"אלדד ספיבק" תנהל את קטעים ב'+ג' ב- A1
להלן הודעת ר"י. "בעקבות מכרז פומבי שפרסמה רכבת ישראל לצורך בחירת חברה מנהלת לקטעים ב' ו-ג' במסגרת פרויקט הקו המהיר לירושלים, נבחרה הצעתה של חב' "אלדד ספיבק - חברה להנדסה בע"מ", כהצעה הזוכה מבין ארבעת המציעים אשר הגישו הצעות במסגרת המכרז. "אלדד ספיבק" תספק לרכבת ישראל שירותי ניהול, תיאום, בקרת תכנון, פיקוח על ביצוע ואבטחת איכות לקטעים ב' ו-ג' – הקו המהיר לירושלים. עלות הקמת הקו בקטעים אלו נאמד בכ-2.2 מיליארד ₪. הפרויקט הינו ראשון מסוגו בארץ מבחינת מורכבותו ההנדסית ומבחינת היקפו. על כן, אפשרה הרכבת ממציעי המכרז, להציג שני מרכזי ביצוע ופיקוח מנהרות זרים (אחד לכל קטע), בעלי ידע, הבנה וניסיון מוכח של לפחות חמש שנים בביצוע כריית מנהרות בשיטת ביצוע NATM (New Austrian Tunneling Method) וגם בשיטת ביצוע ע"י TBM (Tunnel Boring Machine). מצ"ב הודעה לעיתונות ותמונת מכונת הכרייה בשיטת הTBM."
להלן הודעת ר"י. "בעקבות מכרז פומבי שפרסמה רכבת ישראל לצורך בחירת חברה מנהלת לקטעים ב' ו-ג' במסגרת פרויקט הקו המהיר לירושלים, נבחרה הצעתה של חב' "אלדד ספיבק - חברה להנדסה בע"מ", כהצעה הזוכה מבין ארבעת המציעים אשר הגישו הצעות במסגרת המכרז. "אלדד ספיבק" תספק לרכבת ישראל שירותי ניהול, תיאום, בקרת תכנון, פיקוח על ביצוע ואבטחת איכות לקטעים ב' ו-ג' – הקו המהיר לירושלים. עלות הקמת הקו בקטעים אלו נאמד בכ-2.2 מיליארד ₪. הפרויקט הינו ראשון מסוגו בארץ מבחינת מורכבותו ההנדסית ומבחינת היקפו. על כן, אפשרה הרכבת ממציעי המכרז, להציג שני מרכזי ביצוע ופיקוח מנהרות זרים (אחד לכל קטע), בעלי ידע, הבנה וניסיון מוכח של לפחות חמש שנים בביצוע כריית מנהרות בשיטת ביצוע NATM (New Austrian Tunneling Method) וגם בשיטת ביצוע ע"י TBM (Tunnel Boring Machine). מצ"ב הודעה לעיתונות ותמונת מכונת הכרייה בשיטת הTBM."