388 נוסעים לשכ' מעוף ומשם מזרחה למלונות. היו יכולים לכתוב לקו 2א "מעוף, מרכז, חלמיש" ולקווים 386/388 "מלונות". קו 389 אינו אוסף נוסעים בערד בשעות הפיזור אלא מוריד נוסעים בלבד ולכן צ"ל "הורדה בלבד". קווים 386/388 אמנם משמשים כקווים פנימיים בשעות הערב, אבל השימוש בהם נדיר עד לא קיים (קו 1 פועל עד שמונה בערב וקו 2 עד עשר), וההצבה שלהם כקווים פנימיים מאלצת נהגים רבים ליסוע ברחבי העיר ברכבים ריקים. בשולי החדשות - שתי הנסיעות האחרונות שלי בקו 1 התאפיינו ב"צפיפות אוכלוסין": ביום שישי שעבר בשעה 12:30 היו במיניבוס כ-12 נוסעים (היה נוסע בעמידה!) וביום רביעי בשעה 16:30 היו 7 נוסעים. בכלל נראה שמספר הנסיעות שבהן נמכרים 2 כרטיסים ומטה הצטמצם בצורה מהותית.
רבה גם לך על המידע, אופיר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה