פורום יקר...תגידו לי,ובמיוחד מר אשבי....

מצב
הנושא נעול.

443

New member

בקיצור..יש להאשים את הציוד המעפן של הרכבת..
עוד לא יצא לי לסוע בכחולה, אבל מבטיח לתזמן
כשיצא
 

Rubim88

New member
עוד לא יצא לי לסוע בכחולה, אבל מבטיח לתזמן
כשיצא
אני מאמין שההבדלים בין רכבות המודו הם קטנים
מכיוון שרוב ההבדל נובע מהקטר, והקטר זהה בכולן...ההבדל בינהן ינבע עקב הבדלי משקלים של הקרונות\מספר הקרונות ברכבת יכול להיות מצב שקטר CoCo עם מהירות מוגבלת של 110 קמ"ש יעלה את השיפוע מהר יותר מקטר BoBo עם מהירות מוגבלת של 150 קמ"ש כי הקוקו יתחיל להחליק במהירות גבוהה יותר בגלל שיש לו שישה צירים מניעים.
 
אני מאמין שההבדלים בין רכבות המודו הם קטנים
מכיוון שרוב ההבדל נובע מהקטר, והקטר זהה בכולן...ההבדל בינהן ינבע עקב הבדלי משקלים של הקרונות\מספר הקרונות ברכבת יכול להיות מצב שקטר CoCo עם מהירות מוגבלת של 110 קמ"ש יעלה את השיפוע מהר יותר מקטר BoBo עם מהירות מוגבלת של 150 קמ"ש כי הקוקו יתחיל להחליק במהירות גבוהה יותר בגלל שיש לו שישה צירים מניעים.
תזכורת- הרכבת הפורשת מאיטה
בקצה המנהרה+לפני מודיעין בשל פרופיל המסילה הבעיתי ורבות נכתב בנושא כאן בעבר הלא רחוק.
 

443

New member
ככל הנראה הלו"ז מותאם לציוד האיטי ביותר
אז זהו, שרק פעם אחת יצא לי לסוע ברכבת
שעשתה זמנים כאלה. בשאר הפעמים, גם ה- IC די עמדו בלו"ז הרשמי. כיון שהייתי על אחת שצליחה לקצץ דקות רבות מן הלו"ז הרשמי, אני יודע שזה אפשרי.
 

amit1270

New member
אז זהו, שרק פעם אחת יצא לי לסוע ברכבת
שעשתה זמנים כאלה. בשאר הפעמים, גם ה- IC די עמדו בלו"ז הרשמי. כיון שהייתי על אחת שצליחה לקצץ דקות רבות מן הלו"ז הרשמי, אני יודע שזה אפשרי.
לוקחים מרווחי ביטחון מוגזמים
כדי שאח"כ יוכלו לדווח על אחוזי דיוק מדהימים... שם לב אגב לתופעה מעניינת - תחנת מודיעין נמצאת בסוף הקו, שיטת חישוב הדיוק מתייחסת אך ורק לתחנות קצה. צירוף מקרים??
 
פורום יקר...תגידו לי,ובמיוחד מר אשבי....
תגידו לי, נכנסתי עכשיו לאתר הרכבת....וחשכו עיני, לגבי יום הזכרון\עצמאות הלוז מצומצם,אבל הגיוני...יום ששי + תגבורים....סבבה כי שנה שעברה הייתי צריך לנסוע לת"א והלוז היה לא הגיוני עד הזוי....יפה ששינו את זה השנה. אבל,כמה שורות מתחת מה כתוב? סגירת הקו מבאר שבע צפונה 4.5-15.5? שבועיים שלמים?הייתכן?אני רואה טוב? עם שבוע אחד בקושי הסתדרו האוטובוסים...אז שניים?
אין מנוס רוצים לקדם את
הכפלת הקו לב``ש.
 

fireman

New member
פורום יקר...תגידו לי,ובמיוחד מר אשבי....
תגידו לי, נכנסתי עכשיו לאתר הרכבת....וחשכו עיני, לגבי יום הזכרון\עצמאות הלוז מצומצם,אבל הגיוני...יום ששי + תגבורים....סבבה כי שנה שעברה הייתי צריך לנסוע לת"א והלוז היה לא הגיוני עד הזוי....יפה ששינו את זה השנה. אבל,כמה שורות מתחת מה כתוב? סגירת הקו מבאר שבע צפונה 4.5-15.5? שבועיים שלמים?הייתכן?אני רואה טוב? עם שבוע אחד בקושי הסתדרו האוטובוסים...אז שניים?
אני כבר מזמן טענתי שישכילו ברכבת ישראל
אם יסגרו את הקו פעם אחת לתקופה ממושכת (אפילו חודשים) בכדי לבצע לפחות את כל העבודות שבהן תידרש הפסקת תנועת הרכבות ולאחר מכן לאפשר פתיחה מלאה של הקו עד סיום העבודות מבלי להפריע להפעת הקו פעמים נוספות עד לסיום העבודות המוחלט. המצב הנוכחי של יום כן יומיים לא שבוע כן שבועיים לא הוא בבחינת גרימת עוול לציבור הנוסעים בקו.
 

israelyan

New member
אני כבר מזמן טענתי שישכילו ברכבת ישראל
אם יסגרו את הקו פעם אחת לתקופה ממושכת (אפילו חודשים) בכדי לבצע לפחות את כל העבודות שבהן תידרש הפסקת תנועת הרכבות ולאחר מכן לאפשר פתיחה מלאה של הקו עד סיום העבודות מבלי להפריע להפעת הקו פעמים נוספות עד לסיום העבודות המוחלט. המצב הנוכחי של יום כן יומיים לא שבוע כן שבועיים לא הוא בבחינת גרימת עוול לציבור הנוסעים בקו.
אממ....
אבל במדינה שלנו....אם אתה סוגר קו לץקופה ארוכה,זה בעייתי, כי לא בטוח שתסיים את העבודות בזמן המוגדר ע"ע סחבת יום כן,יומיים לא,זה בטח לא צורה, אבל מה שיקרה זה: שהאזרח והחייל הממוצע,יצטרך לעשות כושר, כדי ללכת מכות,בשאיפה למקום באוטובוס,ולא רק ביום ראשון אי לכך אני רואה בעיני רוחי עומסים בקווים 370/80 ועומס על קו 369,ע"י העודף של האנשים,שלא מצאו מקום ב 370 וחייבים להגיע לת"א באיזושהיא צורה חלופה שניה,לנסוע ב36X עד ק.גת,ומשם לקחת רכבת....לא יעיל משום שהקו מת.מ ק.גת לרכבת הוא פעם ב....
 

amit1270

New member
אממ....
אבל במדינה שלנו....אם אתה סוגר קו לץקופה ארוכה,זה בעייתי, כי לא בטוח שתסיים את העבודות בזמן המוגדר ע"ע סחבת יום כן,יומיים לא,זה בטח לא צורה, אבל מה שיקרה זה: שהאזרח והחייל הממוצע,יצטרך לעשות כושר, כדי ללכת מכות,בשאיפה למקום באוטובוס,ולא רק ביום ראשון אי לכך אני רואה בעיני רוחי עומסים בקווים 370/80 ועומס על קו 369,ע"י העודף של האנשים,שלא מצאו מקום ב 370 וחייבים להגיע לת"א באיזושהיא צורה חלופה שניה,לנסוע ב36X עד ק.גת,ומשם לקחת רכבת....לא יעיל משום שהקו מת.מ ק.גת לרכבת הוא פעם ב....
עד כה כל הסגירות הסתיימו בזמן.
מה גורם לך לחשוב שהפעם זה יהיה שונה?
 

fireman

New member
אממ....
אבל במדינה שלנו....אם אתה סוגר קו לץקופה ארוכה,זה בעייתי, כי לא בטוח שתסיים את העבודות בזמן המוגדר ע"ע סחבת יום כן,יומיים לא,זה בטח לא צורה, אבל מה שיקרה זה: שהאזרח והחייל הממוצע,יצטרך לעשות כושר, כדי ללכת מכות,בשאיפה למקום באוטובוס,ולא רק ביום ראשון אי לכך אני רואה בעיני רוחי עומסים בקווים 370/80 ועומס על קו 369,ע"י העודף של האנשים,שלא מצאו מקום ב 370 וחייבים להגיע לת"א באיזושהיא צורה חלופה שניה,לנסוע ב36X עד ק.גת,ומשם לקחת רכבת....לא יעיל משום שהקו מת.מ ק.גת לרכבת הוא פעם ב....
כשאתה משבית קו לפרק זמן ארוך
ההתסכלות על הפרוייקט משנה פאזה לגמרי. תראה את הסגירה הצפויה לאותם שבועיים, מדברים של על הפעלת צבא של עובדים במהלך השבועיים האלה ותהיה בטוח שהם יעבדו 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בתוך השבועיים האלה. כשאתה סוגר את השאלטר ואתה מחוייב ללו"ז מאוד דחוק הכל מתוכנן מראש עד לרמת הבורג עם לקיחה בחשבון של כל תקלה והפיכת כל בלתי צפוי לצפוי בכדי לעמוד בלו"ז. בנושא הזה ברכבת ישראל ישכילו או יקחו דוגמא מחברת החשמל, הם אומרים שהם מנתקים ל8 שעות ומסיימים את העבודה תוך שעתיים.
 

Rubim88

New member
כשאתה משבית קו לפרק זמן ארוך
ההתסכלות על הפרוייקט משנה פאזה לגמרי. תראה את הסגירה הצפויה לאותם שבועיים, מדברים של על הפעלת צבא של עובדים במהלך השבועיים האלה ותהיה בטוח שהם יעבדו 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בתוך השבועיים האלה. כשאתה סוגר את השאלטר ואתה מחוייב ללו"ז מאוד דחוק הכל מתוכנן מראש עד לרמת הבורג עם לקיחה בחשבון של כל תקלה והפיכת כל בלתי צפוי לצפוי בכדי לעמוד בלו"ז. בנושא הזה ברכבת ישראל ישכילו או יקחו דוגמא מחברת החשמל, הם אומרים שהם מנתקים ל8 שעות ומסיימים את העבודה תוך שעתיים.
ומה יעשו עם ההצטלבויות של התוואי הישן
והחדש?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה