זקוק לעזרה בוגע למידע על רכבת בתוך פ"ת?

מצב
הנושא נעול.

r0576

New member
זקוק לעזרה בוגע למידע על רכבת בתוך פ"ת?
שלום, אני עומד לקנות דירה בקבוצת רכישה על מתחם בפ"ת שנמכר ב-2007 לגמול נכסים והם איבדו את מימון הבנק לפרוייקט ולכן מוכרים את הקרקע. (היה ידוע בתור פרוייקט M) המתחם נמצא בפינה הצפון מערבית של צומת הרחובות גיסין פיינשטיין בפ"ת. איך זה קשור לתחב"צ? למרות שהדירה שעליה אנו חושבים פונה לצפון מערב, אני מודאג מקרבת מסילת הרכבת שעוברת בצומת ולא ברורות לי התוכניות לגביה. לטענת היזם תהיה שם רכבת קלה ולא מרעישה שבכלל תעבור מתחת לאדמה. (היא תתחפר כמה מאות מטרים מצפון מערב לצומת לתוך האדמה). בעירייה נתקלתי באנשים שלא יודעים כל כך להסביר. אני חושש משמועות על תוכנית לרכבת רגילה (לא קלה !!!) שאמורה להתפצל מקו בני ברק סגולה ולהגיע לתחנה המרכזית בפ"ת. במיוחד לאור העובדה שכל מי שמכניס את הערכים "גמול אקוסטי" ב-Google רואה שתוכננה הוצאה של 800 אלף דולר לבניית קיר אקוסטי ע"י חברת גמול לפני שנכשל מימון הפרוייקט שלה. הוצאה שלי לא נאמר ע"י היזם שאהיה שותף לה. אודה מאוד למי מחברי הפורום שיוכל לשפוך אור על הסוגייה.
 

Mar Garina

New member
זקוק לעזרה בוגע למידע על רכבת בתוך פ"ת?
שלום, אני עומד לקנות דירה בקבוצת רכישה על מתחם בפ"ת שנמכר ב-2007 לגמול נכסים והם איבדו את מימון הבנק לפרוייקט ולכן מוכרים את הקרקע. (היה ידוע בתור פרוייקט M) המתחם נמצא בפינה הצפון מערבית של צומת הרחובות גיסין פיינשטיין בפ"ת. איך זה קשור לתחב"צ? למרות שהדירה שעליה אנו חושבים פונה לצפון מערב, אני מודאג מקרבת מסילת הרכבת שעוברת בצומת ולא ברורות לי התוכניות לגביה. לטענת היזם תהיה שם רכבת קלה ולא מרעישה שבכלל תעבור מתחת לאדמה. (היא תתחפר כמה מאות מטרים מצפון מערב לצומת לתוך האדמה). בעירייה נתקלתי באנשים שלא יודעים כל כך להסביר. אני חושש משמועות על תוכנית לרכבת רגילה (לא קלה !!!) שאמורה להתפצל מקו בני ברק סגולה ולהגיע לתחנה המרכזית בפ"ת. במיוחד לאור העובדה שכל מי שמכניס את הערכים "גמול אקוסטי" ב-Google רואה שתוכננה הוצאה של 800 אלף דולר לבניית קיר אקוסטי ע"י חברת גמול לפני שנכשל מימון הפרוייקט שלה. הוצאה שלי לא נאמר ע"י היזם שאהיה שותף לה. אודה מאוד למי מחברי הפורום שיוכל לשפוך אור על הסוגייה.
מציע לך לפנות למוקד פניות הציבור של ר"י ונתע
באופן כללי, שמעתי בעבר על איזו תכנית להפוך את איזור התחנה המרכזית של פתח תקווה מתוכנן להיות מרכז תחבורתי עם רכבת קלה וגם רכבת כבדה. מצד שני, לך תדע מתי זה יקרה וכמה זה יעבור לידך. שווה לבדוק עם נתע ועם רכבת ישראל. אגב לדעתי תחנת רכבת קלה + כבדה הקרובות לבית, כמובן כל עוד המסלולים לא קרובים מדי, מעלות את ערך הנכס עקב היתרון הברור. כמו כן, הרכבת הקלה (הקו האדום) באזור פתח תקווה תהיה עילית ולא תחתית כפי שאמרת שהיזם ענה לך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה