הסכם בין ע.ת.א. לאגד לפינוי ת"מ הישנה

מצב
הנושא נעול.

down under

New member
הללויה! איפה הבולדוזרים?
קדימה חולדאי - לגלח! לא להשאיר שם אבן על אבן. השטח צריך להפוך לפינה ירוקה כמו בגן שברח' לווינסקי. העיקר להשמיד כל זכר לדבר המגעיל שעמד שם עשרות שנים. אוסישקין כבר נעלם? השוק הסיטונאי נעלם? בריכת גורדון קוצצה? הגיע הזמן להפטר אחת ולתמיד מהתחנה הישנה.
לא מסכים איתך בכלל!
עם הדוגמאות אני דוקא מסכים גם מסכים. הן אוסישקין, הן השוק הסיטונאי והן בריכת גורדון טוב ששינו/הרסו/קיצצו אותם. אבל, יש לעשות (לטעמי ולדעתי) הבחנה ענקית, בין הרחובות סובבי תחנה מרכזית ישנה לבין לב התחנה (המבנה עם הקופות וששת הרציפים). את הרחובות בני ברק, פין, נווה שאנן, הגליל, הנגב, השרון וכו' את כל המבנים שם אכן אפשר ורצוי וראוי להרוס ולבנות משהו יותר מוצלח מחדש, כולל הקמת גינות לתפארת. אבל, את המבנה המרכזי (שלידו היו בעבר עשרות טלפונים ציבוריים וכן בקומת הקרקע שלו היו השירותים הציבוריים) ואת ששת הרציפים יש לשמר ולשפץ. הם אכן מבנה היסטורי בסגנון הבינ"ל (בהוהאוס). בקטע הזה אני לחלוטין תומך בדעתו של תת_תואר_ראשון (סתם, סתם) בני הספל (הוא כועס כשקוראים לו ד"ר או פרופ' ולכן בצחוק קראתי לו תת תואר ראשון).
 
לא מסכים איתך בכלל!
עם הדוגמאות אני דוקא מסכים גם מסכים. הן אוסישקין, הן השוק הסיטונאי והן בריכת גורדון טוב ששינו/הרסו/קיצצו אותם. אבל, יש לעשות (לטעמי ולדעתי) הבחנה ענקית, בין הרחובות סובבי תחנה מרכזית ישנה לבין לב התחנה (המבנה עם הקופות וששת הרציפים). את הרחובות בני ברק, פין, נווה שאנן, הגליל, הנגב, השרון וכו' את כל המבנים שם אכן אפשר ורצוי וראוי להרוס ולבנות משהו יותר מוצלח מחדש, כולל הקמת גינות לתפארת. אבל, את המבנה המרכזי (שלידו היו בעבר עשרות טלפונים ציבוריים וכן בקומת הקרקע שלו היו השירותים הציבוריים) ואת ששת הרציפים יש לשמר ולשפץ. הם אכן מבנה היסטורי בסגנון הבינ"ל (בהוהאוס). בקטע הזה אני לחלוטין תומך בדעתו של תת_תואר_ראשון (סתם, סתם) בני הספל (הוא כועס כשקוראים לו ד"ר או פרופ' ולכן בצחוק קראתי לו תת תואר ראשון).
אם כבר אז תת-אדמירל
 

S o l l y

New member
הסכם בין ע.ת.א. לאגד לפינוי ת"מ הישנה
עירית ת"א ואגד חתמו על הסכם לפינוי סופי של מתחם התחנה המרכזית
מה עם פינוי של החדשה ?
 
הסכם בין ע.ת.א. לאגד לפינוי ת"מ הישנה
עירית ת"א ואגד חתמו על הסכם לפינוי סופי של מתחם התחנה המרכזית
יש לקוות שחלוקת הרציפים בתמח"ת תהיה הגיונית..
נקווה שקווי בת-ים - חולון - ראשל"צ יוכנסו לתחנה החדשה, וכמו כן שהם יצאו ממסוף "אגד" בקומה 7 - שטח שהוכן במיוחד עבור מסוף עירוני. לצערי, הדבר אינו מובן מאליו - במיוחד לאור חלוקת הרציפים התמוהה שהוכנסה לאחרונה: קווי חיפה ובית-שמש באותו רציף, רציפים לדרום ולצפון, עירוניים ופרבריים בעירבוביה חסרת משמעות (כשהמשמעות היחידה היא מבחינת החלוקה למפעילים).
 

טשאפק

New member
יש לקוות שחלוקת הרציפים בתמח"ת תהיה הגיונית..
נקווה שקווי בת-ים - חולון - ראשל"צ יוכנסו לתחנה החדשה, וכמו כן שהם יצאו ממסוף "אגד" בקומה 7 - שטח שהוכן במיוחד עבור מסוף עירוני. לצערי, הדבר אינו מובן מאליו - במיוחד לאור חלוקת הרציפים התמוהה שהוכנסה לאחרונה: קווי חיפה ובית-שמש באותו רציף, רציפים לדרום ולצפון, עירוניים ופרבריים בעירבוביה חסרת משמעות (כשהמשמעות היחידה היא מבחינת החלוקה למפעילים).
לא חוסכים במאמץ כדי להקשות ולבלבל
 

kalil

New member
הסכם בין ע.ת.א. לאגד לפינוי ת"מ הישנה
עירית ת"א ואגד חתמו על הסכם לפינוי סופי של מתחם התחנה המרכזית
אני מקווה שירחיבו את הכביש
עכשיו כשיורידו את התחנה הישנה אני מקווה שירחיבו את רח' השומרון ובעצם יבטלו את הפניה החדה הזאת משד' הר ציון לרח' שומרון. שיחלקו את זה שרח' השומרון יהיה מיועד לפונים לכיוון דרך מנחם בגין בואכה אלנבי ולנוסעים לכיוון דרך מנחם בגין צפון ימשיכו את שד' הר ציון כמה מטרים קדימה ואז הכביש ילך גם הוא שמאלה אבל לא באופן חד. זה יפתור את הפקקים המעצבנים שיש שם תמיד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה