החרדים vs אגד ירושלים

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
החרדים vs אגד ירושלים
פרק נוסף בסדרת הדרמה.
 
"ומתעקשים בלי שום סיבה להידרש לבקשתינו" ?!?
הם לא מבינים שהתחבורה הציבורית בישראל אינה הבייבי שלהם, אלא נועדה לשרת את כל הציבור. רוחו של העם הזה היא לא חרדית ולכן אגד לא יכולה להמשיך לכפות את צורת הנסיעה של החרדים על כל הציבור. היום הם יגידו שקו 2 לא נוח להם, מחר פתאום זה יהיה 400, ואח"כ לאט-לאט נעבור לכל הקוים בארץ. אני דורש מאגד שלא להכנע לסחטנות וממשרד התחבורה להגן על אגד ולקנוס את מפעילי קו 2 הפיראטי!
 
"ומתעקשים בלי שום סיבה להידרש לבקשתינו" ?!?
הם לא מבינים שהתחבורה הציבורית בישראל אינה הבייבי שלהם, אלא נועדה לשרת את כל הציבור. רוחו של העם הזה היא לא חרדית ולכן אגד לא יכולה להמשיך לכפות את צורת הנסיעה של החרדים על כל הציבור. היום הם יגידו שקו 2 לא נוח להם, מחר פתאום זה יהיה 400, ואח"כ לאט-לאט נעבור לכל הקוים בארץ. אני דורש מאגד שלא להכנע לסחטנות וממשרד התחבורה להגן על אגד ולקנוס את מפעילי קו 2 הפיראטי!
אם הם ביקשו, הם יקבלו
הם תמיד מקבלים
 

kalil

New member
"ומתעקשים בלי שום סיבה להידרש לבקשתינו" ?!?
הם לא מבינים שהתחבורה הציבורית בישראל אינה הבייבי שלהם, אלא נועדה לשרת את כל הציבור. רוחו של העם הזה היא לא חרדית ולכן אגד לא יכולה להמשיך לכפות את צורת הנסיעה של החרדים על כל הציבור. היום הם יגידו שקו 2 לא נוח להם, מחר פתאום זה יהיה 400, ואח"כ לאט-לאט נעבור לכל הקוים בארץ. אני דורש מאגד שלא להכנע לסחטנות וממשרד התחבורה להגן על אגד ולקנוס את מפעילי קו 2 הפיראטי!
הלכת רחוק מדי
אני מסכים איתך בהכל עד לקטע של הלקנוס את מפעילי קו 2 הפיראטי. מה איכפת לך שיפעילו את הקו? זכותם. זה לא על חשבון משלם המיסים.
 

urilei

New member
"ומתעקשים בלי שום סיבה להידרש לבקשתינו" ?!?
הם לא מבינים שהתחבורה הציבורית בישראל אינה הבייבי שלהם, אלא נועדה לשרת את כל הציבור. רוחו של העם הזה היא לא חרדית ולכן אגד לא יכולה להמשיך לכפות את צורת הנסיעה של החרדים על כל הציבור. היום הם יגידו שקו 2 לא נוח להם, מחר פתאום זה יהיה 400, ואח"כ לאט-לאט נעבור לכל הקוים בארץ. אני דורש מאגד שלא להכנע לסחטנות וממשרד התחבורה להגן על אגד ולקנוס את מפעילי קו 2 הפיראטי!
"וועדת הרבנים לענייני תחבורה" פשוט קורע אותי
טוב שאין גם וועדת רבנים לענייני מס הכנסה בכל אופן, אני לא רואה שום בעייה שהציבור החרדי יעמיד לרשותו קווי תחבורה לא ציבוריים כל עוד יש לו מי שמממן את זה כל אחד רשאי להעמיד שירות הסעות ללא צורך בשום אישור (בהנחה שהרכב והנהג בעלי רשיון תקף כמובן), ובלבד שהנסיעה היא לא בשכר (וכפי שמופיע במודעה - היא אכן בחינם). לכן אין צורך ואין אפשרות לקנוס פה אף אחד.
 
"וועדת הרבנים לענייני תחבורה" פשוט קורע אותי
טוב שאין גם וועדת רבנים לענייני מס הכנסה בכל אופן, אני לא רואה שום בעייה שהציבור החרדי יעמיד לרשותו קווי תחבורה לא ציבוריים כל עוד יש לו מי שמממן את זה כל אחד רשאי להעמיד שירות הסעות ללא צורך בשום אישור (בהנחה שהרכב והנהג בעלי רשיון תקף כמובן), ובלבד שהנסיעה היא לא בשכר (וכפי שמופיע במודעה - היא אכן בחינם). לכן אין צורך ואין אפשרות לקנוס פה אף אחד.
החברות בעלות הזיכיון מתפרנסות מהנוסעים
כדי שימשיך להיות פיקוח וסבסוד המדינה חייבת לדאוג שהנוסעים לא יעברו לחברות פיראטיות מתחרות.
 

urilei

New member
החברות בעלות הזיכיון מתפרנסות מהנוסעים
כדי שימשיך להיות פיקוח וסבסוד המדינה חייבת לדאוג שהנוסעים לא יעברו לחברות פיראטיות מתחרות.
ממש לא
זה כמו שאני אגיד שזה שיש למפעל פלוני הסעות עובדים, זה פוגע ברווחיות התחבורה הציבורית במקום והמדינה צריכה להתערב ולקנוס את המפעל ולדרוש מהעובדים להשתמש בקווי התחבורה הציבוריים. יתכן שזה היה טוב יותר בסופו של עניין (ויתכן שלא, תלוי במפעל) אבל זה עדיין ממש לא עובד ככה כל אחד רשאי לממן בעצמו הסעה ולהזמין את הציבור לנסוע בה. כל עוד הנסיעה לא בתשלום, לא צריך יותר מידי אישורים, רק תקציב זה לא שונה מאוטובוס השבת של שינוי ז"ל.
 
ממש לא
זה כמו שאני אגיד שזה שיש למפעל פלוני הסעות עובדים, זה פוגע ברווחיות התחבורה הציבורית במקום והמדינה צריכה להתערב ולקנוס את המפעל ולדרוש מהעובדים להשתמש בקווי התחבורה הציבוריים. יתכן שזה היה טוב יותר בסופו של עניין (ויתכן שלא, תלוי במפעל) אבל זה עדיין ממש לא עובד ככה כל אחד רשאי לממן בעצמו הסעה ולהזמין את הציבור לנסוע בה. כל עוד הנסיעה לא בתשלום, לא צריך יותר מידי אישורים, רק תקציב זה לא שונה מאוטובוס השבת של שינוי ז"ל.
אני הבנתי שהאוטובוס כן בתשלום...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
להציב תמרור בכניסה למסוף הכותל
"הכניסה לקווי שירות בלבד" כמו במטרונט בחיפה
תמרור כזה קיים שם כבר שנים.
למעשה, ברוב שעות היממה לא נכנסים לשם קווי השירות, אלא עוצרים בתחנה שמחוץ לשער.
 
אם זה קו שמנקז בעיקר לקוחות חרדים
אז למה לא להתחשב בהם. אני לא מנסה ולא מתיימר להבין אותם אבל הם חיים כך מתוך בחירה. לכן יש להתחשב בהם ולאפשר להם לנסוע כרצונם. לי כחילוני זה בטח לא מפריע אבל להם לנסוע באוטובוס "מעורב" זה כן וצריך להתחשב בהם כלקוחות. ובאשר ל"איום" של קו 400, נו אז מה? אז יהיו שני קוים, אחד לחרדים ואחד לחילונים או שני אוטובוסים שונים בכל קו. לחיות בארץ הזאת זה לחיות בארץ שכל אחד ואחת שונים. בלי התחשבות הדדית זה לא יילך.
 

amit1270

New member
אם זה קו שמנקז בעיקר לקוחות חרדים
אז למה לא להתחשב בהם. אני לא מנסה ולא מתיימר להבין אותם אבל הם חיים כך מתוך בחירה. לכן יש להתחשב בהם ולאפשר להם לנסוע כרצונם. לי כחילוני זה בטח לא מפריע אבל להם לנסוע באוטובוס "מעורב" זה כן וצריך להתחשב בהם כלקוחות. ובאשר ל"איום" של קו 400, נו אז מה? אז יהיו שני קוים, אחד לחרדים ואחד לחילונים או שני אוטובוסים שונים בכל קו. לחיות בארץ הזאת זה לחיות בארץ שכל אחד ואחת שונים. בלי התחשבות הדדית זה לא יילך.
כבר יש שני קווים - 400 ו-402
לגבי ההפרדה - לא היתה לי בעיה עם זה אם כך היה המצב תמיד, אלא שמדובר בהקצנה של השנים האחרונות.
 
כבר יש שני קווים - 400 ו-402
לגבי ההפרדה - לא היתה לי בעיה עם זה אם כך היה המצב תמיד, אלא שמדובר בהקצנה של השנים האחרונות.
בשפתך - הקצנה. בשפתי - סוף סוף התחשבות
ברגשות של החרדים. הם בדרך כלל בעלי הכנסה נמוכה ומשתמשים הרבה באוטובוסים. הגיע הזמן להפסיק לילל את "הקוזק הנגזל" ולהתחשב במיעוט החרדי כאן. ומי שחושב שיש התדרדרות והקצנה של השנים האחרונות, שיואיל בטובו לראות את היקפי המסחר בשבתות וחגים. צביון של מדינה מורכב גם ממרקם היחסים בין תושביה.
 
בשפתך - הקצנה. בשפתי - סוף סוף התחשבות
ברגשות של החרדים. הם בדרך כלל בעלי הכנסה נמוכה ומשתמשים הרבה באוטובוסים. הגיע הזמן להפסיק לילל את "הקוזק הנגזל" ולהתחשב במיעוט החרדי כאן. ומי שחושב שיש התדרדרות והקצנה של השנים האחרונות, שיואיל בטובו לראות את היקפי המסחר בשבתות וחגים. צביון של מדינה מורכב גם ממרקם היחסים בין תושביה.
אהבתי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה