ראיון עם מנכ"ל אגד ירושלים

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
ראיון עם מנכ"ל אגד ירושלים
כולם מאשימים את "אגד". החרדים מפגינים וזורקים אבנים, הסטודנטים כבר מזמן הכריזו מלחמת חורמה. והנוסעים? כרגיל, לא מרוצים. מנכ"ל "אגד" ירושלים טוען, לעומת זאת, כי החברה עושה הכול למען הנוסעים. ראיון מיוחד זמן ירושלים
 

amit1270

New member
ראיון עם מנכ"ל אגד ירושלים
כולם מאשימים את "אגד". החרדים מפגינים וזורקים אבנים, הסטודנטים כבר מזמן הכריזו מלחמת חורמה. והנוסעים? כרגיל, לא מרוצים. מנכ"ל "אגד" ירושלים טוען, לעומת זאת, כי החברה עושה הכול למען הנוסעים. ראיון מיוחד זמן ירושלים
קווי 'אגד' נפרדים מירושלים למירון
הבינו את הפוטנציאל. השנה משווקת חברת האוטובוסים קווים נפרדים לנשים וגברים שייסעו לחגיגות במירון. למי שירצה, יופעלו גם קווים מעורבים mynet
 

davidfainshtein

Member
מנהל
קווי 'אגד' נפרדים מירושלים למירון
הבינו את הפוטנציאל. השנה משווקת חברת האוטובוסים קווים נפרדים לנשים וגברים שייסעו לחגיגות במירון. למי שירצה, יופעלו גם קווים מעורבים mynet
מכירת כרטיסים מוקדמת
השנה אגד למדה את לקחי העבר ומלבד איסוף/פיזור בשכונות גם מכרה במכירה מוקדמת כרטיסים למירון בנקודות שונות בעיר. את התמונות הבאות צילמתי עם הסלולרי בקניון החרדי רב שפע. בקניון הוקמו 3-4 עמדות מכירה נפרדות לנשים וגברים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מכירת כרטיסים מוקדמת
השנה אגד למדה את לקחי העבר ומלבד איסוף/פיזור בשכונות גם מכרה במכירה מוקדמת כרטיסים למירון בנקודות שונות בעיר. את התמונות הבאות צילמתי עם הסלולרי בקניון החרדי רב שפע. בקניון הוקמו 3-4 עמדות מכירה נפרדות לנשים וגברים.
==1==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מכירת כרטיסים מוקדמת
השנה אגד למדה את לקחי העבר ומלבד איסוף/פיזור בשכונות גם מכרה במכירה מוקדמת כרטיסים למירון בנקודות שונות בעיר. את התמונות הבאות צילמתי עם הסלולרי בקניון החרדי רב שפע. בקניון הוקמו 3-4 עמדות מכירה נפרדות לנשים וגברים.
==2==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מכירת כרטיסים מוקדמת
השנה אגד למדה את לקחי העבר ומלבד איסוף/פיזור בשכונות גם מכרה במכירה מוקדמת כרטיסים למירון בנקודות שונות בעיר. את התמונות הבאות צילמתי עם הסלולרי בקניון החרדי רב שפע. בקניון הוקמו 3-4 עמדות מכירה נפרדות לנשים וגברים.
==3==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מכירת כרטיסים מוקדמת
השנה אגד למדה את לקחי העבר ומלבד איסוף/פיזור בשכונות גם מכרה במכירה מוקדמת כרטיסים למירון בנקודות שונות בעיר. את התמונות הבאות צילמתי עם הסלולרי בקניון החרדי רב שפע. בקניון הוקמו 3-4 עמדות מכירה נפרדות לנשים וגברים.
==4==
 

יניבל1

New member
ראיון עם מנכ"ל אגד ירושלים
כולם מאשימים את "אגד". החרדים מפגינים וזורקים אבנים, הסטודנטים כבר מזמן הכריזו מלחמת חורמה. והנוסעים? כרגיל, לא מרוצים. מנכ"ל "אגד" ירושלים טוען, לעומת זאת, כי החברה עושה הכול למען הנוסעים. ראיון מיוחד זמן ירושלים
אין יל מה לקרוא את הכתבה הזאת
רק תודיעו לי כשהוא יתפטר טוב?
 

יניבל1

New member
אין יל מה לקרוא את הכתבה הזאת
רק תודיעו לי כשהוא יתפטר טוב?
אגב כמה לא מפתיע שהבן אדם נהג בדימוס אה?
הגיעה הזמן שהמדינה תשים סוף לפיאסקו הזה של נהגי אוטובוס שמתקדמים בחברה עד ההנהלה . כל חברה שמכבדת את עצמה צריכה הנהלה מקצועית ומיומנת לא נהגי אוטובוס אנלפבתים שהתקדמו באמצעות קשרים . בדן לצערי זה כבר לא בר יישום מכיוון שהחברה פרטית , אבל את אגד עוד אפשר להציל מעצמה.
 

amit1270

New member
אגב כמה לא מפתיע שהבן אדם נהג בדימוס אה?
הגיעה הזמן שהמדינה תשים סוף לפיאסקו הזה של נהגי אוטובוס שמתקדמים בחברה עד ההנהלה . כל חברה שמכבדת את עצמה צריכה הנהלה מקצועית ומיומנת לא נהגי אוטובוס אנלפבתים שהתקדמו באמצעות קשרים . בדן לצערי זה כבר לא בר יישום מכיוון שהחברה פרטית , אבל את אגד עוד אפשר להציל מעצמה.
טוב שאתה לא מכליל...
 

mister K

New member
אגב כמה לא מפתיע שהבן אדם נהג בדימוס אה?
הגיעה הזמן שהמדינה תשים סוף לפיאסקו הזה של נהגי אוטובוס שמתקדמים בחברה עד ההנהלה . כל חברה שמכבדת את עצמה צריכה הנהלה מקצועית ומיומנת לא נהגי אוטובוס אנלפבתים שהתקדמו באמצעות קשרים . בדן לצערי זה כבר לא בר יישום מכיוון שהחברה פרטית , אבל את אגד עוד אפשר להציל מעצמה.
אתה מגזים
יוסי צ'צ'קס ממלא את אחד התפקידים הקשים ביותר באגודה ועושה זאת בצורה טובה. דווקא העובדה שהוא בא מההגה נותנת לו יותר נסיון והבנה מלהרבה "אנשי מקצוע" כהגדרתך. גם בחברות החדשות אגף התנועה מנוהל בדר"כ ע"י אנשי אגד ודן לשעבר שבאו מההגה ולכן הם יודעים הכי טוב את העבודה. הבעייה היא שבניגוד לאגד ודן, ראשי החברות האלה לא היו נהגים מעולם אלא לרוב אנשי עסקים אינטרסנטיים שאותם אולי תגדיר בתור "אינטיליגנטים". חוסר ההבנה שלהם בתחבורה כמו גם חוסר הרצון להפעיל שירות טוב, הוא זה שמסרס את אגפי התנועה בחברות האלה ולצערנו התוצאה ידועה. הבעייה האמיתית באגד היא שרק אם התמזל מזלך ונולדת לאב חבר אגד או התחתנת עם בת חבר, תוכל להיכנס חבר ולהתקדם בחברה. אבל זה לא מעיד על חוסר מיומנות ומקצועיות של בעלי התפקידים שם רק משום שהם היו נהגים. כמו בכל מקום, יש ויש ואסור להכליל. מה גם שלא כל נהגי האוטובוסים הם אנאלפבתים כהגדרתך. באגד יש לא מעט חברים בעלי תואר אקדמאי. בדן בניגוד למה שאתה חושב, המצב אפילו יותר טוב. שם יש גם לא מעט שכירים שמתקדמים ומגיעים לעמדות מפתח בחברה. ובכלל, לא הבנתי איך המדינה קשורה לכל העניין. היותה אגד קואופרטיב לא משייך אותה בשום פנים ואופן למדינה ומעמדה זהה לחברת דן.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אתה מגזים
יוסי צ'צ'קס ממלא את אחד התפקידים הקשים ביותר באגודה ועושה זאת בצורה טובה. דווקא העובדה שהוא בא מההגה נותנת לו יותר נסיון והבנה מלהרבה "אנשי מקצוע" כהגדרתך. גם בחברות החדשות אגף התנועה מנוהל בדר"כ ע"י אנשי אגד ודן לשעבר שבאו מההגה ולכן הם יודעים הכי טוב את העבודה. הבעייה היא שבניגוד לאגד ודן, ראשי החברות האלה לא היו נהגים מעולם אלא לרוב אנשי עסקים אינטרסנטיים שאותם אולי תגדיר בתור "אינטיליגנטים". חוסר ההבנה שלהם בתחבורה כמו גם חוסר הרצון להפעיל שירות טוב, הוא זה שמסרס את אגפי התנועה בחברות האלה ולצערנו התוצאה ידועה. הבעייה האמיתית באגד היא שרק אם התמזל מזלך ונולדת לאב חבר אגד או התחתנת עם בת חבר, תוכל להיכנס חבר ולהתקדם בחברה. אבל זה לא מעיד על חוסר מיומנות ומקצועיות של בעלי התפקידים שם רק משום שהם היו נהגים. כמו בכל מקום, יש ויש ואסור להכליל. מה גם שלא כל נהגי האוטובוסים הם אנאלפבתים כהגדרתך. באגד יש לא מעט חברים בעלי תואר אקדמאי. בדן בניגוד למה שאתה חושב, המצב אפילו יותר טוב. שם יש גם לא מעט שכירים שמתקדמים ומגיעים לעמדות מפתח בחברה. ובכלל, לא הבנתי איך המדינה קשורה לכל העניין. היותה אגד קואופרטיב לא משייך אותה בשום פנים ואופן למדינה ומעמדה זהה לחברת דן.
 

יניבל1

New member
אתה מגזים
יוסי צ'צ'קס ממלא את אחד התפקידים הקשים ביותר באגודה ועושה זאת בצורה טובה. דווקא העובדה שהוא בא מההגה נותנת לו יותר נסיון והבנה מלהרבה "אנשי מקצוע" כהגדרתך. גם בחברות החדשות אגף התנועה מנוהל בדר"כ ע"י אנשי אגד ודן לשעבר שבאו מההגה ולכן הם יודעים הכי טוב את העבודה. הבעייה היא שבניגוד לאגד ודן, ראשי החברות האלה לא היו נהגים מעולם אלא לרוב אנשי עסקים אינטרסנטיים שאותם אולי תגדיר בתור "אינטיליגנטים". חוסר ההבנה שלהם בתחבורה כמו גם חוסר הרצון להפעיל שירות טוב, הוא זה שמסרס את אגפי התנועה בחברות האלה ולצערנו התוצאה ידועה. הבעייה האמיתית באגד היא שרק אם התמזל מזלך ונולדת לאב חבר אגד או התחתנת עם בת חבר, תוכל להיכנס חבר ולהתקדם בחברה. אבל זה לא מעיד על חוסר מיומנות ומקצועיות של בעלי התפקידים שם רק משום שהם היו נהגים. כמו בכל מקום, יש ויש ואסור להכליל. מה גם שלא כל נהגי האוטובוסים הם אנאלפבתים כהגדרתך. באגד יש לא מעט חברים בעלי תואר אקדמאי. בדן בניגוד למה שאתה חושב, המצב אפילו יותר טוב. שם יש גם לא מעט שכירים שמתקדמים ומגיעים לעמדות מפתח בחברה. ובכלל, לא הבנתי איך המדינה קשורה לכל העניין. היותה אגד קואופרטיב לא משייך אותה בשום פנים ואופן למדינה ומעמדה זהה לחברת דן.
איזה הבנה יש לנהג אוטובוס
כל הידע שלא מתרכז בתא המיניאטורי שהוא נמצא בו כל היום אנשים מקצועים אלה אנשים עם הבנה טובה במקרו , שיכולים לנהל מערך שלם של אוטובוסים, זה בטח לא משהו שלומדים מלריב עם הנהגים על הכביש/הנוסעים.
 

mister K

New member
איזה הבנה יש לנהג אוטובוס
כל הידע שלא מתרכז בתא המיניאטורי שהוא נמצא בו כל היום אנשים מקצועים אלה אנשים עם הבנה טובה במקרו , שיכולים לנהל מערך שלם של אוטובוסים, זה בטח לא משהו שלומדים מלריב עם הנהגים על הכביש/הנוסעים.
שטויות במיץ.
המקצועיות הכי טובה היא של אלה שבאו מההגה. אל תכליל אם אתה לא מבין.
 

יניבל1

New member
שטויות במיץ.
המקצועיות הכי טובה היא של אלה שבאו מההגה. אל תכליל אם אתה לא מבין.
אני כותב על מה שאני רואה בעיניים
ובתור אחד שנסע כמעט על כל קו אפשרי אני יכול לסכם שהתחבורה הציבורית בארץ היא על הפנים
 

יניבל1

New member
שטויות במיץ.
המקצועיות הכי טובה היא של אלה שבאו מההגה. אל תכליל אם אתה לא מבין.
ואגב
דרך אבא שלי,נהג דן,] יצא לי להכיר כמעט את כל מי שנמצא בהנהלה(הם חברים של אבא שלי עוד מהתקופה שהיו נהגים) אני רק יכול להגיד לך שאם היית יודע איזה אנשים טיפשים ועילגים מנהלים את דן היית מדבר אחרת .
 

mister K

New member
ואגב
דרך אבא שלי,נהג דן,] יצא לי להכיר כמעט את כל מי שנמצא בהנהלה(הם חברים של אבא שלי עוד מהתקופה שהיו נהגים) אני רק יכול להגיד לך שאם היית יודע איזה אנשים טיפשים ועילגים מנהלים את דן היית מדבר אחרת .
שוב, שטויות במיץ.
דווקא חברת דן היא לדעתי מפעיל התחבורה שמתנהל כיום בצורה הטובה ביותר בין כל המפעילים בארץ. גם אני יודע מי הם ראשי דן ואלו אנשים שמבצעים את עבודתם בצורה טובה ומקצועית. השיפור ניכר במיוחד מאז שהיו"ר הקודם, שהיה באמת טיפש עף לכלא ומיכה נגר מונה במקומו.
 

יניבל1

New member
שוב, שטויות במיץ.
דווקא חברת דן היא לדעתי מפעיל התחבורה שמתנהל כיום בצורה הטובה ביותר בין כל המפעילים בארץ. גם אני יודע מי הם ראשי דן ואלו אנשים שמבצעים את עבודתם בצורה טובה ומקצועית. השיפור ניכר במיוחד מאז שהיו"ר הקודם, שהיה באמת טיפש עף לכלא ומיכה נגר מונה במקומו.
סלח לי על השאלה
אז מאיפה אתה ,שלפי הכרטיס בן גילי, מכיר את ההנהלה של דן? גם לך יש אבא שמכיר את כל חברי ההנהלה? האם אתה הפיצול השני שלי במקרה?
 

יניבל1

New member
סלח לי על השאלה
אז מאיפה אתה ,שלפי הכרטיס בן גילי, מכיר את ההנהלה של דן? גם לך יש אבא שמכיר את כל חברי ההנהלה? האם אתה הפיצול השני שלי במקרה?
וחכמה גדולה להשוות את דן לאגד וקווים
תשווה את דן לחברות האוטובוס באירופה וארה"ב לא חכמה להשוות את דן לחברות שההנהלה שלהם מורכבות מאותו חומר אנושי ובמקרה הן קצת יותר גרועות .
 

JayZed

New member
וחכמה גדולה להשוות את דן לאגד וקווים
תשווה את דן לחברות האוטובוס באירופה וארה"ב לא חכמה להשוות את דן לחברות שההנהלה שלהם מורכבות מאותו חומר אנושי ובמקרה הן קצת יותר גרועות .
השם ישמור אותנו מחברות אוטובוסים כמו בארה"ב
גועל נפש של אוטובוסים, גועל נפש של שרות ולאף אחד לא אכפת. ורוב ה"חברות" שם זה לא חברות בכלל, אלה אגודות ממשלתיות שעושות עבודה מחפירה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה