הנפקתי לי כרטיס רב-קו...,

מצב
הנושא נעול.

Mar Garina

New member
הנפקתי לי כרטיס רב-קו...,
בשהייתי השבוע בת"א,גיליתי יתרונות וחסרונות: חסרונות: 1.לא ניתן לדעת כמה נותר ככל שמשתמשים,עד להטענה הבאה; 2.לא ניתן לדעת כמה חויבתי אם עליתי על קו שיש בו יותר מתעריף אחד(כמו קווים לראשון-לציון,פתח-תקוה,רמת-השרון והרצליה). 3.לא ברור איך זה עובד במקרה שיש אפשרות של קווי-מעבר. יתרונות: 1.אין צורך להתעסק עם כסף קטן,גדול ועודף; 2.יש בזה הנחה מינימלית של 25%(כמובן שלגימלאים למשל יש חישוב אחר),נתתי לנציג שטר של 100 ₪,והוא זיכה את הכרטיס ב-125 ₪. 3.תקוה זהירה לעתיד:שעוד גופי תחבורה צבורית יצטרפו להסדר הזה. בקשר לסעיף 3 ביתרונות,כרגע זה תקף רק בדן ובקווים,אבל נאמר שיש תכנית שגם אגד ורכבת-ישראל יצורפו להסדר,ואולי גם חברות נוספות של תחבורה צבורית. ימים יגידו.
לגבי סעיף 3:
למיטב הבנתי כרטיס חכם הוא דרישה בכל מכרז חדש. זה אומר שהחברה החדשה של אשכול קווי השרון תהיה מחוייבת להכיל תמיכה ברב-קו, ע"פ תנאי המכרז. האם אנחנו בטוחים שהכרטיס הופעל רק בדן וקווים? פעם היה פה איזה דיבור על קונקס באשדוד, לא? ומה לגבי החברות החדשות בנתניה? אגד תעבורה / נתיב אקספרס?
 

אלון 58

New member
לגבי סעיף 3:
למיטב הבנתי כרטיס חכם הוא דרישה בכל מכרז חדש. זה אומר שהחברה החדשה של אשכול קווי השרון תהיה מחוייבת להכיל תמיכה ברב-קו, ע"פ תנאי המכרז. האם אנחנו בטוחים שהכרטיס הופעל רק בדן וקווים? פעם היה פה איזה דיבור על קונקס באשדוד, לא? ומה לגבי החברות החדשות בנתניה? אגד תעבורה / נתיב אקספרס?
העובדה היא כרגע...,
שהכרטיס מונפק רק באזור גוש-דן,ולפחות ממה שאני רואה אצלי,יש לו חותמת וסמל של דן בלבד.
 

Mar Garina

New member
העובדה היא כרגע...,
שהכרטיס מונפק רק באזור גוש-דן,ולפחות ממה שאני רואה אצלי,יש לו חותמת וסמל של דן בלבד.
הכרטיס *שלך* הונפק ע"י דן
זה לא מוכיח שחברים קווים לא מנפיקה בעצמה כרטיסים משלה (היא עושה זאת), ושאגד תעבורה בנתניה לא מנפיקה כרטיסים גם כן (זו הייתה שאלתי; ייתכן שהם לא מנפיקים).
 

Mar Garina

New member
הכרטיס *שלך* הונפק ע"י דן
זה לא מוכיח שחברים קווים לא מנפיקה בעצמה כרטיסים משלה (היא עושה זאת), ושאגד תעבורה בנתניה לא מנפיקה כרטיסים גם כן (זו הייתה שאלתי; ייתכן שהם לא מנפיקים).
הנה, גם נתיב אקספרס לכאורה תומכת ברב-קו
http://www.nateevexpress.com/nateev-express/asp/Cards/CardDetails.asp?id=11&page=1&pagesize=10
 

אלון 58

New member
הכרטיס *שלך* הונפק ע"י דן
זה לא מוכיח שחברים קווים לא מנפיקה בעצמה כרטיסים משלה (היא עושה זאת), ושאגד תעבורה בנתניה לא מנפיקה כרטיסים גם כן (זו הייתה שאלתי; ייתכן שהם לא מנפיקים).
אם ככה...,
השם רב-קו ממש לא מתאים בשלב זה.
 
הנפקתי לי כרטיס רב-קו...,
בשהייתי השבוע בת"א,גיליתי יתרונות וחסרונות: חסרונות: 1.לא ניתן לדעת כמה נותר ככל שמשתמשים,עד להטענה הבאה; 2.לא ניתן לדעת כמה חויבתי אם עליתי על קו שיש בו יותר מתעריף אחד(כמו קווים לראשון-לציון,פתח-תקוה,רמת-השרון והרצליה). 3.לא ברור איך זה עובד במקרה שיש אפשרות של קווי-מעבר. יתרונות: 1.אין צורך להתעסק עם כסף קטן,גדול ועודף; 2.יש בזה הנחה מינימלית של 25%(כמובן שלגימלאים למשל יש חישוב אחר),נתתי לנציג שטר של 100 ₪,והוא זיכה את הכרטיס ב-125 ₪. 3.תקוה זהירה לעתיד:שעוד גופי תחבורה צבורית יצטרפו להסדר הזה. בקשר לסעיף 3 ביתרונות,כרגע זה תקף רק בדן ובקווים,אבל נאמר שיש תכנית שגם אגד ורכבת-ישראל יצורפו להסדר,ואולי גם חברות נוספות של תחבורה צבורית. ימים יגידו.
ניתן להטעין את הכרטיס שלך בקונקס
בלי קשר היכן הנפקת אותו. כאשדודי ידוע לי שקונקס עובדת איתו כבר כמה חודשים בתור חופשי חודשי (211 ש``ח בין אשקלון לרחובות כולל יבנה וכל הקווים שבדרך) וממש בימים האחרונים החלו להטעין עליו כרטיסיות בקוד 9 ומעלה. זה אכן לוקח זמן (כמו כל דבר חדש) אבל עם הזמן זה יעבוד בכל חברות התחבורה הציבורית בארץ כולל רכבת ישראל.
 
ניתן להטעין את הכרטיס שלך בקונקס
בלי קשר היכן הנפקת אותו. כאשדודי ידוע לי שקונקס עובדת איתו כבר כמה חודשים בתור חופשי חודשי (211 ש``ח בין אשקלון לרחובות כולל יבנה וכל הקווים שבדרך) וממש בימים האחרונים החלו להטעין עליו כרטיסיות בקוד 9 ומעלה. זה אכן לוקח זמן (כמו כל דבר חדש) אבל עם הזמן זה יעבוד בכל חברות התחבורה הציבורית בארץ כולל רכבת ישראל.
נ.ב. ישנה עמדת הנפקה בת.מ. אשדוד.
 

kwil

New member
הנפקתי לי כרטיס רב-קו...,
בשהייתי השבוע בת"א,גיליתי יתרונות וחסרונות: חסרונות: 1.לא ניתן לדעת כמה נותר ככל שמשתמשים,עד להטענה הבאה; 2.לא ניתן לדעת כמה חויבתי אם עליתי על קו שיש בו יותר מתעריף אחד(כמו קווים לראשון-לציון,פתח-תקוה,רמת-השרון והרצליה). 3.לא ברור איך זה עובד במקרה שיש אפשרות של קווי-מעבר. יתרונות: 1.אין צורך להתעסק עם כסף קטן,גדול ועודף; 2.יש בזה הנחה מינימלית של 25%(כמובן שלגימלאים למשל יש חישוב אחר),נתתי לנציג שטר של 100 ₪,והוא זיכה את הכרטיס ב-125 ₪. 3.תקוה זהירה לעתיד:שעוד גופי תחבורה צבורית יצטרפו להסדר הזה. בקשר לסעיף 3 ביתרונות,כרגע זה תקף רק בדן ובקווים,אבל נאמר שיש תכנית שגם אגד ורכבת-ישראל יצורפו להסדר,ואולי גם חברות נוספות של תחבורה צבורית. ימים יגידו.
רב קו בדן
מכל הבלאגן ברב קו לא הבנתי האם מחיר הנסיעה יוצא לי יותר זול כשאני טוען כסף או כשאני טוען אותו ככרטיסיה?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הנפקתי לי כרטיס רב-קו...,
בשהייתי השבוע בת"א,גיליתי יתרונות וחסרונות: חסרונות: 1.לא ניתן לדעת כמה נותר ככל שמשתמשים,עד להטענה הבאה; 2.לא ניתן לדעת כמה חויבתי אם עליתי על קו שיש בו יותר מתעריף אחד(כמו קווים לראשון-לציון,פתח-תקוה,רמת-השרון והרצליה). 3.לא ברור איך זה עובד במקרה שיש אפשרות של קווי-מעבר. יתרונות: 1.אין צורך להתעסק עם כסף קטן,גדול ועודף; 2.יש בזה הנחה מינימלית של 25%(כמובן שלגימלאים למשל יש חישוב אחר),נתתי לנציג שטר של 100 ₪,והוא זיכה את הכרטיס ב-125 ₪. 3.תקוה זהירה לעתיד:שעוד גופי תחבורה צבורית יצטרפו להסדר הזה. בקשר לסעיף 3 ביתרונות,כרגע זה תקף רק בדן ובקווים,אבל נאמר שיש תכנית שגם אגד ורכבת-ישראל יצורפו להסדר,ואולי גם חברות נוספות של תחבורה צבורית. ימים יגידו.
גם לי
לפני הפגישה עם דוברת הרכבת בשבוע שעבר שמחתי לגלות דוכן של דן בתל אביב מרכז. התהליך ארך כחמש דקות ובסיומו קיבלתי חתיכת פלסטיק צהוב עם תמונה זוועתית שלי שאין לי בו כרגע שום שימוש.
 

אלון 58

New member
גם לי
לפני הפגישה עם דוברת הרכבת בשבוע שעבר שמחתי לגלות דוכן של דן בתל אביב מרכז. התהליך ארך כחמש דקות ובסיומו קיבלתי חתיכת פלסטיק צהוב עם תמונה זוועתית שלי שאין לי בו כרגע שום שימוש.
אני משתמש בו כשאני בגוש-דן
 

david80

Member
הנפקתי לי כרטיס רב-קו...,
בשהייתי השבוע בת"א,גיליתי יתרונות וחסרונות: חסרונות: 1.לא ניתן לדעת כמה נותר ככל שמשתמשים,עד להטענה הבאה; 2.לא ניתן לדעת כמה חויבתי אם עליתי על קו שיש בו יותר מתעריף אחד(כמו קווים לראשון-לציון,פתח-תקוה,רמת-השרון והרצליה). 3.לא ברור איך זה עובד במקרה שיש אפשרות של קווי-מעבר. יתרונות: 1.אין צורך להתעסק עם כסף קטן,גדול ועודף; 2.יש בזה הנחה מינימלית של 25%(כמובן שלגימלאים למשל יש חישוב אחר),נתתי לנציג שטר של 100 ₪,והוא זיכה את הכרטיס ב-125 ₪. 3.תקוה זהירה לעתיד:שעוד גופי תחבורה צבורית יצטרפו להסדר הזה. בקשר לסעיף 3 ביתרונות,כרגע זה תקף רק בדן ובקווים,אבל נאמר שיש תכנית שגם אגד ורכבת-ישראל יצורפו להסדר,ואולי גם חברות נוספות של תחבורה צבורית. ימים יגידו.
מכאן ניתן להסיק שהכרטיס נועד לסחוט כסף מהנוסע
מבלי שירגיש זאת בארנקו (אלא בחשבון הבנק פעם בחודש). במקום לעשות כירטוס אחיד לכל חברות התח"צ שמספרן הולך וגדל עם התקדמות הרפורמה!
 

אלון 58

New member
מכאן ניתן להסיק שהכרטיס נועד לסחוט כסף מהנוסע
מבלי שירגיש זאת בארנקו (אלא בחשבון הבנק פעם בחודש). במקום לעשות כירטוס אחיד לכל חברות התח"צ שמספרן הולך וגדל עם התקדמות הרפורמה!
אפשר גם במזומן במקום...,
אין צורך דרך הבנק.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה