"אלדד ספיבק" תנהל את קטעים ב'+ג' ב- A1

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
"אלדד ספיבק" תנהל את קטעים ב'+ג' ב- A1
להלן הודעת ר"י. "בעקבות מכרז פומבי שפרסמה רכבת ישראל לצורך בחירת חברה מנהלת לקטעים ב' ו-ג' במסגרת פרויקט הקו המהיר לירושלים, נבחרה הצעתה של חב' "אלדד ספיבק - חברה להנדסה בע"מ", כהצעה הזוכה מבין ארבעת המציעים אשר הגישו הצעות במסגרת המכרז. "אלדד ספיבק" תספק לרכבת ישראל שירותי ניהול, תיאום, בקרת תכנון, פיקוח על ביצוע ואבטחת איכות לקטעים ב' ו-ג' – הקו המהיר לירושלים. עלות הקמת הקו בקטעים אלו נאמד בכ-2.2 מיליארד ₪. הפרויקט הינו ראשון מסוגו בארץ מבחינת מורכבותו ההנדסית ומבחינת היקפו. על כן, אפשרה הרכבת ממציעי המכרז, להציג שני מרכזי ביצוע ופיקוח מנהרות זרים (אחד לכל קטע), בעלי ידע, הבנה וניסיון מוכח של לפחות חמש שנים בביצוע כריית מנהרות בשיטת ביצוע NATM (New Austrian Tunneling Method) וגם בשיטת ביצוע ע"י TBM (Tunnel Boring Machine). מצ"ב הודעה לעיתונות ותמונת מכונת הכרייה בשיטת הTBM."
 

בועז ל

New member
"אלדד ספיבק" תנהל את קטעים ב'+ג' ב- A1
להלן הודעת ר"י. "בעקבות מכרז פומבי שפרסמה רכבת ישראל לצורך בחירת חברה מנהלת לקטעים ב' ו-ג' במסגרת פרויקט הקו המהיר לירושלים, נבחרה הצעתה של חב' "אלדד ספיבק - חברה להנדסה בע"מ", כהצעה הזוכה מבין ארבעת המציעים אשר הגישו הצעות במסגרת המכרז. "אלדד ספיבק" תספק לרכבת ישראל שירותי ניהול, תיאום, בקרת תכנון, פיקוח על ביצוע ואבטחת איכות לקטעים ב' ו-ג' – הקו המהיר לירושלים. עלות הקמת הקו בקטעים אלו נאמד בכ-2.2 מיליארד ₪. הפרויקט הינו ראשון מסוגו בארץ מבחינת מורכבותו ההנדסית ומבחינת היקפו. על כן, אפשרה הרכבת ממציעי המכרז, להציג שני מרכזי ביצוע ופיקוח מנהרות זרים (אחד לכל קטע), בעלי ידע, הבנה וניסיון מוכח של לפחות חמש שנים בביצוע כריית מנהרות בשיטת ביצוע NATM (New Austrian Tunneling Method) וגם בשיטת ביצוע ע"י TBM (Tunnel Boring Machine). מצ"ב הודעה לעיתונות ותמונת מכונת הכרייה בשיטת הTBM."
TBM - מכונת הכרייה.
תמונת המפלצת המתכוונת להסתער על סלעי הגיר הירושלמים. התמונה באדיבות ר"י.
 

easylivin

New member
TBM - מכונת הכרייה.
תמונת המפלצת המתכוונת להסתער על סלעי הגיר הירושלמים. התמונה באדיבות ר"י.
תודה, בועז! יוצא שלא מעט מכרזים ל-A1 נסגרו
במשך השנה האחרונה... לפחות "על הנייר" יש התקדמות!
 

בועז ל

New member
תודה, בועז! יוצא שלא מעט מכרזים ל-A1 נסגרו
במשך השנה האחרונה... לפחות "על הנייר" יש התקדמות!
 

אוהד11

New member
"אלדד ספיבק" תנהל את קטעים ב'+ג' ב- A1
להלן הודעת ר"י. "בעקבות מכרז פומבי שפרסמה רכבת ישראל לצורך בחירת חברה מנהלת לקטעים ב' ו-ג' במסגרת פרויקט הקו המהיר לירושלים, נבחרה הצעתה של חב' "אלדד ספיבק - חברה להנדסה בע"מ", כהצעה הזוכה מבין ארבעת המציעים אשר הגישו הצעות במסגרת המכרז. "אלדד ספיבק" תספק לרכבת ישראל שירותי ניהול, תיאום, בקרת תכנון, פיקוח על ביצוע ואבטחת איכות לקטעים ב' ו-ג' – הקו המהיר לירושלים. עלות הקמת הקו בקטעים אלו נאמד בכ-2.2 מיליארד ₪. הפרויקט הינו ראשון מסוגו בארץ מבחינת מורכבותו ההנדסית ומבחינת היקפו. על כן, אפשרה הרכבת ממציעי המכרז, להציג שני מרכזי ביצוע ופיקוח מנהרות זרים (אחד לכל קטע), בעלי ידע, הבנה וניסיון מוכח של לפחות חמש שנים בביצוע כריית מנהרות בשיטת ביצוע NATM (New Austrian Tunneling Method) וגם בשיטת ביצוע ע"י TBM (Tunnel Boring Machine). מצ"ב הודעה לעיתונות ותמונת מכונת הכרייה בשיטת הTBM."
 

yazzon

New member
"אלדד ספיבק" תנהל את קטעים ב'+ג' ב- A1
להלן הודעת ר"י. "בעקבות מכרז פומבי שפרסמה רכבת ישראל לצורך בחירת חברה מנהלת לקטעים ב' ו-ג' במסגרת פרויקט הקו המהיר לירושלים, נבחרה הצעתה של חב' "אלדד ספיבק - חברה להנדסה בע"מ", כהצעה הזוכה מבין ארבעת המציעים אשר הגישו הצעות במסגרת המכרז. "אלדד ספיבק" תספק לרכבת ישראל שירותי ניהול, תיאום, בקרת תכנון, פיקוח על ביצוע ואבטחת איכות לקטעים ב' ו-ג' – הקו המהיר לירושלים. עלות הקמת הקו בקטעים אלו נאמד בכ-2.2 מיליארד ₪. הפרויקט הינו ראשון מסוגו בארץ מבחינת מורכבותו ההנדסית ומבחינת היקפו. על כן, אפשרה הרכבת ממציעי המכרז, להציג שני מרכזי ביצוע ופיקוח מנהרות זרים (אחד לכל קטע), בעלי ידע, הבנה וניסיון מוכח של לפחות חמש שנים בביצוע כריית מנהרות בשיטת ביצוע NATM (New Austrian Tunneling Method) וגם בשיטת ביצוע ע"י TBM (Tunnel Boring Machine). מצ"ב הודעה לעיתונות ותמונת מכונת הכרייה בשיטת הTBM."
מה מהות השיטה הראשונה?
פיצוצים? כמו במנהרות הכרמל?
 

amit1270

New member
"אלדד ספיבק" תנהל את קטעים ב'+ג' ב- A1
להלן הודעת ר"י. "בעקבות מכרז פומבי שפרסמה רכבת ישראל לצורך בחירת חברה מנהלת לקטעים ב' ו-ג' במסגרת פרויקט הקו המהיר לירושלים, נבחרה הצעתה של חב' "אלדד ספיבק - חברה להנדסה בע"מ", כהצעה הזוכה מבין ארבעת המציעים אשר הגישו הצעות במסגרת המכרז. "אלדד ספיבק" תספק לרכבת ישראל שירותי ניהול, תיאום, בקרת תכנון, פיקוח על ביצוע ואבטחת איכות לקטעים ב' ו-ג' – הקו המהיר לירושלים. עלות הקמת הקו בקטעים אלו נאמד בכ-2.2 מיליארד ₪. הפרויקט הינו ראשון מסוגו בארץ מבחינת מורכבותו ההנדסית ומבחינת היקפו. על כן, אפשרה הרכבת ממציעי המכרז, להציג שני מרכזי ביצוע ופיקוח מנהרות זרים (אחד לכל קטע), בעלי ידע, הבנה וניסיון מוכח של לפחות חמש שנים בביצוע כריית מנהרות בשיטת ביצוע NATM (New Austrian Tunneling Method) וגם בשיטת ביצוע ע"י TBM (Tunnel Boring Machine). מצ"ב הודעה לעיתונות ותמונת מכונת הכרייה בשיטת הTBM."
טוב לראות שיש איזושהי התקדמות...
 
"אלדד ספיבק" תנהל את קטעים ב'+ג' ב- A1
להלן הודעת ר"י. "בעקבות מכרז פומבי שפרסמה רכבת ישראל לצורך בחירת חברה מנהלת לקטעים ב' ו-ג' במסגרת פרויקט הקו המהיר לירושלים, נבחרה הצעתה של חב' "אלדד ספיבק - חברה להנדסה בע"מ", כהצעה הזוכה מבין ארבעת המציעים אשר הגישו הצעות במסגרת המכרז. "אלדד ספיבק" תספק לרכבת ישראל שירותי ניהול, תיאום, בקרת תכנון, פיקוח על ביצוע ואבטחת איכות לקטעים ב' ו-ג' – הקו המהיר לירושלים. עלות הקמת הקו בקטעים אלו נאמד בכ-2.2 מיליארד ₪. הפרויקט הינו ראשון מסוגו בארץ מבחינת מורכבותו ההנדסית ומבחינת היקפו. על כן, אפשרה הרכבת ממציעי המכרז, להציג שני מרכזי ביצוע ופיקוח מנהרות זרים (אחד לכל קטע), בעלי ידע, הבנה וניסיון מוכח של לפחות חמש שנים בביצוע כריית מנהרות בשיטת ביצוע NATM (New Austrian Tunneling Method) וגם בשיטת ביצוע ע"י TBM (Tunnel Boring Machine). מצ"ב הודעה לעיתונות ותמונת מכונת הכרייה בשיטת הTBM."
תודה בועז...
תגיד הבנייה עדיין מוקפאת או שחידשו את העבודה שם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה