פורום יקר...תגידו לי,ובמיוחד מר אשבי....

מצב
הנושא נעול.

israelyan

New member
פורום יקר...תגידו לי,ובמיוחד מר אשבי....
תגידו לי, נכנסתי עכשיו לאתר הרכבת....וחשכו עיני, לגבי יום הזכרון\עצמאות הלוז מצומצם,אבל הגיוני...יום ששי + תגבורים....סבבה כי שנה שעברה הייתי צריך לנסוע לת"א והלוז היה לא הגיוני עד הזוי....יפה ששינו את זה השנה. אבל,כמה שורות מתחת מה כתוב? סגירת הקו מבאר שבע צפונה 4.5-15.5? שבועיים שלמים?הייתכן?אני רואה טוב? עם שבוע אחד בקושי הסתדרו האוטובוסים...אז שניים?
 

בועז ל

New member
פורום יקר...תגידו לי,ובמיוחד מר אשבי....
תגידו לי, נכנסתי עכשיו לאתר הרכבת....וחשכו עיני, לגבי יום הזכרון\עצמאות הלוז מצומצם,אבל הגיוני...יום ששי + תגבורים....סבבה כי שנה שעברה הייתי צריך לנסוע לת"א והלוז היה לא הגיוני עד הזוי....יפה ששינו את זה השנה. אבל,כמה שורות מתחת מה כתוב? סגירת הקו מבאר שבע צפונה 4.5-15.5? שבועיים שלמים?הייתכן?אני רואה טוב? עם שבוע אחד בקושי הסתדרו האוטובוסים...אז שניים?
בפורום ישנה נציגה רשמית של רכבת ישראל.
אני מניח שתשמח לענות לשאלתך. אאל"ט, צוין בעבר על ידה, שהסגירה הקרובה בקו לב"ש מתחייבת עקב מורכבותן של העבודות האמורות להתבצע במקום.
 
פורום יקר...תגידו לי,ובמיוחד מר אשבי....
תגידו לי, נכנסתי עכשיו לאתר הרכבת....וחשכו עיני, לגבי יום הזכרון\עצמאות הלוז מצומצם,אבל הגיוני...יום ששי + תגבורים....סבבה כי שנה שעברה הייתי צריך לנסוע לת"א והלוז היה לא הגיוני עד הזוי....יפה ששינו את זה השנה. אבל,כמה שורות מתחת מה כתוב? סגירת הקו מבאר שבע צפונה 4.5-15.5? שבועיים שלמים?הייתכן?אני רואה טוב? עם שבוע אחד בקושי הסתדרו האוטובוסים...אז שניים?
היי israelyan
נתחיל בכך שאנחנו שמחים לראות שמצאת התגבורים ביום העצמאות שימושיים. לגבי סגירת הרכבות בדרום, זה אכן נכון, בדיוק העליתי הודעה רשמית בפורום, ואני כמובן אשמח לענות על שאלות נוספות. העבודות בחודש הקרוב משמעותיות מאוד עבור שיפור השירות בדרום. רכבת ישראל מודיעה מראש לכל חברות התחבורה הציבורית הרלוונטיות על סגירות הקווים, בכדי שיתגברו קווי הנסיעה באוטובוסים נוספים. שבוע טוב, שרית
 

rain girl

New member
היי israelyan
נתחיל בכך שאנחנו שמחים לראות שמצאת התגבורים ביום העצמאות שימושיים. לגבי סגירת הרכבות בדרום, זה אכן נכון, בדיוק העליתי הודעה רשמית בפורום, ואני כמובן אשמח לענות על שאלות נוספות. העבודות בחודש הקרוב משמעותיות מאוד עבור שיפור השירות בדרום. רכבת ישראל מודיעה מראש לכל חברות התחבורה הציבורית הרלוונטיות על סגירות הקווים, בכדי שיתגברו קווי הנסיעה באוטובוסים נוספים. שבוע טוב, שרית
אתם יכולים להסביר לי משהו?
לא ממש הבנתי בהודעה המקורית שבה הוא כתב שלאחר העבודות זמן הנסיעה יהיה כ-30 דקות. בין איזה תחנות הוא מתכוון? לוד-ק.גת- להבים עד ב"ש ? תודה
 

Rubim88

New member
אתם יכולים להסביר לי משהו?
לא ממש הבנתי בהודעה המקורית שבה הוא כתב שלאחר העבודות זמן הנסיעה יהיה כ-30 דקות. בין איזה תחנות הוא מתכוון? לוד-ק.גת- להבים עד ב"ש ? תודה
זמן הנסיעה בין תל אביב לבאר שבע יתקצר ב30
דקות.. לאחר סיום כל הפרוייקט(העבודות כרגע הן רק חלק..) כלומר כיום משך הנסיעה 80 דקות ולאחר כל הפרוייקט הוא צפוי להיות 50 דקות..
 

בועז ל

New member
פורום יקר...תגידו לי,ובמיוחד מר אשבי....
תגידו לי, נכנסתי עכשיו לאתר הרכבת....וחשכו עיני, לגבי יום הזכרון\עצמאות הלוז מצומצם,אבל הגיוני...יום ששי + תגבורים....סבבה כי שנה שעברה הייתי צריך לנסוע לת"א והלוז היה לא הגיוני עד הזוי....יפה ששינו את זה השנה. אבל,כמה שורות מתחת מה כתוב? סגירת הקו מבאר שבע צפונה 4.5-15.5? שבועיים שלמים?הייתכן?אני רואה טוב? עם שבוע אחד בקושי הסתדרו האוטובוסים...אז שניים?
לו"ז מודיעין - תשובת סמנכ"ל נוסעים

בקו הרכבת למודיעין, בקטע נתב"ג-מודיעין מרכז, קיים הפרש במשך הנסיעה בין שני הכיוונים. הפרש זה מגיע לכדי 7 דקות תמימות לטובת כיוון הנסיעה שמתחנת מודיעין מרכז לנתב"ג. מצ"ב תזכורת. על פניו, מדובר בעניין תמוה המנוגד לכמה עקרונות תנועה המוכרים לנו. מאחר ולתהיותינו לא נמצא מענה הולם, הועברה השאלה על ידי ישירות לסמנכ"ל נוסעים, מר משה אמסלם. להלן תשובת הסמנכ"ל באמצעות עוזרו, מר אמיר ינובסקי. קודם לכן, אבקש להודות לסמנכ"ל נוסעים ועוזרו על התשובה. "שלום בועז, תחנת רכבת מודיעין מרכז נמצאת במיקום טופוגרפי גבוה יותר לעומת תחנת רכבת נתב"ג נוסעים. עקב כך ישנו הפרש זמן נסיעה בין הרכבות פורשות שנוסעות מנתב"ג למודיעין מרכז ובין רכבות חוזרות שנוסעות ממודיעין מרכז לנתב"ג של 4 ד'. להלן הפירוט: - זמני נסיעה לרכבות פורשות מנתב"ג למודיעין מרכז- 20 דקות - זמני נסיעה לרכבות חוזרות ממודיעין מרכז לנתב"ג- 16 דקות ההפרש שמופיע באתר האינטרנט- הפרש של 7 דקות לרכבות פורשות מנתב"ג למודיעין מרכז נובע עקב כך שמדובר בזמן הגעה לתחנה (כלומר זמן הנסיעה מחושב יחד עם 3 דקות עצירה בתחנת נתב"ג). בברכה, יורי מורוזוב. ממונה ארצי תכנון תפעולי."
 

אורי404

New member
לו"ז מודיעין - תשובת סמנכ"ל נוסעים

בקו הרכבת למודיעין, בקטע נתב"ג-מודיעין מרכז, קיים הפרש במשך הנסיעה בין שני הכיוונים. הפרש זה מגיע לכדי 7 דקות תמימות לטובת כיוון הנסיעה שמתחנת מודיעין מרכז לנתב"ג. מצ"ב תזכורת. על פניו, מדובר בעניין תמוה המנוגד לכמה עקרונות תנועה המוכרים לנו. מאחר ולתהיותינו לא נמצא מענה הולם, הועברה השאלה על ידי ישירות לסמנכ"ל נוסעים, מר משה אמסלם. להלן תשובת הסמנכ"ל באמצעות עוזרו, מר אמיר ינובסקי. קודם לכן, אבקש להודות לסמנכ"ל נוסעים ועוזרו על התשובה. "שלום בועז, תחנת רכבת מודיעין מרכז נמצאת במיקום טופוגרפי גבוה יותר לעומת תחנת רכבת נתב"ג נוסעים. עקב כך ישנו הפרש זמן נסיעה בין הרכבות פורשות שנוסעות מנתב"ג למודיעין מרכז ובין רכבות חוזרות שנוסעות ממודיעין מרכז לנתב"ג של 4 ד'. להלן הפירוט: - זמני נסיעה לרכבות פורשות מנתב"ג למודיעין מרכז- 20 דקות - זמני נסיעה לרכבות חוזרות ממודיעין מרכז לנתב"ג- 16 דקות ההפרש שמופיע באתר האינטרנט- הפרש של 7 דקות לרכבות פורשות מנתב"ג למודיעין מרכז נובע עקב כך שמדובר בזמן הגעה לתחנה (כלומר זמן הנסיעה מחושב יחד עם 3 דקות עצירה בתחנת נתב"ג). בברכה, יורי מורוזוב. ממונה ארצי תכנון תפעולי."
תודה לבועז ולמר משה אמסלם
 

Rubim88

New member
לו"ז מודיעין - תשובת סמנכ"ל נוסעים

בקו הרכבת למודיעין, בקטע נתב"ג-מודיעין מרכז, קיים הפרש במשך הנסיעה בין שני הכיוונים. הפרש זה מגיע לכדי 7 דקות תמימות לטובת כיוון הנסיעה שמתחנת מודיעין מרכז לנתב"ג. מצ"ב תזכורת. על פניו, מדובר בעניין תמוה המנוגד לכמה עקרונות תנועה המוכרים לנו. מאחר ולתהיותינו לא נמצא מענה הולם, הועברה השאלה על ידי ישירות לסמנכ"ל נוסעים, מר משה אמסלם. להלן תשובת הסמנכ"ל באמצעות עוזרו, מר אמיר ינובסקי. קודם לכן, אבקש להודות לסמנכ"ל נוסעים ועוזרו על התשובה. "שלום בועז, תחנת רכבת מודיעין מרכז נמצאת במיקום טופוגרפי גבוה יותר לעומת תחנת רכבת נתב"ג נוסעים. עקב כך ישנו הפרש זמן נסיעה בין הרכבות פורשות שנוסעות מנתב"ג למודיעין מרכז ובין רכבות חוזרות שנוסעות ממודיעין מרכז לנתב"ג של 4 ד'. להלן הפירוט: - זמני נסיעה לרכבות פורשות מנתב"ג למודיעין מרכז- 20 דקות - זמני נסיעה לרכבות חוזרות ממודיעין מרכז לנתב"ג- 16 דקות ההפרש שמופיע באתר האינטרנט- הפרש של 7 דקות לרכבות פורשות מנתב"ג למודיעין מרכז נובע עקב כך שמדובר בזמן הגעה לתחנה (כלומר זמן הנסיעה מחושב יחד עם 3 דקות עצירה בתחנת נתב"ג). בברכה, יורי מורוזוב. ממונה ארצי תכנון תפעולי."
IC3 פועלים על הקו הזה?
 

443

New member
וגם הם איטיים בעלייה?
גם הם מאיטים
ושוב, מאיטים. כבר תיזמנתי רכבת IC3 שעשתה נתב"ג
מודיעין מרכז ב- 17 דקות שזה כמעט הזמן שאמור לקחת הכיוון ההפוך. מהרגשה אישית שלי כנוסע, ברגע שמתקרבים למנהרות בדרך למודיעין, הרכבת (ולא משנה איזה סוג) מאיטה. סביר להניח שאם הרכבת אמורה להתאמץ בעליה, הקטר לא יישמע כאילו מורידים את הרגל מהגז. כך זה בדיוק נשמע, במיוחד ב- IC3. קצת מוזר לי שבגלל העליות, הרכבת (IC3) מורידה מהירות לכ- 90 קמ"ש (ראיתי על השעון בהזדמנות), ואפילו לפחות מכך מיד אחרי המנהרות.
 

Rubim88

New member
גם הם מאיטים
ושוב, מאיטים. כבר תיזמנתי רכבת IC3 שעשתה נתב"ג
מודיעין מרכז ב- 17 דקות שזה כמעט הזמן שאמור לקחת הכיוון ההפוך. מהרגשה אישית שלי כנוסע, ברגע שמתקרבים למנהרות בדרך למודיעין, הרכבת (ולא משנה איזה סוג) מאיטה. סביר להניח שאם הרכבת אמורה להתאמץ בעליה, הקטר לא יישמע כאילו מורידים את הרגל מהגז. כך זה בדיוק נשמע, במיוחד ב- IC3. קצת מוזר לי שבגלל העליות, הרכבת (IC3) מורידה מהירות לכ- 90 קמ"ש (ראיתי על השעון בהזדמנות), ואפילו לפחות מכך מיד אחרי המנהרות.
בעלייה לא צריך לתת גז
אלא לשמור על גז קבוע כדי למנוע החלקה של הגלגלים, החיכוך בין גלגלי הרכבת למסילה הוא נמוך מחיכוך של צמיג רכב בכביש ולכן גז רק יגרום ל"פירפור" של הגלגל במקום. יש דבר שנקרא Tractive effort שהוא הכוח המירבי שהגלגל יכול להפעיל על המסילה, והוא יורד ככה שהמהירות גדלה..לכן קיימת הגבלה מהירות מבחינת פיזיקלית. שאלתי על הIC3 בגלל שיש להם הרבה יותר צירים מניעים מקטר בובו(יותר שטח מגע>יותר חיכוך) והמהירות המרבית שלהם בשיפועים היא גדולה יותר מהקטרים..
 

Rubim88

New member
בעלייה לא צריך לתת גז
אלא לשמור על גז קבוע כדי למנוע החלקה של הגלגלים, החיכוך בין גלגלי הרכבת למסילה הוא נמוך מחיכוך של צמיג רכב בכביש ולכן גז רק יגרום ל"פירפור" של הגלגל במקום. יש דבר שנקרא Tractive effort שהוא הכוח המירבי שהגלגל יכול להפעיל על המסילה, והוא יורד ככה שהמהירות גדלה..לכן קיימת הגבלה מהירות מבחינת פיזיקלית. שאלתי על הIC3 בגלל שיש להם הרבה יותר צירים מניעים מקטר בובו(יותר שטח מגע>יותר חיכוך) והמהירות המרבית שלהם בשיפועים היא גדולה יותר מהקטרים..
והתזמון שלך מוכיח את זה..
הם נסעו מהר יותר בעלייה.
 

443

New member
בעלייה לא צריך לתת גז
אלא לשמור על גז קבוע כדי למנוע החלקה של הגלגלים, החיכוך בין גלגלי הרכבת למסילה הוא נמוך מחיכוך של צמיג רכב בכביש ולכן גז רק יגרום ל"פירפור" של הגלגל במקום. יש דבר שנקרא Tractive effort שהוא הכוח המירבי שהגלגל יכול להפעיל על המסילה, והוא יורד ככה שהמהירות גדלה..לכן קיימת הגבלה מהירות מבחינת פיזיקלית. שאלתי על הIC3 בגלל שיש להם הרבה יותר צירים מניעים מקטר בובו(יותר שטח מגע>יותר חיכוך) והמהירות המרבית שלהם בשיפועים היא גדולה יותר מהקטרים..
לשמור על "גז" קבוע
אבל זה נשמע במפורש כאילו "מורידים את הרגל מהגז", לא כאילו שומרים על מהירות. בקשר ל- IC3, נו, התזמון במפורש מוכיח (ואגב, זה היה כמה שניות פחות מ- 17
, כולל העצירה בפאתי מודיעין)
 

Rubim88

New member
לשמור על "גז" קבוע
אבל זה נשמע במפורש כאילו "מורידים את הרגל מהגז", לא כאילו שומרים על מהירות. בקשר ל- IC3, נו, התזמון במפורש מוכיח (ואגב, זה היה כמה שניות פחות מ- 17
, כולל העצירה בפאתי מודיעין)
ה"גז" הנמוך
זה הגז המקסימלי שאותו אפשר לתת, על מנת לנסוע במהירות המקסימלית לפני שהגלגלים מפרפרים.. אם רכבת מגיעה ממסילה מישורית בפול גז על 150 ופתאום צריכה לעלות עלייה, היא תוריד גז כדי למנוע החלקה..
 

amit1270

New member
גם הם מאיטים
ושוב, מאיטים. כבר תיזמנתי רכבת IC3 שעשתה נתב"ג
מודיעין מרכז ב- 17 דקות שזה כמעט הזמן שאמור לקחת הכיוון ההפוך. מהרגשה אישית שלי כנוסע, ברגע שמתקרבים למנהרות בדרך למודיעין, הרכבת (ולא משנה איזה סוג) מאיטה. סביר להניח שאם הרכבת אמורה להתאמץ בעליה, הקטר לא יישמע כאילו מורידים את הרגל מהגז. כך זה בדיוק נשמע, במיוחד ב- IC3. קצת מוזר לי שבגלל העליות, הרכבת (IC3) מורידה מהירות לכ- 90 קמ"ש (ראיתי על השעון בהזדמנות), ואפילו לפחות מכך מיד אחרי המנהרות.
ככל הנראה הלו"ז מותאם לציוד האיטי ביותר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה