כיצד יש לבסס תלונה לגבי תח"ץ?

מצב
הנושא נעול.
כיצד יש לבסס תלונה לגבי תח"ץ?
לאחרונה הגשתי למשרד התחבורה תלונה על קו מסוים שלא יצא מתחנת המוצא שלו. התייבשתי במקום (עם עוד נוסעים) החל מחצי שעה לפני יציאת הקו לפי הלו"ז ועד 45 דקות אחרי מועד היציאה - והאוטובוס לא הופיע. מה גם שמדובר בקו היוצא פעמיים ביום, וללא אלטרנטיבה נוחה. למרות זאת, קיבלתי לפני מספר ימים תשובה ממשרד התחבורה האומרת ש"פרקליט המשרד החליט לסגור את תיק התלונה מחוסר ראיות מספיקות". היא האם פירוש הדבר הוא שלדעתם אינני דובר אמת? כלומר שהחברה מסרה להם שהאוטובוס יצא, ובמשרד התחבורה פשוט העדיפו להאמין להם? שאלה נוספת וחשובה יותר: כיצד להימנע מקבלת תשובה כזו: האם כדי שיאמינו לי עלי להתאגד עם נוסעים נפגעים נוספים ולהחתים אותם על התלונה? האם יש משקל למספר החתימות על התלונה? באיזה אופן בודקים תלונה כזו - האם החברה "חפה מפשע" עד שהוכח מעל ספק סביר שהיא סרחה? כי אני לתומי סברתי שמדובר בשירות שמוענק לאזרח מצד המשרד, ולא במשפט פלילי, וודאי שלא במוסד טיוח לטובתן של חברות התח"ץ...
 

אוהד11

New member
כיצד יש לבסס תלונה לגבי תח"ץ?
לאחרונה הגשתי למשרד התחבורה תלונה על קו מסוים שלא יצא מתחנת המוצא שלו. התייבשתי במקום (עם עוד נוסעים) החל מחצי שעה לפני יציאת הקו לפי הלו"ז ועד 45 דקות אחרי מועד היציאה - והאוטובוס לא הופיע. מה גם שמדובר בקו היוצא פעמיים ביום, וללא אלטרנטיבה נוחה. למרות זאת, קיבלתי לפני מספר ימים תשובה ממשרד התחבורה האומרת ש"פרקליט המשרד החליט לסגור את תיק התלונה מחוסר ראיות מספיקות". היא האם פירוש הדבר הוא שלדעתם אינני דובר אמת? כלומר שהחברה מסרה להם שהאוטובוס יצא, ובמשרד התחבורה פשוט העדיפו להאמין להם? שאלה נוספת וחשובה יותר: כיצד להימנע מקבלת תשובה כזו: האם כדי שיאמינו לי עלי להתאגד עם נוסעים נפגעים נוספים ולהחתים אותם על התלונה? האם יש משקל למספר החתימות על התלונה? באיזה אופן בודקים תלונה כזו - האם החברה "חפה מפשע" עד שהוכח מעל ספק סביר שהיא סרחה? כי אני לתומי סברתי שמדובר בשירות שמוענק לאזרח מצד המשרד, ולא במשפט פלילי, וודאי שלא במוסד טיוח לטובתן של חברות התח"ץ...
צילום של השעון לצד הרציף והחתמת נוסעים נוספים
עשויה לחזק את טענותיך
 

Mar Garina

New member
כיצד יש לבסס תלונה לגבי תח"ץ?
לאחרונה הגשתי למשרד התחבורה תלונה על קו מסוים שלא יצא מתחנת המוצא שלו. התייבשתי במקום (עם עוד נוסעים) החל מחצי שעה לפני יציאת הקו לפי הלו"ז ועד 45 דקות אחרי מועד היציאה - והאוטובוס לא הופיע. מה גם שמדובר בקו היוצא פעמיים ביום, וללא אלטרנטיבה נוחה. למרות זאת, קיבלתי לפני מספר ימים תשובה ממשרד התחבורה האומרת ש"פרקליט המשרד החליט לסגור את תיק התלונה מחוסר ראיות מספיקות". היא האם פירוש הדבר הוא שלדעתם אינני דובר אמת? כלומר שהחברה מסרה להם שהאוטובוס יצא, ובמשרד התחבורה פשוט העדיפו להאמין להם? שאלה נוספת וחשובה יותר: כיצד להימנע מקבלת תשובה כזו: האם כדי שיאמינו לי עלי להתאגד עם נוסעים נפגעים נוספים ולהחתים אותם על התלונה? האם יש משקל למספר החתימות על התלונה? באיזה אופן בודקים תלונה כזו - האם החברה "חפה מפשע" עד שהוכח מעל ספק סביר שהיא סרחה? כי אני לתומי סברתי שמדובר בשירות שמוענק לאזרח מצד המשרד, ולא במשפט פלילי, וודאי שלא במוסד טיוח לטובתן של חברות התח"ץ...
נסה להתייעץ עם ארגון "15 דקות"
נראה לי שיש להם ניסיון עם זה..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה