הקומות 1 - 2 נסגרולמה בעצם הוקמה קומה 7 בתחנה מרכזית ת"א?
היי כולם. למישהו יש מושג מדוע בעצם הופסק השימוש בקומות 1, 2 בתחנה המרכזית בת"א? האם בגלל שהן רחוקות פיסית מקומה 6 וקשה להגיע אליהן? האם מטעמים אסטטיים? מטעמי ביטחון אולי?
זו הסיבה? חשש לחומר מסרטן?!הקומות 1 - 2 נסגרו
בשל חשש מחומר מסרטן, אז כל הקווים עברו לקומה 7. דווקא קל להגיע לקומה 7 יש מעליות ומדרגות נעות.
חשש מדליפת גז ראדון.זו הסיבה? חשש לחומר מסרטן?!
יש פרטים נוספים בקשר לחשש הזה? מעניין מאוד
למה? איפה המקור של גז הרדאון שם?חשש מדליפת גז ראדון.
גז ראדוןלמה? איפה המקור של גז הרדאון שם?
נשמע מעניין מאוד. כל פיסת מידע תעזור לי.
מעניין מה יעלה בגורל הקו האדום של הרק"לחשש מדליפת גז ראדון.
יתקינו מערכת איוור נורמלית והכל יהיה בסדרמעניין מה יעלה בגורל הקו האדום של הרק"ל
וכל התחנות התחתיות שבו...
לפי מה שאתה אומר ניתן היה לפתור את בעיתיתקינו מערכת איוור נורמלית והכל יהיה בסדר
ת"א אינה העיר הראשונה בעולם בה נבנה קו רכבת לתחת לקרקע...
"איורור" ולא מה שרשמתי קודםלפי מה שאתה אומר ניתן היה לפתור את בעית
גז הרדאון בתחנה המרכזית באמצעות מערכת איורור טובה?
קומות 2 ו-1למה בעצם הוקמה קומה 7 בתחנה מרכזית ת"א?
היי כולם. למישהו יש מושג מדוע בעצם הופסק השימוש בקומות 1, 2 בתחנה המרכזית בת"א? האם בגלל שהן רחוקות פיסית מקומה 6 וקשה להגיע אליהן? האם מטעמים אסטטיים? מטעמי ביטחון אולי?
קומות 1,2 זה: ציינה טאון-ישראל.קומות 2 ו-1
הן אחד המקומות היותר מצמררים. הכל ריק וחשוך... אותו מבנה כמו של הקומות העליונות, רק כאילו "לאחר 50 שנה ושואה גרעינית". אבל אם יש שם חומרים מסרטנים, אני אפסיק להסתובב שם
קומות 1 ו2 היו מתות להיות צ'יינה טאוןקומות 1,2 זה: ציינה טאון-ישראל.
כל אזור התחנה המרכזית הוא מובלעת של צ'יינהקומות 1,2 זה: ציינה טאון-ישראל.
דווקא המצב הקיים יותר נוח מהמצב הקודםלמה בעצם הוקמה קומה 7 בתחנה מרכזית ת"א?
היי כולם. למישהו יש מושג מדוע בעצם הופסק השימוש בקומות 1, 2 בתחנה המרכזית בת"א? האם בגלל שהן רחוקות פיסית מקומה 6 וקשה להגיע אליהן? האם מטעמים אסטטיים? מטעמי ביטחון אולי?
לא אמרתי מה טוב או מה לאדווקא המצב הקיים יותר נוח מהמצב הקודם
לדוגמא נניח חייל שמשרת בצפון/דרום ומגיע לחופשת סוף שבוע הביתה עם תיק כבד מאד לתחנה המרכזית בת"א ועליו להמשיך עם קוו דן הביתה, בעבר היה עליו לרדת מקומה 6 ועד לקומה 1 וביום ראשון שהוא היה חוזר מחופשת שבת, הוא היה צריך להגיע עם תיקו הכבד מקומה 2 להגיע עד קומה 6, תהליך מסורבל קצת שהיה יכול לגרום לו אולי לפספס את האוטובוס ולחכות לאוטובוס הבא. במצב הקיים כיום התהליך מהיר יותר, חייל מגיע לקומה 6 וצריך להמשיך בקוו של דן לביתו, הוא מגיע חיש מהר יותר לרציף של דן שיקח אותו לביתו (אם הוא לא צריך להשתמש באחד הקווים שיוצא מקומה 4) וכמובן ביום ראשון בחזרה לבסיס (אם הוא לא משתמש ברכבת) ברגע שהוא מגיע לתחנה המרכזית הכל מהר יותר ובמהירות יותר הוא מגיע לרציף של קומה 6 (או קומה 7 אם הוא נוסע באחד הקווים שיוצא מקומה 7 של אגד לצפון).
קוים 1ו2 משמשות את צה"ללא אמרתי מה טוב או מה לא
אני פשוט רוצה להבין את השתלשלות האירועים שהובילה לביטול קומה 1 ו2, ולהקמת של קומה 7. בנוסף, מעניין אותי האם הקומה הזו תוכננה עוד שתכננו את התחנה בשנות ה60, או שזה אילתור של רגע שנכשה בשנות ה2000
בימי א' בלבדקוים 1ו2 משמשות את צה"ל
מה לעושת קומות 1,2בימי א' בלבד
מהסיבה הפשוטהלמה בעצם הוקמה קומה 7 בתחנה מרכזית ת"א?
היי כולם. למישהו יש מושג מדוע בעצם הופסק השימוש בקומות 1, 2 בתחנה המרכזית בת"א? האם בגלל שהן רחוקות פיסית מקומה 6 וקשה להגיע אליהן? האם מטעמים אסטטיים? מטעמי ביטחון אולי?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.