מקבץ ידיעות מהתקשורת

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
לא נצטרך יותר להידחס לאוטובוסים צפופים ?
בית המשפט החליט שעל חברות תח"צ חובה להוסיף אוטובוסים בקוים בהם יש עומס, ואנשים עומדים נראה, איך תיושם ההחלטה.
באופן עקרוני צריך לתת שרות
אבל מצד שני משרד התחבורה מקצץ בסובסידות..... יש למישהו פתרון הגיוני למשוואה?
 
לא נצטרך יותר להידחס לאוטובוסים צפופים ?
בית המשפט החליט שעל חברות תח"צ חובה להוסיף אוטובוסים בקוים בהם יש עומס, ואנשים עומדים נראה, איך תיושם ההחלטה.
אם נרבה להגיש תלונות, באמצעות ארגוני הצרכנים
ונפנה לחברי כנסת לעדכון חוקים הקשורים לנושא, יש תקוה. יש באפשרותנו גם להגיש תביעות קטנות. זה פשוט מאד, אין צורך בעורך דין, ואפשר לקבל פיצוי כספי עד גובה מסוים.
 

אורי404

New member
אם נרבה להגיש תלונות, באמצעות ארגוני הצרכנים
ונפנה לחברי כנסת לעדכון חוקים הקשורים לנושא, יש תקוה. יש באפשרותנו גם להגיש תביעות קטנות. זה פשוט מאד, אין צורך בעורך דין, ואפשר לקבל פיצוי כספי עד גובה מסוים.
אני חושב, שחל שיפור מסויים.
חוק של עד עשרה נוסעים בעמידה באוטובוס בינעירוני. אולי יש מקרים, שלא חל שיפור, אבל ממה שאני רואה יש שיפור. למשל היה עומס בקווים השונים מירושלים לאזור צומת רעננה (קו 947 וקווים אחרים). בעקבות זאת תגברו את קווי האוטובוסים השונים. בכל מקרה לדעתי אם רוצים לשפר את שירות התחבורה הציבורית, מוטב יהיה לדעתי לפנות לחברי כנסת או אחרים, שלפני שיקדמו למשל קווי רכבת תחתית, שיקדמו נתיבים או מסלולים ייעודיים לאוטובוסים וגם צעדים אחרים לעידוד תחבורה ציבורית טובה.
 

846

Active member
אם נרבה להגיש תלונות, באמצעות ארגוני הצרכנים
ונפנה לחברי כנסת לעדכון חוקים הקשורים לנושא, יש תקוה. יש באפשרותנו גם להגיש תביעות קטנות. זה פשוט מאד, אין צורך בעורך דין, ואפשר לקבל פיצוי כספי עד גובה מסוים.
שימי לב מה כתבתי:
שיפור השרות דורש תמיכה ממשלתית. מצד אחד המדינה "מעודדת " לכאורה טת התח"צ ומצד שני מקטינה את התמיכה. זה הנושא בו צריך להתמקד.
 
שימי לב מה כתבתי:
שיפור השרות דורש תמיכה ממשלתית. מצד אחד המדינה "מעודדת " לכאורה טת התח"צ ומצד שני מקטינה את התמיכה. זה הנושא בו צריך להתמקד.
למה שיתמכו בחברה רווחית ? למה שיתמכו
בחברה שמתייחסת לחיילים כסוג ב'? זה בדיוק כמו שבזק תבקש תמיכה על כך שהיא נותנת שירות לאזרחי ישראל כי היא הקימה את תשתית הטלפון. מי שרוצה משתמש , ומי שלא רוצה להשתמש שלא ישלם מס בשביל חברה שחוסכת מחיילים ומאזרחים אוטובוסים . השירות של אגד מתחת לכל חברת תח"צ מערבית , למרות זאת זאת החברה שמקטרת יותר מכולן. תמיד דופקים את אגד (אגד טוענים) ...לא רוצים? תחזירו את המפתחות והרשיון למדינה וקחו שיעור בשירות לקוחות לפני שאתם חוזרים לעבוד אם בכלל. אני לא רוצה לשלם שקל מס בשביל לפרנס נהג שמקלל אזרחים. מה הבעיה שלכם להיות חברה בע"מ? פוחדים לאבד סבסוד? רגילים להיות פרזיטים?
 

אוהד11

New member
למה שיתמכו בחברה רווחית ? למה שיתמכו
בחברה שמתייחסת לחיילים כסוג ב'? זה בדיוק כמו שבזק תבקש תמיכה על כך שהיא נותנת שירות לאזרחי ישראל כי היא הקימה את תשתית הטלפון. מי שרוצה משתמש , ומי שלא רוצה להשתמש שלא ישלם מס בשביל חברה שחוסכת מחיילים ומאזרחים אוטובוסים . השירות של אגד מתחת לכל חברת תח"צ מערבית , למרות זאת זאת החברה שמקטרת יותר מכולן. תמיד דופקים את אגד (אגד טוענים) ...לא רוצים? תחזירו את המפתחות והרשיון למדינה וקחו שיעור בשירות לקוחות לפני שאתם חוזרים לעבוד אם בכלל. אני לא רוצה לשלם שקל מס בשביל לפרנס נהג שמקלל אזרחים. מה הבעיה שלכם להיות חברה בע"מ? פוחדים לאבד סבסוד? רגילים להיות פרזיטים?
מה יש לך כל הזמן שאתה רק מקטר ומקלל ? רק רע
אתה רואה ? שום דבר לא טוב ? בכל החברות האחרות מקבלות את פניך דיילות ומעטרות אותך בזרי פרחים ובבלונים ? איפה אתה מקבל כוסות שתיה וכריכים ? האם הנהגים בחברות האחרות אינם מקללים ? האם הם מחבקים וןמנשקים אותך ? די, תתעורר ותפסיק לקטר ולקלל את כל העולם ואשתו !
 

stratomaximus

New member
למה שיתמכו בחברה רווחית ? למה שיתמכו
בחברה שמתייחסת לחיילים כסוג ב'? זה בדיוק כמו שבזק תבקש תמיכה על כך שהיא נותנת שירות לאזרחי ישראל כי היא הקימה את תשתית הטלפון. מי שרוצה משתמש , ומי שלא רוצה להשתמש שלא ישלם מס בשביל חברה שחוסכת מחיילים ומאזרחים אוטובוסים . השירות של אגד מתחת לכל חברת תח"צ מערבית , למרות זאת זאת החברה שמקטרת יותר מכולן. תמיד דופקים את אגד (אגד טוענים) ...לא רוצים? תחזירו את המפתחות והרשיון למדינה וקחו שיעור בשירות לקוחות לפני שאתם חוזרים לעבוד אם בכלל. אני לא רוצה לשלם שקל מס בשביל לפרנס נהג שמקלל אזרחים. מה הבעיה שלכם להיות חברה בע"מ? פוחדים לאבד סבסוד? רגילים להיות פרזיטים?
אגד גרועה? כנראה שלא נסעת בסופרבוס
היית רואה מה זה רוע. אגד עוד סבירה בקטע הזה.
 
אגד גרועה? כנראה שלא נסעת בסופרבוס
היית רואה מה זה רוע. אגד עוד סבירה בקטע הזה.
לפחות המחירים שלהם לא מופקעים.
ומי שיגיד שרק משרד התחבורה אשם בכך חי בסרט. לאגד יש השפעה בה, אם הייתה באמת רוצה הייתה מורידה המחירים בעצמה.
 

megashock

New member
בכתבה של אתר החדשות כתוב כל החברות לא רק אגד
האם זה יהיה נכון גם לגבי קו 846 ?
האם עכשיו אגד תהיה מחוייבת להוסיף אוטובוסים גם לקו שהיא כלכך מתעקשת לא לאפשר לכולם לנסוע בו ?
 

mister K

New member
האם זה יהיה נכון גם לגבי קו 846 ?
האם עכשיו אגד תהיה מחוייבת להוסיף אוטובוסים גם לקו שהיא כלכך מתעקשת לא לאפשר לכולם לנסוע בו ?
ב-846 אין צורך להוציא מספר אוטובוסים בו זמנית
בקו הזה צריך לשפר את השירות ולהוסיף נסיעות בשעות נוספות. לכן אין כל קשר בין סוגיית 846 לבין פסק הדין המטופש הזה.
 

mister K

New member
ב-846 אין צורך להוציא מספר אוטובוסים בו זמנית
בקו הזה צריך לשפר את השירות ולהוסיף נסיעות בשעות נוספות. לכן אין כל קשר בין סוגיית 846 לבין פסק הדין המטופש הזה.
ואני מדגיש למי שישאל למה מטופש...
אמנם אכן יש לדאוג לכך שהלו"ז יהיה הגיוני כשיודעים מהן כמויות הנוסעים, אבל אי אפשר לצפות מאגד או מכל חברה אחרת להפעיל אוטובוסים שייסעו ריקים על בסיס יומיומי רק בשביל מקרים מסויימים לא צפויים שבהם יש פתאום הרבה נוסעים. בטח ובטח בקו עירוני תדיר שבו לא כל כך נורא לחכות לאוטובוס הבא. דווקא באגד מעמידים לעיתים אוטובוסים "בכוננות" למקרה שיהיו הרבה נוסעים (בעיקר בימי שישי ובמוצ"ש, לרוב בקווי החרדים).
 
"רכבת ישראל מתייעלת" דה מרקר
ראו כאן
כל עוד לא תהא תחבורה ציבורית נוחה לרכבת
וזה חשוב בכל הערים, ובכל התחנות, אזי יהיו אנשים שיוותרו על השימוש ברכבת. וגם , ככל שיהיו יותר רכבות, יהיו יותר נוסעים. כי איננו אוהבים להמתין בתחנות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה