התחנה המרכזית בבאר שבע משנה את פנייה&#8236

מצב
הנושא נעול.

poland1

New member
התחנה המרכזית בבאר שבע משנה את פנייה&#8236
ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', נפגש השבוע עם מנכ"ל קבוצת "נצבא" שי ברוורמן, שבבעלותה התחנה המרכזית "אגד" בבאר-שבע. דנילוביץ' הודיע לנציגי קבוצת "נצבא" על תוכניותיה של עיריית באר-שבע לשיפור חזות העיר, באמצעות אדריכלי נוף מובילים והדגיש שמצבה הפיזי והתחזוקתי של התחנה לא מכבד את העיר ואף גורם נזק קשה לתדמיתה. מנכ"ל קבוצת "נצבא", שי ברוורמן, הסכים לטענות שהועלו מצדה של העירייה והורה לנציגיו להכין תוכנית לשיקום ולחידוש התחנה המרכזית בבאר-שבע, בתאום עם משרד התחבורה ועיריית באר-שבע, כבר בתקופה הקרובה. בתום הפגישה סוכם על ישיבת עבודה שתתואם בשבועות הקרובים ובה יוצגו התוכניות האדריכליות והעיצוב החדשני של התחנה. ראש העיר, רוביק דנילוביץ', אמר: "התחנה המרכזית בבאר-שבע מהווה ציר מרכזי וחשוב. מדי יום עוברים דרכה ונחשפים אליה אלפי אזרחים ממקומות שונים ברחבי מדינת ישראל, לכן ראוי שתשמש ויטרינה איכותית ומסבירת פנים, שתכבד את בירת הנגב. במסגרת התוכנית לשיפור חזות העיר, בכוונתי להיפגש עם בעליהם של מבנים פרטיים נוספים ברחבי העיר ולבקש מהם לשפר את החזיתות והמראה האסתטי. אני מאמין שביחד נוכל לפעול לשיפור ניכר בחזות העיר באר-שבע."
 

fireman

New member
התחנה המרכזית בבאר שבע משנה את פנייה&#8236
ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', נפגש השבוע עם מנכ"ל קבוצת "נצבא" שי ברוורמן, שבבעלותה התחנה המרכזית "אגד" בבאר-שבע. דנילוביץ' הודיע לנציגי קבוצת "נצבא" על תוכניותיה של עיריית באר-שבע לשיפור חזות העיר, באמצעות אדריכלי נוף מובילים והדגיש שמצבה הפיזי והתחזוקתי של התחנה לא מכבד את העיר ואף גורם נזק קשה לתדמיתה. מנכ"ל קבוצת "נצבא", שי ברוורמן, הסכים לטענות שהועלו מצדה של העירייה והורה לנציגיו להכין תוכנית לשיקום ולחידוש התחנה המרכזית בבאר-שבע, בתאום עם משרד התחבורה ועיריית באר-שבע, כבר בתקופה הקרובה. בתום הפגישה סוכם על ישיבת עבודה שתתואם בשבועות הקרובים ובה יוצגו התוכניות האדריכליות והעיצוב החדשני של התחנה. ראש העיר, רוביק דנילוביץ', אמר: "התחנה המרכזית בבאר-שבע מהווה ציר מרכזי וחשוב. מדי יום עוברים דרכה ונחשפים אליה אלפי אזרחים ממקומות שונים ברחבי מדינת ישראל, לכן ראוי שתשמש ויטרינה איכותית ומסבירת פנים, שתכבד את בירת הנגב. במסגרת התוכנית לשיפור חזות העיר, בכוונתי להיפגש עם בעליהם של מבנים פרטיים נוספים ברחבי העיר ולבקש מהם לשפר את החזיתות והמראה האסתטי. אני מאמין שביחד נוכל לפעול לשיפור ניכר בחזות העיר באר-שבע."
אז תחנה מרכזית חדשה בבאר שבע
כנראה שלא תהיה, אבל התחנה הקיימת הולכת לעבור שיפוץ נרחב ושדרוג משמעותי. מתוך אתר עירית באר שבע
 

poland1

New member
לא , לא שמתי לב, אך כפי שכבר הערתי לך
מספר פעמים ולא רק בפורום זה, הכרחי שתציין את מקור הדברים.
הקישור שנתת לא תקין..
בכל מקרה, זה כמובן לקוח מאתר עיריית באר שבע כמו ששמת לב...
 

amit1270

New member
התחנה המרכזית בבאר שבע משנה את פנייה&#8236
ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', נפגש השבוע עם מנכ"ל קבוצת "נצבא" שי ברוורמן, שבבעלותה התחנה המרכזית "אגד" בבאר-שבע. דנילוביץ' הודיע לנציגי קבוצת "נצבא" על תוכניותיה של עיריית באר-שבע לשיפור חזות העיר, באמצעות אדריכלי נוף מובילים והדגיש שמצבה הפיזי והתחזוקתי של התחנה לא מכבד את העיר ואף גורם נזק קשה לתדמיתה. מנכ"ל קבוצת "נצבא", שי ברוורמן, הסכים לטענות שהועלו מצדה של העירייה והורה לנציגיו להכין תוכנית לשיקום ולחידוש התחנה המרכזית בבאר-שבע, בתאום עם משרד התחבורה ועיריית באר-שבע, כבר בתקופה הקרובה. בתום הפגישה סוכם על ישיבת עבודה שתתואם בשבועות הקרובים ובה יוצגו התוכניות האדריכליות והעיצוב החדשני של התחנה. ראש העיר, רוביק דנילוביץ', אמר: "התחנה המרכזית בבאר-שבע מהווה ציר מרכזי וחשוב. מדי יום עוברים דרכה ונחשפים אליה אלפי אזרחים ממקומות שונים ברחבי מדינת ישראל, לכן ראוי שתשמש ויטרינה איכותית ומסבירת פנים, שתכבד את בירת הנגב. במסגרת התוכנית לשיפור חזות העיר, בכוונתי להיפגש עם בעליהם של מבנים פרטיים נוספים ברחבי העיר ולבקש מהם לשפר את החזיתות והמראה האסתטי. אני מאמין שביחד נוכל לפעול לשיפור ניכר בחזות העיר באר-שבע."
כל הכבוד לראש עיריית ב"ש
גם בירושלים רואים שיפור קל במצב הניקיון. היום אפילו ראיתי עובדי עירייה מחליפים דגלים דהויים (שהיו סימן ההיכר של העירייה הקודמת בתקופה זו של השנה) בדגלים חדשים ובוהקים לכבוד יום העצמאות. גם התאורה הדקורטיבית במנהרת הארזים ולאורך כביש בגין שופצה סוף סוף...
 

poland1

New member
כל הכבוד לראש עיריית ב"ש
גם בירושלים רואים שיפור קל במצב הניקיון. היום אפילו ראיתי עובדי עירייה מחליפים דגלים דהויים (שהיו סימן ההיכר של העירייה הקודמת בתקופה זו של השנה) בדגלים חדשים ובוהקים לכבוד יום העצמאות. גם התאורה הדקורטיבית במנהרת הארזים ולאורך כביש בגין שופצה סוף סוף...
אצלנו מצב הניקיון רק הלך והחמיר...
פשוט זוועתי מה שהולך שם.. למלנו לא רק שיהיה שיפור ברמת הניקיון,אלא יהיו שיפוצים ושדרוגים נרחבים בתחנה המרכזית בבאר שבע... דרך אגב, זו חלק מתוכנית העשור של רוביק.. הוא נתן הוראה לאדריכלי נוף מובילים להכין תוכנית מיוחדת של עיצוב העיר באר שבע בצורה ייחודית (אף עיר בישראל עדיין לא ביקשה דבר כזה..) פשוט לעצב הכל מחדש-עצים עם פריחה ייחודית,אטרקציות מים ממוחזרים ייחודיים,תכנון מחדש של כל איי התנועה ומעגלי התנועה וכו' וכו' וטוב שזה מתחיל מהתחנה המרכזית! הגיע הזמן!
 

amit1270

New member
אצלנו מצב הניקיון רק הלך והחמיר...
פשוט זוועתי מה שהולך שם.. למלנו לא רק שיהיה שיפור ברמת הניקיון,אלא יהיו שיפוצים ושדרוגים נרחבים בתחנה המרכזית בבאר שבע... דרך אגב, זו חלק מתוכנית העשור של רוביק.. הוא נתן הוראה לאדריכלי נוף מובילים להכין תוכנית מיוחדת של עיצוב העיר באר שבע בצורה ייחודית (אף עיר בישראל עדיין לא ביקשה דבר כזה..) פשוט לעצב הכל מחדש-עצים עם פריחה ייחודית,אטרקציות מים ממוחזרים ייחודיים,תכנון מחדש של כל איי התנועה ומעגלי התנועה וכו' וכו' וטוב שזה מתחיל מהתחנה המרכזית! הגיע הזמן!
אצלנו המצב השתפר בהדרגה מאז שאולמרט עזב,
שאז העיר הייתה בשיא הג'יפה. ראש העיר הקודם (מיסטר סמיילי) לא עשה הרבה אבל גם לא גרם יותר מדי נזק, ולפחות ניסה... העיר עדיין מלוכלכת בחלקים מסוימים, אבל הכיוון בסה"כ נכון. ההבטחה של ראש העיר הנוכחי היא לעיר נקייה תוך שנה מכניסתו לתפקיד.
 

poland1

New member
אצלנו המצב השתפר בהדרגה מאז שאולמרט עזב,
שאז העיר הייתה בשיא הג'יפה. ראש העיר הקודם (מיסטר סמיילי) לא עשה הרבה אבל גם לא גרם יותר מדי נזק, ולפחות ניסה... העיר עדיין מלוכלכת בחלקים מסוימים, אבל הכיוון בסה"כ נכון. ההבטחה של ראש העיר הנוכחי היא לעיר נקייה תוך שנה מכניסתו לתפקיד.
סוף סוף זכיתם בראש עיר חילוני-מגיע לכם...
כאב לי על זה שירושלים החלה להתחרד באופן משמעותי..
 

אוהד11

New member
כל הכבוד לראש עיריית ב"ש
גם בירושלים רואים שיפור קל במצב הניקיון. היום אפילו ראיתי עובדי עירייה מחליפים דגלים דהויים (שהיו סימן ההיכר של העירייה הקודמת בתקופה זו של השנה) בדגלים חדשים ובוהקים לכבוד יום העצמאות. גם התאורה הדקורטיבית במנהרת הארזים ולאורך כביש בגין שופצה סוף סוף...
היכן נמצאת מנהרת הארזים ?
 
כל הכבוד לראש עיריית ב"ש
גם בירושלים רואים שיפור קל במצב הניקיון. היום אפילו ראיתי עובדי עירייה מחליפים דגלים דהויים (שהיו סימן ההיכר של העירייה הקודמת בתקופה זו של השנה) בדגלים חדשים ובוהקים לכבוד יום העצמאות. גם התאורה הדקורטיבית במנהרת הארזים ולאורך כביש בגין שופצה סוף סוף...
החלפת דגלים זה לא שיפור בניקיון עם כל הכבוד
לתאורה ולדגלים, העיר עדיין מטונפת ברמות שקשה לתאר ובטח שלא להריח, עיר בירה של מדינה שמתיימרת להיות מדינה מערבית נראית כמו פח אשפה אחד גדול, יש איזורים בעיר הזאת שמבחינה תברואתית אני כבר לא מדבר על אסטטיקה אלה בריאות נטו יכולים להתחרות בהודו, יש רחובות רבים בעיר שהפעם האחרונה שהם ראו מטאטא היה בששת הימים, אז על איזה שיפור בניקיון אתה מדבר.???. אתה רוצה לראות שיפור בניקיון לך לתל אביב ,תראה מה חולדאי עשה בעיניין הניקיון לעומת כל ראשי הערים לפניו, זה שיפור מודגש שנראה לעין וניתן לכימות ,למי שזוכר איך עד לפני עשור היו נראים הרחובות בתל אביב. או שתלך לבת ים ותראה מה לחיאני עשה שם מבחינת ניקיון ושיפור פני העיר ,ברקת לא עושה כלום עד עכשיו חוץ מלתת כותרות הזויות לעיתונים. העיר מתנהלת בדיוק באותה צורה זוועתית מבחינת ניקיון, ומראה וגינון כפי שהייתה מימי אולמרט העליזים, ולופליאנסקי שדווקא ניסה לשנות דברים אבל בגלל זקנו ומבקריו הרבים לא הצליח. כולל אותו ברקת עצמו שאפילו פתח אתר אינטרנט עם תמונות של אשפה מרחבי העיר רק כדי לתפוס את מקומו על כסא ראש העיר, אני במקום לופולינסקי נותן כמה פלאשים במצלמה לא צריך להתאמץ כמעט כל קרן רחוב בעיר מלאה בזבל, ומגדיל את זה לפוסטרים ענקיים ותולה בכיכר ספרא מעניין מה ברקת יגיד על זה הרי כל מערכת הבחירות שלו התבססה על ניקיון העיר .
 
החלפת דגלים זה לא שיפור בניקיון עם כל הכבוד
לתאורה ולדגלים, העיר עדיין מטונפת ברמות שקשה לתאר ובטח שלא להריח, עיר בירה של מדינה שמתיימרת להיות מדינה מערבית נראית כמו פח אשפה אחד גדול, יש איזורים בעיר הזאת שמבחינה תברואתית אני כבר לא מדבר על אסטטיקה אלה בריאות נטו יכולים להתחרות בהודו, יש רחובות רבים בעיר שהפעם האחרונה שהם ראו מטאטא היה בששת הימים, אז על איזה שיפור בניקיון אתה מדבר.???. אתה רוצה לראות שיפור בניקיון לך לתל אביב ,תראה מה חולדאי עשה בעיניין הניקיון לעומת כל ראשי הערים לפניו, זה שיפור מודגש שנראה לעין וניתן לכימות ,למי שזוכר איך עד לפני עשור היו נראים הרחובות בתל אביב. או שתלך לבת ים ותראה מה לחיאני עשה שם מבחינת ניקיון ושיפור פני העיר ,ברקת לא עושה כלום עד עכשיו חוץ מלתת כותרות הזויות לעיתונים. העיר מתנהלת בדיוק באותה צורה זוועתית מבחינת ניקיון, ומראה וגינון כפי שהייתה מימי אולמרט העליזים, ולופליאנסקי שדווקא ניסה לשנות דברים אבל בגלל זקנו ומבקריו הרבים לא הצליח. כולל אותו ברקת עצמו שאפילו פתח אתר אינטרנט עם תמונות של אשפה מרחבי העיר רק כדי לתפוס את מקומו על כסא ראש העיר, אני במקום לופולינסקי נותן כמה פלאשים במצלמה לא צריך להתאמץ כמעט כל קרן רחוב בעיר מלאה בזבל, ומגדיל את זה לפוסטרים ענקיים ותולה בכיכר ספרא מעניין מה ברקת יגיד על זה הרי כל מערכת הבחירות שלו התבססה על ניקיון העיר .
אכן כך
לא יודע מה קורה בדיוק בעיר הקודש, אבל מה שחולדאי עשה בת"א זה הישג בקנה מידה עולמי, והמהפיכה שלו עוד נמשכת. לא מדובר רק בנקיון, אלא בתחומים רבים נוספים (ולא שהכל מושלם, אבל הוא בהחלט הזיז דברים וקידם את העיר בשנות אור לעומת כל קודמיו, אולי מאז דיזנגוף).
 

mister K

New member
אכן כך
לא יודע מה קורה בדיוק בעיר הקודש, אבל מה שחולדאי עשה בת"א זה הישג בקנה מידה עולמי, והמהפיכה שלו עוד נמשכת. לא מדובר רק בנקיון, אלא בתחומים רבים נוספים (ולא שהכל מושלם, אבל הוא בהחלט הזיז דברים וקידם את העיר בשנות אור לעומת כל קודמיו, אולי מאז דיזנגוף).
רק חבל שבתחום התח"צ הוא רק מוליך אותה אחורנית
בייחוד עקב השנאה הלא מוסברת שלו לאוטובוסים רבי קיבולת.
 
רק חבל שבתחום התח"צ הוא רק מוליך אותה אחורנית
בייחוד עקב השנאה הלא מוסברת שלו לאוטובוסים רבי קיבולת.
כמו שאמרתי, יש גם תחומים שדורשים שיפור
אם כי לדעתי הבעיה העיקרית היא לא האוטובוסים המפרקיים. הבעיה היא שעדיין לא יישמו את הארגון מחדש של הקווים, לא הנהיגו כרטוס משותף ולא מודיעין משותף. לחולדאי יש אחריות חלקית לחלק מהבעיות הנ"ל, לא לכולן.
 

אורי404

New member
כמו שאמרתי, יש גם תחומים שדורשים שיפור
אם כי לדעתי הבעיה העיקרית היא לא האוטובוסים המפרקיים. הבעיה היא שעדיין לא יישמו את הארגון מחדש של הקווים, לא הנהיגו כרטוס משותף ולא מודיעין משותף. לחולדאי יש אחריות חלקית לחלק מהבעיות הנ"ל, לא לכולן.
אלה בעיות, אבל גם בזה שיש פחות מפרקיות.
אני רק יכול לשער, שהסיבה לכך היא שהמפרקיות הישנות היו רועשות וחלקן מעשנות. מאז השתנה המצב לאוטובוסים שקטים ומתקדמים. לדעתי בכלל היה עדיף, שבחלק מהקווים (נוסף כמובן לשיפורים אחרים בתח"צ), יהיו אוטובוסים עוד יותר ארוכים עם מפרקיים - אוטובוסים דו-מפרקיים (כוונתי לשני "אקורדיאונים" וכמות הנוסעים בהתאם).
 

amit1270

New member
כמו שאמרתי, יש גם תחומים שדורשים שיפור
אם כי לדעתי הבעיה העיקרית היא לא האוטובוסים המפרקיים. הבעיה היא שעדיין לא יישמו את הארגון מחדש של הקווים, לא הנהיגו כרטוס משותף ולא מודיעין משותף. לחולדאי יש אחריות חלקית לחלק מהבעיות הנ"ל, לא לכולן.
שכחת את ההתעקשות על קו תחתי באבן גבירול
 
שכחת את ההתעקשות על קו תחתי באבן גבירול
שם הוא צודק 100%
אסור בשום אופן להכניס קו עילי למרכז העיר, זה מתכון לאסון בממדים שיגמדו את כל הבעיות התחבורתיות שיש היום בעיר. הקו חייב להיות תחתי וכך גם תוכנן! אלא שבעקבות מלחמת לבנון השניה האוצר החליט שהפיכתו לעילי תחסוך כסף לתקציב המדינה (כרגיל מתוך קוצר ראיה הם לא חשבו על הקטסטרופה שתיווצר, שעלותה למשק תהיה גבוהה פי עשרה מעלות הקו התחתי), ואז תקעו את הפרוייקט תוך שהם מצביעים על חולדאי כ"מתעקש"... ספין אופייני של משרד האוצר. אל תקנה את זה עמית! חולדאי אכן צריך לעשות יותר בתחום האוטובוסים ועל כך אין ויכוח, יש גם תחומים נוספים שדורשים שיפור, אך קודמיו לא עשו דבר וחצי דבר לטובת העיר ורק גרמו נזקים. הוא לעומת זאת עושה המון, ולרוב לחיוב. כולל דברים שאיש לא עשה מאז הקמת העיר ועוד לפני כן, בהסטוריה הארוכה של יפו. (ד"א - הייתי היום בנמל תל אביב, והשקפתי מרחוק על מדרון יפו, שם חולדאי עובד על תיקון הנזק הנורא והבלתי נסלח שגרם צ'יץ' חביב התקשורת המטומטמת לחוף הים של יפו. ולאידיוט הזה נותנים להדליק משואה ביום העצמאות? אם כבר הוא צריך להצית את התחנה המרכזית החדשה, כיכר דיזנגוף המבחילה וכיכר אתרים המצחינה שעומדות לדראון עולם כמזכרת לימי החושך של עידן צ'יץ'. ולא שכחנו את המבנה הבלתי חוקי והמכוער שכונה "אוסישקין", שנבנה באשמת צ'יץ' ורק חולדאי הצליח למחוק מעל פני האדמה. אבל לצ'יץ' מפרגנים ואת חולדאי תוקפים - כרגיל בתקשורת הישראלית הצהובה והשטחית).
 

down under

New member
שם הוא צודק 100%
אסור בשום אופן להכניס קו עילי למרכז העיר, זה מתכון לאסון בממדים שיגמדו את כל הבעיות התחבורתיות שיש היום בעיר. הקו חייב להיות תחתי וכך גם תוכנן! אלא שבעקבות מלחמת לבנון השניה האוצר החליט שהפיכתו לעילי תחסוך כסף לתקציב המדינה (כרגיל מתוך קוצר ראיה הם לא חשבו על הקטסטרופה שתיווצר, שעלותה למשק תהיה גבוהה פי עשרה מעלות הקו התחתי), ואז תקעו את הפרוייקט תוך שהם מצביעים על חולדאי כ"מתעקש"... ספין אופייני של משרד האוצר. אל תקנה את זה עמית! חולדאי אכן צריך לעשות יותר בתחום האוטובוסים ועל כך אין ויכוח, יש גם תחומים נוספים שדורשים שיפור, אך קודמיו לא עשו דבר וחצי דבר לטובת העיר ורק גרמו נזקים. הוא לעומת זאת עושה המון, ולרוב לחיוב. כולל דברים שאיש לא עשה מאז הקמת העיר ועוד לפני כן, בהסטוריה הארוכה של יפו. (ד"א - הייתי היום בנמל תל אביב, והשקפתי מרחוק על מדרון יפו, שם חולדאי עובד על תיקון הנזק הנורא והבלתי נסלח שגרם צ'יץ' חביב התקשורת המטומטמת לחוף הים של יפו. ולאידיוט הזה נותנים להדליק משואה ביום העצמאות? אם כבר הוא צריך להצית את התחנה המרכזית החדשה, כיכר דיזנגוף המבחילה וכיכר אתרים המצחינה שעומדות לדראון עולם כמזכרת לימי החושך של עידן צ'יץ'. ולא שכחנו את המבנה הבלתי חוקי והמכוער שכונה "אוסישקין", שנבנה באשמת צ'יץ' ורק חולדאי הצליח למחוק מעל פני האדמה. אבל לצ'יץ' מפרגנים ואת חולדאי תוקפים - כרגיל בתקשורת הישראלית הצהובה והשטחית).
איך בקוריטיבה, שהיא הרבה יותר גדולה באוכלוסיה
ובשטח מגוש דן הגרעיני (קל וחומר מת"א) (גוש דן הגרעיני: ת"א, ר"ג, ב"ב, גבעתיים ואולי, עם הסתייגות, גם חולון ובת ים) כן מסתדרים עם קו עילי? איך במלבורן, פראג, בודפשט, אמסטרדם, ג'נבה וציריך מסתדרים עם רכבות קלות עיליות במרכז העיר?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה